VLADA REPUBLIKE HRVATSKE
1846
Na temelju članka 54. stavka 1. Zakona o sustavu državne uprave (»Narodne novine«, broj 66/19.), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 23. rujna 2021. donijela
UREDBU
O IZMJENAMA UREDBE O UNUTARNJEM USTROJSTVU DRŽAVNOG INSPEKTORATA
Članak 1.
U Uredbi o unutarnjem ustrojstvu Državnog inspektorata (»Narodne novine«, br. 97/20. i 119/20.), u članku 8. riječ: »središnjim« briše se.
Članak 2.
Članak 43. mijenja se i glasi:
»Sektor za veterinarski nadzor i nadzor sigurnosti hrane obavlja inspekcijske i druge stručne poslove koji se odnose na primjenu i provođenje zakona i drugih propisa te službene kontrole u području veterinarstva, sigurnost hrane i hrane za životinje, što podrazumijeva svaki oblik kontrole koji se provodi u odobrenim, odobrenim pod posebnim uvjetima i registriranim objektima u poslovanju s hranom, odobrenim i registriranim objektima s hranom za životinje i primarnom proizvodnjom hrane za životinje, nusproizvodima životinjskog podrijetla; te subjektima u poslovanju s nusproizvodima, provodi kontrolu naplate pristojbi za službene kontrole, provodi službene kontrole prometa veterinarsko medicinskih proizvoda (u daljnjem tekstu: VMP) u maloprodaji i korištenju; nadzire provođenje monitoringa iz djelokruga veterinarske inspekcije, obavlja službene kontrole i nadzor nad provedbom mjera za otkrivanje, sprječavanje, suzbijanje i iskorjenjivanje zoonoza te zaraznih i nametničkih bolesti; sudjeluje u radu povjerenstava iz područja veterinarstva, sigurnosti hrane i hrane za životinje; obavlja nadzor nad sustavom provedbe veterinarske djelatnosti i kontrolnim tijelima; provodi službene kontrole zaštite životinja, prometa i označavanja životinja i kontrole veterinarske zaštite okoliša u sklopu postupaka i mjera koje se provode tijekom uzgoja, držanja i rukovanja životinjama te nusproizvodima životinjskog podrijetla čija je svrha sprječavanje onečišćenja okoliša te očuvanje zdravlja ljudi i životinja; provodi službene kontrole nad: sredstvima za prijevoz i uvjetima prijevoza te objektima, uvjetima i opremom za promet životinjama, nad dobivanjem, proizvodnjom i skladištenjem sjemena za umjetno osjemenjivanje i oplođenih jajnih stanica te germinativnim proizvodima, reprodukcijom i farmskim uzgojem životinja, uvjetima za držanje, uzgoj i proizvodnju životinja i hrane životinjskog podrijetla, laboratorijima koji obavljaju analize u području veterinarstva, sigurnosti hrane i hrane za životinje i svim drugim objektima, sredstvima, predmetima i opremom koji mogu biti prijenosnici zaraznih bolesti životinja ili na drugi način ugrožavati njihovo zdravlje, zdravlje ljudi i okoliš; sudjeluje u izradi propisa koje izrađuje nadležno tijelo; sudjeluje u provedbi edukacija iz područja veterinarstva, sigurnosti hrane i hrane za životinje; izrađuje godišnji plan službenih kontrola Službe veterinarske inspekcije; provodi procjenu rizika u objektima u poslovanju s hranom životinjskog podrijetla, hranom za životinje te u objektima u poslovanju s nusproizvodima životinjskog podrijetla; nadzire provedbu zakona i drugih propisa iz djelokruga veterinarske inspekcije; provodi službene kontrole u svrhu verifikacije rada veterinarskih inspektora u područnim uredima; obavlja poslove kontrole i nadzora zdravstvenog stanja pošiljaka životinja, proizvoda životinjskog podrijetla, nusproizvoda životinjskog podrijetla te hrane za životinje u prometu i premještanju; obavlja analizu rizika vezano uz međunarodni promet živih životinja, proizvoda životinjskog podrijetla, nusproizvoda životinjskog podrijetla i hrane za životinje; sudjeluje u donošenju zaštitnih mjera koje se odnose na zabranu unošenja, uvoza, provoza i izvoza radi sprječavanja pojave zaraznih bolesti i drugih štetnih čimbenika na području Republike Hrvatske i Europske unije koji mogu ugroziti zdravlje ljudi i životinja; organizira službene kontrole u dijelu delegiranja određenih poslova delegiranim tijelima i fizičkim osobama u skladu s posebnim propisom kojim se uređuje područje službenih kontrola, obavlja poslove vezane uz financiranje službenih kontrola i drugih službenih aktivnosti u svom djelokrugu, uspostavlja i upravlja nacionalnim sustavom brzog uzbunjivanja za hranu i hranu za životinje (RASFF), sustavom administrativne pomoći i suradnje (AAC) i sustavom za praćenje i suzbijanje prijevara iz nadležnosti veterinarske inspekcije, koordinira i rukovodi administrativnim, tehničkim stručnim i inspekcijskim poslovima vezanim za korištenje Stručnog sustava za kontrolu prometa životinjama i proizvodima životinjskog podrijetla te drugim proizvodima (u daljnjem tekstu: TRACES sustav) te provodi kontrolu i nadzor nad primjenom TRACES sustava, nacionalna je kontakt točka prema Europskoj komisiji, nadležnim tijelima država članica Europske unije i trećih zemalja za primjenu TRACES sustava, organizira i provodi edukacije; daje tiskati modele certifikata za međunarodni promet koje izrađuje Ministarstvo poljoprivrede; izdaje certifikate za međunarodni promet osobama ovlaštenim za certificiranje i delegiranim tijelima, izrađuje izvješća, vodi registre i evidencije, surađuje s upravnim i pravosudnim tijelima, stručnim ustanovama i znanstvenim institucijama i službama za informiranje, prema potrebi obavlja poslove zastupanja u prekršajnim postupcima i pred upravnim sudovima povodom tužbi u upravnim sporovima, prema potrebi sudjeluje u obavljanju kontrolno-instruktivnih nadzora te obavlja zajedničke poslove koji se obavljaju u suradnji s drugim inspekcijama i druge poslove u okviru svoga djelokruga.
U Sektoru za veterinarski nadzor i nadzor sigurnosti hrane ustrojavaju se:
1.8.1. Služba veterinarske inspekcije
1.8.2. Služba granične veterinarske inspekcije
1.8.3. Služba za organizaciju službenih kontrola i upravljanje IMSOC sustavom.«.
Članak 3.
Naslov iznad članka 55. i članak 55. mijenjaju se i glase:
»1.8.3. Služba za organizaciju službenih kontrola i upravljanje IMSOC sustavom
Članak 55.
