Baza je ažurirana 20.02.2025. 

zaključno sa NN 08/25

EU 2024/2679

NN 8/2025 (17.1.2025.), Uredba o Uredu za opće poslove Hrvatskoga sabora i Vlade Republike Hrvatske

VLADA REPUBLIKE HRVATSKE

58

Na temelju članka 27. stavka 3. Zakona o Vladi Republike Hrvatske (»Narodne novine«, br. 150/11., 119/14., 93/16., 116/18., 80/22. i 78/24.) i članka 54. stavka 1. Zakona o sustavu državne uprave (»Narodne novine«, br. 66/19. i 155/23.), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 16. siječnja 2025. donijela

UREDBU

O UREDU ZA OPĆE POSLOVE HRVATSKOGA SABORA I VLADE REPUBLIKE HRVATSKE

I. OPĆE ODREDBE

Članak 1.

Ovom Uredbom propisuje se djelokrug Ureda za opće poslove Hrvatskoga sabora i Vlade Republike Hrvatske (u daljnjem tekstu: Ured), unutarnje ustrojstvo Ureda, nazivi unutarnjih ustrojstvenih jedinica i njihov djelokrug, način rada Ureda, okvirni broj državnih službenika i namještenika potrebnih za obavljanje poslova te druga pitanja od osobitog značaja za rad Ureda.

Članak 2.

Ured je zajednička stručna služba Hrvatskoga sabora, Vlade Republike Hrvatske, Ureda predsjednika Vlade Republike Hrvatske te ureda i stručnih službi Vlade Republike Hrvatske (u daljnjem tekstu: državna tijela), koja u okviru svoga djelokruga obavlja odgovarajuće stručne pravne poslove, poslove upravljanja ljudskim potencijalima, poslove uredskog poslovanja, poslove koordiniranja financijskog planiranja, pripreme, kontrole i izvršenja proračuna, financijsko-računovodstvene poslove, poslove rukovanja imovinom i analitičko knjigovodstvene evidencije, poslove javne nabave, poslove voznog parka, poslove informacijske i komunikacijske podrške te administrativne, opće i tehničke poslove.

Članak 3.

Za državna tijela, ako aktima navedenih nije drugačije određeno, u Uredu se obavljaju sljedeći poslovi:

a) pravni poslovi, poslovi upravljanja ljudskim potencijalima, poslovi u svezi radno-pravnog statusa državnih službenika i namještenika, poslovi vođenja osobnog očevidnika i registra državnih službenika i namještenika te poslovi uredskog poslovanja

b) poslovi koordiniranja financijskog planiranja, pripreme, kontrole i izvršenja proračuna

c) financijsko-računovodstveni poslovi, poslovi rukovanja imovinom te vođenje analitičko knjigovodstvenih evidencija i odgovarajućih očevidnika

d) poslovi svih vrsta javne nabave, poslovi skladištenja i distribucije uredskog pribora, potrošnog materijala i hrane te poslovi voznog parka

e) poslovi sudjelovanja u izgradnji, implementaciji i tehničkom održavanju telekomunikacijskog sustava te davanje podrške u obavljanju poslova vezanih za informacijski i komunikacijski sustav

f) stručno-tehnički poslovi, poslovi tekućeg i investicijskog održavanja poslovnih zgrada te drugih objekata i uredskih prostora o kojima skrbi Ured, poslovi pružanja ugostiteljskih usluga u internim restoranima, caffe barovima i čajnim kuhinjama Hrvatskoga sabora, Vlade Republike Hrvatske i Ureda; poslovi održavanja i čišćenja poslovnog i drugog prostora te poslovi održavanja zelenila.

Za potrebe Hrvatskoga sabora, Ured obavlja poslove iz stavka 1. ovoga članka iz točaka b), c), d), f) i dio poslova iz točke e), a koji se odnose na poslove sudjelovanja u izgradnji, implementaciji i tehničkog održavanja telekomunikacijskog sustava.

Za potrebe Vlade Republike Hrvatske i Ureda predsjednika Vlade Republike Hrvatske, Ured obavlja poslove iz stavka 1. ovoga članka: dio poslova iz točke a) koji se odnose na uredsko poslovanje, a vezano za arhivu i vanjsku dostavu, poslove iz točaka b), c), d) i f) te dio poslova iz točke e), a koji se odnose na poslove sudjelovanja u izgradnji, implementaciji i tehničkog održavanja telekomunikacijskog sustava.

Za potrebe Ureda zastupnika Republike Hrvatske pred Europskim sudom za ljudska prava, Ured obavlja sve poslove iz stavka 1. ovoga članka, izuzev poslova iz točke a) u dijelu uredskog poslovanja koji se odnose na urudžbiranje.

Za potrebe Ureda za odnose s javnošću, Ured obavlja sve poslove iz stavka 1. ovoga članka, izuzev poslova iz točke a) i dijela poslova iz točke e) koji se odnose na podršku u obavljanju poslova vezanih za informacijski sustav.

Za potrebe Ureda predsjednice Republike Hrvatske po prestanku obnašanja dužnosti te ostalih ureda i stručnih službi Vlade Republike Hrvatske, Ured obavlja sve poslove iz stavka 1. ovoga članka.

Članak 4.

Ured može u okviru svoga djelokruga privremeno obavljati poslove i za druga državna tijela, a temeljem pisanog sporazuma.

