Baza je ažurirana 20.11.2024. 

zaključno sa NN 109/24

EU 2024/2679

Objavljeno u NN 29/11 od 09.03.2011.:

 

VLADA REPUBLIKE HRVATSKE

Na temelju članka 143. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (»Narodne novine«, br. 87/2008, 86/2009, 92/2010 i 105/2010), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 24. veljače 2011. godine donijela

 

ODLUKU O KRITERIJIMA I MJERILIMA ZA UTVRĐIVANJE BILANČNIH PRAVA ZA FINANCIRANJE MINIMALNOG FINANCIJSKOG STANDARDA JAVNIH POTREBA OSNOVNOG ŠKOLSTVA U 2011. GODINI

OPĆE ODREDBE

I.

Ovom Odlukom utvrđuju se ukupna bilančna prava za financiranje minimalnog financijskog standarda javnih potreba osnovnog školstva i kriteriji i mjerila za utvrđivanje bilančnih prava županijama, Gradu Zagrebu i gradovima do visine potrebnih sredstava za osiguravanje minimalnog financijskog standarda osnovnih škola.

II.

U proračunu županija, Grada Zagreba i gradova koji su preuzeli financiranje dijela javnih potreba u osnovnom školstvu osiguravaju se sredstva za materijalne rashode (osim troškova prijevoza zaposlenika), financijske rashode, materijal i dijelove za tekuće i investicijsko održavanje, usluge tekućeg i investicijskog održavanja, rashode za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini.

III.

Ukupna godišnja bilanca sredstava za osnovno školstvo u 2011. godini za financiranje minimalnog financijskog standarda javnih potreba, utvrđuje se kako slijedi:

– u kunama –

Opis

Bilancirana sredstva za 2010. g.

Bilancirana sredstva za 2011. g.

Indeks 2011./2010.

0

1

2

3=2/1

Materijalni i financijski rashodi

812.188.091

767.905.920

94,55

Rashodi za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja

68.105.099

64.291.215

94,40

Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini

202.751.600

134.993.102

66,58

Ukupno

1.083.044.790

967.190.237

89,30

Ukupni godišnji iznos sredstava za materijalne i financijske rashode osnovnih škola za 2011. godinu iznosi 767.905.920 kuna.

Ukupni godišnji iznos sredstava za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja osnovnih škola za 2011. godinu iznosi 64.291.215 kuna.

Ukupni rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini osnovnih škola za 2011. godinu iznose 134.993.102 kuna.

MATERIJALNI I FINANCIJSKI RASHODI, KRITERIJI I MJERILA

IV.

Županijama, Gradu Zagrebu i gradovima priznaju se bilančna prava za financiranje materijalnih i financijskih rashoda osnovnih škola u visini koja osigurava minimalni financijski standard osnovnih škola. Obračun ovih prava izvršen je prema kriterijima i mjerilima iz ove Odluke, a sredstva se mogu koristiti samo za financiranje materijalnih i financijskih rashoda (prema ekonomskoj klasifikaciji) nužnih za realizaciju nastavnog plana i programa javnih potreba osnovnoškolskog obrazovanja.

Ekonomska klasifikacija materijalnih i financijskih rashoda sukladno Računskom planu za proračunsko računovodstvo obuhvaća:

– skupinu 32 – Materijalni rashodi i

– skupinu 34 – Financijski rashodi.

Kriterij za utvrđivanje ukupnih bilančnih prava za financiranje materijalnih i financijskih rashoda u 2011. godini su bilančna prava 2010. godine umanjena sukladno zadanim indeksima te uvećana za specifičnost pojedinih županija i gradova za nove programe.

Mjerilo je prosječna godišnja cijena po učeniku izračunata na bazi ukupnih bilančnih prava i upisanih učenika u školskoj godini 2010./2011.

IZRAČUN BILANČNIH PRAVA MATERIJALNIH I FINANCIJSKIH RASHODA PO ŽUPANIJAMA, GRADU ZAGREBU I GRADOVIMA ZA 2011. GODINU

– u kunama -

Red.

br.

