Baza je ažurirana 31.03.2025. 

zaključno sa NN 50/25

EU 2024/2679

NN 104/2021 (27.9.2021.), Uredba o izmjenama Uredbe o unutarnjem ustrojstvu Državnog inspektorata

 

     

VLADA REPUBLIKE HRVATSKE

1846

Na temelju članka 54. stavka 1. Zakona o sustavu državne uprave (»Narodne novine«, broj 66/19.), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 23. rujna 2021. donijela

 

UREDBU O IZMJENAMA UREDBE O UNUTARNJEM USTROJSTVU DRŽAVNOG INSPEKTORATA

Članak 1.

U Uredbi o unutarnjem ustrojstvu Državnog inspektorata (»Narodne novine«, br. 97/20. i 119/20.), u članku 8. riječ: »središnjim« briše se.

Članak 2.

Članak 43. mijenja se i glasi:

»Sektor za veterinarski nadzor i nadzor sigurnosti hrane obavlja inspekcijske i druge stručne poslove koji se odnose na primjenu i provođenje zakona i drugih propisa te službene kontrole u području veterinarstva, sigurnost hrane i hrane za životinje, što podrazumijeva svaki oblik kontrole koji se provodi u odobrenim, odobrenim pod posebnim uvjetima i registriranim objektima u poslovanju s hranom, odobrenim i registriranim objektima s hranom za životinje i primarnom proizvodnjom hrane za životinje, nusproizvodima životinjskog podrijetla; te subjektima u poslovanju s nusproizvodima, provodi kontrolu naplate pristojbi za službene kontrole, provodi službene kontrole prometa veterinarsko medicinskih proizvoda (u daljnjem tekstu: VMP) u maloprodaji i korištenju; nadzire provođenje monitoringa iz djelokruga veterinarske inspekcije, obavlja službene kontrole i nadzor nad provedbom mjera za otkrivanje, sprječavanje, suzbijanje i iskorjenjivanje zoonoza te zaraznih i nametničkih bolesti; sudjeluje u radu povjerenstava iz područja veterinarstva, sigurnosti hrane i hrane za životinje; obavlja nadzor nad sustavom provedbe veterinarske djelatnosti i kontrolnim tijelima; provodi službene kontrole zaštite životinja, prometa i označavanja životinja i kontrole veterinarske zaštite okoliša u sklopu postupaka i mjera koje se provode tijekom uzgoja, držanja i rukovanja životinjama te nusproizvodima životinjskog podrijetla čija je svrha sprječavanje onečišćenja okoliša te očuvanje zdravlja ljudi i životinja; provodi službene kontrole nad: sredstvima za prijevoz i uvjetima prijevoza te objektima, uvjetima i opremom za promet životinjama, nad dobivanjem, proizvodnjom i skladištenjem sjemena za umjetno osjemenjivanje i oplođenih jajnih stanica te germinativnim proizvodima, reprodukcijom i farmskim uzgojem životinja, uvjetima za držanje, uzgoj i proizvodnju životinja i hrane životinjskog podrijetla, laboratorijima koji obavljaju analize u području veterinarstva, sigurnosti hrane i hrane za životinje i svim drugim objektima, sredstvima, predmetima i opremom koji mogu biti prijenosnici zaraznih bolesti životinja ili na drugi način ugrožavati njihovo zdravlje, zdravlje ljudi i okoliš; sudjeluje u izradi propisa koje izrađuje nadležno tijelo; sudjeluje u provedbi edukacija iz područja veterinarstva, sigurnosti hrane i hrane za životinje; izrađuje godišnji plan službenih kontrola Službe veterinarske inspekcije; provodi procjenu rizika u objektima u poslovanju s hranom životinjskog podrijetla, hranom za životinje te u objektima u poslovanju s nusproizvodima životinjskog podrijetla; nadzire provedbu zakona i drugih propisa iz djelokruga veterinarske inspekcije; provodi službene kontrole u svrhu verifikacije rada veterinarskih inspektora u područnim uredima; obavlja poslove kontrole i nadzora zdravstvenog stanja pošiljaka životinja, proizvoda životinjskog podrijetla, nusproizvoda životinjskog podrijetla te hrane za životinje u prometu i premještanju; obavlja analizu rizika vezano uz međunarodni promet živih životinja, proizvoda životinjskog podrijetla, nusproizvoda životinjskog podrijetla i hrane za životinje; sudjeluje u donošenju zaštitnih mjera koje se odnose na zabranu unošenja, uvoza, provoza i izvoza radi sprječavanja pojave zaraznih bolesti i drugih štetnih čimbenika na području Republike Hrvatske i Europske unije koji mogu ugroziti zdravlje ljudi i životinja; organizira službene kontrole u dijelu delegiranja određenih poslova delegiranim tijelima i fizičkim osobama u skladu s posebnim propisom kojim se uređuje područje službenih kontrola, obavlja poslove vezane uz financiranje službenih kontrola i drugih službenih aktivnosti u svom djelokrugu, uspostavlja i upravlja nacionalnim sustavom brzog uzbunjivanja za hranu i hranu za životinje (RASFF), sustavom administrativne pomoći i suradnje (AAC) i sustavom za praćenje i suzbijanje prijevara iz nadležnosti veterinarske inspekcije, koordinira i rukovodi administrativnim, tehničkim stručnim i inspekcijskim poslovima vezanim za korištenje Stručnog sustava za kontrolu prometa životinjama i proizvodima životinjskog podrijetla te drugim proizvodima (u daljnjem tekstu: TRACES sustav) te provodi kontrolu i nadzor nad primjenom TRACES sustava, nacionalna je kontakt točka prema Europskoj komisiji, nadležnim tijelima država članica Europske unije i trećih zemalja za primjenu TRACES sustava, organizira i provodi edukacije; daje tiskati modele certifikata za međunarodni promet koje izrađuje Ministarstvo poljoprivrede; izdaje certifikate za međunarodni promet osobama ovlaštenim za certificiranje i delegiranim tijelima, izrađuje izvješća, vodi registre i evidencije, surađuje s upravnim i pravosudnim tijelima, stručnim ustanovama i znanstvenim institucijama i službama za informiranje, prema potrebi obavlja poslove zastupanja u prekršajnim postupcima i pred upravnim sudovima povodom tužbi u upravnim sporovima, prema potrebi sudjeluje u obavljanju kontrolno-instruktivnih nadzora te obavlja zajedničke poslove koji se obavljaju u suradnji s drugim inspekcijama i druge poslove u okviru svoga djelokruga.

U Sektoru za veterinarski nadzor i nadzor sigurnosti hrane ustrojavaju se:

1.8.1. Služba veterinarske inspekcije

1.8.2. Služba granične veterinarske inspekcije

1.8.3. Služba za organizaciju službenih kontrola i upravljanje IMSOC sustavom.«.

Članak 3.

