Baza je ažurirana 20.11.2024. 

zaključno sa NN 109/24

EU 2024/2679

Objavljeno u NN 19/10 od 10.02.2010.:

 

VLADA REPUBLIKE HRVATSKE

Na temelju članka 143. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (»Narodne novine«, br. 87/2008 i 86/2009), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 4. veljače 2010. godine donijela

 

ODLUKU O KRITERIJIMA I MJERILIMA ZA UTVRĐIVANJE BILANČNIH PRAVA ZA FINANCIRANJE MINIMALNOG FINANCIJSKOG STANDARDA JAVNIH POTREBA OSNOVNOG ŠKOLSTVA U 2010. GODINI

OPĆE ODREDBE

I.

Ovom Odlukom utvrđuju se ukupna bilančna prava za financiranje minimalnog financijskog standarda javnih potreba osnovnog školstva i kriteriji i mjerila za utvrđivanje bilančnih prava županijama, Gradu Zagrebu i gradovima do visine potrebnih sredstava za osiguravanje minimalnog financijskog standarda osnovnih škola.

II.

U proračunu županija, Grada Zagreba i gradova koji su preuzeli financiranje dijela javnih potreba u osnovnom školstvu osiguravaju se sredstva za materijalne rashode, financijske rashode, materijal i dijelove za tekuće i investicijsko održavanje, usluge tekućeg i investicijskog održavanja, rashode za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i rashode za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini.

III.

Ukupna godišnja bilanca sredstava za osnovno školstvo u 2010. godini za financiranje minimalnog financijskog standarda javnih potreba utvrđuje se kako slijedi:

- u kunama -

Opis

Bilancirana sredstva za 2009. godinu

Bilancirana sredstva za 2010. godinu

Indeks 2010./

2009.

0

1

2

3=2/1

Materijalni i financijski rashodi

784.552.941

812.188.091

103,52

Rashodi za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja

67.032.576

68.105.099

101,60

Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini

195.164.362

202.751.600

103,89

Ukupno

1.046.749.879

1.083.044.790

103,47

Ukupni godišnji iznos sredstava za materijalne i financijske rashode osnovnih škola za 2010. godinu iznosi 812.188.091 kuna.

Ukupni godišnji iznos sredstava za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja osnovnih škola za 2010. godinu iznosi 68.105.099 kuna.

Ukupni rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini osnovnih škola za 2010. godinu iznose 202.751.600 kuna.

MATERIJALNI I FINANCIJSKI RASHODI, KRITERIJI I MJERILA

IV.

Županijama, Gradu Zagrebu i gradovima priznaju se bilančna prava za financiranje materijalnih i financijskih rashoda osnovnih škola u visini koja osigurava minimalni financijski standard osnovnih škola. Obračun ovih prava izvršen je prema kriterijima i mjerilima iz ove Odluke, a sredstva se mogu koristiti samo za financiranje materijalnih i financijskih rashoda (prema ekonomskoj klasifikaciji) nužnih za realizaciju nastavnog plana i programa javnih potreba osnovnoškolskog obrazovanja.

Ekonomska klasifikacija materijalnih i financijskih rashoda sukladno Računskom planu za proračunsko računovodstvo obuhvaća:

– skupinu 32 – Materijalni rashodi

– skupinu 34 – Financijski rashodi.

Kriterij za utvrđivanje ukupnih bilančnih prava za financiranje materijalnih i financijskih rashoda u 2010. godini su bilančna prava 2009. godine uvećana za specifičnost pojedinih županija i gradova za nove programe.

Mjerilo je prosječna godišnja cijena po učeniku izračunata na bazi ukupnih bilančnih prava i upisanih učenika u školskoj godini 2009./2010.

IZRAČUN BILANČNIH PRAVA MATERIJALNIH I FINANCIJSKIH RASHODA PO ŽUPANIJAMA, GRADU ZAGREBU I GRADOVIMA ZA 2010. GODINU

Red

br.

