Baza je ažurirana 20.11.2024. 

zaključno sa NN 109/24

EU 2024/2679

Objavljeno u NN 149/11 od 21.12.2011.:

 

VLADA REPUBLIKE HRVATSKE

Na temelju članka 143. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (»Narodne novine«, br. 87/2008, 86/2009, 92/2010, 105/2010 i 90/2011), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 16. prosinca 2011. godine donijela

 

ODLUKU O KRITERIJIMA I MJERILIMA ZA UTVRĐIVANJE BILANČNIH PRAVA ZA FINANCIRANJE MINIMALNOG FINANCIJSKOG STANDARDA JAVNIH POTREBA OSNOVNOG ŠKOLSTVA U PRVOM TROMJESEČJU 2012. GODINE

OPĆE ODREDBE

I.

Ovom Odlukom utvrđuju se bilančna prava u prvom tromjesečju 2012. godine za financiranje minimalnog financijskog standarda javnih potreba osnovnog školstva i kriteriji i mjerila za utvrđivanje bilančnih prava županijama, Gradu Zagrebu i gradovima do visine potrebnih sredstava za osiguravanje minimalnog financijskog standarda osnovnih škola.

II.

U proračunu županija, Grada Zagreba i gradova koji su preuzeli financiranje dijela javnih potreba u osnovnom školstvu osiguravaju se sredstva za materijalne rashode (osim troškova prijevoza zaposlenika), financijske rashode, materijal i dijelove za tekuće i investicijsko održavanje, usluge tekućeg i investicijskog održavanja, rashode za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini.

III.

Ukupna bilanca sredstava za osnovno školstvo u prvom tromjesečju 2012. godine za financiranje minimalnog financijskog standarda javnih potreba utvrđuje se kako slijedi:

– u kunama –

Opis

Bilancirana sredstva za 2011. g.

Bilancirana sredstva u prvom tromjesečju 2012. g.

Indeks kol. 2/ kol. 1

0

1

2

3=2/1

Materijalni i financijski rashodi

767.905.920

188.328.927

24,53

Rashodi za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja

64.291.215

15.767.420

24,53

Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini

134.993.102

31.250.903

23,15

Ukupno

967.190.237

235.347.250

24,33

Ukupni iznos sredstava za materijalne i financijske rashode osnovnih škola u prvom tromjesečju 2012. godine iznosi 188.328.927 kuna.

Ukupni iznos sredstava za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja osnovnih škola u prvom tromjesečju 2012. godine iznosi 15.767.420 kuna.

Ukupni iznos sredstava za rashode za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini osnovnih škola u prvom tromjesečju 2012. godine iznosi 31.250.903 kune.

MATERIJALNI I FINANCIJSKI RASHODI, KRITERIJI I MJERILA

IV.

Županijama, Gradu Zagrebu i gradovima priznaju se bilančna prava za financiranje materijalnih i financijskih rashoda osnovnih škola u visini koja osigurava minimalni financijski standard osnovnih škola. Obračun ovih prava izvršen je prema kriterijima i mjerilima iz ove Odluke, a sredstva se mogu koristiti samo za financiranje materijalnih i financijskih rashoda (prema ekonomskoj klasifikaciji) nužnih za realizaciju nastavnog plana i programa javnih potreba osnovnoškolskog obrazovanja.

Ekonomska klasifikacija materijalnih i financijskih rashoda sukladno Računskom planu za proračunsko računovodstvo obuhvaća:

– skupinu 32 – Materijalni rashodi i

– skupinu 34 – Financijski rashodi.

Kriterij za utvrđivanje ukupnih bilančnih prava za privremeno financiranje materijalnih i financijskih rashoda u prvom tromjesečju 2012. godine su tromjesečna bilančna prava 2011. godine uz primjenu indeksa zadanog u Uputi za izradu proračuna jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave za razdoblje 2012. – 2014.