Naslov iznad članka 55. i članak 55. mijenjaju se i glase:

»1.8.3. Služba za organizaciju službenih kontrola i upravljanje IMSOC sustavom

Članak 55.

Služba za organizaciju službenih kontrola i upravljanje IMSOC sustavom koordinira i rukovodi administrativnim, tehničkim, stručnim i inspekcijskim poslovima vezanim za organizaciju i ustroj veterinarske djelatnosti u obavljanju službenih kontrola u odnosu na delegiranje pojedinih poslova službenih kontrola delegiranim tijelima i fizičkim osobama u skladu s posebnim propisom kojim se uređuje područje službenih kontrola, financiranje službenih kontrola, uspostavljanje i upravljanje nacionalnim sustavom brzog uzbunjivanja za hranu i hranu za životinje (RASFF), sustavom administrativne pomoći i suradnje (AAC) i sustavom za praćenje i suzbijanje prijevara iz nadležnosti veterinarske inspekcije, upravlja radom i nadzire korištenje TRACES sustava iz područja veterinarstva; obavlja inspekcijske i druge stručne poslove nad primjenom TRACES sustava u Republici Hrvatskoj na centralnoj, regionalnoj i lokalnoj razini; nadzire ispravnost svih funkcionalnosti TRACES sustava te prati pravovremenu razmjenu podataka i dokumenata u TRACES sustavu u odnosu na službene kontrole koje se provode nad životinjama i robama u prometu; provodi verifikaciju službenih kontrola nad radom službenih osoba u okviru nadležnih veterinarskih tijela u svrhu procjene učinkovitosti primjene TRACES sustava, daje preporuke, stručna mišljenja, objašnjenja i upute u svrhu unaprjeđenja rada, prati EU propise; nacionalna je kontakt točka prema Europskoj komisiji, nadležnim tijelima država članica Europske unije i trećih zemalja za primjenu TRACES sustava; sudjeluje u izradi nacionalnih propisa i ostalih dokumenata koji se odnose na primjenu TRACES sustava u međunarodnom i nacionalnom prometu; daje tiskati modele certifikata za međunarodni promet koje izrađuje Ministarstvo poljoprivrede; izdaje certifikate za međunarodni promet osobama ovlaštenim za certificiranje i delegiranim tijelima, sudjeluje u izradi godišnjih planova uzorkovanja i analiza pošiljaka živih životinja i proizvoda životinjskog i neživotinjskog podrijetla u prometu na jedinstvenom unutarnjem europskom tržištu i iz uvoza; organizira i provodi edukacije za korisnike TRACES sustava u okviru nadležnih veterinarskih i drugih tijela te gospodarskih subjekata; aktivno surađuje u radnim tijelima Europske komisije te s domaćim i međunarodnim organizacijama relevantnim za pitanja međunarodnog prometa i TRACES sustava; sudjeluje u izradi višegodišnjeg nacionalnog plana službenih kontrola kao i u izradi procjene rizika u objektima u poslovanju s hranom životinjskog podrijetla, hranom za životinje, te u poslovanju s nusproizvodima životinjskog podrijetla; izrađuje izvješća te vodi registre, evidencije, upravne i neupravne postupke u okviru djelokruga rada Službe, obavlja zajedničke poslove u suradnji s drugim inspekcijama i druge poslove u okviru svoga djelokruga.

U Službi za organizaciju službenih kontrola i upravljanje IMSOC sustavom ustrojavaju se:

1.8.3.1. Odjel za organizaciju službenih kontrola

1.8.3.2. Odjel za upravljanje i nadzor IMSOC sustava.«.

Članak 4.

Naslov iznad članka 56. i članak 56. mijenjaju se i glase:

»1.8.3.1. Odjel za organizaciju službenih kontrola

Članak 56.

Odjel za organizaciju službenih kontrola određuje i prati ustroj i funkcioniranje sustava provedbe veterinarske djelatnosti u okviru provedbe službenih kontrola i drugih službenih aktivnosti; sudjeluje u izradi prijedloga propisa o uvjetima kojima moraju udovoljavati pravne i fizičke osobe u sustavu provedbe veterinarske djelatnosti kao i posebnim uvjetima potrebnim za dobivanje određenih poslova službenih kontrola i drugih službenih aktivnosti; organizira i vodi postupak delegiranja određenih poslova službenih kontrola i drugih službenih aktivnosti veterinarskim organizacijama i fizičkim osobama u skladu s posebnim propisom kojim se uređuje područje službenih kontrola; priprema i predlaže sadržaj ugovora s veterinarskim organizacijama i fizičkim osobama kao delegiranim tijelima; sudjeluje u izradi smjernica za unaprjeđenje kvalitete provedbe službenih kontrola; izrađuje stručne informacije, izvješća, sudjeluje u organizaciji i provedbi edukacija za primjenu propisa iz područja službenih kontrola; sudjeluje u usklađivanju zakonodavstva vezano uz provođenje službenih kontrola u skladu s odredbama propisa o hrani i hrani za životinje, te propisa o zdravlju i zaštiti životinja; obavlja poslove koordinacije i komunikacije u području službenih kontrola u području hrane i hrane za životinje, pravila o zdravlju i dobrobiti životinja, a osobito u odnosu na službene kontrole između pojedinih tijela državne uprave i drugih javnopravnih tijela i pravnih osoba u Republici Hrvatskoj uključenih u sustav sigurnosti hrane, zdravlja i zaštite životinja; sudjeluje u izradi propisa, vodiča i drugih dokumenata iz područja djelokruga; sudjeluje u izradi višegodišnjeg nacionalnog plana službenih kontrola (VNPSK); sudjeluje u izradi godišnjih planova službenih kontrola i izvješća vezano uz provođenje službenih kontrola; sudjeluje u izradi procedura i kontrolnih lista za provođenje službenih kontrola; sudjeluje u provedbi procjene rizika u objektima u poslovanju s hranom životinjskog podrijetla, hranom za životinje, te u objektima u poslovanju s nusproizvodima životinjskog podrijetla, radi određivanja odgovarajuće učestalosti službenih kontrola u istima; sudjeluje u pripremi revizija i inspekcije od strane EK i predstavnika trećih zemalja; sudjeluje u pripremi, izradi planova i programa rada kao i u izvješćivanju; obavlja poslove u dijelu koji se odnosi na financiranje službenih kontrola koje se provode u objektima u poslovanju s hranom životinjskog podrijetla, hranom za životinje i nusproizvodima životinjskog podrijetla, sudjeluje u provedbi i unaprjeđenju sustava financiranja službenih kontrola, što uključuje izdavanje računa subjektima u poslovanju s hranom za provedene službene kontrole, veterinarske preglede i troškove certificiranja, kontrolira prikupljanje pristojbi i naknada za službene kontrole, dostavlja opomene subjektima u poslovanju s hranom i prijedloge za pokretanje ovršnih postupaka nadležnom državnom odvjetništvu, analizira utvrđeno stanje, nepravilnosti i postupanja protivna propisima koja se odnose na financiranje službenih kontrola te predlaže rješenja za unaprjeđenje učinkovitosti navedenog sustava, obavlja i druge poslove u odnosu na financiranje službenih kontrola; priprema, koordinira, prati i usklađuje izradu provedbenih propisa koji reguliraju financiranje službenih kontrola u području veterinarstva; analizira postojeće stanje i izrađuje procedure za poslovne procese iz područja troškova u veterinarstvu; surađuje s HVK i udrugama uzgajatelja životinja u ovom području, posebice pri izradi propisa i formiranju cijena te obavlja i druge poslove iz svoga djelokruga.«.

