Baza je ažurirana 01.12.2024.
zaključno sa NN 120/24
EU 2024/2679
VLADA REPUBLIKE HRVATSKE
Na temelju članka 7. stavka 2., članka 9. stavaka 4. i 9., članka 10. stavka 3., članka 14. stavka 2., članka 18. stavka 2. i članka 19. stavka 10. Zakona o javno-privatnom partnerstvu (»Narodne novine«, broj 78/2012), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 26. srpnja 2012. godine donijela
Pročišćeni tekst
Predmet Uredbe
Članak 1. (NN 15/15)
Ovom Uredbom uređuju se sadržaj informacije o namjeri provedbe projekta javno-privatnog partnerstva, ostala dokumentacija koja čini prijedlog projekta javno-privatnog partnerstva, osnovna pitanja pripreme, dokumentacije i provedbe projekata javno-privatnog partnerstva male vrijednosti, struktura komparatora troškova javnog sektora (PSC), ostali kriteriji za odobrenje prijedloga projekta javno-privatnog partnerstva, bitne promjene odobrenog projekta javno-privatnog partnerstva, kriteriji za odabir ekonomski najpovoljnije ponude koje javno tijelo mora koristiti u postupku odabira privatnog partnera, sadržaj izvješća o provedbi projekta javno-privatnog partnerstva te druga bitna pitanja vezana uz izmjene i/ili dopune ugovora o javno privatnom partnerstvu.
Temeljni pojmovi
Članak 2. (NN 15/15)
(1) Pojedini pojmovi u smislu ove Uredbe imaju sljedeća značenja:
1. Očekivana vrijednost za novac označava pozitivnu razliku između sadašnje vrijednosti ukupnih životnih troškova po tradicionalnom (proračunskom) modelu u cjelokupnom ugovornom razdoblju iskazanih u komparatoru troškova javnog sektora (PSC) i sadašnje vrijednosti ukupnih životnih troškova u jednakom ugovornom razdoblju u slučaju realizacije projekta po modelu javno-privatnog partnerstva.
2. Sadašnja vrijednost označava vrijednost budućih novčanih tokova svedenu na dan diskontiranja uz primjenu zadane diskontne stope;
3. Naknada kod tradicionalnog (proračunskog) modela označava sva plaćanja iz proračuna potrebna za namirenje ukupnih životnih troškova i ostalih odljeva projekta u definiranom životnom vijeku javne građevine, a kod modela javno-privatnog partnerstva sva plaćanja javnog partnera prema odabranom privatnom partneru potrebna za namirenje ukupnih životnih troškova i ostalih odljeva projekta, odnosno plaćanja privatnog partnera javnom, u definiranom životnom vijeku javne građevine.
(2) Ostali pojmovi koji se koriste u ovoj Uredbi imaju značenja utvrđena Zakonom o javno-privatnom partnerstvu (dalje u tekstu: Zakon).
Informacija o namjeri provedbe projekta javno-privatnog partnerstva
Članak 3. (NN 15/15)
(1) Informacija o namjeri provedbe projekta javno-privatnog partnerstva (dalje u tekstu: JPP) sadrži osnovne podatke o javnom tijelu i projektu JPP-a.
(2) Javno tijelo dostavlja Agenciji za investicije i konkurentnost informaciju o namjeri provedbe projekta JPP-a na obrascu iz Priloga I. ove Uredbe.
Ostala dokumentacija koja čini prijedlog projekta JPP-a
Članak 4. (NN 15/15)
(1) Prijedlog projekta JPP-a, uz dokumentaciju propisanu Zakonom, mora sadržavati dokumentaciju potrebnu za utvrđivanje ispunjenja kriterija iz članka 6. ove Uredbe.