Služba za organizaciju službenih kontrola i upravljanje IMSOC sustavom koordinira i rukovodi administrativnim, tehničkim, stručnim i inspekcijskim poslovima vezanim za organizaciju i ustroj veterinarske djelatnosti u obavljanju službenih kontrola u odnosu na delegiranje pojedinih poslova službenih kontrola delegiranim tijelima i fizičkim osobama u skladu s posebnim propisom kojim se uređuje područje službenih kontrola, financiranje službenih kontrola, uspostavljanje i upravljanje nacionalnim sustavom brzog uzbunjivanja za hranu i hranu za životinje (RASFF), sustavom administrativne pomoći i suradnje (AAC) i sustavom za praćenje i suzbijanje prijevara iz nadležnosti veterinarske inspekcije, upravlja radom i nadzire korištenje TRACES sustava iz područja veterinarstva; obavlja inspekcijske i druge stručne poslove nad primjenom TRACES sustava u Republici Hrvatskoj na centralnoj, regionalnoj i lokalnoj razini; nadzire ispravnost svih funkcionalnosti TRACES sustava te prati pravovremenu razmjenu podataka i dokumenata u TRACES sustavu u odnosu na službene kontrole koje se provode nad životinjama i robama u prometu; provodi verifikaciju službenih kontrola nad radom službenih osoba u okviru nadležnih veterinarskih tijela u svrhu procjene učinkovitosti primjene TRACES sustava, daje preporuke, stručna mišljenja, objašnjenja i upute u svrhu unaprjeđenja rada, prati EU propise; nacionalna je kontakt točka prema Europskoj komisiji, nadležnim tijelima država članica Europske unije i trećih zemalja za primjenu TRACES sustava; sudjeluje u izradi nacionalnih propisa i ostalih dokumenata koji se odnose na primjenu TRACES sustava u međunarodnom i nacionalnom prometu; daje tiskati modele certifikata za međunarodni promet koje izrađuje Ministarstvo poljoprivrede; izdaje certifikate za međunarodni promet osobama ovlaštenim za certificiranje i delegiranim tijelima, sudjeluje u izradi godišnjih planova uzorkovanja i analiza pošiljaka živih životinja i proizvoda životinjskog i neživotinjskog podrijetla u prometu na jedinstvenom unutarnjem europskom tržištu i iz uvoza; organizira i provodi edukacije za korisnike TRACES sustava u okviru nadležnih veterinarskih i drugih tijela te gospodarskih subjekata; aktivno surađuje u radnim tijelima Europske komisije te s domaćim i međunarodnim organizacijama relevantnim za pitanja međunarodnog prometa i TRACES sustava; sudjeluje u izradi višegodišnjeg nacionalnog plana službenih kontrola kao i u izradi procjene rizika u objektima u poslovanju s hranom životinjskog podrijetla, hranom za životinje, te u poslovanju s nusproizvodima životinjskog podrijetla; izrađuje izvješća te vodi registre, evidencije, upravne i neupravne postupke u okviru djelokruga rada Službe, obavlja zajedničke poslove u suradnji s drugim inspekcijama i druge poslove u okviru svoga djelokruga.
U Službi za organizaciju službenih kontrola i upravljanje IMSOC sustavom ustrojavaju se:
1.8.3.1. Odjel za organizaciju službenih kontrola
1.8.3.2. Odjel za upravljanje i nadzor IMSOC sustava.«.
Članak 4.
Naslov iznad članka 56. i članak 56. mijenjaju se i glase:
»1.8.3.1. Odjel za organizaciju službenih kontrola
Članak 56.
Odjel za organizaciju službenih kontrola određuje i prati ustroj i funkcioniranje sustava provedbe veterinarske djelatnosti u okviru provedbe službenih kontrola i drugih službenih aktivnosti; sudjeluje u izradi prijedloga propisa o uvjetima kojima moraju udovoljavati pravne i fizičke osobe u sustavu provedbe veterinarske djelatnosti kao i posebnim uvjetima potrebnim za dobivanje određenih poslova službenih kontrola i drugih službenih aktivnosti; organizira i vodi postupak delegiranja određenih poslova službenih kontrola i drugih službenih aktivnosti veterinarskim organizacijama i fizičkim osobama u skladu s posebnim propisom kojim se uređuje područje službenih kontrola; priprema i predlaže sadržaj ugovora s veterinarskim organizacijama i fizičkim osobama kao delegiranim tijelima; sudjeluje u izradi smjernica za unaprjeđenje kvalitete provedbe službenih kontrola; izrađuje stručne informacije, izvješća, sudjeluje u organizaciji i provedbi edukacija za primjenu propisa iz područja službenih kontrola; sudjeluje u usklađivanju zakonodavstva vezano uz provođenje službenih kontrola u skladu s odredbama propisa o hrani i hrani za životinje, te propisa o zdravlju i zaštiti životinja; obavlja poslove koordinacije i komunikacije u području službenih kontrola u području hrane i hrane za životinje, pravila o zdravlju i dobrobiti životinja, a osobito u odnosu na službene kontrole između pojedinih tijela državne uprave i drugih javnopravnih tijela i pravnih osoba u Republici Hrvatskoj uključenih u sustav sigurnosti hrane, zdravlja i zaštite životinja; sudjeluje u izradi propisa, vodiča i drugih dokumenata iz područja djelokruga; sudjeluje u izradi višegodišnjeg nacionalnog plana službenih kontrola (VNPSK); sudjeluje u izradi godišnjih planova službenih kontrola i izvješća vezano uz provođenje službenih kontrola; sudjeluje u izradi procedura i kontrolnih lista za provođenje službenih kontrola; sudjeluje u provedbi procjene rizika u objektima u poslovanju s hranom životinjskog podrijetla, hranom za životinje, te u objektima u poslovanju s nusproizvodima životinjskog podrijetla, radi određivanja odgovarajuće učestalosti službenih kontrola u istima; sudjeluje u pripremi revizija i inspekcije od strane EK i predstavnika trećih zemalja; sudjeluje u pripremi, izradi planova i programa rada kao i u izvješćivanju; obavlja poslove u dijelu koji se odnosi na financiranje službenih kontrola koje se provode u objektima u poslovanju s hranom životinjskog podrijetla, hranom za životinje i nusproizvodima životinjskog podrijetla, sudjeluje u provedbi i unaprjeđenju sustava financiranja službenih kontrola, što uključuje izdavanje računa subjektima u poslovanju s hranom za provedene službene kontrole, veterinarske preglede i troškove certificiranja, kontrolira prikupljanje pristojbi i naknada za službene kontrole, dostavlja opomene subjektima u poslovanju s hranom i prijedloge za pokretanje ovršnih postupaka nadležnom državnom odvjetništvu, analizira utvrđeno stanje, nepravilnosti i postupanja protivna propisima koja se odnose na financiranje službenih kontrola te predlaže rješenja za unaprjeđenje učinkovitosti navedenog sustava, obavlja i druge poslove u odnosu na financiranje službenih kontrola; priprema, koordinira, prati i usklađuje izradu provedbenih propisa koji reguliraju financiranje službenih kontrola u području veterinarstva; analizira postojeće stanje i izrađuje procedure za poslovne procese iz područja troškova u veterinarstvu; surađuje s HVK i udrugama uzgajatelja životinja u ovom području, posebice pri izradi propisa i formiranju cijena te obavlja i druge poslove iz svoga djelokruga.«.