Nositelj financiranja

Ukupni iznos

za 2011.

Broj razrednih odjela u šk. god. 2010./2011.

Broj učenika u šk. god. 2010./2011.

Prosječna godišnja cijena po učeniku

0

1

2

3

4

5=2/4

ŽUPANIJE

1

Zagrebačka

38.858.162

745

15.053

2.581,42

2

Krapinsko-zagorska

23.497.233

597

10.252

2.291,97

3

Sisačko-moslavačka

27.364.469

440

8.215

3.331,04

4

Karlovačka

19.067.349

326

5.103

3.736,50

5

Varaždinska*

38.631.377

664

12.229

3.159,00

6

Koprivničko-križevačka

13.204.843

340

5.528

2.388,72

7

Bjelovarsko-bilogorska

18.637.351

433

6.947

2.682,79

8

Primorsko-goranska

24.367.426

607

9.900

2.461,36

9

Ličko-senjska

12.183.403

206

2.817

4.324,96

10

Virovitičko-podravska

13.975.636

362

6.029

2.318,07

11

Požeško-slavonska

15.354.413

291

5.265

2.916,32

12

Brodsko-posavska

22.045.662

488

8.926

2.469,83

13

Zadarska

23.450.024

473

7.705

3.043,48

14

Osječko-baranjska

41.943.086

1.087

18.441

2.274,45

15

Šibensko-kninska

14.223.899

276

4.992

2.849,34

16

Vukovarsko-srijemska

27.575.179

762

13.632

2.022,83

17

Splitsko-dalmatinska

53.325.656

1.345

24.271

2.197,09

18

Istarska

17.015.115

327

4.658

3.652,88

19

Dubrovačko-neretvanska

16.821.679

445

7.148

2.353,34

20

Međimurska

15.959.208

463

8.032

1.986,95

21

Grad Zagreb

97.764.880

3.189

65.489

1.492,84

 

UKUPNO ŽUPANIJE

575.266.050

13.866

250.632

2.295,26

GRADOVI

1

Velika Gorica

11.074.997

302

6.108

1.813,19

2

Samobor

7.042.014

181

3.472

2.028,23

3

Vrbovec

3.607.882

93

1.751

2.060,47

4

Zaprešić

2.613.157

82

1.969

1.327,15

5

Krapina

1.670.960

55

1.088

1.535,81

6

Sisak

7.458.063

203

3.891

1.916,75

7

Kutina

4.035.776

130

2.251

1.792,88

8

Karlovac

8.766.206

228

4.331

2.024,06

9

Varaždin

6.651.443

189

3.719

1.788,50

10

Koprivnica

5.901.243

146

2.977

1.982,28

11

Križevci

4.275.370

118

2.125

2.011,94

12

Bjelovar

5.488.920

159

3.245

1.691,50

13

Rijeka

14.174.605

480

8.981

1.578,29

14

Crikvenica

1.291.539

49

850

1.519,46

15

Opatija

977.137

29

603

1.620,46

16

Gospić

3.415.500

67

1.187

2.877,42

17

Virovitica

4.145.415

129

2.241

1.849,81

18

Požega

4.610.583

106

2.389

1.929,92

19

Slavonski Brod

10.607.536

343

7.032

1.508,47

20

Zadar

7.742.682

333

6.877

1.125,88

21

Osijek

13.486.538

417

8.454

1.595,28

22

Šibenik

6.579.406

200

3.778

1.741,51

23

Vinkovci

4.944.286

190

3.757

1.316,02

24

Makarska

1.709.002

79

1.606

1.064,14

25

Split

16.106.919

662

14.896

1.081,29

26

Pula

8.310.585

239

4.666

1.781,09

27

Labin

2.255.429

64

1.039

2.170,77

28

Pazin

5.855.872

87

1.401

4.179,78

29

Poreč

3.088.528

85

1.453

2.125,62

30

Rovinj

1.971.138

66

1.089

1.810,04

31

Umag

2.785.079

61

1.002

2.779,52

32

Dubrovnik

5.955.972

169

3.403

1.750,21

33

Čakovec

4.040.088

179

2.758

1.464,86

 

UKUPNO GRADOVI

192.639.870

5.920

116.389

1.655,14

SVEUKUPNO RH

767.905.920

19.786

367.021

2.092,27

Napomena: Prosječna cijena po učeniku rezultat je podjele ukupnog iznosa materijalnih i financijskih rashoda s brojem učenika i zaokružen na dvije decimale.