Ured može u okviru svoga djelokruga, a za potrebe državnih tijela izrađivati, potpisivati i ovjeravati narudžbenice za postupke jednostavne nabave, a sukladno općem aktu kojim se utvrđuju pravila, uvjeti i postupci jednostavne nabave.

Sredstva za rad Ureda osiguravaju se u državnom proračunu Republike Hrvatske.

Ured je dužan sve troškove koji proizlaze iz obavljanja poslova navedenih u članku 3. ove Uredbe financijski i knjigovodstveno odvojeno pratiti za Ured i za državna tijela te je dužan temeljem zakonskih propisa i po zahtjevu podnositi izvješća.

II. UPRAVLJANJE UREDOM

Članak 5.

Radom Ureda upravlja ravnatelj Ureda, rukovodeći državni službenik, kojeg imenuje i razrješuje Vlada, na prijedlog predsjednika Vlade, u skladu sa zakonom kojim se uređuju službenički odnosi.

Ravnatelj Ureda za svoj rad odgovora Vladi.

Ravnatelj Ureda ima prava i dužnosti čelnika tijela državne uprave u odnosu na državne službenike i namještenike zaposlene u Uredu.

Ravnatelj Ureda donosi Godišnji plan rada Ureda najkasnije do kraja tekuće godine za iduću godinu.

Ravnatelj Ureda ima zamjenika koji ga u slučaju njegove odsutnosti ili spriječenosti zamjenjuje. Zamjenik obavlja i druge poslove koje mu povjeri ravnatelj Ureda.

Zamjenik je za svoj rad odgovoran ravnatelju Ureda i Vladi Republike Hrvatske.

Radom službe rukovodi voditelj službe.

Voditelji službi odgovorni su za svoj rad ravnatelju Ureda i zamjeniku ravnatelja Ureda.

Radom odjela rukovodi voditelj odjela.

Voditelji odjela odgovorni su za svoj rad ravnatelju Ureda, zamjeniku ravnatelja Ureda i voditelju službe.

Radom pododsjeka rukovodi voditelj pododsjeka.

Voditelji pododsjeka odgovorni su za svoj rad ravnatelju Ureda, zamjeniku ravnatelja Ureda, voditelju službe i voditelju odjela.

Radom odjeljaka rukovodi voditelj odjeljka.

Voditelji odjeljaka odgovorni su za svoj rad ravnatelju Ureda, zamjeniku ravnatelja Ureda, voditelju službe, voditelju odjela i voditelju pododsjeka.

III. UNUTARNJE USTROJSTVO

Članak 6.

Unutarnje ustrojstvo Ureda organizirano je kroz službe, odjele, pododsjeke i odjeljke, u kojima poslove obavljaju državni službenici i namještenici.

Državni službenici i namještenici Ureda dužni su međusobno surađivati u svojim ustrojstvenim jedinicama te sa službenicima i namještenicima drugih ustrojstvenih jedinica u Uredu.

Na unutarnje ustrojstvo i način rada Ureda te prava i dužnosti državnih službenika i namještenika u Uredu, primjenjuju se propisi kojima se uređuju ustrojstvo, način rada i financiranja tijela državne uprave, propisi o državnim službenicima i namještenicima odnosno drugi posebni propisi.

Članak 7.

Za obavljanje poslova iz djelokruga Ureda, u Uredu se ustrojavaju sljedeće unutarnje ustrojstvene jedinice:

1. Služba za pravne poslove, ljudske potencijale i uredsko poslovanje

1.1. Odjel za upravljanje ljudskim potencijalima

1.2. Odjel za pravne poslove i uredsko poslovanje

2. Služba za proračun

3. Služba za računovodstvene poslove

3.1. Odjel za financijsko-materijalno knjigovodstvo

3.2. Odjel za rukovanje imovinom i analitičko knjigovodstvene evidencije

4. Služba za nabavu i vozni park

4.1. Pododsjek za nabavu i skladište

4.2. Pododsjek voznog parka

5. Služba za informacijsku i komunikacijsku podršku

6. Služba za opće i tehničke poslove

6.1. Pododsjek tekućeg i investicijskog održavanja

6.2. Pododsjek prehrane za potrebe Hrvatskoga sabora

6.2.1. Odjeljak kuharstva

6.2.2. Odjeljak posluživanja

6.3. Pododsjek prehrane za potrebe Vlade Republike Hrvatske i Vladinih ureda

6.3.1. Odjeljak kuharstva

6.3.2. Odjeljak posluživanja

IV. DJELOKRUG UNUTARNJIH USTROJSTVENIH JEDINICA UREDA

1. Služba za pravne poslove, ljudske potencijale i uredsko poslovanje

Članak 8.

