Baza je ažurirana 20.11.2024. 

zaključno sa NN 109/24

EU 2024/2679

Pristupanje sadržaju

 Odluka o nužnim epidemiološkim mjerama kojima se ograničavaju okupljanja i uvode druge nužne epidemiološke mjere i preporuke radi sprječavanja prijenosa bolesti COVID-19 putem okupljanja
Za pristup ovom sadržaju morate biti prijavljeni te imati aktivnu pretplatu
PRESTAO VAŽITI ALI VIDI OVDJE!
NN 58/2021 (27.5.2021.), Odluka o nužnim epidemiološkim mjerama kojima se ograničavaju okupljanja i uvode druge nužne epidemiološke mjere i preporuke radi sprječavanja prijenosa bolesti COVID-19 putem okupljanja

STOŽER CIVILNE ZAŠTITE REPUBLIKE HRVATSKE

1129

Na temelju članka 47. Zakona o zaštiti pučanstva od zaraznih bolesti (»Narodne novine« broj 79/07, 113/08, 43/09, 130/17, 114/18 i 47/20) a u vezi s člankom 18. Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o zaštiti pučanstva od zaraznih bolesti (»Narodne novine« broj 47/20) i u vezi s člankom 5. Zakona o izmjeni i dopunama Zakona o zaštiti pučanstva od zaraznih bolesti (»Narodne novine« broj 134/20), članka 22.a Zakona o sustavu civilne zaštite (»Narodne novine« broj 82/15, 118/18 i 31/20) te članka 9.a Zakona o ugostiteljskoj djelatnosti (»Narodne novine« broj 85/15, 121/16, 99/18, 25/19, 98/19, 32/20 i 42/20) i članka 57.a Zakona o trgovini (»Narodne novine« broj 87/08,116/08, 76/09, 114/11, 68/13, 30/14, 32/19, 98/19 i 32/20) Stožer civilne zaštite Republike Hrvatske, 26. svibnja 2021., donosi

ODLUKU

O NUŽNIM EPIDEMIOLOŠKIM MJERAMA KOJIMA SE OGRANIČAVAJU OKUPLJANJA I UVODE DRUGE NUŽNE EPIDEMIOLOŠKE MJERE I PREPORUKE RADI SPRJEČAVANJA PRIJENOSA BOLESTI COVID-19 PUTEM OKUPLJANJA

I.

S obzirom na epidemiološku situaciju i mogući prijenos bolesti COVID-19 sve osobe na području Republike Hrvatske obvezne su pridržavati se stroge mjere fizičkog distanciranja, svih propisanih protuepidemijskih mjera, posebnih preporuka i uputa Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo te nužnih epidemioloških mjera propisanih ovom Odlukom.

II.

Stroga mjera fizičkog distanciranja nalaže izbjegavanje bliskog osobnog kontakta u razmaku od najmanje 2 metra u zatvorenom prostoru i 1,5 metar na otvorenom prostoru.

Ako nije moguće održavanje fizičke distance od najmanje 2 metra u zatvorenom prostoru i najmanje 1,5 metar na otvorenom prostoru obvezno je korištenje maski za lice ili medicinskih maski.

III.

Nužne epidemiološke mjere koje se nalažu ovom Odlukom su:

– zabrana održavanja svih javnih događanja i okupljanja na kojima je prisutno više od 100 osoba na jednom mjestu

– javna događanja te okupljanja i svečanosti svih vrsta mogu trajati najdulje do 23.00 sata

– na pogrebima, posljednjim ispraćajima i polaganjima urni sućut ožalošćenima se ne smije izražavati bliskim kontaktom, a uprave groblja obvezne su nadzirati pridržavanje protuepidemijskih mjera

– ograničenje radnog vremena za pekarnice i trgovine kruhom i pekarskim proizvodima do 23.00 sata

– zabrana prodaje alkoholnih pića u vremenu od 23.00 sata do 6.00 sati

– ograničavanje rada ugostiteljskih objekata i obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava koja pružaju ugostiteljske usluge na način da hranu, piće, napitke i slastice mogu usluživati na prostoru za usluživanje na otvorenom, uz strogo pridržavanje propisanih epidemioloških mjera i posebnih preporuka i uputa Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, a radno vrijeme može se odrediti u trajanju od 6.00 do 23.00 sata

– obustava održavanja svadbenih svečanosti

– radno vrijeme casina, automat-klubova i uplatnih mjesta za klađenje može se odrediti u trajanju od 8.00 do 23.00 sata, uz zabranu pružanja ugostiteljskih usluga u njihovim prostorima

– strogo pridržavanje protuepidemijskih mjera u teretanama i fitness centrima

– strogo pridržavanje protuepidemijskih mjera prilikom održavanja radionica, dječjih igraonica i pružanja zabavnih i rekreacijskih usluga u zatvorenima prostorima (rođendaonice, zabavni i obiteljski parkovi i sl.)