* U Varaždinskoj županiji materijalni i financijski rashodi su uvećani za 4.500.000 kuna (najam – JPP), a istovremeno za isti iznos su umanjeni rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini.

RASHODI ZA NABAVU PROIZVEDENE DUGOTRAJNE IMOVINE I DODATNA ULAGANJA NA NEFINANCIJSKOJ IMOVINI I RASHODI ZA MATERIJAL, DIJELOVE I USLUGE TEKUĆEG I INVESTICIJSKOG ODRŽAVANJA

V.

A) Rashodi za nabavu proizvedene imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini

Navedeni rashodi, sukladno Računskom planu za proračunsko računovodstvo, odnose se na skupinu 42 – Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i skupinu 45 – Rashodi za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini. Županijama, Gradu Zagrebu i gradovima ovi rashodi se planiraju i osiguravaju na osnovi kriterija opsega djelatnosti:

– po učeniku 171,03 kuna godišnje

– po razrednom odjelu 3.172,54 kuna godišnje

– po školskoj zgradi 5.158,77 kuna godišnje.

B) Rashodi za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja

Navedeni rashodi, sukladno Računskom planu za proračunsko računovodstvo, odnose se na odjeljak 3224 – Materijal i dijelovi za tekuće i investicijsko održavanje i odjeljak 3232 – Usluge tekućeg i investicijskog održavanja. Županijama, Gradu Zagrebu i gradovima ovi rashodi se planiraju i osiguravaju na osnovi kriterija opsega djelatnosti:

– po učeniku prosječno 57,81 kuna godišnje

– po razrednom odjelu 1.072,28 kuna godišnje

– po školskoj zgradi 8.083,95 kuna godišnje.

Na osnovi kriterija utvrđenih pod A) i B) ukupni rashodi za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja i rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini u 2011. godini po županijama i gradovima iznose:

– u kunama –

Red br.

Nositelj financiranja

Opseg djelatnosti

Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini

Rashodi za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja škola

UKUPNO

Broj učenika u šk. god. 2010. /2011.

Broj razrednih odjela u šk. god. 2010./2011.

Broj građevina šk. god. 2010./2011.

0

1

2

3

4

5

6

7

 

ŽUPANIJE

1.

Zagrebačka

15.053

745

99

5.448.788

2.469.315

7.918.103

2.

Krapinsko-zagorska

10.252

597

86

4.091.069

1.927.999

6.019.068

3.

Sisačko-moslavačka

8.215

440

53

3.074.351

1.375.130

4.449.481

4.

Karlovačka

5.103

326

62

2.226.862

1.145.753

3.372.615

5.

Varaždinska*

12.229

664

96

193.345

2.194.965

2.388.310

6.

Koprivničko-križevačka

5.528

340

70

2.385.236

1.250.005

3.635.241

7.

Bjelovarsko-bilogorska

6.947

433

104

3.098.373

1.706.608

4.804.981

8.

Primorsko-goranska

9.900

607

104

4.155.449

2.063.886

6.219.335

9.

Ličko-senjska

2.817

206

51

1.398.434

796.011

2.194.445

10.

Virovitičko-podravska

6.029

362

84

2.612.942

1.415.731

4.028.673

11.

Požeško-slavonska

5.265

291

111

2.396.309

1.513.702

3.910.011

12.

Brodsko-posavska

8.926

488

113

3.657.762

1.952.737

5.610.499

13.

Zadarska

7.705

473

111

3.391.027

1.849.904

5.240.931

14.