Nositelj financiranja

Ukupni iznos za 2010. godinu – u kn

Broj razrednih odjela u šk. god. 2009./ 2010.

Broj učenika u šk. god. 2009./ 2010.

Prosječna godišnja cijena po učeniku

0

1

2

3

4

5=2/4

 

ŽUPANIJE

1.

Zagrebačka

40.552.599

748

15.226

2.663,38

2.

Krapinsko- -zagorska

24.783.115

607

10.530

2.353,57

3.

Sisačko-moslavačka

28.725.073

450

8.534

3.365,96

4.

Karlovačka

20.041.657

329

5.265

3.806,58

5.

Varaždinska*

44.652.518

665

12.413

3.597,24

6.

Koprivničko- -križevačka

13.810.639

341

5.641

2.448,26

7.

Bjelovarsko- -bilogorska

19.711.177

438

7.231

2.725,93

8.

Primorsko- -goranska

25.606.384

607

9.964

2.569,89

9.

Ličko-senjska

12.881.905

207

2.933

4.392,06

10.

Virovitičko- -podravska

14.493.258

364

6.297

2.301,61

11.

Požeško-slavonska

15.892.599

298

5.422

2.931,13

12.

Brodsko-posavska

23.353.456

488

9.304

2.510,04

13.

Zadarska

24.193.669

470

7.942

3.046,29

14.

Osječko-baranjska

44.214.074

1.096

19.161

2.307,50

15.

Šibensko- -kninska

14.802.859

300

5.391

2.745,85

16.

Vukovarsko- -srijemska

29.210.995

782

14.174

2.060,89

17.

Splitsko- -dalmatinska

56.197.517

1.364

24.943

2.253,04

18.

Istarska

17.896.667

329

4.751

3.766,93

19.

Dubrovačko- -neretvanska

17.796.270

457

7.394

2.406,85

20.

Međimurska

16.905.940

466

8.246

2.050,20

21.

Grad Zagreb

103.564.492

3.201

66.587

1.555,33

 

UKUPNO ŽUPANIJE:

609.286.863

14.007

257.349

2.367,55

 
 

GRADOVI

1.

Velika Gorica

11.626.052

294

6.188

1.878,81

2.

Samobor

7.246.756

166

3.438

2.107,84

3.

Vrbovec

3.821.909

93

1.796

2.128,01

4.

Zaprešić

2.768.175

81

1.977

1.400,19

5.

Krapina

1.760.975

65

1.172

1.502,54

6.

Sisak

7.709.813

207

3.981

1.936,65

7.

Kutina

4.211.627

131

2.327

1.809,90

8.

Karlovac

9.286.235

231

4.409

2.106,20

9.

Varaždin

7.046.020

191

3.822

1.843,54

10.

Koprivnica

6.234.368

148

3.030

2.057,55

11.

Križevci

4.528.994

118

2.185

2.072,77

12.

Bjelovar

5.762.733

164

3.409

1.690,45

13.

Rijeka

15.015.471

481

9.174

1.636,74

14.

Crikvenica

1.368.156

49

846

1.617,21

15.

Opatija

1.035.103

28

618

1.674,92

16.

Gospić

3.479.343

67

1.202

2.894,63

17.

Virovitica

4.391.329

132

2.307

1.903,48

18.

Požega

4.884.092

110

2.524

1.935,06

19.

Slavonski Brod

11.125.886

342

7.245

1.535,66

20.

Zadar

8.151.888

336

7.021

1.161,07

21.

Osijek

14.286.587

432

8.827

1.618,51

22.

Šibenik

6.969.710

207

3.978

1.752,06

23.

Vinkovci

5.135.261

193

3.882

1.322,84

24.

Makarska

1.810.384

97

1.632

1.109,30

25.

Split

16.995.571

672

15.248

1.114,61

26.