Članak 5.
Naslov iznad članka 57. i članak 57. mijenjaju se i glase:
»1.8.3.2. Odjel za upravljanje i nadzor IMSOC sustava
Članak 57.
Odjel za upravljanje i nadzor IMSOC sustava sudjeluje u provedbi sustava za brzo uzbunjivanje za hranu i hranu za životinje (RASFF), sustava administrativne pomoći i suradnje (AAC), sustava za praćenje i suzbijanje prijevara u hrani (FF), sustava e-prodaje; organizira učinkovito provođenja TRACES sustava u Republici Hrvatskoj te organizira i provodi edukacije korisnika TRACES sustava; obavlja poslove nacionalne kontakt točke i jedinstvene kontakt točke za suradnju s Europskom komisijom za RASFF, AAC; upravlja, kontinuirano unaprjeđuje, održava i koordinira Sustav brzog uzbunjivanja za hranu i hranu za životinje na nacionalnoj razini (HR RASFF) i Sustav za administrativnu pomoć i suradnju država članica (AAC); sudjeluje u digitalizaciji Sustava brzog uzbunjivanja za hranu i hranu za životinje; osigurava RASFF dežurstvo 24h/7 dana; planira i izrađuje nacrte prijedloga zakona i drugih propisa vezano uz organizaciju nacionalnog RASFF i AAC sustava i drugih propisa iz svoga djelokruga; obavlja druge upravne i stručne poslove koji se odnose na davanje mišljenja o načinu provedbe propisa iz djelokruga; izrađuje vodiče (RASFF, AAC i dr.) i druge dokumente iz svoga djelokruga; prati obavijesti i osigurava kontinuiranu komunikaciju s tijelima i institucijama uključenim u RASFF i AAC sustav, izrađuje periodička izvješća i analize podataka dobivenih kroz RASFF i AAC sustav, obavlja poslove koji se odnose na obavještavanje javnosti o rizicima koji potječu od hrane i hrane za životinje te obavještavanje javnosti u slučajevima kada postoji opravdana sumnja da hrana ili hrana za životinje može predstavljati opasnost za zdravlje ljudi i životinja; sudjeluje u izradi programa monitoringa iz djelokruga rada Sektora; izrađuje komunikacijsku strategiju za informiranje potrošača i drugih zainteresiranih strana o pitanjima sigurnosti; sudjeluje u izradi kriznog plana za hranu i hranu za životinje; sudjeluje u koordinaciji provedbe kriznih planova; vodi evidencije u svom djelokrugu; nacionalna je kontakt točka prema Europskoj komisiji, nadležnim tijelima država članica Europske unije i trećih zemalja za primjenu TRACES sustava; koordinira i rukovodi administrativnim, tehničkim i stručnim poslovima vezanim za korištenje TRACES sustava u Republici Hrvatskoj na centralnoj, regionalnoj i lokalnoj razini; osigurava tehničku pomoć za rad u TRACES sustavu, daje preporuke, stručna mišljenja, objašnjenja i upute u svrhu unaprjeđenja rada, prati EU propise te sudjeluje i daje preporuke i mišljenja pri izradi nacionalnih propisa i ostalih dokumenata koji se odnose na primjenu TRACES sustava u međunarodnom i nacionalnom prometu; daje tiskati modele certifikata za međunarodni promet koje izrađuje Ministarstvo poljoprivrede; izdaje certifikate za međunarodni promet osobama ovlaštenim za certificiranje i delegiranim tijelima, sudjeluje u izradi godišnjih planova uzorkovanja i analiza pošiljaka živih životinja i proizvoda životinjskog i neživotinjskog podrijetla u prometu na jedinstvenom unutarnjem europskom tržištu i iz uvoza; organizira i provodi edukacije za korisnike TRACES sustava u okviru nadležnih veterinarskih i drugih tijela te gospodarskih subjekata; aktivno surađuje u radnim tijelima Europske komisije te s domaćim i međunarodnim organizacijama relevantnim za pitanja međunarodnog prometa i TRACES sustava; izrađuje izvješća, vodi registre i evidencije, obavlja poslove koji se odnose na prvostupanjsko rješavanje iz nadležnosti Sektora; obavlja inspekcijske i druge stručne poslove iz nadležnosti Sektora te koordinira i rukovodi inspekcijskim poslovima vezanim za korištenje TRACES sustava u Republici Hrvatskoj na centralnoj, regionalnoj i lokalnoj razini; kontrolira razmjenu podataka o službenim kontrolama unesenim u TRACES sustav, izrađuje godišnje planove te provodi verifikaciju službenih kontrola nad radom službenih osoba u okviru nadležnih veterinarskih tijela u svrhu procjene učinkovitosti primjene TRACES sustava; daje preporuke, stručna mišljenja, objašnjenja i upute u svrhu unaprjeđenja rada; aktivno surađuje u radnim tijelima Europske komisije te s domaćim i međunarodnim organizacijama relevantnim za pitanja službenih kontrola životinja i roba u prometu te obavlja druge poslove iz svoga djelokruga.«.
Članak 6.
Okvirni broj državnih službenika i namještenika u Državnom inspektoratu prikazan u tablici koja je sastavni dio Uredbe o unutarnjem ustrojstvu Državnog inspektorata (»Narodne novine«, br. 97/20. i 119/20.) zamjenjuje se Okvirnim brojem državnih službenika i namještenika u Državnom inspektoratu koji je sadržan u prilogu ove Uredbe i čini sastavni dio Uredbe o unutarnjem ustrojstvu Državnog inspektorata.
Članak 7.
Glavni državni inspektor, uz prethodnu suglasnost tijela državne uprave nadležnog za službeničke odnose, uskladit će Pravilnik o unutarnjem redu Državnog inspektorata s odredbama ove Uredbe u roku od 30 dana od dana stupanja na snagu ove Uredbe.
Članak 8.
Ova Uredba stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
Klasa: 022-03/21-03/39
Urbroj: 50301-05/27-21-2
Zagreb, 23. rujna 2021.
Predsjednik mr. sc. Andrej Plenković, v. r.