Osječko-baranjska

18.441

1.087

203

7.649.761

3.872.615

11.522.376

15.

Šibensko-kninska

4.992

276

33

1.899.646

851.288

2.750.934

16.

Vukovarsko-srijemska

13.632

762

105

5.290.639

2.453.906

7.744.545

17.

Splitsko-dalmatinska

24.271

1.345

227

9.589.197

4.680.287

14.269.484

18.

Istarska

4.658

327

63

2.159.084

1.129.185

3.288.269

19.

Dubrovačko-neretvanska

7.148

445

64

2.964.470

1.407.736

4.372.206

20.

Međimurska

8.032

463

61

3.157.290

1.453.886

4.611.176

21.

Grad Zagreb

65.489

3.189

258

22.648.831

9.290.828

31.939.659

 

UKUPNO ŽUPANIJE:

250.632

13.866

2.158

93.488.865

46.801.477

140.290.342

 

GRADOVI

1.

Velika Gorica

6.108

302

22

2.116.256

854.755

2.971.011

2.

Samobor

3.472

181

16

1.250.589

524.128

1.774.717

3.

Vrbovec

1.751

93

12

656.426

297.948

954.374

4.

Zaprešić

1.969

82

5

622.702

242.167

864.869

5.

Krapina

1.088

55

6

391.525

170.372

561.897

6.

Sisak

3.891

203

24

1.433.317

636.612

2.069.929

7.

Kutina

2.251

130

19

895.437

423.113

1.318.550

8.

Karlovac

4.331

228

27

1.603.360

713.105

2.316.465

9.

Varaždin

3.719

189

16

1.318.214

546.985

1.865.199

10.

Koprivnica

2.977

146

12

1.034.255

425.649

1.459.904

11.

Križevci

2.125

118

21

846.134

419.130

1.265.264

12.

Bjelovar

3.245

159

20

1.162.604

519.752

1.682.356

13.

Rijeka

8.981

480

35

3.239.405

1.316.790

4.556.195

14.

Crikvenica

850

49

5

326.625

142.097

468.722

15.

Opatija

603

29

4

215.771

98.289

314.060

16.

Gospić

1.187

67

31

575.496

391.062

966.558

17.

Virovitica

2.241

129

14

864.761

381.043

1.245.804

18.

Požega

2.389

106

6

775.835

300.265

1.076.100

19.

Slavonski Brod

7.032

343

26

2.424.999

984.467

3.409.466

20.

Zadar

6.877

333

28

2.377.081

980.953

3.358.034

21.

Osijek

8.454

417

23

2.887.496

1.121.765

4.009.261

22.

Šibenik

3.778

200

21

1.388.996

602.611

1.991.607

23.

Vinkovci

3.757

190

10

1.296.934

501.751

1.798.685

24.

Makarska

1.606

79

7

561.417

234.135

795.552

25.

Split

14.896

662

37

4.838.771

1.870.036

6.708.807

26.

Pula

4.666

239

25

1.685.236

728.098

2.413.334

27.

Labin

1.039

64

8

422.014

193.359

615.373

28.

Pazin

1.401

87

11

572.371

263.198

835.569

29.

Poreč

1.453

85

6

549.127

223.640

772.767

30.

Rovinj

1.089

66

9

442.070

206.477

648.547

31.

Umag

1.002

61

11

421.644

212.254

633.898

32.

Dubrovnik

3.403

169

17

1.205.876

515.357

1.721.233

33.

Čakovec

2.758

179

12

1.101.493

448.375

1.549.868

UKUPNO GRADOVI

116.389

5.920

546

41.504.237

17.489.738

58.993.975

SVEUKUPNO RH

367.021

19.786

2.704

134.993.102

64.291.215

199.284.317

* U Varaždinskoj županiji rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini su umanjeni za 4.500.000 kuna (najam – JPP), a istovremeno za isti iznos su uvećani materijalni i financijski rashodi.

Rashode za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini županije, Grad Zagreb i gradovi planiraju i troše na osnovi Plana rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini za 2011. godinu, u kojem se planiraju kapitalni projekti osnovnog školstva koji će se realizirati tijekom 2011. godine.