Služba za pravne poslove, ljudske potencijale i uredsko poslovanje koordinira, povezuje i usmjerava obavljanje pravnih poslova iz djelokruga Ureda; obavlja poslove upravljanja ljudskim potencijalima i poslove uredskog poslovanja za Ured i za državna tijela određene ovom Uredbom; izrađuje sve vrste pravnih akta iz djelokruga Službe te ostalih pravnih akata iz djelokruga Ureda u suradnji s drugim službama Ureda; daje stručna mišljenja i očitovanja iz djelokruga Službe kao i na zaprimljene nacrte i prijedloge zakonskih i podzakonskih akata; vodi sve vrste postupaka pred sudovima za Ured te surađuje s nadležnim tijelima Državnog odvjetništva Republike Hrvatske; obavlja poslove koji se odnose na planiranje, zapošljavanje, radni status i razvoj zaposlenika; izrađuje sve vrste upravnih i neupravnih akata kojima se uređuju prava i obveze koje proizlaze po osnovi rada za državne službenike i namještenike; izdaje potvrde po službenoj dužnosti i na zahtjev službenika i namještenika; sudjeluje u pripremi i izdavanju dokumentacije vezane uz ozljede na radu službenika i namještenika u suradnji sa stručnjakom zaštite na radu Ureda; priprema i izdaje dokumentaciju za ostvarivanje određenog statusa na Zavodu za mirovinsko osiguranje i na Zavodu za zdravstveno osiguranje; obavlja poslove vezane uz izradu i poništenje pečata i štambilja koje izdaje i otprema te o kojima vodi evidenciju; vodi matične knjige; koordinira s drugim službama Ureda potrebu izobrazbe zaposlenika; brine o etici zaposlenika; u sklopu obavljanja uredskog poslovanja, fizički i putem aplikacije eUred obavlja poslove primitka i otpreme pismena, klasifikacije i urudžbiranja pismena, akata i predmeta te evidentiranja istih u odgovarajuće upisnike uredskog poslovanja; preuzima i pohranjuje dokumentarno i arhivsko gradivo do izlučivanja ili predaje Hrvatskom državnom arhivu, a u skladu s važećim propisima; brine i obavlja poslove vezane uz popise i opise gradiva s medijima i rokovima čuvanja; računalno vodi dnevnu i mjesečnu obračunsku listu po vrsti, količini i cijeni pošiljaka poslanih poštom; vodi i ažurira osobne očevidnike službenika i namještenika te aplikacije Registar zaposlenih u javnom sektoru, eUredsko, kao i sve ostale vrste evidencija i očevidnika iz svoga djelokruga; dostavlja tražene podatke i izvješća iz djelokruga Službe; komunicira i koordinira s drugim tijelima državne uprave iz nadležnosti djelokruga Službe; kontinuirano prati pozitivne propise u Republici Hrvatskoj iz svoga djelokruga; obavlja i druge poslove iz svoga djelokruga.

1.1. Odjel za upravljanje ljudskim potencijalima

Članak 9.

Odjel za upravljanje ljudskim potencijalima obavlja poslove koji se odnose na planiranje, zapošljavanje, radni status i razvoj zaposlenika; provodi postupke javnih natječaja i oglasa za prijam u državnu službu; izrađuje sve vrste upravnih i neupravnih akata kojima se uređuju prava i obveze koje proizlaze po osnovi rada za državne službenike i namještenike; izdaje potvrde po službenoj dužnosti i na zahtjev službenika i namještenika; sudjeluje u pripremi i izdavanju dokumentacije vezane uz ozljede na radu službenika i namještenika u suradnji sa stručnjakom zaštite na radu Ureda; priprema i izdaje dokumentaciju za ostvarivanje određenog statusa na Zavodu za mirovinsko osiguranje i na Zavodu za zdravstveno osiguranje; obavlja poslove vezane uz izradu i poništenje pečata i štambilja koje izdaje i otprema te o kojima vodi evidenciju; vodi matične knjige; koordinira s drugim službama Ureda potrebu izobrazbe zaposlenika; vodi i ažurira osobne očevidnike službenika i namještenika te aplikacije Registar zaposlenih u javnom sektoru; dostavlja tražene podatke i izvješća iz djelokruga Službe; komunicira i koordinira s drugim tijelima državne uprave iz nadležnosti djelokruga Službe; kontinuirano prati pozitivne propise u Republici Hrvatskoj iz svoga djelokruga; obavlja i druge poslove iz svoga djelokruga.

1.2. Odjel za pravne poslove i uredsko poslovanje

Članak 10.

Odjel za pravne poslove i uredsko poslovanje izrađuje sve vrste pravnih akta iz djelokruga Službe te ostalih pravnih akata iz djelokruga Ureda u suradnji s drugim službama Ureda; daje stručna mišljenja i očitovanja iz djelokruga Službe kao i na zaprimljene nacrte i prijedloge zakonskih i podzakonskih akata; vodi sve vrste postupaka pred sudovima za Ured te surađuje s nadležnim tijelima Državnog odvjetništva Republike Hrvatske; brine o etici zaposlenika; u sklopu obavljanja uredskog poslovanja, fizički i putem aplikacije eUred obavlja poslove primitka i otpreme pismena, klasifikacije i urudžbiranja pismena, akata i predmeta te evidentiranja istih u odgovarajuće upisnike uredskog poslovanja; preuzima i pohranjuje dokumentarno i arhivsko gradivo do izlučivanja ili predaje Hrvatskom državnom arhivu, a u skladu s važećim propisima; brine i obavlja poslove vezane uz popise i opise gradiva s medijima i rokovima čuvanja; računalno vodi dnevnu i mjesečnu obračunsku listu po vrsti, količini i cijeni pošiljaka poslanih poštom; vodi i ažurira sve vrste evidencija i očevidnika iz svoga djelokruga; dostavlja tražene podatke i izvješća iz djelokruga Službe; komunicira i koordinira s drugim tijelima državne uprave iz nadležnosti djelokruga Službe; kontinuirano prati pozitivne propise u Republici Hrvatskoj iz svoga djelokruga; obavlja i druge poslove iz svoga djelokruga.