Članak 5.

Naslov iznad članka 57. i članak 57. mijenjaju se i glase:

»1.8.3.2. Odjel za upravljanje i nadzor IMSOC sustava

Članak 57.

Odjel za upravljanje i nadzor IMSOC sustava sudjeluje u provedbi sustava za brzo uzbunjivanje za hranu i hranu za životinje (RASFF), sustava administrativne pomoći i suradnje (AAC), sustava za praćenje i suzbijanje prijevara u hrani (FF), sustava e-prodaje; organizira učinkovito provođenja TRACES sustava u Republici Hrvatskoj te organizira i provodi edukacije korisnika TRACES sustava; obavlja poslove nacionalne kontakt točke i jedinstvene kontakt točke za suradnju s Europskom komisijom za RASFF, AAC; upravlja, kontinuirano unaprjeđuje, održava i koordinira Sustav brzog uzbunjivanja za hranu i hranu za životinje na nacionalnoj razini (HR RASFF) i Sustav za administrativnu pomoć i suradnju država članica (AAC); sudjeluje u digitalizaciji Sustava brzog uzbunjivanja za hranu i hranu za životinje; osigurava RASFF dežurstvo 24h/7 dana; planira i izrađuje nacrte prijedloga zakona i drugih propisa vezano uz organizaciju nacionalnog RASFF i AAC sustava i drugih propisa iz svoga djelokruga; obavlja druge upravne i stručne poslove koji se odnose na davanje mišljenja o načinu provedbe propisa iz djelokruga; izrađuje vodiče (RASFF, AAC i dr.) i druge dokumente iz svoga djelokruga; prati obavijesti i osigurava kontinuiranu komunikaciju s tijelima i institucijama uključenim u RASFF i AAC sustav, izrađuje periodička izvješća i analize podataka dobivenih kroz RASFF i AAC sustav, obavlja poslove koji se odnose na obavještavanje javnosti o rizicima koji potječu od hrane i hrane za životinje te obavještavanje javnosti u slučajevima kada postoji opravdana sumnja da hrana ili hrana za životinje može predstavljati opasnost za zdravlje ljudi i životinja; sudjeluje u izradi programa monitoringa iz djelokruga rada Sektora; izrađuje komunikacijsku strategiju za informiranje potrošača i drugih zainteresiranih strana o pitanjima sigurnosti; sudjeluje u izradi kriznog plana za hranu i hranu za životinje; sudjeluje u koordinaciji provedbe kriznih planova; vodi evidencije u svom djelokrugu; nacionalna je kontakt točka prema Europskoj komisiji, nadležnim tijelima država članica Europske unije i trećih zemalja za primjenu TRACES sustava; koordinira i rukovodi administrativnim, tehničkim i stručnim poslovima vezanim za korištenje TRACES sustava u Republici Hrvatskoj na centralnoj, regionalnoj i lokalnoj razini; osigurava tehničku pomoć za rad u TRACES sustavu, daje preporuke, stručna mišljenja, objašnjenja i upute u svrhu unaprjeđenja rada, prati EU propise te sudjeluje i daje preporuke i mišljenja pri izradi nacionalnih propisa i ostalih dokumenata koji se odnose na primjenu TRACES sustava u međunarodnom i nacionalnom prometu; daje tiskati modele certifikata za međunarodni promet koje izrađuje Ministarstvo poljoprivrede; izdaje certifikate za međunarodni promet osobama ovlaštenim za certificiranje i delegiranim tijelima, sudjeluje u izradi godišnjih planova uzorkovanja i analiza pošiljaka živih životinja i proizvoda životinjskog i neživotinjskog podrijetla u prometu na jedinstvenom unutarnjem europskom tržištu i iz uvoza; organizira i provodi edukacije za korisnike TRACES sustava u okviru nadležnih veterinarskih i drugih tijela te gospodarskih subjekata; aktivno surađuje u radnim tijelima Europske komisije te s domaćim i međunarodnim organizacijama relevantnim za pitanja međunarodnog prometa i TRACES sustava; izrađuje izvješća, vodi registre i evidencije, obavlja poslove koji se odnose na prvostupanjsko rješavanje iz nadležnosti Sektora; obavlja inspekcijske i druge stručne poslove iz nadležnosti Sektora te koordinira i rukovodi inspekcijskim poslovima vezanim za korištenje TRACES sustava u Republici Hrvatskoj na centralnoj, regionalnoj i lokalnoj razini; kontrolira razmjenu podataka o službenim kontrolama unesenim u TRACES sustav, izrađuje godišnje planove te provodi verifikaciju službenih kontrola nad radom službenih osoba u okviru nadležnih veterinarskih tijela u svrhu procjene učinkovitosti primjene TRACES sustava; daje preporuke, stručna mišljenja, objašnjenja i upute u svrhu unaprjeđenja rada; aktivno surađuje u radnim tijelima Europske komisije te s domaćim i međunarodnim organizacijama relevantnim za pitanja službenih kontrola životinja i roba u prometu te obavlja druge poslove iz svoga djelokruga.«.

Članak 6.

Okvirni broj državnih službenika i namještenika u Državnom inspektoratu prikazan u tablici koja je sastavni dio Uredbe o unutarnjem ustrojstvu Državnog inspektorata (»Narodne novine«, br. 97/20. i 119/20.) zamjenjuje se Okvirnim brojem državnih službenika i namještenika u Državnom inspektoratu koji je sadržan u prilogu ove Uredbe i čini sastavni dio Uredbe o unutarnjem ustrojstvu Državnog inspektorata.

Članak 7.

Glavni državni inspektor, uz prethodnu suglasnost tijela državne uprave nadležnog za službeničke odnose, uskladit će Pravilnik o unutarnjem redu Državnog inspektorata s odredbama ove Uredbe u roku od 30 dana od dana stupanja na snagu ove Uredbe.

Članak 8.

Ova Uredba stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 022-03/21-03/39

Urbroj: 50301-05/27-21-2

Zagreb, 23. rujna 2021.