– obustava održavanja svih amaterskih kulturno-umjetničkih izvedbi, programa i manifestacija u zatvorenim prostorima

– obustava održavanja sajmova i drugih oblika gospodarskih i turističkih događanja ili priredbi gdje se prodaju, izlažu ili prikazuju proizvodi u zatvorenim prostorima

– obvezno korištenje maski za lice ili medicinskih maski na sajmovima i drugim oblicima gospodarskih i turističkih događanja ili priredbama gdje se prodaju, izlažu ili prikazuju proizvodi na otvorenim prostorima

– zabrana svih natjecanja u zatvorenim prostorima osim za klubove koji se natječu u 1. i 2. rangu natjecanja u seniorskoj konkurenciji i u 1. rangu natjecanja u juniorskoj konkurenciji na nacionalnoj razini u ekipnim sportovima, kao i klubove koji se u individualnim (pojedinačnim) sportovima natječu u seniorskoj konkurenciji u ekipnim klupskim natjecanjima na nacionalnom nivou u najvišem rangu u liga-sustavu natjecanja te natjecanja kategoriziranih sportaša u individualnim sportovima (pojedinačnim) i sportaša nacionalne razine koji se pripremaju za europska i svjetska natjecanja sukladno popisu koji, na prijedlog Hrvatskog olimpijskog odbora, Hrvatskog paraolimpijskog odbora i Hrvatskog sportskog saveza gluhih, odobri Ministarstvo turizma i sporta

– zabrana svih treninga u školskim dvoranama osim za klubove koji se natječu u 1. i 2. rangu natjecanja u seniorskoj konkurenciji i u 1. rangu natjecanja u juniorskoj konkurenciji na nacionalnoj razini u ekipnim sportovima, kao i klubove koji se u individualnim (pojedinačnim) sportovima natječu u seniorskoj konkurenciji u ekipnim klupskim natjecanjima na nacionalnom nivou u najvišem rangu u liga sustavu natjecanja te treninga i natjecanja kategoriziranih sportaša u individualnim sportovima (pojedinačnim) i sportaša nacionalne razine koji se pripremaju za europska i svjetska natjecanja sukladno popisu koji, na prijedlog Hrvatskog olimpijskog odbora, Hrvatskog paraolimpijskog odbora i Hrvatskog sportskog saveza gluhih, odobri Ministarstvo turizma i sporta

– sportska natjecanja i treninzi koji su dopušteni mogu se održavati samo bez gledatelja i uz strogo pridržavanje svih propisanih epidemioloških mjera i posebnih preporuka i uputa Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, a organizatori su obvezni osigurati da se svi sportaši i nužno tehničko osoblje koje je prisutno pridržavaju propisanih epidemioloških mjera te da se sportski objekti u zatvorenim prostorima iznimno koriste samo za potrebe dopuštenih aktivnosti

– škole stranih jezika obvezne su svoju djelatnost obavljati uz strogo pridržavanje propisanih epidemioloških mjera

– auto škole teorijski dio mogu održavati samo online ili na drugi način za održavanje kontakata na daljinu, satovi vožnje mogu trajati najviše 45 minuta uz obvezno mjerenje tjelesne temperature prije ulaska u automobil, pauza između dva kandidata mora biti minimalno 10 minuta za prozračivanje i dezinfekciju automobila te se mora voditi evidencija svih polaznika na satovima vožnje

– preporuka da se vjerski obredi kad god je to moguće prenose putem radio, TV programa ili na drugi način koji će omogućiti vjernicima da prisustvuju vjerskom obredu bez dolaska u vjerske objekte.