OKVIRNI BROJ POTREBNIH DRŽAVNIH SLUŽBENIKA I NAMJEŠTENIKA U DRŽAVNOM INSPEKTORATU
Redni broj |
Naziv unutarnje ustrojstvene jedinice |
Planirani broj službenika i namještenika |
1. |
SREDIŠNJI URED |
|
1.1. |
KABINET GLAVNOG DRŽAVNOG INSPEKTORA |
18 |
1.2. |
SEKTOR ZA LJUDSKE POTENCIJALE, PRAVNE POSLOVE I UREDSKO POSLOVANJE |
1 |
1.2.1. |
Služba za ljudske potencijale |
1 |
1.2.1.1. |
Odjel za službeničke odnose |
4 |
1.2.1.2. |
Odjel za planiranje i razvoj ljudskih potencijala |
4 |
1.2.2. |
Služba za pravne poslove |
5 |
1.2.3. |
Služba za uredsko poslovanje |
1 |
1.2.3.1. |
Pododsjek pisarnice |
4 |
|
U sjedištu Područnog ureda Osijek – samostalni izvršitelj |
4 |
|
U sjedištu Područnog ureda Rijeka – samostalni izvršitelj |
4 |
|
U sjedištu Područnog ureda Split – samostalni izvršitelj |
5 |
|
U sjedištu Područnog ureda Varaždin – samostalni izvršitelj |
4 |
|
U sjedištu Područnog ureda Zagreb – samostalni izvršitelj |
4 |
|
U sjedištu Ispostave u Đakovu – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Ispostave u Našicama – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Ispostave u Novoj Gradiški – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Ispostave u Požegi – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Ispostave u Slavonskom Brodu – samostalni izvršitelj |
3 |
|
U sjedištu Ispostave u Vinkovcima – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Ispostave u Virovitici – samostalni izvršitelj |
2 |
|
U sjedištu Ispostave u Vukovaru – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Ispostave u Županji – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Ispostave u Gospiću – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Ispostave u Krku – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Ispostave u Pagu – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Ispostave u Pazinu – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Ispostave u Poreču – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Ispostave u Puli – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Ispostave u Senju – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Ispostave u Dubrovniku – samostalni izvršitelj |
2 |
|
U sjedištu Ispostave u Imotskom – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Ispostave u Kninu – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Ispostave u Korčuli – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Ispostave u Makarskoj – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Ispostave u Metkoviću – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Ispostave u Pločama – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Ispostave u Šibeniku – samostalni izvršitelj |
3 |
|
U sjedištu Ispostave u Zadru – samostalni izvršitelj |
5 |
|
U sjedištu Ispostave u Čakovcu – samostalni izvršitelj |
2 |
|
U sjedištu Ispostave u Koprivnici – samostalni izvršitelj |
4 |
|
U sjedištu Ispostave u Krapini – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Ispostave u Križevcima – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Ispostave u Zaboku – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Ispostave u Zlataru – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Ispostave u Bjelovaru – samostalni izvršitelj |
2 |
|
U sjedištu Ispostave u Daruvaru – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Ispostave u Karlovcu – samostalni izvršitelj |
3 |
|
U sjedištu Ispostave u Kutini – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Ispostave u Ogulinu – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Ispostave u Sisku – samostalni izvršitelj |
2 |
1.2.3.2. |
Pododsjek pismohrane |
1 |
|
U sjedištu Područnog ureda Osijek – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Područnog ureda Rijeka – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Područnog ureda Split – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Područnog ureda Varaždin – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Područnog ureda Zagreb – samostalni izvršitelj |
2 |
|
Sektor za ljudske potencijale, pravne poslove i uredsko poslovanje – ukupno |
103 |
1.3. |
SEKTOR ZA PRORAČUN I RAČUNOVODSTVENE POSLOVE |
1 |
1.3.1. |
Služba za proračun |
1 |
1.3.1.1. |
Odjel za financijsko upravljanje i kontrole |
4 |
1.3.1.2. |
Odjel za planiranje i izvršenje proračuna |
5 |
1.3.2. |
Služba za računovodstvene poslove |
1 |
1.3.2.1. |
Odjel za obračun plaća i blagajničko poslovanje |
8 |
1.3.2.2. |
Odjel za računovodstvene poslove |
7 |
1.3.2.2.1. |
Pododsjek za evidentiranje osnovnih sredstava |
3 |
|
Sektor za proračun i računovodstvene poslove – ukupno |
30 |
1.4. |
SEKTOR ZA INFORMATIKU |
1 |
1.4.1. |
Služba za informacijski sustav i telekomunikacije |
4 |
|
U sjedištu Područnog ureda Osijek – samostalni izvršitelj |
2 |
|
U sjedištu Ispostave u Slavonskom Brodu – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Područnog ureda Rijeka – samostalni izvršitelj |
2 |
|
U sjedištu Područnog ureda Split – samostalni izvršitelj |
2 |
|
U sjedištu Područnog ureda Varaždin – samostalni izvršitelj |
2 |
|
U sjedištu Područnog ureda Zagreb – samostalni izvršitelj |
2 |
1.4.1.1. |
Pododsjek za informatičku podršku |
3 |
1.4.1.2. |
Pododsjek za telekomunikacijsku infrastrukturu |
3 |
1.4.2. |
Služba za aplikativna rješenja |
5 |
|
Sektor za informatiku – ukupno |
27 |
1.5. |
SEKTOR ZA NABAVU, STRATEŠKO PLANIRANJE I UPRAVLJANJE IMOVINOM |
1 |
1.5.1. |
Služba za nabavu |
10 |
1.5.2. |
Služba za strateško planiranje i upravljanje imovinom |
1 |
1.5.2.1. |
Odjel za strateško planiranje i upravljanje imovinom |
4 |
1.5.2.2. |
Pododsjek za pomoćno-tehničke poslove |
5 |
|
U sjedištu Područnog ureda Osijek – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Područnog ureda Rijeka – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Područnog ureda Split – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Područnog ureda Varaždin – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Područnog ureda Zagreb – samostalni izvršitelj |
1 |
1.5.3. |
Služba za zaštitu na radu i zaštitu od požara |
3 |
|
– U sjedištu Ispostave u Karlovcu – samostalni izvršitelj |
1 |
|
Sektor za nabavu, strateško planiranje i upravljanje imovinom – ukupno |
30 |
1.6. |
SEKTOR ZA NADZOR TRGOVINE, USLUGA I ZAŠTITE POTROŠAČA |
1 |
1.6.1. |
Služba nadzora trgovine i usluga |
6 |
1.6.2. |
Služba zaštite ekonomskih interesa potrošača |
8 |
1.6.3. |
Služba nadzora sigurnosti neprehrambenih proizvoda |