(2) Ako je javno tijelo jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave ili pravna osoba u vlasništvu jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave, te je prijedlogom projekta JPP-a predviđeno plaćanje naknade privatnom partneru, prijedlog projekta JPP-a, uz dokumentaciju iz stavka 1. ovoga članka, mora sadržavati i popunjeni obrazac za izračun mogućnosti sklapanja ugovora o javno-privatnom partnerstvu iz Priloga II.A ove Uredbe.
(3) Ako je javno tijelo jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave, te je prijedlogom projekta JPP-a predviđeno plaćanje naknade privatnom partneru, prijedlog projekta JPP-a, uz popunjeni obrazac iz stavka 2. ovoga članka, mora sadržavati i dokumentaciju navedenu u Prilogu II.B ove Uredbe.
(4) Ako je javno tijelo pravna osoba u vlasništvu jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave, te je prijedlogom projekta JPP-a predviđeno plaćanje naknade privatnom partneru, prijedlog projekta JPP-a, uz popunjeni obrazac iz stavka 2. ovoga članka, mora sadržavati i dokumentaciju navedenu u Prilogu II.C ove Uredbe.
(5) Brisan.
Obvezna dokumentacija za provedbu projekata JPP-a male vrijednosti
Članak 4.a (NN 15/15)
U postupku pripreme JPP projekta male vrijednosti javno tijelo priprema sljedeće dokumente:
– Studiju o opravdanosti ulaganja u projekt JPP-a male vrijednosti;
– upute za izradu financijskog modela;
– prijedlog ugovora o JPP-u;
– dokumentaciju za nadmetanje;
– ostale dokumente potrebne za cjelovitu pripremu projekta, ukoliko su isti određeni posebnim propisima.
Prethodna suglasnost Ministarstva financija
Članak 4.b (NN 15/15)
(1) Pored dokumentacije određene propisima koji uređuju zaduživanje i preuzimanje dugoročnih obveza jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave, kao i dokumentacije iz stavka 2. ovoga članka, javno tijelo popunjava zahtjev za izdavanjem prethodne suglasnosti Ministarstva financija nad preuzimanjem dugoročnih obveza u formi obrasca iz Priloga IV. ove Uredbe.
(2) Zahtjevu iz stavka 1. ovoga članka prilaže se:
– prijedlog ugovora o JPP-u,
– Studija o opravdanosti ulaganja u projekt JPP-a male vrijednosti,
– usvojen plan proračuna za godinu u kojoj se započinje s postupkom pripreme projekta JPP-a male vrijednosti,
– projekcije primitaka i izdataka proračuna s uključenom naknadom koja proizlazi iz projekta za sljedeće tri godine,
– ovjerena financijska izvješća za prethodnu godinu u skladu s propisima iz područja financijskog izvještavanja i proračunskog računovodstva,
– izvješće o otplati zaduženja, danih jamstava i suglasnosti na obrascu propisanom od strane Ministarstva financija u trenutku podnošenja zahtjeva, te
– informaciju o naknadama koje javno tijelo već plaća ili će plaćanja proizaći iz sklopljenih ugovora o JPP-u, sukladno Zakonu o proračunu.
Struktura Studije o opravdanosti ulaganja u projekt JPP-a male vrijednosti
Članak 4.c (NN 15/15)
Studija o opravdanosti ulaganja u projekt JPP-a male vrijednosti sadrži najmanje sljedeće podatke:
1. Uvod;
2. Opće podatke o javnom tijelu – naručitelju;
3. Naziv te svrhu, cilj i predmet projekta;
4. Opis projekta;
5. Kvalitativnu i/ili kvantitativnu analizu vrijednosti za novac;
6. Prikaz predloženog modela organizacije i financiranja projekta;
7. Identifikaciju i alokaciju rizika projekta;
8. Procjenu vrijednosti nabave, te
9. Zaključak.
Struktura komparatora troškova javnog sektora (PSC)
Članak 5. (NN 15/15)
Komparator troškova javnog sektora (PSC) sadrži:
1. uvod;
2. opće podatke o javnom tijelu – naručitelju;
3. naziv projekta;
4. svrhu, cilj i predmet projekta;
5. opis projekta;
6. prikaz predloženog modela JPP-a;
7. analizu situacije;
8. poslovne prihode;
9. strukturu kapitalnih troškova;
10. strukturu troškova održavanja i uporabe;
11. matricu alokacije kvantificiranih rizika;
12. izračun sadašnje vrijednosti ukupnih životnih troškova:
– po tradicionalnom (proračunskom) modelu;
– po JPP modelu;
13. izračun naknade:
– hipotetske po tradicionalnom (proračunskom) modelu;
– očekivane po JPP modelu;
14. financijsku analizu (JPP model):
– struktura kapitalnih troškova i projekcija amortizacije imovine;
– struktura operativnih troškova;
– struktura izvora financiranja i projekcija amortizacije duga;
– projekcija financijskih izvješća;
– analiza likvidnosti projekta;
– analiza profitabilnosti;
– analiza pokrića izvora financiranja projekta;
15. izračun i grafički prikaz očekivane vrijednosti za novac;
16. determinističku i/ili stohastičku analizu osjetljivosti;
17. zaključnu ocjenu.
Ostali kriteriji za odobrenje prijedloga projekta JPP-a
Članak 6. (NN 15/15)
U postupku odobravanja prijedloga projekta JPP-a, Agencija za investicije i konkurentnost, uz kriterije propisane Zakonom, utvrđuje jesu li zadovoljeni i sljedeći kriteriji:
1. prijedlog projekta JPP-a u skladu je s važećim dokumentima prostornog uređenja za područje na kojem se projekt namjerava provesti;
2. riješeni su imovinsko-pravni odnosi na nekretnini potrebnoj za provedbu projekta JPP-a;
3. naknada i prihodi od obavljanja komercijalnih aktivnosti, ako se predviđaju, dostatni su za namirenje ukupnih životnih troškova i odljeva u ugovorenom razdoblju kako je to iskazano u komparatoru troškova javnog sektora (PSC).
Bitne promjene odobrenog projekta JPP-a
Članak 7. (NN 15/15)
Bitne promjene odobrenog projekta JPP-a su promjene projekta JPP-a koje mijenjaju:
– svrhu i predmet odobrenog projekta JPP-a,
– obavljanje komercijalnih djelatnosti u skladu sa svrhom projekta JPP-a,
– podjelu rizika neusklađenu s promjenom naknade i/ili
– predviđeno ugovorno razdoblje projekta JPP-a.
Kriteriji za odabir privatnog partnera
Članak 8. (NN 15/15)
(1) Postupak odabira privatnog partnera provodi se sukladno propisima kojima se uređuje područje javne nabave. Ako se u svrhu provedbe projekta JPP-a daje koncesija, postupak odabira privatnog partnera provodi se sukladno propisima kojima se uređuje postupak davanja koncesije.
(2) Procijenjena vrijednost nabave u postupku odabira privatnog partnera iz stavka 1. ovoga članka označava sadašnju vrijednost naknade, koja proizlazi iz izračuna ukupnih životnih troškova po tradicionalnom (proračunskom) modelu u ugovorenom razdoblju, iskazanih u komparatoru troškova javnog sektora (PSC), osim kada se JPP realizira davanjem koncesije, pri čemu se procjena vrijednosti koncesije provodi sukladno odredbama propisa kojim se uređuju koncesije.
(3) Ako javno tijelo namjerava troškove u svrhu pripreme prijedloga projekta JPP-a, koji nastanu prije sklapanja ugovora o JPP-u, prenijeti na privatnog partnera u cijelosti ili djelomično, takvi troškovi moraju biti uključeni u procijenjenu vrijednost nabave iz stavka 2. ovoga članka te navedeni u dokumentaciji za nadmetanje u postupku odabira privatnog partnera.