Ugostiteljski objekti dostavu, odnosno isporuku hrane, pića, napitaka i slastica mogu vršiti uz pridržavanje svih protuepidemijskih mjera na jedan od sljedećih načina:

– osobnim preuzimanjem pred ulazom u ugostiteljski objekt bez ulaska u isti

– dostavom iz ugostiteljskog objekta vlastitim dostavnim vozilom

– dostavom iz ugostiteljskog objekta na temelju ugovora o poslovnoj suradnji sklopljenim između ugostitelja i treće osobe (pravne ili fizičke-obrtnici), koji su registrirani i upisani u Upisnik subjekata u poslovanju s hranom

– takozvanim »drive in« načinom.

IV.

Iznimno od protuepidemijske mjere iz točke III. stavka 1. podstavka 6. ove Odluke ugostiteljskim objektima i obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima koji sukladno rješenju nadležnog upravnog tijela pripremaju i uslužuju goste toplim i hladnim jelima te slasticama dopušteno je, uz strogo pridržavanje općih epidemioloških mjera i posebnih preporuka i uputa Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, usluživanje gostiju u zatvorenim prostorima.

Iznimno od protuepidemijske mjere iz točke III. stavka 1. podstavka 7. ove Odluke dopušteno je održavanje svadbenih svečanosti s najviše 120 uzvanika, uz obveznu dostavu obavijesti o održavanju svadbene svečanosti u kojoj se navodi mjesto, vrijeme i okvirni broj osoba koje će biti prisutne nadležnoj županijskoj službi civilne zaštite putem elektroničke pošte županijskih centara 112 popis kojih je sadržan u Prilogu 1 ove Odluke i njezin je sastavni dio, najkasnije 3 dana prije održavanja te pridržavanje posebnih preporuka i uputa Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo i ako su sve osobe koje su prisutne na svadbenoj svečanosti:

– prije više od 14 dana primile drugu dozu cjepiva protiv COVID-19 odnosno, ukoliko se radi o cjepivu koje se prima u jednoj dozi, primile jednu dozu prije više od 14 dana ili

– preboljele bolesti COVID-19, a da od preboljenja nije prošlo više od 180 dana ili

– preboljele bolest COVID 19 i cijepile se najmanje jednom dozom cjepiva

– unatrag 48 sati bile negativne prilikom testiranja PCR testom ili brzim antigenskim testom na SARS-CoV-2.

Organizator svadbene svečanosti obvezan je, prije ulaska u prostor gdje se svadbena svečanost održava, provjeriti ispunjavaju li sve osobe koje će biti prisutne na svadbenoj svečanosti uvjete iz stavka 2. ove točke i osigurati da sve osobe koje će biti prisutne na svadbenoj svečanosti budu prethodno odgovarajuće informirane o obradi njihovih osobnih podataka u svrhu provjere ispunjavanja uvjeta iz stavka 2. ove točke, što osobe potvrđuju svojim potpisom.

Ispunjavanje uvjeta iz stavka 2. ove točke dokazuje se potvrdom izdanom od nadležnog liječnika ili nadležne zdravstvene ustanove.

Organizator svadbene svečanosti obvezan je Popis prisutnih na svadbenoj svečanosti dostaviti, u excel tablici koja se nalazi u Prilogu 2 ove Odluke i njezin je sastavni dio, nadležnoj županijskog službi civilne zaštite u roku od 48 sati od početka svadbene svečanosti.

Organizator svadbene svečanosti je popis svih osoba koje su bile na svadbenoj svečanosti obvezan čuvati 14 dana, a prikupljeni osobni podatci se mogu koristiti isključivo radi provjere ispunjavanja uvjeta iz stavka 2. ove točke, a sve sukladno odredbama propisa kojima je uređena zaštita osobnih podataka.

Protekom obveznog roka čuvanja od 14 dana organizator svadbene svečanosti obvezan je izbrisati cjelokupni informatički zapis popisa osoba prisutnih na svadbenoj svečanosti propisan stavkom 5. ove točke i sve u njemu sadržane osobne podatke (ako je popis vođen informatički) te na odgovarajući siguran način (koji onemogućuje neovlašten pristup i moguću zlouporabu sadržanih osobnih podataka) uništiti papirnati oblik istog popisa osoba prisutnih na svadbenoj svečanosti.

V.