Mjerilo je prosječna tromjesečna cijena po učeniku izračunata na bazi ukupnih bilančnih prava i upisanih učenika u školskoj godini 2010./2011.

IZRAČUN BILANČNIH PRAVA MATERIJALNIH I FINANCIJSKIH RASHODA PO ŽUPANIJAMA, GRADU ZAGREBU I GRADOVIMA U PRVOM TROMJESEČJU 2012. GODINE

– u kunama -

Red.

br.

Nositelj financiranja

Ukupni iznos u prvom tromjesečju 2012. godine

Broj razrednih odjela u šk. god. 2010./2011.

Broj učenika u šk. god. 2010./2011.

Prosječna tromjesečna cijena po učeniku

0

1

2

3

4

5=2/4

 

ŽUPANIJE

1.

Zagrebačka

9.529.964

745

15.053

633,09

2.

Krapinsko-zagorska

5.762.696

597

10.252

562,10

3.

Sisačko-moslavačka

6.711.136

440

8.215

816,94

4.

Karlovačka

4.676.267

326

5.103

916,38

5.

Varaždinska*

9.474.345

664

12.229

774,74

6.

Koprivničko-križevačka

3.238.488

340

5.528

585,83

7.

Bjelovarsko-bilogorska

4.570.810

433

6.947

657,95

8.

Primorsko-goranska

5.976.111

607

9.900

603,65

9.

Ličko-senjska

2.987.980

206

2.817

1.060,70

10.

Virovitičko-podravska

3.427.525

362

6.029

568,51

11.

Požeško-slavonska

3.765.670

291

5.265

715,23

12.

Brodsko-posavska

5.406.699

488

8.926

605,72

13.

Zadarska

5.751.118

473

7.705

746,41

14.

Osječko-baranjska

10.286.542

1.087

18.441

557,81

15.

Šibensko-kninska

3.488.411

276

4.992

698,80

16.

Vukovarsko-srijemska

6.762.813

762

13.632

496,10

17.

Splitsko-dalmatinska

13.078.117

1.345

24.271

538,84

18.

Istarska

4.172.957

327

4.658

895,87

19.

Dubrovačko-neretvanska

4.125.517

445

7.148

577,16

20.

Međimurska

3.913.996

463

8.032

487,30

21.

Grad Zagreb

23.976.837

3.189

65.489

366,12

 

UKUPNO ŽUPANIJE

141.083.999

13.866

250.632

562,91

 

GRADOVI

1.

Velika Gorica

2.716.143

302

6.108

444,69

2.

Samobor

1.727.054

181

3.472

497,42

3.

Vrbovec

884.833

93

1.751

505,33

4.

Zaprešić

640.877

82

1.969

325,48

5.

Krapina

409.803

55

1.088

376,66

6.

Sisak

1.829.090

203

3.891

470,08

7.

Kutina

989.774

130

2.251

439,70

8.

Karlovac

2.149.912

228

4.331

496,40

9.

Varaždin

1.631.266

189

3.719

438,63

10.

Koprivnica

1.447.280

146

2.977

486,15

11.

Križevci

1.048.534

118

2.125

493,43

12.

Bjelovar

1.346.158

159

3.245

414,84

13.

Rijeka

3.476.322

480

8.981

387,08

14.

Crikvenica

316.750

49

850

372,65

15.

Opatija

239.643

29

603

397,42

16.

Gospić

837.651

67

1.187

705,69

17.

Virovitica

1.016.663

129

2.241

453,66

18.

Požega

1.130.745

106

2.389

473,31

19.

Slavonski Brod

2.601.498

343

7.032

369,95

20.

Zadar

1.898.893

333

6.877

276,12

21.

Osijek

3.307.573

417

8.454

391,24

22.

Šibenik

1.613.599

200

3.778

427,10

23.

Vinkovci

1.212.586

190

3.757

322,75

24.

Makarska

419.133

79

1.606

260,98

25.

Split

3.950.222

662

14.896

265,19

26.