2. Služba za proračun

Članak 11.

Služba za proračun priprema i koordinira aktivnostima za utvrđivanje limita za odluku o proračunskom okviru za trogodišnje razdoblje; priprema i koordinira aktivnostima izrade prijedloga državnog proračuna Republike Hrvatske te prijedloga izmjena i dopuna državnog proračuna Republike Hrvatske; priprema prijedloge odgovora na zastupničke amandmane; obavlja poslove likvidature; kontrolira provedbu plaćanja kroz integrirani sustav Državne riznice; priprema i koordinira izradom obrazloženja financijskih planova te obrazloženja izvršenja istih; priprema i koordinira aktivnostima izrade preraspodjele sredstava; prati i analizira trošenje sredstava te izrađuje popratna izvješća; izrađuje Obrasce standardne metodologije za procjenu fiskalnog učinka; izrađuje bilješke uz financijske izvještaje; koordinira aktivnostima za davanje Izjave o fiskalnoj odgovornosti i aktivnostima na razvoju sustava unutarnjih kontrola; brine se o pravovremenoj objavi dokumenata iz svoje nadležnosti na mrežnim stranicama; komunicira i koordinira s drugim tijelima državne uprave iz nadležnosti djelokruga Službe; kontinuirano prati pozitivne propise u Republici Hrvatskoj iz svoga djelokruga; obavlja i druge poslove iz svoga djelokruga.

3. Služba za računovodstvene poslove

Članak 12.

Služba za računovodstvene poslove obavlja i odgovara za knjigovodstvene poslove; vodi proračunsko računovodstvo sukladno zakonskim propisima; u skladu sa zakonom izrađuje sve vrste financijskih, statističkih i ostalih izvješća, obavlja sustavno praćenje i evidentiranje transakcija i poslovnih događaja, primitaka, izdataka i drugih plaćanja; obavlja sustavno praćenje stanja imovine, obveza i izvora vlasništva; vodi sve poslovne knjige: dnevnik, glavnu knjigu i pomoćne knjige; izrađuje bilance poslovanja, tromjesečne financijske izvještaje i završne račune; na razini razdjela organizacijske klasifikacije izrađuje konsolidirane financijske izvještaje, organizira provođenje godišnjih popisa osnovnih sredstava, sitnog inventara, zaliha u skladištima, obveza i potraživanja; obavlja poslove vođenja očevidnika, rukovanja imovinom, inventarom i umjetninama; evidentira poslovne događaje vezane uz izvještaje državne riznice; obavlja obračun plaća, naknada i honorara, blagajničko poslovanje; izrađuje interne akte iz svoga djelokruga; komunicira i koordinira s drugim tijelima državne uprave iz nadležnosti djelokruga Službe; kontinuirano prati pozitivne propise u Republici Hrvatskoj iz svoga djelokruga; pruža korisnicima potporu u radu; obavlja i druge poslove iz svoga djelokruga.

U Službi za računovodstvene poslove ustrojavaju se:

3.1. Odjel za financijsko-materijalno knjigovodstvo

3.2. Odjel za rukovanje imovinom i analitičko knjigovodstvene evidencije.

3.1. Odjel za financijsko-materijalno knjigovodstvo

Članak 13.

Odjel za financijsko-materijalno knjigovodstvo obavlja knjigovodstvene poslove pripreme financijskih izvještaja sukladno zakonskim propisima; obavlja sustavno praćenje evidentiranja transakcija i poslovnih događaja; vodi poslovne knjige; vrši kontiranje i knjiženje ulaznih računa i drugih računovodstvenih dokumenata prema računskom planu proračuna; izrađuje propisane financijske izvještaje temeljem Pravilnika o financijskom izvještavanju u računovodstvu proračuna (kvartalno i godišnje); obavlja poslove obrade rješenja prema kojima se vrši obračun plaća, poreza i doprinosa; obračunava autorske honorare, ugovore o djelu i sve naknade za zaposlene; izrađuje izvještaje potrebne za analizu zarade zaposlenika u određenom razdoblju kao i izrade mjesečnih i godišnjih izvještaja Poreznoj upravi; obavlja poslove obračuna putnih naloga i isplata troškova službenih putovanja u zemlji i inozemstvu; obavlja poslove obračuna i isplate naknade zastupnicima; isplate po gotovinskim računima; plaćanje po ino fakturama; izrađuje blagajničke izvještaje; obavlja ostale poslove iz svoga djelokruga.

3.2. Odjel za rukovanje imovinom i analitičko knjigovodstvene evidencije

Članak 14.

Odjel za rukovanje imovinom i analitičko knjigovodstvene evidencije organizira provedbu godišnjeg popisa imovine i obveza, te provodi Odluke čelnika tijela nakon godišnjeg popisa imovine i obveza; odgovoran je za praćenje svih pomoćnih knjiga i evidencija; vrši knjigovodstveno evidentiranje poslovnih događaja osnovnih sredstava i sitnog inventara sukladno važećim zakonskim i podzakonskim aktima; obavlja poslove evidentiranja pokretnina i građevina u očevidnik imovine temeljem propisa kojim se uređuje prikupljanje podataka za Središnji registar državne imovine; poslove premještanja inventara i opreme; poslove namještenja radnih prostorija te sudjelovanja u pripremi protokolarnih događaja; obavlja ostale poslove iz svoga djelokruga.