Pula – Pola

9.006.515

245

4.742

1.899,31

27.

Labin

2.389.226

64

1.071

2.230,84

28.

Pazin

6.203.254

88

1.427

4.347,06

29.

Poreč – Parenzo

3.271.746

84

1.432

2.284,74

30.

Rovinj – Rovigno

2.088.070

66

1.109

1.882,84

31.

Umag – Umago

2.950.296

62

1.034

2.853,28

32.

Dubrovnik

6.269.674

174

3.527

1.777,62

33.

Čakovec

4.070.009

173

2.771

1.468,79

UKUPNO GRADOVI:

202.901.228

5.991

119.351

1.700,04

SVEUKUPNO RH:

812.188.091

19.998

376.700

2.156,06

Napomena: Prosječna cijena po učeniku rezultat je podjele ukupnog iznosa materijalnih i financijskih rashoda s brojem učenika i zaokružen na dvije decimale.

* U Varaždinskoj županiji materijalni i financijski rashodi su uvećani za 4.500.000 kn (najam – JPP), a istovremeno za isti iznos su umanjeni rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini.

RASHODI ZA MATERIJAL, DIJELOVE I USLUGE TEKUĆEG I INVESTICIJSKOG ODRŽAVANJA I RASHODI ZA NABAVU PROIZVEDENE DUGOTRAJNE IMOVINE I DODATNA ULAGANJA NA NEFINANCIJSKOJ IMOVINI

V.

A) Rashodi za nabavu proizvedene imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini

Navedeni rashodi, sukladno Računskom planu za proračunsko računovodstvo, odnose se na skupinu 42 – Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i skupinu 45 – Rashodi za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini. Županijama, Gradu Zagrebu i gradovima ovi rashodi se planiraju i osiguravaju na osnovi kriterija opsega djelatnosti:

– po učeniku 247,58 kn godišnje

– po razrednom odjelu 4.663,74 kn godišnje

– po školskoj zgradi 8.335,02 kn godišnje.

B) Rashodi za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja

Navedeni rashodi, sukladno Računskom planu za proračunsko računovodstvo, odnose se na odjeljak 3224 – Materijal i dijelovi za tekuće i investicijsko održavanje i odjeljak 3232 – Usluge tekućeg i investicijskog održavanja. Županijama, Gradu Zagrebu i gradovima ovi rashodi se planiraju i osiguravaju na osnovi kriterija opsega djelatnosti:

– po učeniku prosječno 59,66 kn godišnje

– po razrednom odjelu 1.123,87 kn godišnje

– po školskoj zgradi 9.312,52 kn godišnje.

Na osnovi kriterija utvrđenih pod A) i B) ukupni rashodi za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja i rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini u 2010. godini po županijama i gradovima iznose:

Red. br.

Nositelj financiranja

Opseg djelatnosti

Rashodi za nabavu proizved. dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinanc. imovini

Rashodi za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investic. održavanja škola

UKUPNO u kn

Broj učenika u šk. god. 2009. /2010.

Broj razrednih odjela u šk. god. 2009./2010.

Broj građe-vina šk. god. 2009./2010.

0

1

2

3

4

5

6

7

 

ŽUPANIJE

1.

Zagrebačka

15.226

748

99

8.083.294

2.671.012

10.754.306

2.

Krapinsko-zagorska

10.530

607

85

6.146.383

2.101.998

8.248.381

3.

Sisačko-moslavačka

8.534

450

53

4.653.285

1.508.464

6.161.749

4.

Karlovačka

5.265

329

59

3.329.644

1.233.315

4.562.959

5.

Varaždinska*

12.413

665

96

2.474.757

2.381.964

4.856.721

6.

Koprivničko-križevačka

5.641

341

67

3.545.380

1.343.733

4.889.113

7.

Bjelovarsko-bilogorska

7.231

438

103

4.691.475

1.882.863

6.574.338

8.