Protuepidemijske mjere iz točke III. stavka 1. podstavaka 1. i 2. ne odnose se na:

– profesionalne umjetničke izvedbe i programe

– kino projekcije

– izložbe u muzejskim, galerijskim i ostalim izložbenim prostorima

– održavanje vjerskih obreda

– sjednice predstavničkih tijela.

Na okupljanjima iz stavka 1. ove točke broj prisutnih osoba se ograničava s obzirom na veličinu prostora, na način da za svaku prisutnu osobu mora biti osigurano najmanje 4 m2 neto površine, uz strogo pridržavanje svih propisanih epidemioloških mjera i posebnih preporuka i uputa Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo i obvezu da na ulazu u objekt u kojem se okupljanje održava bude jasno istaknuta obavijest o najvećem mogućem broju osoba koje istovremeno mogu biti prisutne u objektu.

Organizatori okupljanja iz stavka 1. ove točke obvezni su osigurati da se prostori u kojima se okupljanja održavaju redovito provjetravaju, da na okupljanju ne bude prisutno više osoba od dopuštenog broja i da se svi prisutni pridržavaju svih propisanih epidemioloških mjera i posebnih preporuka i uputa Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo.

VI.

Poslodavci su obvezni:

– zabraniti dolazak na radna mjesta radnicima koji imaju povišenu tjelesnu temperaturu i smetnje s dišnim organima, a posebno suhi kašalj i kratki dah

– smanjiti fizički kontakt između zaposlenika, kad god je to moguće

– uvesti rad od kuće, kad je to moguće s obzirom na narav posla

– uvesti klizno radno vrijeme, gdje je to moguće

– organizirati rad u smjenama, odnosno skupinama, gdje je to moguće

– smanjiti broj fizičkih sastanaka na najmanju moguću mjeru

– redovito provjetravati prostore u kojima radnici borave i zadržavaju se.

VII.

Kontrolu provedbe ove Odluke provodit će službenici Ravnateljstva civilne zaštite, inspektori Državnog inspektorata, policijski službenici i civilna zaštita.

VIII.

Ako je posebnom odlukom za područje pojedine jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave određena blaža epidemiološka mjera od mjera propisanih ovom Odlukom, primjenjuje se ova Odluka.

IX.

Nužne epidemiološke mjere iz ove Odluke određuju se u trajanju do 15. lipnja 2021.

X.

Danom stupanja na snagu ove Odluke prestaje važiti Odluka o nužnim epidemiološkim mjerama kojima se ograničavaju okupljanja i uvode druge nužne epidemiološke mjere i preporuke radi sprječavanja prijenosa bolesti COVID-19 putem okupljanja (»Narodne novine« broj 141/20, 1/21, 2/21, 8/21, 14/21, 20/21, 26/21, 32/21, 40/21, 46/21 i 52/21).

XI.

Ova Odluka objavit će se u »Narodnim novinama«, a stupa na snagu 28. svibnja 2021.

Klasa: 810-06/20-01/7

Urbroj: 511-01-300-21-383

Zagreb, 26. svibnja 2021.

Načelnik Stožera potpredsjednik Vlade i ministar unutarnjih poslova dr. sc. Davor Božinović, v. r.

PRILOG 1

 

Županijski centar

Mail adresa

ŽC 112 Bjelovar (MUP CZ)

[email protected]

ŽC 112 Čakovec (MUP CZ)

[email protected]

ŽC 112 Dubrovnik (MUP CZ)

[email protected]

ŽC 112 Gospić (MUP CZ)

[email protected]

ŽC 112 Karlovac (MUP CZ)

[email protected]

ŽC 112 Koprivnica (MUP CZ)

[email protected]

ŽC 112 Krapina (MUP CZ)

[email protected]

ŽC 112 Osijek (MUP CZ)

[email protected]

ŽC 112 Pazin (MUP CZ)

[email protected]

ŽC 112 Požega (MUP CZ)

[email protected]

ŽC 112 Rijeka (MUP CZ)

[email protected]

ŽC 112 Sisak (MUP CZ)

[email protected]

ŽC 112 Slavonski Brod (MUP CZ)

[email protected]

ŽC 112 Split (MUP CZ)

[email protected]

ŽC 112 Šibenik (MUP CZ)

[email protected]

ŽC 112 Varaždin (MUP CZ)

[email protected]

ŽC 112 Virovitica (MUP CZ)

[email protected]