(4) U postupku odabira privatnog partnera iz stavka 1. ovoga članka kriterij za odabir privatnog partnera je isključivo ekonomski najpovoljnija ponuda.
(5) U postupku odabira privatnog partnera javno tijelo mora koristiti sljedeće kriterije za odabir ekonomski najpovoljnije ponude:
a) sadašnju vrijednost naknade koja proizlazi iz izračuna ukupnih životnih troškova u ugovorenom razdoblju;
b) Brisana.
(6) U postupku odabira privatnog partnera u projektima JPP-a male vrijednosti, javno tijelo, uz kriterij iz stavka 5. ovoga članka, mora koristiti i najmanje jedan od sljedećih kriterija:
a) smanjenje ukupne instalirane snage,
b) smanjenje utroška, ili
c) smanjenje troška.
(7) Ako je u postupku odabira privatnog partnera za projekt JPP-a u kojem je predviđeno plaćanje naknade javnog partnera privatnom partneru sadašnja vrijednost ukupnih naknada u ugovorenom razdoblju iz konačne ponude ponuditelja veća od procijenjene vrijednosti nabave iz stavka 2. ovoga članka, takva ponuda ne smije biti odabrana.
(8) U određivanju kriterija ekonomski najpovoljnije ponude, uz kriterije iz stavka 5. ovoga članka, javno tijelo može koristiti i druge kriterije.
Diskontna stopa
Članak 9. (NN 15/15)
(1) Za izračun sadašnje vrijednosti ukupnih životnih troškova u ugovorenom razdoblju i sadašnje vrijednosti naknade, primjenjuje se diskontna stopa.
(2) Javno tijelo dužno je u dokumentaciji za nadmetanje istaknuti diskontnu stopu po kojoj će svi ponuditelji izračunati sadašnju vrijednost ukupnih životnih troškova i sadašnju vrijednost naknade.
(3) Diskontna stopa za izračun sadašnje vrijednosti ukupnih životnih troškova i naknade koju primjenjuju ponuditelji u postupku odabira privatnog partnera mora biti jednaka diskontnoj stopi koja se primjenjuje u komparatoru troškova javnog sektora (PSC).
(4) Agencija za investicije i konkurentnost objavljuje na svojim internetskim stranicama diskontnu stopu.
Ocjena izmjena i/ili dopuna ugovora o JPP-u
Članak 10. (NN 15/15)
Prilikom ocjene izmjena i/ili dopuna ugovora o JPP-u, osim koncesija s obilježjima JPP-a kod kojih se na izmjene i/ili dopune primjenjuju odredbe propisa kojima se uređuju koncesije, Agencija za investicije i konkurentnost uzima u obzir:
– svrhu i predmet odobrenog projekta JPP-a,
– je li obavljanje komercijalnih djelatnosti u skladu sa svrhom ugovora o JPP-u,
– podjelu rizika,
– predviđeno ugovorno razdoblje,
– vrijednost za novac,
– iznos naknade i drugih potencijalnih obveza,
– standarde javnih usluga,
– mehanizam plaćanja,
– internu stopu povrata na vlastite izvore financiranja.
Sadržaj izvješća o provedbi projekta JPP-a
Članak 11. (NN 15/15)
(1) Izvješće o provedbi projekata JPP-a obvezno sadrži podatke o:
1. projektu JPP-a,
2. javnom partneru,
3. privatnom partneru,
4. ugovorenoj naknadi,
5. umanjenjima plaćanja,
6. ostalim napomenama.
7. Brisana.
(2) Izvješće se dostavlja na obrascu izvješća o provedbi projekta JPP-a iz Priloga III. ove Uredbe.
(3) Uz izvješće o provedbi projekata JPP-a jednom godišnje dostavlja se i službeno godišnje financijsko izvješće društva posebne namjene odnosno zajedničkog trgovačkog društva.
