Baza je ažurirana 20.11.2024.
zaključno sa NN 109/24
EU 2024/2679
Odluka o uspostavljanju državnih linija - PROČIŠĆENI TEKST
VLADA REPUBLIKE HRVATSKE
Na temelju članka 19. stavka 2. Zakona o prijevozu u linijskom i povremenom obalnom pomorskom prometu (»Narodne novine«, broj 19/22.), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 13. prosinca 2023. donijela
PROČIŠĆENI TEKST NN 150/23, 108/24
I.
Ovom Odlukom uspostavljaju se državne trajektne, brzobrodske i brodske linije sa specifikacijom relacije na kojoj se obavlja prijevoz od državnog značaja, minimalnom učestalošću prijevoza, vrstom i minimalnim kapacitetom brodova, vrstom prijevoza i naznakom o profitabilnosti linije kako slijedi:
|
Broj linije |
Relacija |
Minimalna učestalost prijevoza – broj povratnih putovanja tjedno |
Linija prema vrsti prijevoza |
Minimalni kapacitet broda |
Profitabilnost linije |
||||
izvan sezone |
niska sezona |
visoka sezona |
izvan sezone |
niska sezona |
visoka sezona |
|||||
1. |
401 |
ZADAR/Gaženica – IST – OLIB – SILBA – PREMUDA – MALI LOŠINJ i obratno |
3 |
6 |
7 |
trajektna |
60 vozila 400 putnika |
60 vozila 400 putnika |
60 vozila 400 putnika |
NE |
1.A | 431 | PREKO – OŠLJAK – ZADAR/Gaženica i obratno | 101 | 116 | 126 | trajektna |
160 vozila 800 putnika |
160 vozila 800 putnika |
160 vozila 800 putnika |
NE |
2. |
432 |
TKON – BIOGRAD NA MORU i obratno |
61 |
77 |
133 |
trajektna |
35 vozila 200 putnika |
35 vozila 200 putnika |
60 vozila 300 putnika |
NE |
3. |
632 |
SUĆURAJ – DRVENIK i obratno |
42 |
70 |
77 |
trajektna |
60 vozila 300 putnika |
60 vozila 300 putnika |
60 vozila 300 putnika |
NE |
4. |
635 |
STARI GRAD – SPLIT i obratno |
21 |
35 |
49 |
trajektna |
100 vozila 400 putnika |
200 vozila 1000 putnika |
270 vozila 1600 putnika |
NE |
5. |
433 |
ZADAR/Gaženica – RIVANJ – SESTRUNJ – ZVERINAC – MOLAT – ZAPUNTEL – IST i obratno |
3 |
7 |
7 |
trajektna |
40 vozila 300 putnika |
40 vozila 300 putnika |
40 vozila 300 putnika |
NE |
6. |
435 |
ZADAR/Gaženica – IŽ MALI/BRŠANJ – RAVA – RAVA MALA i obratno |
5 |
7 |
14 |
trajektna |
40 vozila 300 putnika |
40 vozila 300 putnika |
40 vozila 300 putnika |
NE |
7. |
434 |
BRBINJ – ZADAR/Gaženica i obratno |
15 |
21 |
26 |
trajektna |
100 vozila 500 putnika |
100 vozila 500 putnika |
100 vozila 500 putnika |
NE |
8. |
602 |
VIS – SPLIT i obratno |
14 |
17 |
20 |
trajektna |
100 vozila 400 putnika |
100 vozila 600 putnika |
100 vozila 600 putnika |
NE |
9. |
604 |
LASTOVO/Ubli – VELA LUKA – HVAR – SPLIT i obratno |
12 |
14 |
14 |
trajektna |
160 vozila 900 putnika |
160 vozila 900 putnika |
160 vozila 900 putnika |
NE |
10. |
606 |
DRVENIK VELIKI – DRVENIK MALI – TROGIR/Soline i obratno |
21 |
21 |
27 |
trajektna |
25 vozila 200 putnika |
25 vozila 200 putnika |
25 vozila 200 putnika |
NE |
11. |
634 |
KORČULA /Dominče – OREBIĆ i obratno |
98 |
139 |
153 |
trajektna |
100 vozila 500 putnika |
100 vozila 500 putnika |
100 vozila 500 putnika |
DA |
12. |
636 |
ROGAČ – SPLIT i obratno |
28 |
35 |
42 |
trajektna |
100 vozila 500 putnika |
100 vozila 500 putnika |
100 vozila 500 putnika |
NE |
13. |
638 |
SUMARTIN – MAKARSKA i obratno |
21 |
28 |
35 |
trajektna |
25 vozila 150 putnika |
25 vozila 150 putnika |
50 vozila 300 putnika |
NE |
13.a | 807 | SUĐURAĐ – LOPUD – KOLOČEP – DUBROVNIK i obratno | 26 | 26 | 28 | brodska | 100 putnika | 300 putnika | 300 putnika | NE |
14. |
832 |
SOBRA – PRAPRATNO i obratno |
28 |
35 |
42 |
trajektna |
70 vozila 400 putnika |
70 vozila 400 putnika |
70 vozila 400 putnika |
NE |
15. |
409 |
PREKO – ZADAR i obratno |
56 |
63 |
70 |
brodska |
250 putnika |
250 putnika |
250 putnika |
NE |
16. |
9308 |
MALI LOŠINJ – ILOVIK – SUSAK – UNIJE – MARTINŠĆICA – CRES – RIJEKA i obratno |
7 |
7 |
7 |
brzobrodska |
300 putnika |
300 putnika |
300 putnika |
NE |
17. |
9309 |
NOVALJA – RAB – RIJEKA i obratno |
7 |
7 |
7 |
brzobrodska |
300 putnika |
300 putnika |
300 putnika |
NE |
18. |
9401 |
OLIB – SILBA – PREMUDA – ZADAR i obratno |