4. Služba za nabavu i vozni park

Članak 15.

Služba za nabavu i vozni park provodi i upravlja procesima javne i jednostavne nabave roba, radova i usluga sukladno Zakonu o javnoj nabavi i Naputku o načinu provedbe postupaka jednostavne nabave; priprema i izrađuje godišnji plan nabave; prati odvijanje postupaka javne i jednostavne nabave sukladno planu nabave i sredstvima osiguranim u državnom proračunu; zaprima potrebe od unutarnjih ustrojstvenih jedinica Ureda i od ostalih korisnika te ih usklađuje s godišnjim planom nabave i s pozicijama državnoga proračuna definira postupke i načine nabave, procedure i predmete nabave sukladno propisima; pruža stručnu pomoć; priprema potrebnu dokumentaciju za nadmetanje, vrši objavu javne nabave u Elektroničkom oglasniku javne nabave, provodi postupak javnog otvaranja ponuda, vrši pregled i analizu ponuda; izrađuje zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda te priprema prijedlog odluke o odabiru odnosno poništenju, izrađuje prijedloge ugovora, priprema prijedloge obrazloženja odgovora na žalbe i daje očitovanja o činjeničnim navodima, te o žalbenim zahtjevima za potrebe i po zahtjevu Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave; pruža savjete u postupku pravne zaštite te vodi brigu o rokovima i potpisivanju ugovora; sudjeluje u pripremi i izradi internih akata kojima se uređuju postupci jednostavne nabave; komunicira, koordinira i putem narudžbenica realizira isporuku roba, obavljanje radova i izvršavanje usluga, vodi evidencije nabave prema postupcima i po korisnicima; izrađuje izvješća o izvršenju Plana nabave sukladno proračunu; izrađuje i ažurira Registar ugovora o javnoj nabavi i okvirnih sporazuma te izrađuje statistička izvješća; kontaktira i surađuje sa Središnjim državnim uredom za središnju javnu nabavu; prikuplja podatke o količinama od svih utvrđenih korisnika Ureda te iste konsolidira i prosljeđuje Središnjem državnom uredu za središnju javnu nabavu prema nabavnim kategorijama za koji isti provodi postupke javne nabave; prati i odgovora za rad skladišta namirnica, tiskanica, uredskog i čistaćeg materijala te potrošnog materijala za održavanje, prati propise u vođenju skladišnog poslovanja; skrbi o optimalnim zalihama na skladištu za potrebe Ureda i Hrvatskoga sabora; zaprima zahtjeve za izdavanje robe te istu izdaje sa skladišta uz propisanu dokumentaciju, pravodobno pokreće nabavu za stvaranje novih zaliha; obavlja poslove voznog parka; komunicira i koordinira s drugim tijelima državne uprave iz nadležnosti djelokruga Službe; kontinuirano prati pozitivne propise u Republici Hrvatskoj iz svoga djelokruga; obavlja i druge poslove iz svoga djelokruga.

U Službi za nabavu i vozni park ustrojava se:

4.1. Pododsjek za nabavu i skladište

4.2. Pododsjek voznog parka.

4.1. Pododsjek za nabavu i skladište

Članak 16.

Pododsjek za nabavu i skladište obavlja poslove nabave inventara, rezervnih dijelova, uredskog i drugog potrošnog materijala, hrane i pića te vodi skladišne poslove; prati i odgovara za rad skladišta namirnica, tiskanica, uredskog i čistaćeg materijala, potrošnog materijala za održavanje te hrane i pića; prati propise u vođenju skladišnog poslovanja; skrbi o optimalnim zalihama na skladištu za potrebe Ureda i Hrvatskoga sabora; zaprima robu na skladište od dobavljača, kontrolira količine prema ispostavljenoj dostavnici/računu te kontrolira količine i cijene prema narudžbi; na temelju zaprimljene robe izrađuje primku te je uz račun dostavlja u Službu za računovodstvo; zaprima zahtjeve za izdavanje robe te istu izdaje sa skladišta uz propisanu dokumentaciju; dostavlja robu i namirnice sukladno zahtjevima; zadužuje vozilo za vanjske dostave i isporuke; prati stanje na skladištu te pravodobno pokreće nabavu za stvaranje novih zaliha; po potrebi radi izvještaje o stanju; izrađuje narudžbe sukladno Okvirnim sporazumima Središnjeg državnog ureda za središnju javnu nabavu; pribavlja ponude dobavljača; kontaktira s dobavljačima; obavlja manipulaciju ambalažom i vodi brigu o čuvanju ambalaže; obavlja i druge poslove iz svoga djelokruga.

4.2. Pododsjek voznog parka

Članak 17.