Plan rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini sadržava sve kapitalne projekte u školstvu bez obzira na izvore sredstava iz kojih se financiraju.

Pri tome, Plan mora obavezno sadržavati prikaz projekata koji se financiraju rashodima za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini iz stupca 5. prethodne tablice. U slučaju da nositelji financiranja mogu osigurati i druge izvore sredstava u Planu se također prikazuju i projekti koji se financiraju iz tih izvora kao što su vlastita proračunska sredstva za kapitalne projekte u školstvu, uzeti zajmovi za kapitalne projekte u školstvu, transferi iz drugih proračuna i sl.

Plan rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini donosi nadležno tijelo nositelja financiranja (županije, Grada Zagreba i gradova) najkasnije do 31. ožujka 2011. godine.

Izmjene i dopune Plana rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini, koje donosi isto nadležno tijelo, mogu se donijeti najkasnije do 30. lipnja 2011. godine.

Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa izdaje prethodne suglasnosti na planove rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini. Po dobivanju pisane prethodne suglasnosti moguće je koristiti sredstva za ove rashode.

Plan rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini treba sadržavati samo ulaganja u kapitalne projekte koji se odnose na izgradnju i opremanje novih građevina kao i nadogradnju, rekonstrukciju i opremanje postojećih građevina. Pod kapitalnim projektom ne podrazumijevaju se planska investicijska i tekuća održavanja postojećih građevina.

Plan sadržava škole na koje se odnose ulaganja, vrstu i opseg ulaganja, ukupno planirani iznos potreban za realizaciju svih ulaganja obuhvaćenih projektom od početka do kraja projekta i planirani iznos u 2011. godini i to prema izvorima sredstava: rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini iz stupca 5. prethodne tablice, vlastita proračunska sredstva za kapitalne projekte u školstvu, uzeti zajmovi za kapitalne projekte u školstvu, transferi iz drugih proračuna i sl.

Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa će izdati uvjetne prethodne suglasnosti na planove koji ne sadržavaju isključivo kapitalne projekte.

Realizacija ovih rashoda u dijelu koji se odnosi na pomoći iz Državnog proračuna moguća je tek po izvršenju radova i nabavi usluga, a ne anticipativno.

Zahtjevi za realizaciju rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini se provode isključivo putem obrasca DEC-OŠ-2011., koji je sastavni dio ove Odluke.

Rashode za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja županije, Grad Zagreb i gradovi planiraju i troše na osnovi Plana rashoda za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja za 2011. godinu u kojima se specificiraju škole, namjene i iznosi sredstava.

Nadležna tijela županija, Grada Zagreba i gradova dužna su Plan rashoda za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja donijeti najkasnije do 31. ožujka 2011. godine i dostaviti ga Ministarstvu znanosti, obrazovanja i športa.

PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

VI.

Sredstva za financiranje decentraliziranih funkcija osnovnog školstva županije, Grad Zagreb i gradovi ostvaruju iz dodatnog udjela poreza na dohodak po stopi od 3,1%.

Ako županije, Grad Zagreb i gradovi ne ostvare sredstva za ukupno bilancirana prava za financiranje decentraliziranih funkcija osnovnog školstva iz dodatnog udjela u porezu na dohodak po stopi od 3,1%, razliku do ukupno bilanciranih prava ostvaruju iz pozicije pomoći izravnanja za decentralizirane funkcije u Državnom proračunu Republike Hrvatske za 2011. godinu. Kontrolu ostvarivanja tih prihoda vrši Ministarstvo financija.

VII.

Županije, Grad Zagreb i gradovi dužni su donijeti vlastite odluke o kriterijima, mjerilima i načinu financiranja decentraliziranih funkcija osnovnog školstva za 2011. godinu u okvirima bilanciranih prava-sredstava i po namjenama utvrđenim u točkama IV. i V. ove Odluke.

VIII.