Predsjednik
mr. sc. Andrej Plenković, v. r.

OKVIRNI BROJ POTREBNIH DRŽAVNIH SLUŽBENIKA I NAMJEŠTENIKA U DRŽAVNOM INSPEKTORATU

 

Redni broj Naziv unutarnje ustrojstvene jedinice Planirani
broj
službenika i namještenika
1. SREDIŠNJI URED  
1.1. KABINET GLAVNOG DRŽAVNOG INSPEKTORA 18
1.2. SEKTOR ZA LJUDSKE POTENCIJALE, PRAVNE POSLOVE I UREDSKO POSLOVANJE 1
1.2.1. Služba za ljudske potencijale 1
1.2.1.1. Odjel za službeničke odnose 4
1.2.1.2. Odjel za planiranje i razvoj ljudskih potencijala 4
1.2.2. Služba za pravne poslove 5
1.2.3. Služba za uredsko poslovanje 1
1.2.3.1. Pododsjek pisarnice 4
  U sjedištu Područnog ureda Osijek – samostalni izvršitelj 4
  U sjedištu Područnog ureda Rijeka – samostalni izvršitelj 4
  U sjedištu Područnog ureda Split – samostalni izvršitelj 5
  U sjedištu Područnog ureda Varaždin – samostalni izvršitelj 4
  U sjedištu Područnog ureda Zagreb – samostalni izvršitelj 4
  U sjedištu Ispostave u Đakovu – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Ispostave u Našicama – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Ispostave u Novoj Gradiški – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Ispostave u Požegi – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Ispostave u Slavonskom Brodu – samostalni izvršitelj 3
  U sjedištu Ispostave u Vinkovcima – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Ispostave u Virovitici – samostalni izvršitelj 2
  U sjedištu Ispostave u Vukovaru – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Ispostave u Županji – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Ispostave u Gospiću – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Ispostave u Krku – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Ispostave u Pagu – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Ispostave u Pazinu – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Ispostave u Poreču – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Ispostave u Puli – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Ispostave u Senju – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Ispostave u Dubrovniku – samostalni izvršitelj 2
  U sjedištu Ispostave u Imotskom – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Ispostave u Kninu – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Ispostave u Korčuli – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Ispostave u Makarskoj – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Ispostave u Metkoviću – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Ispostave u Pločama – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Ispostave u Šibeniku – samostalni izvršitelj 3
  U sjedištu Ispostave u Zadru – samostalni izvršitelj 5
  U sjedištu Ispostave u Čakovcu – samostalni izvršitelj 2
  U sjedištu Ispostave u Koprivnici – samostalni izvršitelj 4
  U sjedištu Ispostave u Krapini – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Ispostave u Križevcima – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Ispostave u Zaboku – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Ispostave u Zlataru – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Ispostave u Bjelovaru – samostalni izvršitelj 2
  U sjedištu Ispostave u Daruvaru – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Ispostave u Karlovcu – samostalni izvršitelj 3
  U sjedištu Ispostave u Kutini – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Ispostave u Ogulinu – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Ispostave u Sisku – samostalni izvršitelj 2
1.2.3.2. Pododsjek pismohrane 1
  U sjedištu Područnog ureda Osijek – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Područnog ureda Rijeka – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Područnog ureda Split – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Područnog ureda Varaždin – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Područnog ureda Zagreb – samostalni izvršitelj 2
  Sektor za ljudske potencijale, pravne poslove i uredsko poslovanje – ukupno 103
1.3. SEKTOR ZA PRORAČUN I RAČUNOVODSTVENE POSLOVE 1
1.3.1. Služba za proračun 1
1.3.1.1. Odjel za financijsko upravljanje i kontrole 4
1.3.1.2. Odjel za planiranje i izvršenje proračuna 5
1.3.2. Služba za računovodstvene poslove 1
1.3.2.1. Odjel za obračun plaća i blagajničko poslovanje 8
1.3.2.2. Odjel za računovodstvene poslove 7
1.3.2.2.1. Pododsjek za evidentiranje osnovnih sredstava 3
  Sektor za proračun i računovodstvene poslove – ukupno 30
1.4. SEKTOR ZA INFORMATIKU 1
1.4.1. Služba za informacijski sustav i telekomunikacije 4
  U sjedištu Područnog ureda Osijek – samostalni izvršitelj 2
  U sjedištu Ispostave u Slavonskom Brodu – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Područnog ureda Rijeka – samostalni izvršitelj 2
  U sjedištu Područnog ureda Split – samostalni izvršitelj 2
  U sjedištu Područnog ureda Varaždin – samostalni izvršitelj 2
  U sjedištu Područnog ureda Zagreb – samostalni izvršitelj 2
1.4.1.1. Pododsjek za informatičku podršku 3
1.4.1.2. Pododsjek za telekomunikacijsku infrastrukturu 3
1.4.2. Služba za aplikativna rješenja 5
  Sektor za informatiku – ukupno 27
1.5. SEKTOR ZA NABAVU, STRATEŠKO PLANIRANJE I UPRAVLJANJE IMOVINOM 1
1.5.1. Služba za nabavu 10
1.5.2. Služba za strateško planiranje i upravljanje imovinom 1
1.5.2.1. Odjel za strateško planiranje i upravljanje imovinom 4
1.5.2.2. Pododsjek za pomoćno-tehničke poslove 5
  U sjedištu Područnog ureda Osijek – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Područnog ureda Rijeka – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Područnog ureda Split – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Područnog ureda Varaždin – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Područnog ureda Zagreb – samostalni izvršitelj 1