Pododsjek voznog parka organizira i obavlja prijevoz svih dužnosnika i službenika Hrvatskoga sabora, Vlade Republike Hrvatske, ureda i stručnih službi Vlade Republike Hrvatske, kao i prijevoz delegacija i protokolarnih ceremonijala za Hrvatski sabor i Vladu Republike Hrvatske; organizira prijevoz sukladno odlukama Hrvatskoga sabora, Vlade Republike Hrvatske i Ureda vezanih uz korištenje službenih automobila te sukladno Smjernicama o upravljanju voznim parkom; obavlja raspored korištenja službenih vozila i disponira službenim vozačima sukladno zakonskim propisima; obavlja mjesečne obračune prevezenih kilometara i utrošenog goriva za sva vozila voznog parka; izrađuje mjesečna, kvartalna i godišnja izvješća o stanju voznog parka kao i o stanju prevezenih kilometrima po korisnicima te sva druga potrebna izvješća vezana uz upravljanje i korištenje službenih automobila; sudjeluje u izradi godišnjih planova nabave i rashoda vezanih uz vozni park; vodi brigu o održavanju i servisiranju službenih automobila, sukladno propisanim uvjetima proizvođača vozila; vodi propisane evidencije vezane uz nabavu rezervnih dijelova, potrošnog materijala i auto guma u elektroničkoj aplikaciji; vodi brigu o održavanju čistoće i higijene službenih vozila; kontinuirano prati pozitivne propise u Republici Hrvatskoj iz svoga djelokruga; obavlja i druge poslove iz svoga djelokruga.

5. Služba za informacijsku i komunikacijsku podršku

Članak 18.

Služba za informacijsku i komunikacijsku podršku sudjeluje u poslovima izgradnje, implementacije i tehničkog održavanja telekomunikacijskog sustava te daje podršku u obavljanju poslova vezanih za informacijski i komunikacijski sustav; koordinira primjenu kod korisnika; sudjeluje u izradi projektnih zadataka; obavlja poslove održavanja i nadzora postojećih informacijskih i komunikacijskih sustava; administrira i uređuje web stranice Ureda; sudjeluje u planiranju, organizaciji i provedbi poslova neophodnih za povezivanje Ureda s drugim informacijskim i komunikacijskim sustavima; prati, predlaže i primjenjuje domaće i međunarodne standarde, norme i propise iz područja računalnih i komunikacijskih sustava te kibernetičke sigurnosti; osigurava računalnu i tehničku podršku svim korisnicima računalne i komunikacijske opreme; priprema za rad i održava računalnu i komunikacijsku opremu; predlaže i utvrđuje stručne tehničke kriterije za nabavu, raspodjelu i korištenje osnovne i dopunske računalne i komunikacijske opreme za korisnički rad; pruža stručnu pomoć korisnicima na njihov zahtjev prilikom planiranja i provedbe opremanja računalnom i komunikacijskom opremom; organizira i provodi informacijsko i komunikacijsko osposobljavanje zaposlenika; usklađuje aktivnosti u cilju očuvanja neprekinutosti poslovnih procesa u izvanrednim okolnostima; pruža potporu vanjskom pružatelju usluge sustava vatrodojave za Ured; komunicira i koordinira s drugim tijelima državne uprave iz nadležnosti djelokruga Službe; kontinuirano prati pozitivne propise u Republici Hrvatskoj iz svoga djelokruga; obavlja i druge poslove iz svoga djelokruga.

6. Služba za opće i tehničke poslove

Članak 19.

Služba za opće i tehničke poslove obavlja poslove tekućeg i investicijskog održavanja poslovnih zgrada i prostorija, uređaja i hortikulturnih nasada Ureda te drugih objekata i uredskih prostora o kojima skrbi Ured; vodi brigu o čišćenju poslovnih i drugih prostora te održavanju zelenila; odgovara za rad energetskih postrojenja; vodi evidencije o utrošku svih vrsta energenata i upisuje u Informacijski sustav za gospodarenje energijom MPGI i APN-a, obavlja poslove popravaka i održavanja električnih uređaja; obavlja poslove održavanja i servisiranja kotlovnica, sustava grijanja i sustava hlađenja; obavlja poslove manjih popravaka stolarije i uredskog namještaja; priprema, izrađuje troškovnike i pruža stručnu pomoć kod nabave manjih radova, roba i usluga; komunicira, koordinira i realizira obavljanje svih vrsta radova u domeni tekućeg i investicijskog održavanja objekata o kojima skrbi Ured, prema potrebi izrađuje izvješća o stanju objekata o kojima skrbi Ured, obavlja poslove zaštite od požara za potrebe Ureda; predlaže i priprema projekte za investicijsko održavanje objekata; vodi evidenciju i brigu o zbrinjavanju opasnog i neopasnog otpada; pruža ugostiteljske usluge u internim restoranima, caffe barovima i čajnim kuhinjama Hrvatskoga sabora, Vlade Republike Hrvatske i Ureda; kontrolira kvalitetu i ispravnost skladištenja namirnica; unaprjeđuje tehnološki proces obrade namirnica i pripreme obroka; surađuje s higijensko-epidemiološkim službama i Zavodom za javno zdravstvo vezano za kontrolu uzoraka hrane i briseva te zdravstveno sanitarnih pregleda radnika u radnom procesu; obavlja obradu dokumenata vezano uz mjesečne obračune internih restorana, caffe barova i čajnih kuhinja; vodi brigu o zaštiti na radu za potrebe Ureda; brine o obveznoj, stručnoj izobrazbi službenika i namještenika iz svoga djelokruga; komunicira i koordinira s drugim tijelima državne uprave iz nadležnosti djelokruga Službe; kontinuirano prati pozitivne propise u Republici Hrvatskoj iz svoga djelokruga; obavlja i druge poslove iz svoga djelokruga.