ŽC 112 Vukovar (MUP CZ)

[email protected]

ŽC 112 Zadar (MUP CZ)

[email protected]

ŽC 112 Zagreb (MUP CZ)

[email protected]

 

 

PRILOG 2

POPIS PRISUTNIH NA SVADBENOJ SVEČANOSTI ODRŽANOJ DANA ___________ U _____________________

 

 

ORGANIZATOR: ____________________________

 

 

 

OIB ORGANIZATORA: ____________

KONTAKT OSOBA: __________________________

 

 

 

DATUM ODRŽAVANJA: ___________

RB

IME

PREZIME

DATUM ROĐENJA

OIB

BROJ ISPRAVE

VRSTA ISPRAVE

OSNOVA ZA PRISUSTVOVANJE

POTPIS

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

 

 

 

 

9.

 

 

 

 

 

 

 

 

10.

 

 

 

 

 

 

 

 

11.

 

 

 

 

 

 

 

 

12.

 

 

 

 

 

 

 

 

13.

 

 

 

 

 

 

 

 

14.

 

 

 

 

 

 

 

 

15.

 

 

 

 

 

 

 

 

16.

 

 

 

 

 

 

 

 

17.

 

 

 

 

 

 

 

 

18.

 

 

 

 

 

 

 

 

19.

 

 

 

 

 

 

 

 

20.

 

 

 

 

 

 

 

 

21.

 

 

 

 

 

 

 

 

22.

 

 

 

 

 

 

 

 

23.

 

 

 

 

 

 

 

 

24.

 

 

 

 

 

 

 

 

25.

 

 

 

 

 

 

 

 

26.

 

 

 

 

 

 

 

 

27.

 

 

 

 

 

 

 

 

28.

 

 

 

 

 

 

 

 

29.

 

 

 

 

 

 

 

 

30.

 

 

 

 

 

 

 

 

31.

 

 

 

 

 

 

 

 

32.

 

 

 

 

 

 

 

 

33.

 

 

 

 

 

 

 

 

34.

 

 

 

 

 

 

 

 

35.

 

 

 

 

 

 

 

 

36.

 

 

 

 

 

 

 

 

37.

 

 

 

 

 

 

 

 

38.

 

 

 

 

 

 

 

 

39.

 

 

 

 

 

 

 

 

40.

 

 

 

 

 

 

 

 

41.

 

 

 

 

 

 

 

 

42.

 

 

 

 

 

 

 

 

43.

 

 

 

 

 

 

 

 

44.

 

 

 

 

 

 

 

 

45.

 

 

 

 

 

 

 

 

46.

 

 

 

 

 

 

 

 

47.

 

 

 

 

 

 

 

 

48.

 

 

 

 

 

 

 

 

49.

 

 

 

 

 

 

 

 

50.

 

 

 

 

 

 

 

 

51.

 

 

 

 

 

 

 

 

52.

 

 

 

 

 

 

 

 

53.

 

 

 

 

 

 

 

 

54.

 

 

 

 

 

 

 

 

55.

 

 

 

 

 

 

 

 

56.

 

 

 

 

 

 

 

 

57.

 

 

 

 

 

 

 

 

58.

 

 

 

 

 

 

 

 

59.

 

 

 

 

 

 

 

 

60.

 

 

 

 

 

 

 

 

61.

 

 

 

 

 

 

 

 

62.

 

 

 

 

 

 

 

 

63.

 

 

 

 

 

 

 

 

64.

 

 

 

 

 

 

 

 

65.

 

 

 

 

 

 

 

 

66.

 

 

 

 

 

 

 

 

67.

 

 

 

 

 

 

 

 

68.

 

 

 

 

 

 

 

 

69.

 

 

 

 

 

 

 

 

70.

 

 

 

 

 

 

 

 

71.

 

 

 

 

 

 

 

 

72.

 

 

 

 

 

 

 

 

73.

 

 

 

 

 

 

 

 

74.

 

 

 

 

 

 

 

 

75.

 

 

 

 

 

 

 

 

76.

 

 

 

 

 

 

 

 

77.

 

 

 

 

 

 

 

 

78.

 

 

 

 

 

 

 

 

79.

 

 

 

 

 

 

 

 

80.

 

 

 

 

 

 

 

 

81.

 

 

 

 

 

 

 

 

82.

 

 

 

 

 

 

 

 

83.