Pula

2.038.171

239

4.666

436,81

27.

Labin

553.144

64

1.039

532,38

28.

Pazin

1.436.153

87

1.401

1.025,09

29.

Poreč

757.461

85

1.453

521,31

30.

Rovinj

483.422

66

1.089

443,91

31.

Umag

683.041

61

1.002

681,68

32.

Dubrovnik

1.460.702

169

3.403

429,24

33.

Čakovec

990.832

179

2.758

359,26

 

UKUPNO GRADOVI

47.244.928

5.920

116.389

405,92

SVEUKUPNO RH

188.328.927

19.786

367.021

513,13

Napomena: Prosječna cijena po učeniku rezultat je podjele ukupnog iznosa materijalnih i financijskih rashoda s brojem učenika i zaokružen na dvije decimale.

* U Varaždinskoj županiji materijalni i financijski rashodi su uvećani za ¼ ukupnog iznosa od 4.500.000 kuna, te je primijenjen zadani indeks u Uputi za izradu proračuna JLP(R)S za razdoblje 2012. – 2014. (najam – JPP), a istovremeno za isti iznos su umanjeni rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini.

RASHODI ZA NABAVU PROIZVEDENE DUGOTRAJNE IMOVINE I DODATNA ULAGANJA NA NEFINANCIJSKOJ IMOVINI I RASHODI ZA MATERIJAL, DIJELOVE I USLUGE TEKUĆEG I INVESTICIJSKOG ODRŽAVANJA

V.

A) Rashodi za nabavu proizvedene imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini

Navedeni rashodi, sukladno Računskom planu za proračunsko računovodstvo, odnose se na skupinu 42 – Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i skupinu 45 – Rashodi za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini. Županijama, Gradu Zagrebu i gradovima ovi rashodi se planiraju i osiguravaju na osnovi kriterija opsega djelatnosti:

– po učeniku 39,59 kuna tromjesečno

– po razrednom odjelu 734,44 kuna tromjesečno

– po školskoj zgradi 1.194,25 kuna tromjesečno.

B) Rashodi za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja

Navedeni rashodi, sukladno Računskom planu za proračunsko računovodstvo, odnose se na odjeljak 3224 – Materijal i dijelovi za tekuće i investicijsko održavanje i odjeljak 3232 – Usluge tekućeg i investicijskog održavanja. Županijama, Gradu Zagrebu i gradovima ovi rashodi se planiraju i osiguravaju na osnovi kriterija opsega djelatnosti:

– po učeniku 14,18 kuna tromjesečno

– po razrednom odjelu 262,97 kuna tromjesečno

– po školskoj zgradi 1.982,58 kuna tromjesečno.

Na osnovi kriterija utvrđenih pod A) i B) ukupni rashodi za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja i rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini u prvom tromjesečju 2012. godine po županijama i gradovima iznose:

– u kunama –

Red br.

Nositelj financiranja

Opseg djelatnosti

Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini

Rashodi za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja škola

UKUPNO prvo tromjesečje 2012.

Broj učenika u šk. god. 2010./2011.

Broj razrednih odjela u šk. god. 2010./2011.

Broj građevina šk. god. 2010./2011.

0

1

2

3

4

5

6

7

   

ŽUPANIJE

1.

Zagrebačka

15.053

745

99

1.261.394

605.600

1.866.994

2.

Krapinsko-zagorska

10.252

597

86

947.082

472.842

1.419.924

3.

Sisačko-moslavačka

8.215

440

53

711.712

337.251

1.048.963

4.

Karlovačka

5.103

326

62

515.519

280.996

796.515

5.

Varaždinska*

12.229

664

96

44.759

538.315

583.074

6.

Koprivničko-križevačka

5.528

340

70

552.182

306.564

858.746

7.

Bjelovarsko-bilogorska

6.947

433

104

717.273

418.546

1.135.819

8.