Članak 12. (NN 15/15)
Sastavni dio ove Uredbe jesu:
Prilog I. – Obrazac informacije o namjeri provedbe projekta javno-privatnog partnerstva,
Prilog II. A – Obrazac za izračun mogućnosti sklapanja ugovora o javno-privatnom partnerstvu,
Prilog II. B – Dokumentacija koju mora sadržavati prijedlog projekta JPP-a ako je javno tijelo jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave,
Prilog II. C – Dokumentacija koju mora sadržavati prijedlog projekta JPP-a ako je javno tijelo pravna osoba u vlasništvu jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave,
Prilog III. – Obrazac za dostavu Izvješća o provedbi projekta JPP-a.
Prilog IV. – Obrazac za izračun mogućnosti preuzimanja dugoročnih obveza u projektu JPP-a male vrijednosti.
Članak 13.
Danom stupanja na snagu ove Uredbe prestaju važiti:
– Uredba o sadržaju ugovora o javno-privatnom partnerstvu (»Narodne novine«, broj 56/2009),
– Uredba o kriterijima ocjene i odobravanja projekata javno-privatnog partnerstva (»Narodne novine«, broj 56/2009),
– Uredba o nadzoru provedbe projekata javno-privatnog partnerstva (»Narodne novine«, broj 56/2009),
– Uredba o izobrazbi sudionika u postupcima pripreme i provedbe projekata javno-privatnog partnerstva (»Narodne novine«, broj 56/2009).
Članak 14.
Ova Uredba stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.
Klasa: 305-01/12-01/04
Urbroj: 5030120-12-1
Zagreb, 26. srpnja 2012.
Članak 14.
Sastavni dio ove Uredbe jesu:
Prilog III. – Obrazac za dostavu Izvješća o provedbi projekta JPP-a, kojim se zamjenjuje dosadašnji Prilog III. – Obrazac izvješća o provedbi projekta javno-privatnog partnerstva.
Prilog IV. – Obrazac za izračun mogućnosti preuzimanja dugoročnih obveza u projektu JPP-a male vrijednosti.
Članak 15.
Svi postupci započeti do stupanja na snagu ove Uredbe, dovršit će se po odredbama Uredbe o provedbi projekata javno-privatnog partnerstva (»Narodne novine«, broj 88/2012).
Članak 16.
Ova Uredba stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
Klasa: 022-03/15-03/10
Urbroj: 50301-05/16-15-2
Zagreb, 5. veljače 2015.
A) JAVNO TIJELO
Naziv |
|
Matični broj |
|
OIB |
|
Adresa |
|
Osoba ovlaštena za zastupanje |
|
B) PROJEKT
Naziv projekta |
|
Osobe zadužene za pripremu i provedbu projekta |
|
Svrha i cilj projekta |
|
Kratak opis zahvata u odnosu na postojeće i ciljano stanje javne građevine |
|
Prijedlog postupka odabira privatnog partnera |
|
Procijenjena kapitalna vrijednost projekta |
|
Očekivano razdoblje trajanja ugovora |
|
I. PODACI O PODNOSITELJU ZAHTJEVA:
Naziv |
|
OIB |
|
Poslovni račun |
|
II. PODACI O NAKNADI:
1 |
Iznos ukupne naknade u ugovornom razdoblju [kn] |
|
2 |
Broj godina u ugovornom razdoblju u kojemu se plaća naknada |
|
3 |
Prosječna godišnja naknada (II.1 / II.2) [kn] |
|
4 |
Razdoblje izgradnje (od sklapanja ugovora o JPP-u do mjeseca prvog plaćanja naknade) u mjesecima |
|
5 |
Ostvareni proračunski prihodi prethodne godine umanjeni za kapitalne prihode prema Zakonu o proračunu [kn] |
|
6 |
Udio naknade u prihodima prethodne godine (II.3/II.5) |
|
7 |
Ukupne godišnje JPP naknade u prethodnoj godini te dospjele, a neplaćene obveze JPP naknada iz prethodne godine[kn] |
|
8 |
Ukupne JPP naknade u proračunskim prihodima prethodne godine umanjenim za kapitalne prihode ((II.7 + II.3)/II.5) [%] |
|