Županije, Grad Zagreb i gradovi dužni su Ministarstvu znanosti, obrazovanja i športa izvještaje za razdoblje od 1. siječnja do 30. lipnja 2011. godine dostaviti u roku od 20 dana po isteku izvještajnog razdoblja, a izvještaje za razdoblje od 1. siječnja do 31. prosinca 2011. godine dužni su dostaviti do 31. ožujka 2012. godine na obrascu OŠ-DEC-IZVJEŠĆE, koji je sastavni dio ove Odluke.

IX.

Županije, Grad Zagreb i gradovi dužni su sredstva iz dodatnog udjela poreza na dohodak i sredstva s pozicije pomoći izravnanja koristiti prema utvrđenoj namjeni iz ove Odluke.

X.

Županije, Grad Zagreb i gradovi koji su primijenili model javno privatnog partnerstva (JPP) mogu zatražiti uvećanje materijalnih i financijskih rashoda za iznos najma uz uvjet da se za isti iznos umanje rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini.

XI.

Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa na zahtjev nositelja financiranja može predložiti Vladi Republike Hrvatske preraspodjelu ili prenamjenu utvrđenih bilančnih prava županijama, Gradu Zagrebu, odnosno gradovima u sklopu ukupno utvrđenih bilančnih prava za financiranje decentraliziranih funkcija osnovnog školstva ako utvrdi da je zbog realizacije programa javnih potreba u osnovnom školstvu to prijeko potrebno. Svoje zahtjeve nositelji financiranja podnose Ministarstvu znanosti, obrazovanja i športa najkasnije do 30. lipnja 2011. godine.

XII.

Županije, Grad Zagreb i gradovi dužni su rashode za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja te rashode za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini realizirati u skladu sa Zakonom o javnoj nabavi.

Županije, Grad Zagreb i gradovi ne mogu započinjati realizaciju nabave proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini bez izrade investicijskog elaborata u kojem su precizno utvrđeni: opseg radova i usluga, vrijednost radova i usluga, vrijeme realizacije i realni izvori sredstava, kao i prethodne suglasnosti Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa na Plan rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini.

XIII.

Nadležna tijela županija, gradova i Grada Zagreba – nositelja financiranja škola mogu na osnovi vlastite odluke o kriterijima za utvrđivanje bilančnih prava za financiranje minimalnog financijskog standarda javnih potreba osnovnog školstva u 2011. godini i odluke o kriterijima za utvrđivanje bilančnih prava za financiranje minimalnog financijskog standarda javnih potreba srednjih škola i učeničkih domova, a uz prethodnu suglasnost Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa i Ministarstva financija, udružiti sredstva za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini u osnovnom i srednjem školstvu do razine utvrđene u ovoj Odluci i u Odluci o kriterijima za utvrđivanje bilančnih prava za financiranje minimalnog financijskog standarda javnih potreba srednjih škola i učeničkih domova u 2011. godini.

Zahtjevi za prethodne suglasnosti za udruživanje dostavljaju se Ministarstvu financija i Ministarstvu znanosti, obrazovanja i športa najkasnije do 30. lipnja 2011. godine.

XIV.

U prosječnoj cijeni po učeniku za obračun materijalnih i financijskih rashoda uključeni su i troškovi redovitog programa financiranja učenika s teškoćama u razvoju, a samo povećani troškovi školovanja tih učenika financirat će se iz sredstava Državnog proračuna sukladno posebnim kriterijima koje utvrđuje ministar znanosti, obrazovanja i športa.

XV.

Ova Odluka stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 602-02/11-01/01

Urbroj: 5030104-11-1

Zagreb, 24. veljače 2011.

Predsjednica Jadranka Kosor, dipl. iur., v. r.

Nositelj financiranja                                                                                                                                                                                              Dostaviti u MZOŠ

__________________________________                                                                                                                                                        Uprava za financije

(županija/grad)                                                                                                                                                                                  najkasnije do 10.-og u mjesecu

DEC - OŠ - 2011.