1.5.3. Služba za zaštitu na radu i zaštitu od požara 3
  – U sjedištu Ispostave u Karlovcu – samostalni izvršitelj 1
  Sektor za nabavu, strateško planiranje i upravljanje imovinom – ukupno 30
1.6. SEKTOR ZA NADZOR TRGOVINE, USLUGA I ZAŠTITE POTROŠAČA 1
1.6.1. Služba nadzora trgovine i usluga 6
1.6.2. Služba zaštite ekonomskih interesa potrošača 8
1.6.3. Služba nadzora sigurnosti neprehrambenih proizvoda 8
  Sektor za nadzor trgovine, usluga i zaštite potrošača – ukupno 23
1.7. SEKTOR SANITARNE INSPEKCIJE 1
1.7.1. Služba sanitarne inspekcije za hranu i planiranje službenih kontrola 8
1.7.2. Služba sanitarne inspekcije za kemikalije, biocidne proizvode i predmete opće uporabe 8
1.7.3. Služba sanitarne inspekcije za javno zdravstvo i zdravstvenu ekologiju 8
1.7.4. Služba granične sanitarne inspekcije 1
1.7.4.1. Odjel za inspekcijske poslove granične sanitarne inspekcije 1
  – samostalni izvršitelj u carinskom mjestu Zagreb – Zapadni kolodvor 1
  – samostalni izvršitelj u carinskom mjestu Zagreb – Žitnjak 1
  – samostalni izvršitelj u carinskom mjestu Zagreb – Jankomir 2
  – samostalni izvršitelj u carinskom mjestu Koprivnica 1
  – samostalni izvršitelj u carinskom mjestu Osijek 1
  – samostalni izvršitelj u carinskom mjestu Županja 1
  – samostalni izvršitelj u carinskom mjestu Slavonski Brod 1
  – samostalni izvršitelj u carinskom mjestu Vukovar 1
  – samostalni izvršitelj u carinskom mjestu Rijeka – Škrljevo 1
  – samostalni izvršitelj u carinskom mjestu Pula 2
  – samostalni izvršitelj u carinskom mjestu Šibenik 1
  – samostalni izvršitelj u carinskom mjestu Zadar 1
  – samostalni izvršitelj u carinskom mjestu Dubrovnik 1
  – samostalni izvršitelj u carinskom mjestu Split – trajektna luka 1
  – samostalni izvršitelj u carinskom mjestu Split – Sjeverna luka 1
1.7.4.2. Odjel za izvještavanje i koordinaciju rada granične sanitarne inspekcije 1
  – samostalni izvršitelj na graničnom prijelazu Zračna luka Zagreb 4
  – samostalni izvršitelj na graničnom prijelazu Stara Gradiška 1
  – samostalni izvršitelj na graničnom prijelazu Bajakovo 2
  – samostalni izvršitelj na graničnom prijelazu Luka Rijeka 4
  – samostalni izvršitelj na graničnom prijelazu Luka Ploče 1
  – samostalni izvršitelj na graničnom prijelazu Nova Sela 1
  – samostalni izvršitelj na graničnom prijelazu Karasovići 1
  – samostalni izvršitelj na graničnom prijelazu Vinjani Donji 1
  Sektor sanitarne inspekcije – ukupno 60
1.8. SEKTOR ZA VETERINARSKI NADZOR I NADZOR SIGURNOSTI HRANE 1
1.8.1. Služba veterinarske inspekcije 1
1.8.1.1. Odjel za planiranje, koordinaciju i verifikaciju službenih kontrola 11
1.8.1.2. Odjel za mobilne veterinarske jedinice 3
1.8.2. Služba granične veterinarske inspekcije 2
1.8.2.1. Područni odjel – Granična veterinarska postaja Zračna luka Zagreb 5
1.8.2.2. Područni odjel – Granična veterinarska postaja Stara Gradiška 6
1.8.2.3. Područni odjel – Granična veterinarska postaja Bajakovo 8
1.8.2.4. Područni odjel – Granična veterinarska postaja Karasovići 3
1.8.2.5. Područni odjel – Granična veterinarska postaja Nova Sela 3
1.8.2.6. Područni odjel – Granična veterinarska postaja Luka Rijeka 4
1.8.2.7. Područni odjel – Granična veterinarska postaja Luka Ploče 3
1.8.3. Služba za organizaciju službenih kontrola i upravljanje IMSOC sustavom 1
1.8.3.1. Odjel za organizaciju službenih kontrola 3
1.8.3.2. Odjel za upravljanje i nadzor IMSOC sustava 3
  Sektor za veterinarski nadzor i nadzor sigurnosti hrane – ukupno 57
1.9. SEKTOR ZA NADZOR POLJOPRIVREDE I FITOSANITARNI NADZOR 1
1.9.1. Služba nadzora resursa, proizvodnje i potpora u poljoprivredi 1
1.9.1.1. Odjel nadzora resursa i potpora u poljoprivredi 8
1.9.1.2. Odjel nadzora proizvodnje u poljoprivredi 5
1.9.2. Služba nadzora hrane i vina 1
1.9.2.1 Odjel nadzora hrane 5
1.9.2.2. Odjel nadzora vina i pića 4
1.9.3. Služba za stručne, razvojne i međunarodne poslove fitosanitarne inspekcije 8
1.9.4. Služba granične fitosanitarne inspekcije 1
1.9.4.1. Područni odjel granične fitosanitarne inspekcije Bajakovo – Stara Gradiška 5
  – samostalni izvršitelj na graničnom prijelazu Stara Gradiška 2
1.9.4.2. Područni odjel granične fitosanitarne inspekcije Ploče – Karasovići – Nova Sela 2
  – samostalni izvršitelj na graničnom prijelazu Karasovići 1
  – samostalni izvršitelj na graničnom prijelazu Nova Sela 3
1.9.4.3. Područni odjel granične fitosanitarne inspekcije Rijeka 5
1.9.4.4. Područni odjel granične fitosanitarne inspekcije Zagreb 5
1.9.5. Služba fitosanitarne inspekcije za nadzor na tržištu i pri izvozu 1
  U sjedištu Područnog ureda Osijek – samostalni izvršitelj 4
  U sjedištu Ispostave u Virovitici – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu u Ispostave u Vukovaru – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Ispostave u Poreču – samostalni izvršitelj 2
  U sjedištu Područnog ureda Split – samostalni izvršitelj 2
  U sjedištu Ispostave u Zadru – samostalni izvršitelj 3
  U sjedištu Područnog ureda Varaždin – samostalni izvršitelj 3
  U sjedištu Ispostav u Koprivnici – samostalni izvršitelj 2
  U sjedištu Ispostave u Krapini – samostalni izvršitelj 2
  Sektor za nadzor poljoprivrede i fitosanitarni nadzor – ukupno 78
1.10. SEKTOR ZA NADZOR U ŠUMARSTVU I LOVSTVU 1
1.10.1. Služba šumarske inspekcije 6
1.10.2. Služba lovne inspekcije 6
  Sektor za nadzor u šumarstvu i lovstvu – ukupno 13
1.11. SEKTOR ZA NADZOR U TURIZMU I UGOSTITELJSTVU 1
1.11.1. Služba za ugostiteljstvo, pružanje usluga u turizmu i za boravišnu/turističku pristojbu 1
1.11.1.1. Odjel za ugostiteljsku djelatnost i pružanje ugostiteljskih usluga 4