1. usvojen plan proračuna za godinu u kojoj se započinje sa postupkom pripreme projekta;
2. projekcija primitaka i izdataka proračuna s uključenom JPP naknadom za sljedeće tri godine;
3. odluka predstavničkog tijela o prihvaćanju projekta. U slučaju da u projektu sudjeluje više javnih tijela ili pravnih osoba u vlasništvu javnih tijela, potrebno je dostaviti njihove odluke o sudjelovanju u projektu;
4. iznos očekivane JPP naknade;
5. ovjerena financijska izvješća za prethodnu godinu u skladu s Pravilnikom o financijskom izvještavanju u proračunskom računovodstvu;
6. izračun iznosa ostvarenih proračunskih prihoda prema Zakona o proračunu umanjenih za kapitalne prihode prema Zakona o proračunu za razdoblje od 1. siječnja do 31. prosinca godine koja prethodi godini u kojoj se ugovara projekt u JPP-u;
7. izvješće o otplati zaduženja, danih jamstava i suglasnosti na obrascu IZJS u trenutku podnošenja zahtjeva;
8. izvješće o JPP naknadama koje podnositelj zahtjeva već plaća po osnovi aktivnih ugovora o JPP-u;
9. zadnje konačno izvješće Državnog ureda za reviziju o obavljenoj reviziji financijskih izvještaja i poslovanja.
A) DOKUMENTACIJA JEDINICE LOKALNE I PODRUČNE (REGIONALNE) SAMOUPRAVE
1. usvojen plan proračuna za godinu u kojoj se započinje sa postupkom pripreme projekta;
2. projekcija primitaka i izdataka proračuna s uključenom JPP naknadom za sljedeće tri godine;
3. odluka predstavničkog tijela o prihvaćanju projekta. U slučaju da u projektu sudjeluje više javnih tijela ili pravnih osoba u vlasništvu javnih tijela, potrebno je dostaviti njihove odluke o sudjelovanju u projektu;
4. ovjerena financijska izvješća za prethodnu godinu u skladu s Pravilnikom o financijskom izvještavanju u proračunskom računovodstvu;
5. izračun iznosa ostvarenih proračunskih prihoda prema Zakonu o proračunu umanjenih za kapitalne prihode prema Zakonu o proračunu za razdoblje od 1. siječnja do 31. prosinca godine koja prethodi godini u kojoj se ugovara projekt u JPP-u;
6. izvješće o otplati zaduženja, danih jamstava i suglasnosti na obrascu IZJS u trenutku podnošenja zahtjeva;
7. izvješće o JPP naknadama koje podnositelj zahtjeva već plaća po osnovi aktivnih ugovora o JPP-u;
8. zadnje konačno izvješće Državnog ureda za reviziju o obavljenoj reviziji financijskih izvještaja i poslovanja.
B) DOKUMENTACIJA PRAVNE OSOBE U VLASNIŠTVU JEDINICE LOKALNE I PODRUČNE (REGIONALNE) SAMOUPRAVE
1. usvojen plan proračuna za godinu u kojoj se započinje s postupkom pripreme projekta, odnosno usvojen plan računa dobiti i gubitka ovisno o vrsti financijskih izvješća koje pravna osoba podnosi;
2. projekcija primitaka i izdataka proračuna odnosno projekcija računa dobiti i gubitka s uključenom JPP naknadom za sljedeće tri godine;
3. odluka nadležnog tijela o prihvaćanju projekta. U slučaju da u projektu sudjeluje više javnih tijela ili pravnih osoba u vlasništvu javnih tijela, potrebno je dostaviti njihove odluke o sudjelovanju u projektu;
4. iznos očekivane JPP naknade;
5. ovjerena financijska izvješća za prethodnu godinu;
6. projekciju financijskih izvješća s uključenim učincima investicije opisane u prijedlogu projekta;
7. izvješće o otplati zaduženja i danih jamstava;
8. izvješće o JPP naknadama koje podnositelj zahtjeva već plaća po osnovi aktivnih ugovora o JPP-u;
9. zadnje konačno revizorsko izvješće o obavljenoj reviziji financijskih izvješća.