Primorsko-goranska

9.964

607

103

6.156.283

2.235.854

8.392.137

9.

Ličko-senjska

2.933

207

42

2.041.617

798.757

2.840.374

10.

Virovitičko-podravska

6.297

364

81

3.931.749

1.539.097

5.470.846

11.

Požeško-slavonska

5.422

298

19

2.890.537

835.340

3.725.877

12.

Brodsko-posavska

9.304

488

112

5.512.910

2.146.549

7.659.459

13.

Zadarska

7.942

470

93

4.933.394

1.868.122

6.801.516

14.

Osječko-baranjska

19.161

1.096

203

11.547.345

4.265.394

15.812.739

15.

Šibensko-kninska

5.391

300

33

3.008.880

966.113

3.974.993

16.

Vukovarsko-srijemska

14.174

782

105

8.031.418

2.702.334

10.733.752

17.

Splitsko-dalmatinska

24.943

1.364

227

14.428.774

5.135.058

19.563.832

18.

Istarska

4.751

329

55

3.169.049

1.165.398

4.334.447

19.

Dubrovačko-neretvanska

7.394

457

66

4.512.046

1.569.379

6.081.425

20.

Međimurska

8.246

466

61

4.723.282

1.583.763

6.307.045

21.

Grad Zagreb

66.587

3.201

182

32.928.867

9.264.556

42.193.423

 

UKUPNO ŽUPANIJE:

257.349

14.007

1.944

140.740.369

49.199.063

189.939.432

 

           

 

 

GRADOVI

1.

Velika Gorica

6.188

294

22

3.086.534

904.484

3.991.018

2.

Samobor

3.438

166

16

1.758.721

540.681

2.299.402

3.

Vrbovec

1.796

93

12

978.401

323.423

1.301.824

4.

Zaprešić

1.977

81

5

908.903

255.549

1.164.452

5.

Krapina

1.172

65

6

643.316

198.851

842.167

6.

Sisak

3.981

207

24

2.151.050

693.657

2.844.707

7.

Kutina

2.327

131

19

1.345.433

463.000

1.808.433

8.

Karlovac

4.409

231

27

2.393.949

774.103

3.168.052

9.

Varaždin

3.822

191

16

1.970.384

591.688

2.562.072

10.

Koprivnica

3.030

148

12

1.540.420

458.859

1.999.279

11.

Križevci

2.185

118

21

1.266.318

458.542

1.724.860

12.

Bjelovar

3.409

164

20

1.775.553

573.953

2.349.506

13.

Rijeka

9.174

481

35

4.806.282

1.413.861

6.220.143

14.

Crikvenica

846

49

5

479.650

152.107

631.757

15.

Opatija

618

28

4

316.929

105.589

422.518

16.

Gospić

1.202

67

31

868.448

435.702

1.304.150

17.

Virovitica

2.307

132

13

1.295.135

407.054

1.702.189

18.

Požega

2.524

110

6

1.187.913

330.088

1.518.001

19.

Slavonski Brod

7.245

342

26

3.605.425

1.058.742

4.664.167

20.

Zadar

7.021

336

28

3.538.655

1.057.260

4.595.915

21.

Osijek

8.827

432

23

4.391.828

1.226.339

5.618.167

22.

Šibenik

3.978

207

23

2.141.973

684.166

2.826.139

23.

Vinkovci

3.882

193

10

1.944.557

541.641

2.486.198

24.

Makarska

1.632

97

7

914.778

271.572

1.186.350

25.

Split

15.248

672

37

7.217.525

2.009.533

9.227.058

26.

Pula – Pola

4.742

245

23

2.504.302

767.937

3.272.239

27.

Labin

1.071

64

8

630.318

210.326

840.644

28.

Pazin

1.427

88

11

855.390

286.477

1.141.867

29.

Poreč –Parenzo

1.432

84

6

796.299

235.716

1.032.015

30.