1.11.1.2. Odjel za pružanje usluga u turizmu 4
1.11.1.3. Odjel za boravišnu/turističku pristojbu i prijavu i odjavu turista 4
1.11.2. Služba nadzora neregistriranog obavljanja ugostiteljske djelatnosti, pružanja ugostiteljskih usluga i usluga u turizmu 5
  Sektor za nadzor u turizmu i ugostiteljstvu – ukupno 19
1.12. SEKTOR ZA NADZOR RUDARSTVA, ENERGETIKE I OPREME POD TLAKOM 1
1.12.1. Služba nadzora u području rudarstva 4
  U sjedištu Područnog ureda Rijeka – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Ispostave u Pazinu – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Područnog ureda Split – samostalni izvršitelj 2
  U sjedištu Područnog ureda Osijek – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Područnog ureda Varaždin – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Područnog ureda Zagreb – samostalni izvršitelj 2
1.12.2. Služba nadzora u području energetike 6
  U sjedištu Područnog ureda Rijeka – samostalni izvršitelj 2
  U sjedištu Područnog ureda Split – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Ispostave u Šibeniku – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Područnog ureda Osijek – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Područnog ureda Zagreb – samostalni izvršitelj 1
1.12.3. Služba nadzora u području opreme pod tlakom 2
  U sjedištu Područnog ureda Rijeka – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Područnog ureda Split – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Ispostave u Našicama – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Ispostave u Čakovcu – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Područnog ureda Zagreb – samostalni izvršitelj 2
  Sektor za nadzor rudarstva, energetike i opreme pod tlakom – ukupno 33
1.13. SEKTOR INSPEKCIJE RADA 1
1.13.1 Služba za nadzor radnih odnosa 5
1.13.2. Služba za nadzor zapošljavanja i upućivanja te međunarodnu suradnju 6
1.13.3. Služba za nadzor zaštite na radu na radilištima i u rizičnim djelatnostima 5
1.13.4. Služba za prevenciju i nadzor ozljeda na prostorima poslodavca i međunarodnu suradnju 2
1.13.4.1. Odjel za provedbu zajedničkih aktivnosti inspektora rada Europske unije 4
1.13.4.2. Odjel za prevenciju i nadzor ozljeda na prostorima poslodavca i profesionalne bolesti 4
  Sektor inspekcije rada – ukupno 27
1.14. SEKTOR ZA PRAĆENJE I UNAPRJEĐENJE RADA 1
1.14.1. Služba za planiranje, praćenje i izvješćivanje 5
1.14.2. Služba za unaprjeđenje rada 5
  Sektor za praćenje i unaprjeđenje rada – ukupno 11
1.15. SEKTOR ZA NADZOR GRAĐENJA 1
1.15.1. Služba inspekcijskog nadzora državnog značaja 5
1.15.2. Služba izvršenja inspekcijsih rješenja 5
1.15.3. Služba koordinacije nadzora građenja 5
1.15.4. Služba podrške radu građevinske inspekcije 6
1.15.5. Služba za analize i evidencije 7
  Sektor za nadzor građenja – ukupno 29
1.16. SEKTOR ZA NADZOR ZAŠTITE OKOLIŠA, ZAŠTITE PRIRODE I VODOPRAVNI NADZOR 1
1.16.1. Služba nadzora u području industrijskog onečišćenja 7
1.16.2. Služba nadzora u području zaštite zraka i klimatskih promjena 7
1.16.3. Služba nadzora u području gospodarenja otpadom 7
1.16.4. Služba za međunarodnu suradnju inspekcije zaštite okoliša i ujednačavanje prakse Europske unije 7
1.16.5. Služba nadzora kopnenih ekosustava 3
  U sjedištu Ispostave u Bjelovaru – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Ispostave u Čakovcu – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Ispostave u Đakovu – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Ispostave u Požegi – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Ispostave u Sisku – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Ispostave u Vukovaru – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Ispostave u Karlovcu – samostalni izvršitelj 1
1.16.6. Služba nadzora morskih ekosustava 3
  U sjedištu Područnog ureda Rijeka – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Područnog ureda Split – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Ispostave u Dubrovniku – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Ispostave u Gospiću – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Ispostave u Pazinu – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Ispostave u Zadru – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Ispostave u Kninu – samostalni izvršitelj 1
1.16.7. Služba koordinacije nadzora korištenja voda i vodnoga dobra 4
  U sjedištu Ispostave u Kutini – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Ispostave u Našicama – samostalni izvršitelj 1
1.16.8. Služba koordinacije nadzora zaštite voda 3
  U sjedištu Područnog ureda Osijek – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Ispostave u Novoj Gradiški – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Područnog ureda Varaždinu – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Ispostave u Vinkovcima – samostalni izvršitelj 1
  Sektor za nadzor zaštite okoliša, zaštite prirode i vodopravni nadzor – ukupno 62
1.17. SEKTOR ZA DRUGOSTUPANJSKI UPRAVNI POSTUPAK 1
1.17.1. Služba za drugostupanjski upravni postupak – I 8
1.17.2. Služba za drugostupanjski upravni postupak – II 8
  Sektor za drugostupanjski upravni postupak – ukupno 17
1.18. SEKTOR ZA UNUTARNJI I KONTROLNO-INSTRUKTIVNI NADZOR 1
1.18.1. Služba za unutarnji nadzor 5
1.18.2. Služba za kontrolno-instruktivni nadzor 1
  U sjedištu Područnog ureda Osijek – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Područnog ureda Rijeka – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Područnog ureda Split – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Područnog ureda Varaždin – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Područnog ureda Zagreb – samostalni izvršitelj 1