Primorsko-goranska

9.900

607

104

961.986

506.168

1.468.154

9.

Ličko-senjska

2.817

206

51

323.737

195.222

518.959

10.

Virovitičko-podravska

6.029

362

84

604.896

347.208

952.104

11.

Požeško-slavonska

5.265

291

111

554.746

371.235

925.981

12.

Brodsko-posavska

8.926

488

113

846.772

478.909

1.325.681

13.

Zadarska

7.705

473

111

785.023

453.689

1.238.712

14.

Osječko-baranjska

18.441

1.087

203

1.770.920

949.759

2.720.679

15.

Šibensko-kninska

4.992

276

33

439.768

208.778

648.546

16.

Vukovarsko-srijemska

13.632

762

105

1.224.783

601.820

1.826.603

17.

Splitsko-dalmatinska

24.271

1.345

227

2.219.899

1.147.840

3.367.739

18.

Istarska

4.658

327

63

499.828

276.933

776.761

19.

Dubrovačko-neretvanska

7.148

445

64

686.275

345.247

1.031.522

20.

Međimurska

8.032

463

61

730.913

356.566

1.087.479

21.

Grad Zagreb

65.489

3.189

258

5.243.205

2.278.574

7.521.779

UKUPNO ŽUPANIJE

250.632

13.866

2.158

21.642.672

11.478.062

33.120.734

 

 

 

 

 

     
   

GRADOVI

1.

Velika Gorica

6.108

302

22

489.913

209.629

699.542

2.

Samobor

3.472

181

16

289.511

128.542

418.053

3.

Vrbovec

1.751

93

12

151.963

73.072

225.035

4.

Zaprešić

1.969

82

5

144.156

59.391

203.547

5.

Krapina

1.088

55

6

90.638

41.784

132.422

6.

Sisak

3.891

203

24

331.813

156.129

487.942

7.

Kutina

2.251

130

19

207.294

103.768

311.062

8.

Karlovac

4.331

228

27

371.178

174.889

546.067

9.

Varaždin

3.719

189

16

305.167

134.148

439.315

10.

Koprivnica

2.977

146

12

239.430

104.390

343.820

11.

Križevci

2.125

118

21

195.880

102.792

298.672

12.

Bjelovar

3.245

159

20

269.143

127.469

396.612

13.

Rijeka

8.981

480

35

749.922

322.943

1.072.865

14.

Crikvenica

850

49

5

75.614

34.849

110.463

15.

Opatija

603

29

4

49.951

24.105

74.056

16.

Gospić

1.187

67

31

133.227

95.908

229.135

17.

Virovitica

2.241

129

14

200.192

93.451

293.643

18.

Požega

2.389

106

6

179.606

73.640

253.246

19.

Slavonski Brod

7.032

343

26

561.387

241.441

802.828

20.

Zadar

6.877

333

28

550.294

240.579

790.873

21.

Osijek

8.454

417

23

668.455

275.113

943.568

22.

Šibenik

3.778

200

21

321.553

147.790

469.343

23.

Vinkovci

3.757

190

10

300.240

123.054

423.294

24.

Makarska

1.606

79

7

129.968

57.422

187.390

25.

Split

14.896

662

37

1.120.175

458.626

1.578.801

26.

Pula

4.666

239

25

390.132

178.566

568.698

27.

Labin

1.039

64

8

97.696

47.421

145.117

28.

Pazin

1.401

87

11

132.504

64.549

197.053

29.

Poreč

1.453

85

6

127.123

54.848

181.971

30.

Rovinj

1.089

66

9

102.339

50.638

152.977

31.

Umag

1.002

61

11

97.611

52.055

149.666

32.

Dubrovnik

3.403

169

17

279.160

126.391

405.551

33.