Rovinj – Rovigno

1.109

66

8

649.053

214.841

863.894

31.

Umag – Umago

1.034

62

11

636.834

233.809

870.643

32.

Dubrovnik

3.527

174

17

1.826.399

564.295

2.390.694

33.

Čakovec

2.771

173

11

1.584.556

462.191

2.046.747

UKUPNO GRADOVI:

119.351

5.991

543

62.011.231

18.906.036

80.917.267

SVEUKUPNO RH

376.700

19.998

2.487

202.751.600

68.105.099

270.856.699

* U Varaždinskoj županiji rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini su umanjeni za 4.500.000 kn (najam – JPP), a istovremeno za isti iznos su uvećani materijalni i financijski rashodi.

Rashode za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini županije, Grad Zagreb i gradovi planiraju i troše na osnovi Plana rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini za 2010. godinu, u kojem se planiraju kapitalni projekti osnovnog školstva koji će se realizirati tijekom 2010. godine.

Plan rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini donosi nadležno tijelo nositelja financiranja (županije, Grada Zagreba i gradova) najkasnije do 28. veljače 2010. godine.

Izmjene i dopune Plana rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini koje donosi isto nadležno tijelo, mogu se donijeti najkasnije do 30. lipnja 2010. godine.

Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa izdaje prethodne suglasnosti na planove rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini. Po dobivanju pisane prethodne suglasnosti moguće je koristiti sredstva za ove rashode.

Plan rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini treba sadržavati samo ulaganja u kapitalne projekte koji se odnose na izgradnju i opremanje novih građevina, kao i nadogradnju, rekonstrukciju i opremanje postojećih građevina. Pod kapitalnim projektom ne podrazumijevaju se planska investicijska i tekuća održavanja postojećih građevina. Plan sadržava škole na koje se odnose ulaganja, vrstu i opseg ulaganja, ukupno planirani iznos potreban za realizaciju svih ulaganja obuhvaćenih projektom od početka do kraja projekta i planirani iznos u 2010. godini.

Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa će izdati uvjetne prethodne suglasnosti na planove koji ne sadržavaju isključivo kapitalne projekte.

Realizacija ovih rashoda u dijelu koji se odnosi na pomoći iz državnog proračuna moguća je tek po izvršenju radova i nabavi usluga, a ne anticipativno.

Zahtjevi za realizaciju rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini se provode isključivo putem obrasca DEC-OŠ-2010, koji je sastavni dio ove Odluke.

Rashode za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja županije, Grad Zagreb i gradovi planiraju i troše na osnovi Plana rashoda za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja za 2010. godinu u kojima se specificiraju škole, namjene i iznosi sredstava.

Nadležna tijela županija, Grada Zagreba i gradova dužna su Plan rashoda za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja donijeti najkasnije do 28. veljače 2010. godine i dostaviti ga Ministarstvu znanosti, obrazovanja i športa.

PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

VI.

Sredstva za financiranje decentraliziranih funkcija osnovnog školstva županije, Grad Zagreb i gradovi ostvaruju iz dodatnog udjela poreza na dohodak po stopi od 3,1%.

Ako županije, Grad Zagreb i gradovi ne ostvare sredstva za ukupno bilancirana prava za financiranje decentraliziranih funkcija osnovnog školstva iz dodatnog udjela u porezu na dohodak po stopi od 3,1%, razliku do ukupno bilanciranih prava ostvaruju iz pozicije pomoći izravnanja za decentralizirane funkcije u Državnom proračunu Republike Hrvatske za 2010. godinu. Kontrolu ostvarivanja tih prihoda vrši Ministarstvo financija.

VII.

Županije, Grad Zagreb i gradovi dužni su donijeti vlastite odluke o kriterijima, mjerilima i načinu financiranja decentraliziranih funkcija osnovnog školstva za 2010. godinu u okvirima bilanciranih prava – sredstava i po namjenama utvrđenim u točkama IV. i V. ove Odluke.