1.18.3. Služba za zastupanje pred sudovima 2
  U sjedištu Područnog ureda Osijek – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Područnog ureda Rijeka – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Područnog ureda Split – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Područnog ureda Varaždin – samostalni izvršitelj 1
  U sjedištu Područnog ureda Zagreb – samostalni izvršitelj 1
  Sektor za unutarnji i kontrolno-instruktivni nadzor – ukupno 19
1.19. SAMOSTALNA SLUŽBA ZA UNUTARNJU REVIZIJU 6
SREDIŠNJI URED – UKUPNO 662
2. PODRUČNI UREDI  
2.1. PODRUČNI URED OSIJEK 1
2.1.1. Služba za nadzor trgovine, usluga i zaštite potrošača 10
2.1.2. Služba nadzora neregistriranog obavljanja trgovine i usluga 7
2.1.3. Služba sanitarne inspekcije 10
  – samostalni izvršitelj u Pakracu 1
  – samostalni izvršitelj u Slatini 1
  – samostalni izvršitelj u Valpovu 1
2.1.4. Služba veterinarske inspekcije 6
  – samostalni izvršitelj u Belom Manastiru 2
  – samostalni izvršitelj u Valpovu 3
  – samostalni izvršitelj u Slatini 1
2.1.5. Služba poljoprivredne inspekcije 6
  – samostalni izvršitelj u Belom Manastiru 2
  – samostalni izvršitelj u Donjem Miholjcu 1
  – samostalni izvršitelj u Slatini 2
  – samostalni izvršitelj u Valpovu 1
2.1.6. Služba šumarske i lovne inspekcije 1
  – samostalni izvršitelj u Đakovu 1
  – samostalni izvršitelj u Našicama 1
  – samostalni izvršitelj u Novoj Gradiški 1
  – samostalni izvršitelj u Požegi 1
  – samostalni izvršitelj u Vinkovcima 1
  – samostalni izvršitelj u Virovitici 1
  – samostalni izvršitelj u Vukovaru 1
  – samostalni izvršitelj u Županji 1
2.1.7. Služba za ugostiteljstvo, pružanje usluga u turizmu i za boravišnu/turističku pristojbu 5
2.1.8. Služba nadzora neregistriranog obavljanja ugostiteljske djelatnosti, pružanja ugostiteljskih usluga i usluga u turizmu 5
2.1.9. Služba za nadzor zaštite na radu 7
2.1.10. Služba za nadzor radnih odnosa 7
2.1.11. Služba za nadzor zapošljavanja i upućivanja 7
2.1.12. Služba građevinske inspekcije 11
2.1.13. Služba inspekcije zaštite okoliša i vodopravne inspekcije 7
  – samostalni izvršitelj u Slavonskom Brodu 1
  – samostalni izvršitelj u Požegi 1
  – samostalni izvršitelj u Virovitici 1
  – samostalni izvršitelj u Vinkovcima 1
2.1.14. Ispostava u Đakovu 12
2.1.15. Ispostava u Našicama 11
2.1.16. Ispostava u Novoj Gradiški 5
2.1.17. Ispostava u Požegi 23
2.1.18. Ispostava u Slavonskom Brodu 28
2.1.19. Ispostava u Vinkovcima 20
2.1.20. Ispostava u Virovitici 20
2.1.21. Ispostava u Vukovaru 18
2.1.22. Ispostava u Županji 9
  Područni ured Osijek – ukupno 263
2.2. PODRUČNI URED RIJEKA 1
2.2.1. Služba za nadzor trgovine, usluga i zaštite potrošača 10
2.2.2. Služba nadzora neregistriranog obavljanja trgovine i usluga 8
2.2.3. Služba sanitarne inspekcije 12
  – samostalni izvršitelj u Rovinju 2
  – samostalni izvršitelj u Opatiji 2
  – samostalni izvršitelj u Crikvenici 2
  – samostalni izvršitelj u Malom Lošinju 2
  – samostalni izvršitelj u Rabu 2
2.2.4. Služba veterinarske inspekcije 6
  – samostalni izvršitelj u Labinu 1
  – samostalni izvršitelj u Rovinju 1
2.2.5. Služba poljoprivredne inspekcije 3
  – samostalni izvršitelj u Delnicama 1
  – samostalni izvršitelj u Umagu 1
  – samostalni izvršitelj u Crikvenici 1
2.2.6. Služba šumarske i lovne inspekcije 2
  – samostalni izvršitelj u Gospiću 1
  – samostalni izvršitelj u Puli 1
  – samostalni izvršitelj u Senju 1
  – samostalni izvršitelj u Rovinju 1
2.2.7. Služba za ugostiteljstvo, pružanje usluga u turizmu i za boravišnu/turističku pristojbu 6
  – samostalni izvršitelj u Puli 1
  – samostalni izvršitelj u Rabu 1
  – samostalni izvršitelj u Crikvenici 1
2.2.8. Služba nadzora neregistriranog obavljanja ugostiteljske djelatnosti, pružanja ugostiteljskih usluga i usluga u turizmu 5
  – samostalni izvršitelj u Delnicama 1
  – samostalni izvršitelj u Malom Lošinju 1
  – samostalni izvršitelj u Crikvenici 1
2.2.9. Služba za nadzor zaštite na radu 10
2.2.10. Služba za nadzor radnih odnosa 9
2.2.11. Služba za nadzor zapošljavanja i upućivanja 9
2.2.12. Služba građevinske inspekcije 9
  – samostalni izvršitelj u Malom Lošinju 1
2.2.13. Služba inspekcije zaštite okoliša i vodopravne inspekcije 8
  – samostalni izvršitelj u Gospiću 1
  – samostalni izvršitelj u Pazinu 1
  – samostalni izvršitelj u Puli 1
2.2.14. Ispostava u Gospiću 15
2.2.15. Ispostava u Krku 8
2.2.16. Ispostava u Pagu 6
2.2.17. Ispostava u Pazinu 18
2.2.18. Ispostava u Poreču 13
2.2.19. Ispostava u Puli 25
2.2.20. Ispostava u Senju 8
  Područni ured Rijeka – ukupno 220
2.3. PODRUČNI URED SPLIT 1
2.3.1. Služba za nadzor trgovine, usluga i zaštite potrošača 14
2.3.2. Služba nadzora neregistriranog obavljanja trgovine i usluga 9
2.3.3. Služba sanitarne inspekcije 12
  – samostalni izvršitelj u Braču 1
  – samostalni izvršitelj u Visu 1
  – samostalni izvršitelj u Hvaru 2
  – samostalni izvršitelj u Omišu 1
  – samostalni izvršitelj u Sinju 2
  – samostalni izvršitelj u Trogiru 1
  – samostalni izvršitelj u Kaštelama 2
  – samostalni izvršitelj u Drnišu 1
  – samostalni izvršitelj u Solinu 1
2.3.4. Služba veterinarske inspekcije 10
  – samostalni izvršitelj u Sinju 3
  – samostalni izvršitelj u Drnišu 2
2.3.5. Služba poljoprivredne inspekcije 6
  – samostalni izvršitelj u Sinju 1
2.3.6. Služba šumarske i lovne inspekcije 1
  – samostalni izvršitelj u Makarskoj 1
  – samostalni izvršitelj u Sinju 1
  – samostalni izvršitelj u Zadru 2
2.3.7. Služba za ugostiteljstvo, pružanje usluga u turizmu i za boravišnu/turističku pristojbu 9
2.3.8. Služba nadzora neregistriranog obavljanja ugostiteljske djelatnosti, pružanja ugostiteljskih usluga i usluga u turizmu 8