8 |
|
Sektor za nadzor trgovine, usluga i zaštite potrošača – ukupno |
23 |
1.7. |
SEKTOR SANITARNE INSPEKCIJE |
1 |
1.7.1. |
Služba sanitarne inspekcije za hranu i planiranje službenih kontrola |
8 |
1.7.2. |
Služba sanitarne inspekcije za kemikalije, biocidne proizvode i predmete opće uporabe |
8 |
1.7.3. |
Služba sanitarne inspekcije za javno zdravstvo i zdravstvenu ekologiju |
8 |
1.7.4. |
Služba granične sanitarne inspekcije |
1 |
1.7.4.1. |
Odjel za inspekcijske poslove granične sanitarne inspekcije |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u carinskom mjestu Zagreb – Zapadni kolodvor |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u carinskom mjestu Zagreb – Žitnjak |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u carinskom mjestu Zagreb – Jankomir |
2 |
|
– samostalni izvršitelj u carinskom mjestu Koprivnica |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u carinskom mjestu Osijek |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u carinskom mjestu Županja |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u carinskom mjestu Slavonski Brod |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u carinskom mjestu Vukovar |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u carinskom mjestu Rijeka – Škrljevo |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u carinskom mjestu Pula |
2 |
|
– samostalni izvršitelj u carinskom mjestu Šibenik |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u carinskom mjestu Zadar |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u carinskom mjestu Dubrovnik |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u carinskom mjestu Split – trajektna luka |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u carinskom mjestu Split – Sjeverna luka |
1 |
1.7.4.2. |
Odjel za izvještavanje i koordinaciju rada granične sanitarne inspekcije |
1 |
|
– samostalni izvršitelj na graničnom prijelazu Zračna luka Zagreb |
4 |
|
– samostalni izvršitelj na graničnom prijelazu Stara Gradiška |
1 |
|
– samostalni izvršitelj na graničnom prijelazu Bajakovo |
2 |
|
– samostalni izvršitelj na graničnom prijelazu Luka Rijeka |
4 |
|
– samostalni izvršitelj na graničnom prijelazu Luka Ploče |
1 |
|
– samostalni izvršitelj na graničnom prijelazu Nova Sela |
1 |
|
– samostalni izvršitelj na graničnom prijelazu Karasovići |
1 |
|
– samostalni izvršitelj na graničnom prijelazu Vinjani Donji |
1 |
|
Sektor sanitarne inspekcije – ukupno |
60 |
1.8. |
SEKTOR ZA VETERINARSKI NADZOR I NADZOR SIGURNOSTI HRANE |
1 |
1.8.1. |
Služba veterinarske inspekcije |
1 |
1.8.1.1. |
Odjel za planiranje, koordinaciju i verifikaciju službenih kontrola |
11 |
1.8.1.2. |
Odjel za mobilne veterinarske jedinice |
3 |
1.8.2. |
Služba granične veterinarske inspekcije |
2 |
1.8.2.1. |
Područni odjel – Granična veterinarska postaja Zračna luka Zagreb |
5 |
1.8.2.2. |
Područni odjel – Granična veterinarska postaja Stara Gradiška |
6 |
1.8.2.3. |
Područni odjel – Granična veterinarska postaja Bajakovo |
8 |
1.8.2.4. |
Područni odjel – Granična veterinarska postaja Karasovići |
3 |
1.8.2.5. |
Područni odjel – Granična veterinarska postaja Nova Sela |
3 |
1.8.2.6. |
Područni odjel – Granična veterinarska postaja Luka Rijeka |
4 |
1.8.2.7. |
Područni odjel – Granična veterinarska postaja Luka Ploče |
3 |
1.8.3. |
Služba za organizaciju službenih kontrola i upravljanje IMSOC sustavom |
1 |
1.8.3.1. |
Odjel za organizaciju službenih kontrola |
3 |
1.8.3.2. |
Odjel za upravljanje i nadzor IMSOC sustava |
3 |
|
Sektor za veterinarski nadzor i nadzor sigurnosti hrane – ukupno |
57 |
1.9. |
SEKTOR ZA NADZOR POLJOPRIVREDE I FITOSANITARNI NADZOR |
1 |
1.9.1. |
Služba nadzora resursa, proizvodnje i potpora u poljoprivredi |
1 |
1.9.1.1. |
Odjel nadzora resursa i potpora u poljoprivredi |
8 |
1.9.1.2. |
Odjel nadzora proizvodnje u poljoprivredi |
5 |
1.9.2. |
Služba nadzora hrane i vina |
1 |
1.9.2.1 |
Odjel nadzora hrane |
5 |
1.9.2.2. |
Odjel nadzora vina i pića |
4 |
1.9.3. |
Služba za stručne, razvojne i međunarodne poslove fitosanitarne inspekcije |
8 |
1.9.4. |
Služba granične fitosanitarne inspekcije |
1 |
1.9.4.1. |
Područni odjel granične fitosanitarne inspekcije Bajakovo – Stara Gradiška |
5 |
|
– samostalni izvršitelj na graničnom prijelazu Stara Gradiška |
2 |
1.9.4.2. |
Područni odjel granične fitosanitarne inspekcije Ploče – Karasovići – Nova Sela |
2 |
|
– samostalni izvršitelj na graničnom prijelazu Karasovići |
1 |
|
– samostalni izvršitelj na graničnom prijelazu Nova Sela |
3 |
1.9.4.3. |
Područni odjel granične fitosanitarne inspekcije Rijeka |
5 |
1.9.4.4. |
Područni odjel granične fitosanitarne inspekcije Zagreb |
5 |
1.9.5. |
Služba fitosanitarne inspekcije za nadzor na tržištu i pri izvozu |
1 |
|
U sjedištu Područnog ureda Osijek – samostalni izvršitelj |
4 |
|
U sjedištu Ispostave u Virovitici – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu u Ispostave u Vukovaru – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Ispostave u Poreču – samostalni izvršitelj |
2 |
|
U sjedištu Područnog ureda Split – samostalni izvršitelj |
2 |
|
U sjedištu Ispostave u Zadru – samostalni izvršitelj |
3 |
|
U sjedištu Područnog ureda Varaždin – samostalni izvršitelj |
3 |
|
U sjedištu Ispostav u Koprivnici – samostalni izvršitelj |
2 |
|
U sjedištu Ispostave u Krapini – samostalni izvršitelj |
2 |
|
Sektor za nadzor poljoprivrede i fitosanitarni nadzor – ukupno |
78 |
1.10. |
SEKTOR ZA NADZOR U ŠUMARSTVU I LOVSTVU |
1 |
1.10.1. |
Služba šumarske inspekcije |
6 |
1.10.2. |
Služba lovne inspekcije |
6 |
|
Sektor za nadzor u šumarstvu i lovstvu – ukupno |
13 |
1.11. |
SEKTOR ZA NADZOR U TURIZMU I UGOSTITELJSTVU |
1 |
1.11.1. |
Služba za ugostiteljstvo, pružanje usluga u turizmu i za boravišnu/turističku pristojbu |
1 |
1.11.1.1. |
Odjel za ugostiteljsku djelatnost i pružanje ugostiteljskih usluga |
4 |
1.11.1.2. |
Odjel za pružanje usluga u turizmu |
4 |
1.11.1.3. |
Odjel za boravišnu/turističku pristojbu i prijavu i odjavu turista |
4 |
1.11.2. |
Služba nadzora neregistriranog obavljanja ugostiteljske djelatnosti, pružanja ugostiteljskih usluga i usluga u turizmu |
5 |
|
Sektor za nadzor u turizmu i ugostiteljstvu – ukupno |
19 |
1.12. |
SEKTOR ZA NADZOR RUDARSTVA, ENERGETIKE I OPREME POD TLAKOM |
1 |
1.12.1. |
Služba nadzora u području rudarstva |
4 |
|
U sjedištu Područnog ureda Rijeka – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Ispostave u Pazinu – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Područnog ureda Split – samostalni izvršitelj |
