Baza je ažurirana 20.11.2024. 

zaključno sa NN 109/24

EU 2024/2679

PRESTAO VAŽITI ALI VIDI OVDJE!
NN 15/2019 (13.2.2019.)

 

Vlada Republike Hrvatske

Na temelju članka 63. stavka 2. Zakona o sustavu državne uprave (»Narodne novine«, br. 150/11, 12/13 – Odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske, 93/16 i 104/16) i članka 32. Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o ustrojstvu i djelokrugu ministarstava i drugih središnjih tijela državne uprave (»Narodne novine«, broj 116/18), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 7. veljače 2019. godine donijela

 

UREDBU O DOPUNAMA UREDBE O UNUTARNJEM USTROJSTVU MINISTARSTVA ZDRAVSTVA

Članak 1.

U Uredbi o unutarnjem ustrojstvu Ministarstva zdravstva (»Narodne novine«, broj 14/17), u članku 17. stavku 1. iza riječi: »u programima milosrdne primjene u zdravstvenim ustanovama u Republici Hrvatskoj;« dodaju se riječi: »obavlja poslove osiguranja, unaprjeđenja, promicanja i praćenja kvalitete zdravstvene zaštite i sigurnosti pacijenata; obavlja stručne i upravne poslove vezane uz postupak akreditacije nositelja zdravstvene djelatnosti; obavlja poslove vezane za postupak procjene standarda kvalitete; obavlja poslove vezane za djelatnost procjene zdravstvenih tehnologija;«.

U stavku 2. iza točke 3.4. dodaje se točka 3.5. koja glasi:

»3.5. Sektor za kvalitetu, akreditaciju i zdravstvene tehnologije«.

Članak 2.

Iza članka 29. dodaju se članci 29.a, 29.b i 29.c s naslovima iznad njih koji glase:

»3.5. Sektor za kvalitetu, akreditaciju i zdravstvene tehnologije

Članak 29.a

Sektor za kvalitetu, akreditaciju i zdravstvene tehnologije obavlja stručne i upravne poslove vezane uz uređenje sustava mjera za osiguranje i unaprjeđenje kvalitete zdravstvene zaštite; osiguranje učinkovite, djelotvorne, jednako visokokvalitetne i jednako dostupne zdravstvene zaštite u svim zdravstvenim djelatnostima, na svim razinama zdravstvene zaštite te na cijelom području Republike Hrvatske; provođenje akreditacijskog postupka sukladno akreditacijskim standardima; provođenje procjene uspostavljenosti standarda kvalitete zdravstvene zaštite; sudjeluje u izradi zakonskih i podzakonskih akata vezano uz standarde kvalitete zdravstvene zaštite, akreditacijske standarde i akreditacijski postupak te procjenu zdravstvenih tehnologija; prikuplja podatke radi izrade potrebnih izvješća i analiza iz djelokruga rada Sektora; uspostavlja sustav za procjenu novih ili već postojećih zdravstvenih tehnologija; provodi postupak procjene zdravstvenih tehnologija; vodi bazu podataka procijenjenih zdravstvenih tehnologija; provodi trajnu edukaciju svih sudionika u procesu procjene zdravstvenih tehnologija; provodi edukaciju na području osiguranja, unaprjeđenja i promicanja kvalitete zdravstvene zaštite; surađuje s pravnim i fizičkim osobama i ostvaruje međunarodnu suradnju i istraživanja na području procjene zdravstvenih tehnologija i kvalitete zdravstvene zaštite; sudjeluje u planiranju Godišnjeg plana rada iz nadležnosti Sektora; sudjeluje u planiranju državnog proračuna iz djelokruga rada; brine da je svaki rashod opravdan stvarnom potrebom i potvrđen prethodnom kontrolom; obavlja i druge poslove iz svog djelokruga.

Za obavljanje poslova Sektora za kvalitetu, akreditaciju i zdravstvene tehnologije ustrojavaju se:

3.5.1. Služba za kvalitetu i akreditaciju

3.5.2. Služba za zdravstvene tehnologije.

3.5.1. Služba za kvalitetu i akreditaciju

Članak 29.b

Služba za kvalitetu i akreditaciju obavlja poslove pripreme, izrade i provođenja plana i programa mjera za osiguranje, unaprjeđenje, promicanje i praćenje kvalitete zdravstvene zaštite, te pripreme dokumentacije za izradu standarda kvalitete zdravstvene zaštite, kliničkih pokazatelja kvalitete i pokazatelja sigurnosti pacijenata na razini primarne, sekundarne i tercijarne zdravstvene djelatnosti, javnog zdravstva, kao i standarde plana i programa mjera za osiguranje, unaprjeđenje, promicanje i praćenje kvalitete zdravstvene zaštite, prevencije, zdravstveno preventivnih promotivnih djelatnosti i probira na bolesti; organizira edukacije na području osiguranja, unaprjeđenja i promicanja kvalitete zdravstvene zaštite; donosi plan nadzora standarda zdravstvenih osiguranja; planira i procjenjuje provedbu programa sigurnosti pacijenata i zdravstvenog osoblja; izrađuje i unaprjeđuje akreditacijske standarde; izrađuje procedure procjene standarda zdravstvenih ustanova, trgovačkih društava koja obavljaju zdravstvenu djelatnost i privatnih zdravstvenih radnika; provodi vanjske procjene i edukaciju vanjskih ocjenitelja; organizira edukacijske programe za nositelje zdravstvene djelatnosti i ostale dionike u zdravstvu; obavlja sve poslove vezane uz akreditacijski postupak; osigurava bazu podataka za svoj djelokrug poslova; sudjeluje u europskim projektima; savjetuje i predlaže istraživanje i zdravstvene tehnologije te protokole za učinkovito rješavanje problema sigurnosti pojedinih zdravstvenih postupaka; procjenjuje jesu li kliničke smjernice temeljene na medicini utemeljenoj na dokazima te potiče razvoj istih; vodi programe za organizaciju upravljanja kvalitetom za uprave zdravstvenih institucija, zdravstvenu politiku, partnerske institucije i organizacije; aktivno sudjeluje u europskim projektima u području kvalitete i sigurnosti pacijenata; sudjeluje u planiranju Godišnjeg plana rada iz nadležnosti Službe; sudjeluje u planiranju državnog proračuna iz djelokruga rada; brine da je svaki rashod opravdan stvarnom potrebom i potvrđen prethodnom kontrolom; obavlja i druge poslove iz svog djelokruga.

3.5.2. Služba zdravstvene tehnologije

Članak 29.c

Služba za zdravstvene tehnologije obavlja stručne poslove vezano uz donošenje pravilnika o procjeni zdravstvenih tehnologija; uspostavlja sustav za procjenu novih ili već postojećih zdravstvenih tehnologija; provodi postupak procjene zdravstvenih tehnologija; organizira edukaciju dionika u postupku procjene zdravstvenih tehnologija; surađuje s pravnim i fizičkim osobama na području procjene zdravstvenih tehnologija; ostvaruje međunarodnu suradnju na području procjene zdravstvenih tehnologija sukladno propisima; vodi bazu podataka završnih dokumenata procjene zdravstvenih tehnologija; donosi smjernice za procjenu zdravstvenih tehnologija, Kodeks i obrazac za iskazivanje sukoba interesa, kao i ostale dokumente neophodne za proces procjene zdravstvenih tehnologija; pruža nepristranu, stručnu, objektivnu i transparentnu preporuku u obliku pisanog dokumenta, završnog proizvoda procesa procjene zdravstvene tehnologije o opravdanosti primjene nove tehnologije ili zamjeni dosadašnje zdravstvene tehnologije u svrhu daljnjeg donošenja konačne objektivne odluke u zdravstvenoj politici; organizira edukaciju korisnika preporuka procijenjenih zdravstvenih tehnologija i svih sudionika u procesu izrade procjene zdravstvenih tehnologija u suradnji s nacionalnim i međunarodnim akademskim i znanstvenim institucijama te pravnim osobama koje obavljaju procjenu zdravstvenih tehnologija u Europskoj uniji sukladno propisima; sudjeluje u europskim projektima i istraživanjima u području procjene zdravstvenih tehnologija i zajedničkim međunarodnim procjenama te potiče razmjenu stručnjaka, ideja te stručnih i znanstvenih informacija s područja procjene zdravstvenih tehnologija; sudjeluje u planiranju Godišnjeg plana rada iz nadležnosti Službe; sudjeluje u planiranju državnog proračuna iz djelokruga rada; brine da je svaki rashod opravdan stvarnom potrebom i potvrđen prethodnom kontrolom; obavlja i druge poslove iz svog djelokruga.«.

Članak 3.

Okvirni broj potrebnih državnih službenika i namještenika Ministarstva zdravstva, prikazan u tablici koja je sastavni dio Uredbe o unutarnjem ustrojstvu Ministarstva zdravstva (»Narodne novine«, broj 14/17), zamjenjuje se Okvirnim brojem potrebnih državnih službenika i namještenika Ministarstva zdravstva koji je prikazan u tablici u prilogu ove Uredbe i njezin je sastavni dio.