2.3.9. Služba za nadzor zaštite na radu 10
2.3.10. Služba za nadzor radnih odnosa 7
2.3.11. Služba za nadzor zapošljavanja i upućivanja 7
2.3.12. Služba građevinske inspekcije 1
2.3.12.1. Odjel građevinske inspekcije Split 9
2.3.12.2. Odjel građevinske inspekcije Splitsko-dalmatinske županije 10
2.3.13. Služba inspekcije zaštite okoliša i vodopravne inspekcije 7
  – samostalni izvršitelj u Dubrovniku 1
  – samostalni izvršitelj u Metkoviću 2
  – samostalni izvršitelj u Zadru 2
2.3.14. Ispostava u Dubrovniku 22
2.3.15. Ispostava u Imotskom 9
2.3.16. Ispostava u Kninu 4
2.3.17. Ispostava u Korčuli 6
2.3.18. Ispostava u Makarskoj 7
2.3.19. Ispostava u Metkoviću 14
2.3.20. Ispostava u Pločama 9
2.3.21. Ispostava u Šibeniku 33
2.3.22. Ispostava u Zadru 47
  Područni ured Split – ukupno 299
2.4. PODRUČNI URED VARAŽDIN 1
2.4.1. Služba za nadzor trgovine, usluga i zaštite potrošača 8
2.4.2. Služba nadzora neregistriranog obavljanja trgovine i usluga 7
2.4.3. Služba sanitarne inspekcije 7
  – samostalni izvršitelj u Đurđevcu 1
  – samostalni izvršitelj u Pregradi 1
  – samostalni izvršitelj u Donjoj Stubici 1
  – samostalni izvršitelj u Ludbregu 1
2.4.4. Služba veterinarske inspekcije 10
  – samostalni izvršitelj u Đurđevcu 1
  – samostalni izvršitelj u Donjoj Stubici 1
2.4.5. Služba poljoprivredne inspekcije 6
  – samostalni izvršitelj u Đurđevcu 1
  – samostalni izvršitelj u Ludbregu 1
2.4.6. Služba šumarske i lovne inspekcije 1
  – samostalni izvršitelj u Čakovcu 1
  – samostalni izvršitelj u Krapini 1
  – samostalni izvršitelj u Križevcima 1
  – samostalni izvršitelj u Zaboku 1
2.4.7. Služba za ugostiteljstvo, pružanje usluga u turizmu i za boravišnu/turističku pristojbu 5
2.4.8. Služba nadzora neregistriranog obavljanja ugostiteljske djelatnosti, pružanja ugostiteljskih usluga i usluga u turizmu 5
2.4.9. Služba za nadzor zaštite na radu 6
2.4.10. Služba za nadzor radnih odnosa 6
2.4.11. Služba za nadzor zapošljavanja i upućivanja 6
2.4.12. Služba građevinske inspekcije 6
2.4.13. Služba inspekcije zaštite okoliša i vodopravne inspekcije 7
  – samostalni izvršitelj u Čakovcu 1
  – samostalni izvršitelj u Koprivnici 1
  – samostalni izvršitelj u Krapini 1
  – samostalni izvršitelj u Zlataru 1
2.4.14. Ispostava u Čakovcu 27
2.4.15. Ispostava u Koprivnici 25
2.4.16. Ispostava u Krapini 11
2.4.17. Ispostava u Križevcima 13
2.4.18. Ispostava u Zaboku 14
2.4.19. Ispostava u Zlataru 6
  Područni ured Varaždin – ukupno 193
2.5. PODRUČNI URED ZAGREB 1
2.5.1. Služba za nadzor trgovine, usluga i zaštite potrošača 20
2.5.2. Služba nadzora neregistriranog obavljanja trgovine i usluga 10
2.5.3. Služba sanitarne inspekcije 24
  – samostalni izvršitelj u Velikoj Gorici 2
  – samostalni izvršitelj u Zaprešiću 2
  – samostalni izvršitelj u Samoboru 2
  – samostalni izvršitelj u Dugom Selu 2
  – samostalni izvršitelj u Vrbovcu 1
  – samostalni izvršitelj u Jastrebarskom 1
  – samostalni izvršitelj u Garešnici 1
  – samostalni izvršitelj u Petrinji 1
  – samostalni izvršitelj u Ivanić-Gradu 1
  – samostalni izvršitelj u Čazmi 1
  – samostalni izvršitelj u Novskoj 1
2.5.4. Služba veterinarske inspekcije 17
  – samostalni izvršitelj u Samoboru 3
  – samostalni izvršitelj u Zaprešiću 4
  – samostalni izvršitelj u Dugom Selu 2
  – samostalni izvršitelj u Ivanić-Gradu 2
  – samostalni izvršitelj u Svetom Ivanu Zelini 1
  – samostalni izvršitelj u Velikoj Gorici 3
  – samostalni izvršitelj u Vrbovcu 3
  – samostalni izvršitelj u Jastrebarskom 3
  – samostalni izvršitelj u Čazmi 1
  – samostalni izvršitelj u Garešnici 2
  – samostalni izvršitelj u Grubišnom Polju 1
  – samostalni izvršitelj u Dugoj Resi 1
  – samostalni izvršitelj u Novskoj 1
  – samostalni izvršitelj u Glini 1
  – samostalni izvršitelj u Petrinji 2
2.5.5. Služba poljoprivredne inspekcije 9
  – samostalni izvršitelj u Čazmi 1
  – samostalni izvršitelj u Garešnici 1
  – samostalni izvršitelj u Grubišnom Polju 1
  – samostalni izvršitelj u Ivanić-Gradu 1
  – samostalni izvršitelj u Jastrebarskom 1
  – samostalni izvršitelj u Novskoj 2
  – samostalni izvršitelj u Petrinji 3
  – samostalni izvršitelj u Svetom Ivanu Zelini 1
  – samostalni izvršitelj u Velikoj Gorici 1
2.5.6. Služba šumarske i lovne inspekcije 4
  – samostalni izvršitelj u Bjelovaru 1
  – samostalni izvršitelj u Daruvaru 1
  – samostalni izvršitelj u Karlovcu 1
  – samostalni izvršitelj u Kutini 1
  – samostalni izvršitelj u Sisku 1
2.5.7. Služba za ugostiteljstvo, pružanje usluga u turizmu i za boravišnu/turističku pristojbu 6
2.5.8. Služba nadzora neregistriranog obavljanja ugostiteljske djelatnosti, pružanja ugostiteljskih usluga i usluga u turizmu 8
2.5.9. Služba za nadzor zaštite na radu 19
2.5.10. Služba za nadzor radnih odnosa 10
2.5.11. Služba za nadzor zapošljavanja i upućivanja 10
2.5.12. Služba građevinske inspekcije 1
2.5.12.1. Odjel građevinske inspekcije Zagreb I 11
2.5.12.2. Odjel građevinske inspekcije Zagreb II 11
2.5.12.3. Odjel građevinske inspekcije Zagrebačke županije 4
  – samostalni izvršitelj u Velikoj Gorici 1
  – samostalni izvršitelj u Zaprešiću 1
  – samostalni izvršitelj u Dugom Selu 1
2.5.13. Služba za nadzor zaštite okoliša i vodopravne inspekcije 9
  – samostalni izvršitelj u Bjelovaru 1
  – samostalni izvršitelj u Karlovcu 1
2.5.14. Ispostava u Bjelovaru 27
2.5.15. Ispostava u Daruvaru 7
2.5.16. Ispostava u Karlovcu 29
2.5.17. Ispostava u Kutini 8
2.5.18. Ispostava u Ogulinu 5
2.5.19. Ispostava u Sisku 22
  Područni ured Zagreb – ukupno 339
PODRUČNI UREDI – UKUPNO 1314
DRŽAVNI INSPEKTORAT – UKUPNO 1976

 

 

 

 

 

 

Izvor: https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2021_09_104_1846.html