2 |
|
U sjedištu Područnog ureda Osijek – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Područnog ureda Varaždin – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Područnog ureda Zagreb – samostalni izvršitelj |
2 |
1.12.2. |
Služba nadzora u području energetike |
6 |
|
U sjedištu Područnog ureda Rijeka – samostalni izvršitelj |
2 |
|
U sjedištu Područnog ureda Split – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Ispostave u Šibeniku – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Područnog ureda Osijek – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Područnog ureda Zagreb – samostalni izvršitelj |
1 |
1.12.3. |
Služba nadzora u području opreme pod tlakom |
2 |
|
U sjedištu Područnog ureda Rijeka – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Područnog ureda Split – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Ispostave u Našicama – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Ispostave u Čakovcu – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Područnog ureda Zagreb – samostalni izvršitelj |
2 |
|
Sektor za nadzor rudarstva, energetike i opreme pod tlakom – ukupno |
33 |
1.13. |
SEKTOR INSPEKCIJE RADA |
1 |
1.13.1 |
Služba za nadzor radnih odnosa |
5 |
1.13.2. |
Služba za nadzor zapošljavanja i upućivanja te međunarodnu suradnju |
6 |
1.13.3. |
Služba za nadzor zaštite na radu na radilištima i u rizičnim djelatnostima |
5 |
1.13.4. |
Služba za prevenciju i nadzor ozljeda na prostorima poslodavca i međunarodnu suradnju |
2 |
1.13.4.1. |
Odjel za provedbu zajedničkih aktivnosti inspektora rada Europske unije |
4 |
1.13.4.2. |
Odjel za prevenciju i nadzor ozljeda na prostorima poslodavca i profesionalne bolesti |
4 |
|
Sektor inspekcije rada – ukupno |
27 |
1.14. |
SEKTOR ZA PRAĆENJE I UNAPRJEĐENJE RADA |
1 |
1.14.1. |
Služba za planiranje, praćenje i izvješćivanje |
5 |
1.14.2. |
Služba za unaprjeđenje rada |
5 |
|
Sektor za praćenje i unaprjeđenje rada – ukupno |
11 |
1.15. |
SEKTOR ZA NADZOR GRAĐENJA |
1 |
1.15.1. |
Služba inspekcijskog nadzora državnog značaja |
5 |
1.15.2. |
Služba izvršenja inspekcijsih rješenja |
5 |
1.15.3. |
Služba koordinacije nadzora građenja |
5 |
1.15.4. |
Služba podrške radu građevinske inspekcije |
6 |
1.15.5. |
Služba za analize i evidencije |
7 |
|
Sektor za nadzor građenja – ukupno |
29 |
1.16. |
SEKTOR ZA NADZOR ZAŠTITE OKOLIŠA, ZAŠTITE PRIRODE I VODOPRAVNI NADZOR |
1 |
1.16.1. |
Služba nadzora u području industrijskog onečišćenja |
7 |
1.16.2. |
Služba nadzora u području zaštite zraka i klimatskih promjena |
7 |
1.16.3. |
Služba nadzora u području gospodarenja otpadom |
7 |
1.16.4. |
Služba za međunarodnu suradnju inspekcije zaštite okoliša i ujednačavanje prakse Europske unije |
7 |
1.16.5. |
Služba nadzora kopnenih ekosustava |
3 |
|
U sjedištu Ispostave u Bjelovaru – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Ispostave u Čakovcu – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Ispostave u Đakovu – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Ispostave u Požegi – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Ispostave u Sisku – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Ispostave u Vukovaru – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Ispostave u Karlovcu – samostalni izvršitelj |
1 |
1.16.6. |
Služba nadzora morskih ekosustava |
3 |
|
U sjedištu Područnog ureda Rijeka – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Područnog ureda Split – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Ispostave u Dubrovniku – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Ispostave u Gospiću – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Ispostave u Pazinu – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Ispostave u Zadru – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Ispostave u Kninu – samostalni izvršitelj |
1 |
1.16.7. |
Služba koordinacije nadzora korištenja voda i vodnoga dobra |
4 |
|
U sjedištu Ispostave u Kutini – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Ispostave u Našicama – samostalni izvršitelj |
1 |
1.16.8. |
Služba koordinacije nadzora zaštite voda |
3 |
|
U sjedištu Područnog ureda Osijek – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Ispostave u Novoj Gradiški – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Područnog ureda Varaždinu – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Ispostave u Vinkovcima – samostalni izvršitelj |
1 |
|
Sektor za nadzor zaštite okoliša, zaštite prirode i vodopravni nadzor – ukupno |
62 |
1.17. |
SEKTOR ZA DRUGOSTUPANJSKI UPRAVNI POSTUPAK |
1 |
1.17.1. |
Služba za drugostupanjski upravni postupak – I |
8 |
1.17.2. |
Služba za drugostupanjski upravni postupak – II |
8 |
|
Sektor za drugostupanjski upravni postupak – ukupno |
17 |
1.18. |
SEKTOR ZA UNUTARNJI I KONTROLNO-INSTRUKTIVNI NADZOR |
1 |
1.18.1. |
Služba za unutarnji nadzor |
5 |
1.18.2. |
Služba za kontrolno-instruktivni nadzor |
1 |
|
U sjedištu Područnog ureda Osijek – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Područnog ureda Rijeka – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Područnog ureda Split – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Područnog ureda Varaždin – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Područnog ureda Zagreb – samostalni izvršitelj |
1 |
1.18.3. |
Služba za zastupanje pred sudovima |
2 |
|
U sjedištu Područnog ureda Osijek – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Područnog ureda Rijeka – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Područnog ureda Split – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Područnog ureda Varaždin – samostalni izvršitelj |
1 |
|
U sjedištu Područnog ureda Zagreb – samostalni izvršitelj |
1 |
|
Sektor za unutarnji i kontrolno-instruktivni nadzor – ukupno |
19 |
1.19. |
SAMOSTALNA SLUŽBA ZA UNUTARNJU REVIZIJU |
6 |
SREDIŠNJI URED – UKUPNO |
662 |
|
2. |
PODRUČNI UREDI |
|
2.1. |
PODRUČNI URED OSIJEK |
1 |
2.1.1. |
Služba za nadzor trgovine, usluga i zaštite potrošača |
10 |
2.1.2. |
Služba nadzora neregistriranog obavljanja trgovine i usluga |
7 |
2.1.3. |
Služba sanitarne inspekcije |
10 |
|
– samostalni izvršitelj u Pakracu |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Slatini |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Valpovu |
1 |
2.1.4. |
Služba veterinarske inspekcije |
6 |
|
– samostalni izvršitelj u Belom Manastiru |