U Službi za opće i tehničke poslove ustrojavaju se:

6.1. Pododsjek tekućeg i investicijskog održavanja

6.2. Pododsjek prehrane za potrebe Hrvatskoga sabora

6.2.1. Odjeljak kuharstva

6.2.2. Odjeljak posluživanja

6.3. Pododsjek prehrane za potrebe Vlade Republike Hrvatske i Vladinih ureda

6.3.1. Odjeljak kuharstva

6.3.2. Odjeljak posluživanja.

6.1. Pododsjek tekućeg i investicijskog održavanja

Članak 20.

Pododsjek tekućeg i investicijskog održavanja obavlja poslove tekućeg i investicijskog održavanja poslovnih zgrada i prostorija, uređaja i hortikulturnih nasada Ureda te drugih objekata i uredskih prostora o kojima skrbi Ured; vodi brigu o čišćenju poslovnog i drugog prostora te održavanju zelenila; odgovara za rad energetskih postrojenja; obavlja poslove popravaka i održavanja električnih uređaja; obavlja poslove održavanja i servisiranja kotlovnica, sustava grijanja i hlađenja; komunicira, koordinira i realizira obavljanje svih vrsta radova u domeni tekućeg investicijskog održavanja objekata o kojima skrbi Ured; vodi evidenciju i brigu o zbrinjavanju opasnog i neopasnog otpada; obavlja poslove manjih popravaka stolarije i uredskog namještaja; obavlja i druge poslove iz svoga djelokruga.

6.2. Pododsjek prehrane za potrebe Hrvatskoga sabora

Članak 21.

Pododsjek prehrane za potrebe Hrvatskoga sabora pruža ugostiteljske usluge u internim restoranima, caffe baru i čajnim kuhinjama Hrvatskoga sabora; kontrolira kvalitetu i ispravnost skladištenja namirnica; unaprjeđuje tehnološki proces obrade namirnica i pripreme obroka; surađuje s higijensko-epidemiološkim službama i Zavodom za javno zdravstvo vezano uz kontrolu uzoraka hrane i briseva te zdravstveno-sanitarnih pregleda radnika u radnom procesu; obavlja obradu dokumenata vezano uz mjesečne obračune internih restorana, caffe barova i čajnih kuhinja; obavlja i druge poslove iz svoga djelokruga.

U Pododsjeku prehrane za potrebe Hrvatskoga sabora ustrojavaju se:

6.2.1. Odjeljak kuharstva

6.2.2. Odjeljak posluživanja.

6.1.1. Odjeljak kuharstva

Članak 22.

Odjeljak kuharstva sudjeluje u kontroli kvalitete i ispravnosti skladištenja namirnica; sudjeluje u unaprjeđenju tehnološkog procesa obrade namirnica i pripreme obroka; surađuje s higijensko-epidemiološkim službama i Zavodom za javno zdravstvo vezano uz kontrolu uzoraka hrane i briseva, te zdravstveno-sanitarnih pregleda radnika u radnom procesu; sudjeluje u obavljanju obrade dokumenata vezano uz mjesečne obračune kuhinje i internih restorana; obavlja i druge poslove iz svoga djelokruga.

6.1.2. Odjeljak posluživanja

Članak 23.

Odjeljak posluživanja pruža ugostiteljske usluge u internim restoranima, caffe baru i čajnim kuhinjama Hrvatskoga sabora; obavlja obradu dokumenata vezano uz mjesečne obračune caffe bara i čajnih kuhinja; obavlja i druge poslove iz svoga djelokruga.

6.3. Pododsjek prehrane za potrebe Vlade Republike Hrvatske i Vladinih ureda

Članak 24.

Pododsjek prehrane za potrebe Vlade Republike Hrvatske i Vladinih ureda pruža ugostiteljske usluge u internom restoranu, caffe baru i čajnim kuhinjama Vlade Republike Hrvatske i Ureda; kontrolira kvalitetu i ispravnost skladištenja namirnica; unaprjeđuje tehnološki proces obrade namirnica i pripreme obroka; surađuje s higijensko-epidemiološkim službama i Zavodom za javno zdravstvo vezano uz kontrolu uzoraka hrane i briseva, te zdravstveno sanitarnih pregleda radnika u radnom procesu; obavlja obradu dokumenata vezano uz mjesečne obračune internog restorana, caffe bara i čajnih kuhinja; obavlja i druge poslove iz svoga djelokruga.

U Pododsjeku prehrane za potrebe Vlade Republike Hrvatske i Vladinih ureda ustrojavaju se:

6.3.1. Odjeljak kuharstva

6.3.2. Odjeljak posluživanja.

6.3.1. Odjeljak kuharstva

Članak 25.

Odjeljak kuharstva sudjeluje u kontroli kvalitete i ispravnosti skladištenja namirnica; sudjeluje u unaprjeđenju tehnološkog procesa obrade namirnica i pripreme obroka; surađuje s higijensko-epidemiološkim službama i Zavodom za javno zdravstvo vezano uz kontrolu uzoraka hrane i briseva, te zdravstveno-sanitarnih pregleda radnika u radnom procesu; sudjeluje u obavljanju obrade dokumenata vezano uz mjesečne obračune kuhinje; obavlja i druge poslove iz svoga djelokruga.

6.3.2. Odjeljak posluživanja

Članak 26.

Odjeljak posluživanja pruža ugostiteljske usluge u internom restoranu, caffe baru i čajnim kuhinjama Vlade Republike Hrvatske i Ureda; obavlja obradu dokumenata vezano uz mjesečne obračune internog restorana, caffe bara i čajnih kuhinja; obavlja i druge poslove iz svoga djelokruga.