Članak 4.

Ministar zdravstva, uz prethodnu suglasnost središnjeg tijela državne uprave nadležnog za službeničke odnose, uskladit će Pravilnik o unutarnjem redu Ministarstva zdravstva s odredbama ove Uredbe u roku od 30 dana od dana njezina stupanja na snagu.

Članak 5.

Ova Uredba stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 022-03/19-03/02

Urbroj: 50301-27/12-19-3

Zagreb, 7. veljače 2019.

Predsjednik mr. sc. Andrej Plenković, v. r.

OKVIRNI BROJ DRŽAVNIH SLUŽBENIKA I NAMJEŠTENIKA MINISTARSTVA ZDRAVSTVA

Redni broj

Unutarnje ustrojstvene jedinice u sastavu ministarstva zdravstva

Broj službenika i namještenika

1.

KABINET MINISTRA

15

2.

GLAVNO TAJNIŠTVO

1

 

neposredno u Glavnom tajništvu, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica Glavnog tajništva

1

2.1.

Sektor za pravne poslove

1

2.1.1.

Služba za normativne poslove

7

2.1.2.

Služba za zastupanje i suradnju s pravosudnim tijelima

7

2.2.

Sektor za informatičke tehnologije

1

2.2.1.

Služba za analizu, informatizaciju i poboljšavanje poslovnih procesa

7

2.2.2.

Služba za korisničku podršku

7

2.3.

Sektor za ljudske potencijale, službeničke odnose i stručne poslove

1

2.3.1.

Služba za upravljanje i razvoj ljudskih potencijala

7

2.3.2.

Služba za službeničke odnose i stručne poslove

7

2.4.

Sektor za uredsko poslovanje i tehničke poslove

1

2.4.1.

Služba za uredsko poslovanje

15

2.4.2.

Služba za tehničke poslove

11

 

ukupno

74

3.

UPRAVA ZA MEDICINSKU DJELATNOST

 

 

neposredno u Upravi, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica

1

3.1.

Sektor za primarnu zdravstvenu zaštitu

1

3.1.1.

Služba za organizaciju primarne zdravstvene zaštite

7

3.1.2.

Služba za upravne postupke u sustavu primarne zdravstvene zaštite

7

3.2.

Sektor za bolničku zdravstvenu zaštitu

1

3.2.1.

Služba za organizaciju bolničke zdravstvene zaštite

7

3.2.2.

Služba za zdravstvene ustanove i ljudske resurse

7

3.3.

Sektor za javno zdravstvo

1

3.3.1.

Služba za zdravstvene projekte i programe

7

3.3.2.

Služba za zdravstvene ustanove i radnike u javnom zdravstvu

7

3.4.

Sektor za lijekove i medicinske proizvode

1

3.4.1.

Služba za lijekove

7

3.4.2.

Služba za medicinske proizvode

7

3.5.

Sektor za kvalitetu, akreditaciju i zdravstvene tehnologije

1

3.5.1.

Služba za kvalitetu i akreditaciju

9

3.5.2.

Služba za zdravstvene tehnologije

6

 

ukupno

77

4.

ZAVOD ZA TRANSPLANTACIJU I BIOMEDICINU

 

 

neposredno u Zavodu, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica

2

4.1.

Služba za transplantaciju

7

4.2.

Služba za biomedicinu

7

 

ukupno

16

5.

ZAVOD ZA ZDRAVSTVENE USLUGE U TURIZMU

 

 

ukupno

10

6.

UPRAVA ZA FINANCIJSKE POSLOVE, FONDOVE EUROPSKE UNIJE, MEĐUNARODNE PROJEKTE I JAVNU NABAVU

 

 

neposredno u Upravi, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica

1

6.1.

Sektor za financijske poslove

1

6.1.1.

Služba za državni proračun, analizu i decentralizirane funkcije

8

6.1.2.

Služba za izvršenje državnog proračuna, financijsko upravljanje i kontrole, sustav kvalitete, računovodstvo i knjigovodstvo

16

6.2.

Sektor za fondove Europske unije i međunarodne projekte

1

6.2.1.

Služba za provedbu međunarodnih zajmova i strukturnih reformi

1

6.2.1.1.

Odjel za provedbu međunarodnih zajmova

4

6.2.1.2.

Odjel za provedbu strukturnih reformi

4

6.2.2.

Služba za fondove Europske unije

1

6.2.2.1.