 

 

 

 

 

 

 

 

84.

 

 

 

 

 

 

 

 

85.

 

 

 

 

 

 

 

 

86.

 

 

 

 

 

 

 

 

87.

 

 

 

 

 

 

 

 

88.

 

 

 

 

 

 

 

 

89.

 

 

 

 

 

 

 

 

90.

 

 

 

 

 

 

 

 

91.

 

 

 

 

 

 

 

 

92.

 

 

 

 

 

 

 

 

93.

 

 

 

 

 

 

 

 

94.

 

 

 

 

 

 

 

 

95.

 

 

 

 

 

 

 

 

96.

 

 

 

 

 

 

 

 

97.

 

 

 

 

 

 

 

 

98.

 

 

 

 

 

 

 

 

99.

 

 

 

 

 

 

 

 

100.

 

 

 

 

 

 

 

 

101.

 

 

 

 

 

 

 

 

102.

 

 

 

 

 

 

 

 

103.

 

 

 

 

 

 

 

 

104.

 

 

 

 

 

 

 

 

105.

 

 

 

 

 

 

 

 

106.

 

 

 

 

 

 

 

 

107.

 

 

 

 

 

 

 

 

108.

 

 

 

 

 

 

 

 

109.

 

 

 

 

 

 

 

 

110.

 

 

 

 

 

 

 

 

111.

 

 

 

 

 

 

 

 

112.

 

 

 

 

 

 

 

 

113.

 

 

 

 

 

 

 

 

114.

 

 

 

 

 

 

 

 

115.

 

 

 

 

 

 

 

 

116.

 

 

 

 

 

 

 

 

117.

 

 

 

 

 

 

 

 

118.

 

 

 

 

 

 

 

 

119.

 

 

 

 

 

 

 

 

120.

 

 

 

 

 

 

 

 

121.

 

 

 

 

 

 

 

 

122.

 

 

 

 

 

 

 

 

123.

 

 

 

 

 

 

 

 

124.

 

 

 

 

 

 

 

 

125.

 

 

 

 

 

 

 

 

126.

 

 

 

 

 

 

 

 

127.

 

 

 

 

 

 

 

 

128.

 

 

 

 

 

 

 

 

129.

 

 

 

 

 

 

 

 

130.

 

 

 

 

 

 

 

 

131.

 

 

 

 

 

 

 

 

132.

 

 

 

 

 

 

 

 

133.

 

 

 

 

 

 

 

 

134.

 

 

 

 

 

 

 

 

135.

 

 

 

 

 

 

 

 

136.

 

 

 

 

 

 

 

 

137.

 

 

 

 

 

 

 

 

138.

 

 

 

 

 

 

 

 

139.

 

 

 

 

 

 

 

 

140.

 

 

 

 

 

 

 

 

141.

 

 

 

 

 

 

 

 

142.

 

 

 

 

 

 

 

 

143.

 

 

 

 

 

 

 

 

144.

 

 

 

 

 

 

 

 

145.

 

 

 

 

 

 

 

 

146.

 

 

 

 

 

 

 

 

147.

 

 

 

 

 

 

 

 

148.

 

 

 

 

 

 

 

 

149.

 

 

 

 

 

 

 

 

150.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

UPUTA ZA ISPUNJAVANJE:

Za državljane RH upisuje se OIB, a za strane državljane koji nemaju OIB upisuje se, umjesto OIB-a, broj i vrsta isprave (osobna ili putna isprava).

U koloni »OSNOVA ZA PRISUSTVOVANJE« upisuje se uvjet na temelju kojeg osoba prisustvuje svadbenoj svečanosti (cijepljenje, preboljenje, negativan PCR test ili negativan brzi antigenski test) prema legendi u nastavku.

 

Legenda za vrstu isprave:

OI

Osobna isprava

 

PUT

Putna isprava

 

 

 

Legenda za osnovu za prisustvovanje:

VAC

Cijepljenje protiv SARS-CoV-2

 

 

 

 

 

 

PREB

Preboljenje SARS-CoV-2

 

 

 

 

 

 

PCR

BAT

Test na SARS-Cov-2 RT-PCR

Brzi antigenski test na COVID-19

 

 

 

POTPIS ORGANIZATORA:

____________________________

 

 

 

 

 

Copyright © Ante Borić