Čakovec

2.758

179

12

254.996

109.966

364.962

UKUPNO GRADOVI

116.389

5.920

546

9.608.231

4.289.358

13.897.589

SVEUKUPNO RH

367.021

19.786

2.704

31.250.903

15.767.420

47.018.323

* U Varaždinskoj županiji rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini su umanjeni za ¼ ukupnog iznosa od 4.500.000 kuna, te je primijenjen zadani indeks u Uputi za izradu proračuna JLP(R)S za razdoblje 2012. – 2014. (najam – JPP), a istovremeno za isti iznos su uvećani materijalni i financijski rashodi.

Rashode za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini županije, Grad Zagreb i gradovi planiraju i troše na osnovi Plana rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini za 2012. godinu, s time da je utrošak sredstava u prvom tromjesečju 2012. godine privremen do donošenja Odluke o kriterijima i mjerilima za utvrđivanje bilančnih prava za financiranje minimalnog financijskog standarda javnih potreba osnovnog školstva u 2012. godini, a u kojem se planiraju kapitalni projekti osnovnog školstva koji će se realizirati tijekom 2012. godine.

Osnovicu za planiranje ukupnog iznosa sredstava Plana rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini u 2012. godini čine sredstva dodijeljena za prvo tromjesečje 2012. godine.

Plan rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini sadržava sve kapitalne projekte u školstvu bez obzira na izvore sredstava iz kojih se financiraju.

Pritom Plan mora obavezno sadržavati prikaz projekata koji se financiraju rashodima za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini iz stupca 5 prethodne tablice. U slučaju da nositelji financiranja mogu osigurati i druge izvore sredstava, u Planu se također prikazuju i projekti koji se financiraju iz tih izvora kao što su vlastita proračunska sredstva za kapitalne projekte u školstvu, uzeti zajmovi za kapitalne projekte u školstvu, transferi iz drugih proračuna i sl.

Plan rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini donosi nadležno tijelo nositelja financiranja (županije, Grada Zagreba i gradova), najkasnije do 31. siječnja 2012. godine.

Izmjene i dopune Plana rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini, koje donosi isto nadležno tijelo, mogu se donijeti najkasnije do 30. lipnja 2012. godine.

Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa izdaje prethodne suglasnosti na Planove rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini.

Plan rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini treba sadržavati samo ulaganja u kapitalne projekte koji se odnose na izgradnju i opremanje novih građevina kao i nadogradnju, rekonstrukciju i opremanje postojećih građevina. Pod kapitalnim projektom ne podrazumijevaju se planska investicijska i tekuća održavanja postojećih građevina.

Plan sadržava škole na koje se odnose ulaganja, vrstu i opseg ulaganja, ukupno planirani iznos potreban za realizaciju svih ulaganja obuhvaćenih projektom od početka do kraja projekta i planirani iznos u 2012. godini, i to prema izvorima sredstava: rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini iz stupca 5 prethodne tablice, vlastita proračunska sredstva za kapitalne projekte u školstvu, uzeti zajmovi za kapitalne projekte u školstvu, transferi iz drugih proračuna i sl.

Realizacija ovih rashoda u dijelu koji se odnosi na pomoći iz državnog proračuna moguća je tek po izvršenju radova i nabavi usluga, a ne anticipativno.

Zahtjevi za realizaciju rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini provode se isključivo putem obrasca DEC – OŠ – 2012., koji je sastavni dio ove Odluke, za prvo tromjesečje 2012. godine do ukupno dodijeljenih sredstava.

Realizacija ovih rashoda smatra se privremenom do izdavanja suglasnosti na Plan rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini.

Osnovicu za planiranje ukupnog iznosa sredstava Plana rashoda za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja škola u 2012. godini čine sredstva dodijeljena za prvo tromjesečje 2012. godine.

Rashode za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja županije, Grad Zagreb i gradovi planiraju i troše na osnovi Plana rashoda za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja za 2012. godinu u kojima se specificiraju škole, namjene i iznosi sredstava.