2 |
|
– samostalni izvršitelj u Valpovu |
3 |
|
– samostalni izvršitelj u Slatini |
1 |
2.1.5. |
Služba poljoprivredne inspekcije |
6 |
|
– samostalni izvršitelj u Belom Manastiru |
2 |
|
– samostalni izvršitelj u Donjem Miholjcu |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Slatini |
2 |
|
– samostalni izvršitelj u Valpovu |
1 |
2.1.6. |
Služba šumarske i lovne inspekcije |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Đakovu |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Našicama |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Novoj Gradiški |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Požegi |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Vinkovcima |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Virovitici |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Vukovaru |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Županji |
1 |
2.1.7. |
Služba za ugostiteljstvo, pružanje usluga u turizmu i za boravišnu/turističku pristojbu |
5 |
2.1.8. |
Služba nadzora neregistriranog obavljanja ugostiteljske djelatnosti, pružanja ugostiteljskih usluga i usluga u turizmu |
5 |
2.1.9. |
Služba za nadzor zaštite na radu |
7 |
2.1.10. |
Služba za nadzor radnih odnosa |
7 |
2.1.11. |
Služba za nadzor zapošljavanja i upućivanja |
7 |
2.1.12. |
Služba građevinske inspekcije |
11 |
2.1.13. |
Služba inspekcije zaštite okoliša i vodopravne inspekcije |
7 |
|
– samostalni izvršitelj u Slavonskom Brodu |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Požegi |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Virovitici |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Vinkovcima |
1 |
2.1.14. |
Ispostava u Đakovu |
12 |
2.1.15. |
Ispostava u Našicama |
11 |
2.1.16. |
Ispostava u Novoj Gradiški |
5 |
2.1.17. |
Ispostava u Požegi |
23 |
2.1.18. |
Ispostava u Slavonskom Brodu |
28 |
2.1.19. |
Ispostava u Vinkovcima |
20 |
2.1.20. |
Ispostava u Virovitici |
20 |
2.1.21. |
Ispostava u Vukovaru |
18 |
2.1.22. |
Ispostava u Županji |
9 |
|
Područni ured Osijek – ukupno |
263 |
2.2. |
PODRUČNI URED RIJEKA |
1 |
2.2.1. |
Služba za nadzor trgovine, usluga i zaštite potrošača |
10 |
2.2.2. |
Služba nadzora neregistriranog obavljanja trgovine i usluga |
8 |
2.2.3. |
Služba sanitarne inspekcije |
12 |
|
– samostalni izvršitelj u Rovinju |
2 |
|
– samostalni izvršitelj u Opatiji |
2 |
|
– samostalni izvršitelj u Crikvenici |
2 |
|
– samostalni izvršitelj u Malom Lošinju |
2 |
|
– samostalni izvršitelj u Rabu |
2 |
2.2.4. |
Služba veterinarske inspekcije |
6 |
|
– samostalni izvršitelj u Labinu |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Rovinju |
1 |
2.2.5. |
Služba poljoprivredne inspekcije |
3 |
|
– samostalni izvršitelj u Delnicama |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Umagu |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Crikvenici |
1 |
2.2.6. |
Služba šumarske i lovne inspekcije |
2 |
|
– samostalni izvršitelj u Gospiću |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Puli |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Senju |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Rovinju |
1 |
2.2.7. |
Služba za ugostiteljstvo, pružanje usluga u turizmu i za boravišnu/turističku pristojbu |
6 |
|
– samostalni izvršitelj u Puli |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Rabu |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Crikvenici |
1 |
2.2.8. |
Služba nadzora neregistriranog obavljanja ugostiteljske djelatnosti, pružanja ugostiteljskih usluga i usluga u turizmu |
5 |
|
– samostalni izvršitelj u Delnicama |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Malom Lošinju |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Crikvenici |
1 |
2.2.9. |
Služba za nadzor zaštite na radu |
10 |
2.2.10. |
Služba za nadzor radnih odnosa |
9 |
2.2.11. |
Služba za nadzor zapošljavanja i upućivanja |
9 |
2.2.12. |
Služba građevinske inspekcije |
9 |
|
– samostalni izvršitelj u Malom Lošinju |
1 |
2.2.13. |
Služba inspekcije zaštite okoliša i vodopravne inspekcije |
8 |
|
– samostalni izvršitelj u Gospiću |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Pazinu |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Puli |
1 |
2.2.14. |
Ispostava u Gospiću |
15 |
2.2.15. |
Ispostava u Krku |
8 |
2.2.16. |
Ispostava u Pagu |
6 |
2.2.17. |
Ispostava u Pazinu |
18 |
2.2.18. |
Ispostava u Poreču |
13 |
2.2.19. |
Ispostava u Puli |
25 |
2.2.20. |
Ispostava u Senju |
8 |
|
Područni ured Rijeka – ukupno |
220 |
2.3. |
PODRUČNI URED SPLIT |
1 |
2.3.1. |
Služba za nadzor trgovine, usluga i zaštite potrošača |
14 |
2.3.2. |
Služba nadzora neregistriranog obavljanja trgovine i usluga |
9 |
2.3.3. |
Služba sanitarne inspekcije |
12 |
|
– samostalni izvršitelj u Braču |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Visu |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Hvaru |
2 |
|
– samostalni izvršitelj u Omišu |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Sinju |
2 |
|
– samostalni izvršitelj u Trogiru |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Kaštelama |
2 |
|
– samostalni izvršitelj u Drnišu |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Solinu |
1 |
2.3.4. |
Služba veterinarske inspekcije |
10 |
|
– samostalni izvršitelj u Sinju |
3 |
|
– samostalni izvršitelj u Drnišu |
2 |
2.3.5. |
Služba poljoprivredne inspekcije |
6 |
|
– samostalni izvršitelj u Sinju |
1 |
2.3.6. |
Služba šumarske i lovne inspekcije |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Makarskoj |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Sinju |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Zadru |
2 |
2.3.7. |
Služba za ugostiteljstvo, pružanje usluga u turizmu i za boravišnu/turističku pristojbu |
9 |
2.3.8. |
Služba nadzora neregistriranog obavljanja ugostiteljske djelatnosti, pružanja ugostiteljskih usluga i usluga u turizmu |
8 |
2.3.9. |
Služba za nadzor zaštite na radu |
10 |
2.3.10. |
Služba za nadzor radnih odnosa |
7 |
2.3.11. |
Služba za nadzor zapošljavanja i upućivanja |
7 |
2.3.12. |
Služba građevinske inspekcije |
1 |
2.3.12.1. |
Odjel građevinske inspekcije Split |
9 |
2.3.12.2. |
Odjel građevinske inspekcije Splitsko-dalmatinske županije |
10 |
2.3.13. |
Služba inspekcije zaštite okoliša i vodopravne inspekcije |
7 |
|
– samostalni izvršitelj u Dubrovniku |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Metkoviću |
2 |
|
– samostalni izvršitelj u Zadru |
2 |
2.3.14. |