V. RADNO VRIJEME UREDA

Članak 27.

Radno vrijeme Ureda uredit će se Pravilnikom o unutarnjem redu Ureda.

VI. OKVIRNI BROJ SLUŽBENIKA I NAMJEŠTENIKA UREDA

Članak 28.

Poslove i zadatke iz djelokruga Ureda, ovisno o vrsti, složenosti, stručnoj spremi i drugim uvjetima, obavljaju državni službenici i namještenici, raspoređeni na radna mjesta, u skladu s propisima iz članka 6. stavka 3. ove Uredbe.

Okvirni broj državnih službenika i namještenika potrebnih za obavljanje poslova iz djelokruga Ureda nalazi se u tablici koja je sastavni dio ove Uredbe.

VII. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 29.

Pitanja značajna za rad Ureda koja nisu uređena Zakonom o Vladi Republike Hrvatske (»Narodne novine«, br. 150/11., 119/14., 93/16., 116/18., 80/22. i 78/24.), Zakonom o sustavu državne uprave (»Narodne novine«, br. 66/19. i 155/23.), Uredbom o općim pravilima za unutarnje ustrojstvo tijela državne uprave (»Narodne novine«, broj 70/19.) i ovom Uredbom, pobliže će se urediti Pravilnikom o unutarnjem redu Ureda.

Pravilnikom iz stavka 1. ovoga članka utvrđuju se radna mjesta u Uredu, potreban broj državnih službenika na svakom radnom mjestu i uvjeti za raspored, potrebne kompetencije te druga pitanja od značaja za organizaciju i način rada Ureda.

Pravilnik iz stavka 1. ovoga članka donosi ravnatelj Ureda, uz prethodno pribavljenu suglasnost tijela državne uprave nadležnog za službeničke odnose.

Članak 30.

Ravnatelj Ureda donijet će Pravilnik o unutarnjem redu Ureda iz članka 29. ove Uredbe u roku od 30 dana od dana stupanja na snagu ove Uredbe.

Ravnatelj Ureda donijet će rješenja o rasporedu na radna mjesta u roku od 30 dana od dana stupanja na snagu Pravilnika o unutarnjem redu Ureda iz članka 29. ove Uredbe.

Članak 31.

Danom stupanja na snagu ove Uredbe prestaje važiti Uredba o Uredu za opće poslove Hrvatskoga sabora i Vlade Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 57/19.).

Članak 32.

Ova Uredba stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 022-03/24-03/111Urbroj: 50301-04/15-25-3Zagreb, 16. siječnja 2025.

Predsjednikmr. sc. Andrej Plenković, v. r.

OKVIRNI BROJ DRŽAVNIH SLUŽBENIKA I NAMJEŠTENIKA POTREBNIH ZA OBAVLJANJE POSLOVA IZ DJELOKRUGA UREDA ZA OPĆE POSLOVE HRVATSKOGA SABORA I VLADE REPUBLIKE HRVATSKE

 

Unutarnje ustrojstvene jedinice Ureda Broj službenika i namještenika
ravnatelj Ureda za opće poslove Hrvatskoga sabora i Vlade Republike Hrvatske 1
zamjenik ravnatelja Ureda za opće poslove Hrvatskoga sabora i Vlade Republike Hrvatske 1
administrativni tajnik čelnika tijela 1
referent 1
1. Služba za pravne poslove, ljudske potencijale i uredsko poslovanje 1
1.1. Odjel za upravljanje ljudskim potencijalima 6
1.2. Odjel za pravne poslove i uredsko poslovanje 16
Služba za pravne poslove, ljudske potencijale i uredsko poslovanje – ukupno 23
2. Služba za proračun 9
3. Služba za računovodstvene poslove 1
neposredno u službi, izvan sustava nižih ustrojstvenih jedinica 3
3.1. Odjel za financijsko-materijalno knjigovodstvo 22
3.2. Odjel za rukovanje imovinom i analitičko knjigovodstvene evidencije 8
Služba za računovodstvene poslove – ukupno 34
4. Služba za nabavu i vozni park 1
neposredno u službi, izvan sustava nižih ustrojstvenih jedinica 6
4.1. Pododsjek za nabavu i skladište 5
4.2. Pododsjek voznog parka 35
Služba za nabavu i vozni park – ukupno 47
5. Služba za informacijsku i komunikacijsku podršku 15
6. Služba za opće i tehničke poslove 1
neposredno u službi, izvan sustava nižih ustrojstvenih jedinica 3
6.1. Pododsjek tekućeg i investicijskog održavanja 56
6.2. Pododsjek prehrane za potrebe Hrvatskoga sabora 1
neposredno u pododsjeku, izvan sustava nižih ustrojstvenih jedinica 1
6.2.1. Odjeljak kuharstva 18
6.2.2. Odjeljak posluživanja 17
6.3. Pododsjek prehrane za potrebe Vlade Republike Hrvatske i Vladinih ureda 1
neposredno u pododsjeku, izvan sustava nižih ustrojstvenih jedinica 1
6.3.1. Odjeljak kuharstva 14
6.3.2. Odjeljak posluživanja 13
Služba za opće i tehničke poslove – ukupno 126
UKUPNO: 258

 

 

 

 

Izvor: https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2025_01_8_58.html