Za razdoblje od_______ do_________ godine
1. |
PROJEKT: |
|
1.1. |
PREDMET |
|
1.2. |
NAZIV |
|
1.3. |
TRAJANJE UGOVORA |
|
1.4. |
PREOSTALO VRIJEME DO ISTEKA UGOVORA |
|
2. |
JAVNI PARTNER: |
|
2.1. |
NAZIV |
|
2.2. |
ADRESA |
|
2.3. |
OIB, MB |
|
2.4. |
KONTAKT OSOBA |
|
2.5. |
TELEFON, E-MAIL ADRESA |
|
3. |
PRIVATNI PARTNER: |
|
3.1. |
NAZIV |
|
3.2. |
ADRESA |
|
3.3. |
OIB, MB |
|
3.4. |
KONTAKT OSOBA |
|
3.5. |
TELEFON, E-MAIL ADRESA |
|
4. |
UGOVORENA NAKNADA: |
|
4.1. |
UGOVORENA NAKNADA RAZDOBLJA2 |
|
4.2. |
USKLAĐENA NAKNADA RAZDOBLJA3 |
|
4.3. |
ISPLAĆENA NAKNADA RAZDOBLJA4 |
|
5. UMANJENJA PLAĆANJA |
||
5.1. |
Razlozi umanjenja naknade: |
|
6. |
OSTALE NAPOMENE: |
|
_________________________________
Datum i mjesto izrade Izvješća
JAVNI PARTNER: PRIVATNI PARTNER:
___________________ _____________________
Potpis, MP Potpis, MP
1 Obrazac se popunjava za razdoblje od 6 mjeseci (siječanj – lipanj; lipanj – prosinac).
2 Naknada definirana ugovorom za razdoblje od 6 mjeseci.
3 Vrijednosno usklađena naknada parametrima definiranim ugovorom (inflacija, CPI i sl.).
4 Stvarno isplaćena naknada javnom ili privatnom partneru na temelju ispostavljenog računa.
Redni broj |
Opis |
Formula |
Vrijednost (kn) |
|
Podaci o podnositelju zahtjeva (naziv, OIB, poslovni račun) |
|
|
i |
Iznos ukupnih zbrojenih naknada u ugovornom razdoblju s ostatkom vrijednosti počevši od mjeseca u kojem se očekuje stavljanje građevine u uporabu i zaključno sa zadnjim mjesecom trajanja ugovora (kn) |
|
|
ii |
Broj mjeseci u ugovornom razdoblju u kojem se plaća naknada (broj) |
|
|
iii |
Prosječna mjesečna naknada (kn) |
(i)/(ii) |
|
iv |
Prosječna godišnja naknada (kn) |
(iii)*12 |
|
v |
Razdoblje investiranja (od sklapanja ugovora do mjeseca prvog plaćanja mjesečne naknade) (broj) |
|
|
vi |
Ostvareni proračunski prihodi prethodne godine umanjeni za kapitalne prihode prema Zakonu o proračunu (kn) |
|
|
vii |
Udio naknade u prihodima (%) |
(iv)/(vi) |
|
viii |
Ostale godišnje ugovorene JPP naknade (kn) |
|
|
ix |
Udio ukupnih naknada u prihodima (%) |
((iv)+(viii))/vi |
|
Pogledajte npr. Zakon o radu
Zahvaljujemo na odazivu :) Sav prihod ide u održavanje i razvoj.