Ispostava u Dubrovniku |
22 |
2.3.15. |
Ispostava u Imotskom |
9 |
2.3.16. |
Ispostava u Kninu |
4 |
2.3.17. |
Ispostava u Korčuli |
6 |
2.3.18. |
Ispostava u Makarskoj |
7 |
2.3.19. |
Ispostava u Metkoviću |
14 |
2.3.20. |
Ispostava u Pločama |
9 |
2.3.21. |
Ispostava u Šibeniku |
33 |
2.3.22. |
Ispostava u Zadru |
47 |
|
Područni ured Split – ukupno |
299 |
2.4. |
PODRUČNI URED VARAŽDIN |
1 |
2.4.1. |
Služba za nadzor trgovine, usluga i zaštite potrošača |
8 |
2.4.2. |
Služba nadzora neregistriranog obavljanja trgovine i usluga |
7 |
2.4.3. |
Služba sanitarne inspekcije |
7 |
|
– samostalni izvršitelj u Đurđevcu |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Pregradi |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Donjoj Stubici |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Ludbregu |
1 |
2.4.4. |
Služba veterinarske inspekcije |
10 |
|
– samostalni izvršitelj u Đurđevcu |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Donjoj Stubici |
1 |
2.4.5. |
Služba poljoprivredne inspekcije |
6 |
|
– samostalni izvršitelj u Đurđevcu |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Ludbregu |
1 |
2.4.6. |
Služba šumarske i lovne inspekcije |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Čakovcu |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Krapini |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Križevcima |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Zaboku |
1 |
2.4.7. |
Služba za ugostiteljstvo, pružanje usluga u turizmu i za boravišnu/turističku pristojbu |
5 |
2.4.8. |
Služba nadzora neregistriranog obavljanja ugostiteljske djelatnosti, pružanja ugostiteljskih usluga i usluga u turizmu |
5 |
2.4.9. |
Služba za nadzor zaštite na radu |
6 |
2.4.10. |
Služba za nadzor radnih odnosa |
6 |
2.4.11. |
Služba za nadzor zapošljavanja i upućivanja |
6 |
2.4.12. |
Služba građevinske inspekcije |
6 |
2.4.13. |
Služba inspekcije zaštite okoliša i vodopravne inspekcije |
7 |
|
– samostalni izvršitelj u Čakovcu |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Koprivnici |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Krapini |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Zlataru |
1 |
2.4.14. |
Ispostava u Čakovcu |
27 |
2.4.15. |
Ispostava u Koprivnici |
25 |
2.4.16. |
Ispostava u Krapini |
11 |
2.4.17. |
Ispostava u Križevcima |
13 |
2.4.18. |
Ispostava u Zaboku |
14 |
2.4.19. |
Ispostava u Zlataru |
6 |
|
Područni ured Varaždin – ukupno |
193 |
2.5. |
PODRUČNI URED ZAGREB |
1 |
2.5.1. |
Služba za nadzor trgovine, usluga i zaštite potrošača |
20 |
2.5.2. |
Služba nadzora neregistriranog obavljanja trgovine i usluga |
10 |
2.5.3. |
Služba sanitarne inspekcije |
24 |
|
– samostalni izvršitelj u Velikoj Gorici |
2 |
|
– samostalni izvršitelj u Zaprešiću |
2 |
|
– samostalni izvršitelj u Samoboru |
2 |
|
– samostalni izvršitelj u Dugom Selu |
2 |
|
– samostalni izvršitelj u Vrbovcu |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Jastrebarskom |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Garešnici |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Petrinji |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Ivanić-Gradu |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Čazmi |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Novskoj |
1 |
2.5.4. |
Služba veterinarske inspekcije |
17 |
|
– samostalni izvršitelj u Samoboru |
3 |
|
– samostalni izvršitelj u Zaprešiću |
4 |
|
– samostalni izvršitelj u Dugom Selu |
2 |
|
– samostalni izvršitelj u Ivanić-Gradu |
2 |
|
– samostalni izvršitelj u Svetom Ivanu Zelini |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Velikoj Gorici |
3 |
|
– samostalni izvršitelj u Vrbovcu |
3 |
|
– samostalni izvršitelj u Jastrebarskom |
3 |
|
– samostalni izvršitelj u Čazmi |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Garešnici |
2 |
|
– samostalni izvršitelj u Grubišnom Polju |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Dugoj Resi |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Novskoj |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Glini |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Petrinji |
2 |
2.5.5. |
Služba poljoprivredne inspekcije |
9 |
|
– samostalni izvršitelj u Čazmi |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Garešnici |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Grubišnom Polju |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Ivanić-Gradu |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Jastrebarskom |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Novskoj |
2 |
|
– samostalni izvršitelj u Petrinji |
3 |
|
– samostalni izvršitelj u Svetom Ivanu Zelini |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Velikoj Gorici |
1 |
2.5.6. |
Služba šumarske i lovne inspekcije |
4 |
|
– samostalni izvršitelj u Bjelovaru |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Daruvaru |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Karlovcu |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Kutini |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Sisku |
1 |
2.5.7. |
Služba za ugostiteljstvo, pružanje usluga u turizmu i za boravišnu/turističku pristojbu |
6 |
2.5.8. |
Služba nadzora neregistriranog obavljanja ugostiteljske djelatnosti, pružanja ugostiteljskih usluga i usluga u turizmu |
8 |
2.5.9. |
Služba za nadzor zaštite na radu |
19 |
2.5.10. |
Služba za nadzor radnih odnosa |
10 |
2.5.11. |
Služba za nadzor zapošljavanja i upućivanja |
10 |
2.5.12. |
Služba građevinske inspekcije |
1 |
2.5.12.1. |
Odjel građevinske inspekcije Zagreb I |
11 |
2.5.12.2. |
Odjel građevinske inspekcije Zagreb II |
11 |
2.5.12.3. |
Odjel građevinske inspekcije Zagrebačke županije |
4 |
|
– samostalni izvršitelj u Velikoj Gorici |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Zaprešiću |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Dugom Selu |
1 |
2.5.13. |
Služba za nadzor zaštite okoliša i vodopravne inspekcije |
9 |
|
– samostalni izvršitelj u Bjelovaru |
1 |
|
– samostalni izvršitelj u Karlovcu |
1 |
2.5.14. |
Ispostava u Bjelovaru |
27 |
2.5.15. |
Ispostava u Daruvaru |
7 |
2.5.16. |
Ispostava u Karlovcu |
29 |
2.5.17. |
Ispostava u Kutini |
8 |
2.5.18. |
Ispostava u Ogulinu |
5 |
2.5.19. |
Ispostava u Sisku |
22 |
|
Područni ured Zagreb – ukupno |
339 |
PODRUČNI UREDI – UKUPNO |
1314 |
|
DRŽAVNI INSPEKTORAT – UKUPNO |
1976 |
Izvor: https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2021_09_104_1846.html