VIII.

Županije, Grad Zagreb i gradovi dužni su Ministarstvu znanosti, obrazovanja i športa dostavljati izvješća za razdoblje siječanj-lipanj 2010. godine, te siječanj-prosinac 2010. godine na obrascu OŠ-DEC-IZVJEŠĆE, koji je sastavni dio ove Odluke.

IX.

Županije, Grad Zagreb i gradovi dužni su sredstva iz dodatnog udjela poreza na dohodak i sredstva s pozicije pomoći izravnanja koristiti prema utvrđenoj namjeni iz ove Odluke.

X.

Županije, Grad Zagreb i gradovi koji su primijenili model javno privatnog partnerstva (JPP) mogu zatražiti uvećanje materijalnih i financijskih rashoda za iznos najma uz uvjet da se za isti iznos umanje rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini.

XI.

Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa na zahtjev nositelja financiranja može predložiti Vladi Republike Hrvatske preraspodjelu ili prenamjenu utvrđenih bilančnih prava županijama, Gradu Zagrebu, odnosno gradovima u sklopu ukupno utvrđenih bilančnih prava za financiranje decentraliziranih funkcija osnovnog školstva ako utvrdi da je zbog realizacije programa javnih potreba u osnovnom školstvu to prijeko potrebno. Svoje zahtjeve nositelji financiranja podnose Ministarstvu znanosti, obrazovanja i športa najkasnije do 30. lipnja 2010. godine.

XII.

Županije, Grad Zagreb i gradovi dužni su rashode za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja te rashode za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini realizirati u skladu sa Zakonom o javnoj nabavi.

Županije, Grad Zagreb i gradovi ne mogu započinjati realizaciju nabave proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini bez izrade investicijskog elaborata u kojem su precizno utvrđeni: opseg radova i usluga, vrijednost radova i usluga, vrijeme realizacije i realni izvori sredstava, kao i prethodne suglasnosti Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa na Plan rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini.

XIII.

Nadležna tijela županija, gradova i Grada Zagreba – nositelja financiranja škola mogu na osnovi vlastite odluke o kriterijima za utvrđivanje bilančnih prava za financiranje minimalnog financijskog standarda javnih potreba osnovnog školstva u 2010. godini i odluke o kriterijima za utvrđivanje bilančnih prava za financiranje minimalnog financijskog standarda javnih potreba srednjih škola i učeničkih domova, a uz prethodnu suglasnost Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa i Ministarstva financija, udružiti sredstva za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini u osnovnom i srednjem školstvu do razine utvrđene u ovoj Odluci i u Odluci o kriterijima za utvrđivanje bilančnih prava za financiranje minimalnog financijskog standarda javnih potreba srednjih škola i učeničkih domova u 2010. godini.

Zahtjevi za prethodne suglasnosti za udruživanje dostavljaju se Ministarstvu financija i Ministarstvu znanosti, obrazovanja i športa najkasnije do 30. lipnja 2010. godine.

XIV.

U prosječnoj cijeni po učeniku za obračun materijalnih i financijskih rashoda uključeni su i troškovi redovitog programa financiranja učenika s teškoćama u razvoju, a samo povećani troškovi školovanja tih učenika financirat će se iz sredstava državnog proračuna sukladno posebnim kriterijima koje utvrđuje ministar znanosti, obrazovanja i športa.

XV.

Ova Odluka stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 602-02/10-01/01

Urbroj: 5030104-10-1

Zagreb, 4. veljače 2010.

Predsjednica Jadranka Kosor, dipl. iur., v. r.

PRILOG I

Nositelj financiranja

__________________

(županija/grad)

Dostaviti u MZOŠ

Uprava za financije

najkasnije do 10-og u mjesecu

DEC - OŠ - 2010

Zahtjev za doznaku pomoći izravnanja za rashode za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatno ulaganje na nefinancijskoj imovini br.___ , za mjesec___ , 2010. godine

R.B.