Zahtjev za doznaku pomoći izravnanja za rashode za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatno ulaganje na nefinancijskoj imovini br.___ , za mjesec___ , 2011. godine

R.B.

Naziv škole na koju se odnosi ulaganje

Vrsta ulaganja

Kumulativni iznos prethodnih zahtjeva

Plan 2011.god.

Kumulativni iznos zahtjeva u odnosu na Plan 2011.god.

Iznos zahtjeva za tekući mjesec

Osnova zahtjeva (račun, privremena situacija i sl.)

projektiranje

stručni nadzor

građenje

opremanje

ostalo

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

UKUPNO OSNOVNE ŠKOLE

 

 

 

 

 

U ___________, _______ godine                                   MP                                   Župan/Gradonačelnik

                                                                                                                          __________________________

OŠ - DEC - IZVJEŠĆE

Nositelj financiranja:

-- ODABERITE --

Naziv službe:

 

Adresa i sjedište:

 

Telefon /telefax:

 

E-mail:

 

Osoba za kontakt:

 

IZVJEŠĆE O PRIHODIMA I RASHODIMA DECENTRALIZIRANIH FUNKCIJA OSNOVNOG ŠKOLSTVA ZA RAZDOBLJE - ODABERITE RAZDOBLJE - ODABERITE GODINU - GODINE

REDNI BROJ

 

OPIS

PLAN PRIHODA I RASHODA ZA OBRAČUNSKO RAZDOBLJE

(iznosi iz NN)

I. PRIHODI OSTVARENI DO KRAJA OBRAČUNSKOG RAZDOBLJA

II. RASHODI PO NAČELU NASTANKA TROŠKA ZA OBRAČUNSKO RAZDOBLJE

INDEKS

KOL.4 / KOL.3

I. PRIHODI OSTVARENI DO KRAJA OBRAČUNSKOG RAZDOBLJA

II.RASHODI PLAĆENI U OBRAČUNSKOM RAZDOBLJU

INDEKS

KOL.6 / KOL.3

Prenesene nepodmirene obveze iz prethodne godine po ekonomskoj klasifikaciji

(IZNOS POD C KOL.3 = IZNOS POD II. KOL.8)

1

2

3

4

5

6

7

8

I

UKUPNI PRIHODI (3+4+5)

0

0

 

0

 

 

1

Prihodi iz dodatnog udjela poreza na dohodak (izvorni prihod)

 

 

 

 

 

 

2

Prihodi iz sredstava pomoći izravnanja

 

 

 

 

 

 

3

Ukupno (1+2)

0

0

 

0

 

 

4

Preneseni prihodi iz predhodne godine

 

 

 

 

 

 

5

Ostali prihodi vezani uz dec. funkcije

 

 

 

 

 

 

II

UKUPNI RASHODI (A+B)

0

0

 

0

 

0

A

Ukupno rashodi poslovanja (A1.+A2.+ A3.)

0

0

 

0

 

0

A1.)

Energenti

 

 

 

 

 

 

A2.)

Prijevoz učenika sukladno čl. 46 ZOŠ-a

 

 

 

 

 

 

A3.)

Ostali rashodi

 

 

 

 

 

 

B

Ukupni rashodi za materij. dijelove i usluge tekućeg i invest. održavnja i rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini ( B1.+ B2.)

0

0

 

0

 

0

B1.)

Rashodi za nabavu proizv. dugotr. imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini

 

 

 

 

 

 

B2.)

Rashodi za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja

 

 

 

 

 

 

 

RAZLIKA ( I - II )

0

0

 

0

 

 

C

Preneseni rashodi iz predhodne godine

 

 

 

 

 

 

Napomena: Priložiti bilješke uz financijsko izvješće

U _____________________________________________ god.

                                                                                                             M.P.                                                             Pročelnik:

Kontrola ispunjenosti tablice:

– nije odabran nositelj financiranja                                                                                                                   ________________________

– nije odabrano razdoblje

 
 

                    Kontrolni broj:                    

3

– nije odabrana godina

 

Izvor: http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2011_03_29_621.html

Copyright © Ante Borić