Nadležna tijela županija, Grada Zagreba i gradova dužna su Plan rashoda za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja donijeti najkasnije do 31. siječnja 2012. godine i dostaviti ga Ministarstvu znanosti, obrazovanja i športa.

PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

VI.

Sredstva za financiranje decentraliziranih funkcija osnovnog školstva županije, Grad Zagreb i gradovi ostvaruju iz dodatnog udjela poreza na dohodak po stopi od 3,1%.

Ako županije, Grad Zagreb i gradovi ne ostvare sredstva za ukupno bilancirana prava za financiranje decentraliziranih funkcija osnovnog školstva iz dodatnog udjela u porezu na dohodak po stopi od 3,1%, razliku do ukupno bilanciranih prava ostvaruju iz pozicije pomoći izravnanja za decentralizirane funkcije u Odluci o privremenom financiranju poslova, funkcija i programa državnih tijela i drugih proračunskih korisnika državnog proračuna Republike Hrvatske u prvom tromjesečju 2012. godine (»Narodne novine«, broj 131/2011). Kontrolu ostvarivanja tih prihoda vrši Ministarstvo financija.

VII.

Županije, Grad Zagreb i gradovi dužni su sredstva iz dodatnog udjela poreza na dohodak i sredstva s pozicije pomoći izravnanja koristiti prema utvrđenoj namjeni iz ove Odluke.

VIII.

Županije, Grad Zagreb i gradovi dužni su rashode za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja, te rashode za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini realizirati u skladu sa Zakonom o javnoj nabavi.

Županije, Grad Zagreb i gradovi ne mogu započinjati realizaciju nabave proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini bez izrade investicijskog elaborata u kojem su precizno utvrđeni: opseg radova i usluga, vrijednost radova i usluga, vrijeme realizacije i realni izvori sredstava, kao i prethodne suglasnosti Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa na Plan rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini.

Suglasnosti na Plan rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa izdavat će nakon donošenja Odluke o kriterijima i mjerilima za utvrđivanje bilančnih prava za financiranje minimalnog financijskog standarda javnih potreba osnovnog školstva u 2012. godini.

IX.

Nadležna tijela županija, gradova i Grada Zagreba – nositelja financiranja škola, mogu na osnovi vlastite odluke o kriterijima za utvrđivanje bilančnih prava za financiranje minimalnog financijskog standarda javnih potreba osnovnog školstva u 2012. godini i odluke o kriterijima za utvrđivanje bilančnih prava za financiranje minimalnog financijskog standarda javnih potreba srednjih škola i učeničkih domova, a uz prethodnu suglasnost Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa i Ministarstva financija, udružiti sredstva za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini u osnovnom i srednjem školstvu do razine utvrđene u ovoj Odluci i u Odluci o kriterijima i mjerilima za utvrđivanje bilančnih prava za financiranje minimalnog financijskog standarda javnih potreba srednjih škola i učeničkih domova u 2012. godini.

Suglasnosti za udruživanje sredstava u rashodima za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa izdavat će nakon donošenja Odluke o kriterijima i mjerilima za utvrđivanje bilančnih prava za financiranje minimalnog financijskog standarda javnih potreba osnovnog školstva u 2012. godini.

X.

U prosječnoj cijeni po učeniku za obračun materijalnih i financijskih rashoda uključeni su i troškovi redovitog programa financiranja učenika s teškoćama u razvoju, a samo povećani troškovi školovanja tih učenika financirat će se iz sredstava državnog proračuna sukladno posebnim kriterijima koje utvrđuje ministar znanosti, obrazovanja i športa.

XI.

Ova Odluka objavit će se u »Narodnim novinama«, a stupa na snagu 1. siječnja 2012. godine.

Klasa: 602-02/11-01/02

Urbroj: 5030114-11-1

Zagreb, 16. prosinca 2011.

Predsjednica Jadranka Kosor, dipl. iur., v. r.  

 

Izvor: http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2011_12_149_3057.html

Copyright © Ante Borić