Naziv škole na koju se odnosi ulaganje

Vrsta ulaganja

Kumulativni iznos prethodnih zahtjeva

Plan 2010. god.

Kumulativni iznos zahtjeva u odnosu na Plan 2010. god.

Iznos zahtjeva za tekući mjesec

Osnova zahtjeva (račun, privremena situacija i sl.)

projektiranje

stručni nadzor

građenje

opremanje

ostalo

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

1.

                     
                   
                   
                   
                   

2.

                     
                   
                   
                   
                   

3.

                     
                   
                   
                   
                   

4.

                     
                   
                   
                   
                   

5.

                     
                   
                   
                   
                   

UKUPNO OSNOVNE ŠKOLE

         

U ___________, _______ godine MP Župan/Gradonačelnik

___________________

PRILOG II

OŠ - DEC - IZVJEŠĆE

Nositelj financiranja:

-- ODABERITE --

Naziv službe:

 

Adresa i sjedište:

 

Telefon /telefaks:

 

E-mail:

 

Osoba za kontakt:

 

IZVJEŠĆE O PRIHODIMA I RASHODIMA DECENTRALIZIRANIH FUNKCIJA OSNOVNOG ŠKOLSTVA ZA RAZDOBLJE -- ODABERITE RAZDOBLJE -- -- ODABERITE GODINU -- GODINE

REDNI BROJ

OPIS

PLAN PRIHODA I RASHODA ZA OBRAČUNSKO RAZDOBLJE

I. PRIHODI OSTVARENI DO KRAJA OBRAČUNSKOG RAZDOBLJA

INDEKS

I. PRIHODI OSTVARENI DO KRAJA OBRAČUNSKOG RAZDOBLJA

INDEKS

Prenesene nepodmirene obveze iz prethodne godine po ekonomskoj klasifikaciji

(iznosi iz NN)

II. RASHODI PO NAČELU NASTANKA TROŠKA ZA OBRAČUNSKO RAZDOBLJE

KOL.4/KOL.3

II.RASHODI PLAĆENI U OBRAČUNSKOM RAZDOBLJU

KOL.6/KOL.3

(IZNOS POD C KOL.3 = IZNOS POD II. KOL.8)

1

2

3

4

5

6

7

8

I

UKUPNI PRIHODI (3+4+5)

0

0

 

0

   

1

Prihodi iz dodatnog udjela poreza na dohodak (izvorni prihod)

           

2

Prihodi iz sredstava pomoći izravnanja

           

3

Ukupno (1+2)

0

0

 

0

   

4

Preneseni prihodi iz predhodne godine

           

5

Ostali prihodi vezani uz dec. funkcije

           

II

UKUPNI RASHODI (A+B)

0

0

 

0

 

0

A

Ukupno rashodi poslovanja (A1.+A2.+ A3.)

0

0

 

0

 

0

A1.)

Energenti

           

A2.)

Prijevoz učenika sukladno čl. 46 ZOŠ-a

           

A3.)

Ostali rashodi

           

B

Ukupni rashodi za materij. dijelove i usluge tekućeg i invest. održavnja i rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini ( B1.+ B2.)

0

0

 

0

 

0

B1.)

Rashodi za nabavu proizv. dugotr. imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini

           

B2.)

Rashodi za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja

           
 

RAZLIKA ( I - II )

0

0

 

0

   

C

Preneseni rashodi iz predhodne godine

           

Napomena: Priložiti bilješke uz financijsko izvješće

U __________________________ god.

Kontrola ispunjenosti tablice: M.P. Pročelnik:

– nije odabran nositelj financiranja _______________________

– nije odabrano razdoblje

– nije odabrana godina

Kontrolni broj: 3

 

Izvor: http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2010_02_19_451.html

Copyright © Ante Borić