Odjel za programiranje, koordinaciju i vrednovanje programa i projekata Europske unije

6

6.2.2.2.

Odjel za pripremu, odabir, provedbu i praćenje projekata Europske unije

6

6.3.

Sektor za javnu nabavu

1

6.3.1.

Služba za planiranje i pripremu postupaka javne nabave

7

6.3.2.

Služba za provedbu postupaka javne nabave

7

 

ukupno

64

7.

UPRAVA ZA SANITARNU INSPEKCIJU

 

 

neposredno u Upravi, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica

1

7.1.

Sektor državne sanitarne inspekcije za ekologiju i pravnu podršku

1

7.1.1.

Služba za ekologiju

1

7.1.1.1.

Odjel za predmete opće uporabe i zaštitu od buke

4

7.1.1.2.

Odjel za zaštitu od zračenja

4

7.1.1.3.

Odjel za kemikalije i biocidne proizvode

6

7.1.2.

Služba za pravnu podršku

7

7.2.

Sektor državne sanitarne inspekcije za hranu i epidemiologiju

1

7.2.1.

Služba za sigurnost hrane i vode za ljudsku potrošnju

1

7.2.1.1.

Odjel za posebne kategorije hrane

4

7.2.1.2.

Odjel za prehranu, planiranje i financiranje službenih kontrola

4

7.2.1.3.

Odjel za politiku sigurnosti hrane i vode za ljudsku potrošnju

4

7.2.2.

Služba za epidemiologiju i genetski modificirane organizme

1

7.2.2.1.

Odjel za epidemiologiju

4

7.2.2.2.

Odjel za genetski modificirane organizme

4

7.3.

Sektor granične sanitarne inspekcije

1

7.3.1.

Služba za kontinentalnu Hrvatsku

1

7.3.1.1.

Područna jedinica – Odjel za sjeverozapadnu Hrvatsku

1

 

Ispostava Zračna luka Zagreb – samostalni izvršitelji

4

 

Ispostava Jankomir – samostalni izvršitelj

1

 

Ispostava Žitnjak – samostalni izvršitelj

1

 

Ispostava Zapadni kolodvor – samostalni izvršitelj

1

 

Ispostava Koprivnica – samostalni izvršitelj

1

7.3.1.2.

Područna jedinica – Odjel za istočnu Hrvatsku

1

 

Ispostava Osijek – samostalni izvršitelj

1

 

Ispostava Slavonski Brod – samostalni izvršitelj

1

 

Ispostava Županja – samostalni izvršitelj

1

 

Ispostava Granični prijelaz Bajakovo – samostalni izvršitelji

2

 

Ispostava Vukovar – samostalni izvršitelj

1

 

Ispostava Granični prijelaz Stara Gradiška – samostalni izvršitelj

1

7.3.2.

Služba za jadransku Hrvatsku

1

7.3.2.1.

Područna jedinica – Odjel za Istru i Primorje

1

 

Ispostava Granični prijelaz Luka Rijeka – samostalni izvršitelji

2

 

Ispostava Škrljevo – samostalni izvršitelj

1

 

Ispostava Pula – samostalni izvršitelji

2

7.3.2.2.

Područna jedinica – Odjel za Dalmaciju

1

 

Ispostava Split – Sjeverna luka – samostalni izvršitelji

2

 

Ispostava Split – trajektna luka – samostalni izvršitelj

1

 

Ispostava Šibenik – samostalni izvršitelj

1

 

Ispostava Zadar (Ličko Petrovo Selo) – samostalni izvršitelj

1

 

Ispostava Granični prijelaz Luka Ploče – samostalni izvršitelj

1

 

Ispostava Granični prijelaz Nova Sela – samostalni izvršitelj

1

 

Ispostava Dubrovnik – samostalni izvršitelj

1

 

Ispostava Granični prijelaz Karasovići – samostalni izvršitelj

1

 

Ispostava Granični prijelaz Vinjani Donji – samostalni izvršitelj

1

7.4.

Sektor županijske sanitarne inspekcije

1

7.4.1.

Služba za središnju Hrvatsku

1

 

Ispostava Velika Gorica

2

 

Ispostava Jastrebarsko

1

 

Ispostava Vrbovec

1

 

Ispostava Samobor

3

 

Ispostava Ivanić-Grad

1

 

Ispostava Dugo Selo

1

 

Ispostava Zaprešić

1

 

Ispostava Sveti Ivan Zelina

1

 

Ispostava Krapina

1

 

Ispostava Donja Stubica

1

 

Ispostava Pregrada

1

 

Ispostava Zabok

2

 

Ispostava Zlatar

1

 

Ispostava Sisak

3

 

Ispostava Novska

1

 

Ispostava Kutina

2

 

Ispostava Petrinja

1

 

Ispostava Karlovac

4

 

Ispostava Ozalj

1

 

Ispostava Slunj

1

 

Ispostava Duga Resa

1

 

Ispostava Ogulin

1

7.4.2.