8 |
8 |
8 |
brzobrodska |
300 putnika |
300 putnika |
300 putnika |
NE |
19. |
9403 |
IST – ZAPUNTEL – BRGULJE – MOLAT – ZADAR i obratno |
8 |
8 |
8 |
brzobrodska |
250 putnika |
250 putnika |
250 putnika |
NE |
20. |
9404 |
BRBINJ – BOŽAVA – ZVERINAC – SESTRUNJ – RIVANJ – ZADAR i obratno |
8 |
8 |
8 |
brzobrodska |
200 putnika |
200 putnika |
200 putnika |
NE |
21. |
9405 |
ZADAR – IŽ MALI – VELI IŽ – RAVA MALA – RAVA i obratno |
6 |
6 |
6 |
brzobrodska |
200 putnika |
200 putnika |
200 putnika |
NE |
22. |
9406 |
ZADAR – SALI – ZAGLAV – IŽ MALI/BRŠANJ i obratno |
21 |
21 |
21 |
brzobrodska |
150 putnika |
150 putnika |
150 putnika |
NE |
23. |
9601 |
MILNA – (Stomorska) – ROGAČ – SPLIT i obratno |
12 |
12 |
7 |
brzobrodska |
150 putnika |
150 putnika |
150 putnika |
NE |
24. |
9602 |
VIS – HVAR – MILNA – SPLIT i obratno |
7 |
7 |
7 |
brzobrodska |
250 putnika |
250 putnika |
250 putnika |
NE |
25. |
9603 |
JELSA – STARI GRAD – BOL – SPLIT i obratno |
12 |
7 |
7 |
brzobrodska |
300 putnika |
300 putnika |
300 putnika |
NE |
26. |
9604 |
LASTOVO/Ubli – VELA LUKA – HVAR – SPLIT i obratno |
7 |
7 |
7 |
brzobrodska |
300 putnika |
300 putnika |
300 putnika |
NE |
27. |
9608 |
KORČULA – (PRIGRADICA) – HVAR – SPLIT i obratno |
7 |
7 |
7 |
brzobrodska |
300 putnika |
300 putnika |
300 putnika |
NE |
28. |
633 |
PLOČE – TRPANJ i obrano |
21 |
21 |
28 |
trajektna |
30 vozila 140 putnika |
30 vozila 140 putnika |
30 vozila 140 putnika |
NE |
29. |
310 |
MALI LOŠINJ – UNIJE – VELE SRAKANE – SUSAK i obratno |
13 |
13 |
13 |
brodska |
100 putnika |
200 putnika |
200 putnika |
NE |
30. |
311 |
ILOVIK – MRTVAŠKA – MALI LOŠINJ i obratno |
26 |
28 |
29 |
brodska |
50 putnika |
50 putnika |
50 putnika |
NE |
31. |
501 |
KRAPANJ – BRODARICA i obratno |
89 |
110 |
110 |
brodska |
40 putnika |
40 putnika |
40 putnika |
NE |
32. |
614 |
OREBIĆ – KORČULA i obratno |
44 |
80 |
110 |
brodska |
100 putnika |
100 putnika |
100 putnika |
NE |
II.
Državne linije utvrđene Odlukom o određivanju državnih linija u javnom prijevozu u linijskom obalnom pomorskom prometu klasa: 022-03/16-04/363, urbroj: 50301-25/14-16-2, od 22. prosinca 2016., klasa: 022-03/20-04/215, urbroj: 50301-27/25-20-2, od 21. svibnja 2020. i klasa: 022-03/21-04/11, urbroj: 50301-05/14-21-2, od 28. siječnja 2021., koje nisu navedene u točki I. ove Odluke, a za koje je na snazi ugovor o koncesiji, odnosno ugovor o javnoj usluzi smatraju se državnim linijama do isteka ugovora o koncesiji, odnosno ugovora o javnoj usluzi.
Zadužuje se Agencija za obalni linijski promet da provede javno savjetovanje sa zainteresiranom javnošću radi iskazivanja interesa otočnog stanovništva i brodara te utvrdi može li se opći gospodarski interes ostvariti bez nametanja obveze javne usluge svim brodarima, odnosno bez sklapanja ugovora o javnoj usluzi za linije iz stavka 1. ove točke, najkasnije šest mjeseci prije isteka ugovora o koncesiji, odnosno ugovora o javnoj usluzi.
III.
Sredstva za osiguranje naknade za obavljanje javne usluge koju je dodijelio javni naručitelj za obavljanje usluge javnog prijevoza koja je od općeg gospodarskog interesa, osiguravaju se u državnom proračunu Republike Hrvatske na razdjelu Ministarstva mora, prometa i infrastrukture, u okviru posebne glave: Agencija za obalni linijski pomorski promet.
IV.
Danom stupanja na snagu ove Odluke prestaje važiti Odluka o određivanju državnih linija u javnom prijevozu u linijskom obalnom pomorskom prometu klasa: 022-03/16-04/363, urbroj: 50301-25/14-16-2, od 22. prosinca 2016., klasa: 022-03/20-04/215, urbroj: 50301-27/25-20-2, od 21. svibnja 2020. i klasa: 022-03/21-04/11, urbroj: 50301-05/14-21-2, od 28. siječnja 2021.
V.
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja, a objavit će se u »Narodnim novinama«.
II.
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja, a objavit će se u »Narodnim novinama«.
Pogledajte npr. Zakon o radu
Zahvaljujemo na odazivu :) Sav prihod ide u održavanje i razvoj.