Služba za sjeverozapadnu Hrvatsku

1

 

Ispostava Koprivnica

4

 

Ispostava Križevci

1

 

Ispostava Đurđevac

1

 

Ispostava Bjelovar

2

 

Ispostava Daruvar

1

 

Ispostava Garešnica

1

 

Ispostava Čazma

1

 

Ispostava Čakovec

5

 

Ispostava Varaždin

4

 

Ispostava Novi Marof

1

 

Ispostava Ivanec

1

 

Ispostava Ludbreg

1

 

Ispostava Virovitica

3

 

Ispostava Slatina

1

7.4.3.

Služba za istočnu Hrvatsku

1

 

Ispostava Osijek

8

 

Ispostava Našice

2

 

Ispostava Donji Miholjac

1

 

Ispostava Valpovo

1

 

Ispostava Đakovo

2

 

Ispostava Vukovar

2

 

Ispostava Vinkovci

3

 

Ispostava Županja

1

 

Ispostava Slavonski Brod

4

 

Ispostava Nova Gradiška

1

 

Ispostava Požega

2

 

Ispostava Pakrac

1

7.4.4.

Služba za Istru i Primorje

1

 

Ispostava Pula

4

 

Ispostava Poreč

2

 

Ispostava Rovinj

2

 

Ispostava Buje

1

 

Ispostava Buzet

1

 

Ispostava Labin

1

 

Ispostava Pazin

1

 

Ispostava Rijeka

11

 

Ispostava Opatija

2

 

Ispostava Crikvenica

2

 

Ispostava Krk

1

 

Ispostava Rab

1

 

Ispostava Mali Lošinj

1

 

Ispostava Delnice

1

7.4.5.

Služba za sjevernu Dalmaciju

1

 

Ispostava Gospić

2

 

Ispostava Otočac

1

 

Ispostava Senj

1

 

Ispostava Zadar

8

 

Ispostava Biograd na Moru

1

 

Ispostava Pag

1

 

Ispostava Šibenik

6

 

Ispostava Knin

1

 

Ispostava Drniš

1

7.4.6.

Služba za južnu Dalmaciju

1

 

Ispostava Split

10

 

Ispostava Makarska

2

 

Ispostava Hvar

1

 

Ispostava Imotski

1

 

Ispostava Omiš

2

 

Ispostava Solin

1

 

Ispostava Sinj

2

 

Ispostava Vis

1

 

Ispostava Trogir

2

 

Ispostava Kaštela

2

 

Ispostava Brač

1

 

Ispostava Vrgorac

1

 

Ispostava Dubrovnik

6

 

Ispostava Ploče

1

 

Ispostava Metković

1

 

Ispostava Korčula

2

7.4.7.

Služba za Grad Zagreb

22

7.4.8

Služba za planiranje i koordinaciju rada županijske sanitarne inspekcije

7

 

ukupno

296

8.

SAMOSTALNI SEKTOR ZA INSPEKCIJE U ZDRAVSTVU

1

8.1.

Služba zdravstvene inspekcije

1

8.1.1.

Odjel za nadzor na primarnoj razini zdravstvene zaštite

4

8.1.2.

Odjel za nadzor na sekundarnoj i tercijarnoj razini zdravstvene zaštite

4

8.2.

Služba farmaceutske inspekcije

7

8.3.

Služba za inspekciju krvi, tkiva i stanica

7

 

ukupno

24

9.

SAMOSTALNI SEKTOR ZA EUROPSKE POSLOVE, MEĐUNARODNU SURADNJU I PROTOKOL

1

9.1.

Služba za europske poslove

7

9.2.

Služba za međunarodnu suradnju i protokol

7

 

ukupno

15

10.

SAMOSTALNA SLUŽBA ZA UNUTARNJU REVIZIJU

1

10.1.

Odjel za reviziju poslovnih sustava i europskih fondova

4

10.2.

Odjel za reviziju provođenja službene kontrole zdravstvene ispravnosti, higijene i sigurnosti hrane

4

 

ukupno

9

SVEUKUPNO

600

 

 

 

 

 

 

 

Izvor: https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2019_02_15_295.html

Copyright © Ante Borić