Vlada Republike Hrvatske
Na temelju članka 63. stavka 2. Zakona o sustavu državne uprave (»Narodne novine«, br. 150/11, 12/13 – Odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske, 93/16 i 104/16), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 7. rujna 2017. godine donijela
Članak 1.
U Uredbi o unutarnjem ustrojstvu Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta (»Narodne novine«, broj 14/17), članak 65. mijenja se i glasi:
»Uprava za trgovinu i unutarnje tržište obavlja upravne i stručne poslove u vezi s unapređenjem trgovine i okvira za unutarnje tržište EU; koordinira implementaciju EU zakonodavstva u području prava poslovnog nastana i slobode pružanja usluga, slobode kretanja robe i zaštite potrošača; u okviru svog djelokruga koordinira provedbu EU Strategije unutarnjeg tržišta; predlaže i provodi politiku u području zaštite potrošača, prati ostvarivanje ciljeva i zadataka utvrđenih strategijom politike zaštite potrošača; predlaže mjere za unapređenje učinkovitosti cjelokupnog sustava na području Republike Hrvatske; priprema analitičke podloge za praćenje stanja na području zaštite potrošača te provodi mjere upravnog nadzora; obavlja poslove vezane za izradu nacrta zakona i podzakonskih propisa iz područja zaštite potrošača, te prati usklađenost istih sa zakonodavstvom Europske unije; obavlja i koordinira poslove vezane uz rad Nacionalnog vijeća za zaštitu potrošača; obavlja i koordinira poslove vezane uz rad Centralnog informacijskog sustava zaštite potrošača; prati i koordinira rad tijela za alternativno rješavanje sporova, te provodi poslove podizanja svijesti o prednostima alternativnog rješavanja potrošačkih sporova; obavlja poslove savjetovanja potrošača vezane uz prekograničnu kupovinu u okviru Europskoga potrošačkog centra; provodi edukacijske kampanje u suradnji s europskim potrošačkim centrima iz drugih država članica te obavlja poslove funkcioniranja Platforme za on-line rješavanje potrošačkih sporova (u daljnjem tekstu: Platforma za ORS) u okviru Europskog potrošačkog centra; pruža stručnu pomoć tijelima i jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave nadležnim za poslove zaštite potrošača; prati i predlaže modele razvoja trgovine u skladu s nastalim uvjetima na tržištu, kao i razvitak i organizaciju robnih burzi i dražbi; priprema analitičke podloge i predlaže mjere unapređenja trgovine na malo s aspekta njenog približavanja potrebama potrošača, te osigurava ravnomjeran razvoj trgovine na cijelom teritoriju Republike Hrvatske vodeći računa o specifičnim potrebama pojedinih kategorija potrošača i očuvanju urbanih središta; koordinira poslove vezane uz rad nacionalnoga Europskoga potrošačkog centra; osigurava primjenu i funkcioniranje Europskoga potrošačkog centra kao kontaktne točke za Platformu za ORS; predlaže mjere u vezi s radnim vremenom trgovine; provodi prvostupanjski upravni postupak vezano uz registraciju stranih predstavništava u Republici Hrvatskoj, provodi drugostupanjski upravni postupak vezano uz žalbe na rješenja o minimalno tehničkim i drugim uvjetima u djelatnosti trgovine, obavlja upravne i stručne poslove koji se odnose na provedbu upravnog nadzora nad radom upravnih tijela nadležnih za gospodarstvo u jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave; prati, analizira i predviđa kretanje cijena roba i usluga i obavlja poslove upravnog nadzora na području tržišta i cijena te predlaže poduzimanje mjera izravne kontrole cijena; priprema analitičke podloge za praćenje stanja i pojava na tržištu i prati učinke mjera trgovinske politike na kretanje cijena; predlaže i provodi mjere unapređenja i poticanja izvoza; predlaže i provodi mjere vezane za tržište nekretninama, vodi upravni postupak u vezi ispunjavanja uvjeta za obavljanje posredovanja u prometu nekretnina; prikuplja i informatički obrađuje podatke o tržištu nekretnina na području Republike Hrvatske; sudjeluje u provedbi stručnog ispita za osposobljavanje agenta za posredovanje u prometu nekretnina; predlaže i provodi politiku i mjere za unapređenje elektroničkog poslovanja uključujući i izradu strategije razvitka elektroničkog poslovanja u suradnji s Nacionalnim vijećem za elektroničko poslovanje te prati i koordinira ostvarivanje mjera utvrđenih strategijom razvitka elektroničkog poslovanja i o tome podnosi godišnja izvješća; potiče donošenje kodeksa ponašanja za elektroničko poslovanje; koordinira proces prilagodbe pravnog sustava i pravne stečevine Europske unije na području elektroničkog poslovanja koje se odnosi na elektroničku trgovinu i primjenu elektroničkog potpisa; provodi mjere vezano za unapređenje i uvođenje novih oblika i tehnologija u obavljanju trgovine, osobito onih koje se odnose na razvoj elektroničke trgovine; obavlja stručne i inspekcijske poslove u vezi elektroničkog potpisa; vodi Evidenciju davatelja usluga certificiranja u Republici Hrvatskoj te, po potrebi, u određenim uvjetima osigurava izvršenje opoziva certifikata; uspostavlja i osigurava rad nacionalnog certifikacijskog ovjerovitelja; surađuje s tijelima za infrastrukturu kvalitete u razvoju nacionalne politike u području normizacije, akreditacije, ocjenjivanja sukladnosti i mjeriteljstva, provodi koordinaciju i razvoj nacionalne politike u području normizacije, akreditacije, ocjene sukladnosti i mjeriteljstva; surađuje s Nacionalnim akreditacijskim tijelom za dobrovoljnu akreditaciju davatelja usluga certificiranja; koordinira proces prilagodbe pravnog sustava Republike Hrvatske i pravne stečevine Europske unije na području slobode kretanja roba, koordinira poslove vezane za neharmonizirane propise koji nisu predmet usklađivanja s propisima EU; priprema i izrađuje nacrte prijedloga zakona i podzakonskih propisa kojima se uređuju horizontalna pitanja iz područja slobode kretanja roba; koordinira poslove vezane za rješavanje problema nastalih nepravilnom primjenom propisa koji uređuju unutarnje tržište, a bez pokretanja sudskog postupka (poslovi u okviru centra SOLVIT); koordinira poslove u vezi s obavješćivanjem i suradnjom u području tehničkih propisa te propisa o uslugama informacijskog društva putem TRIS baze Europske komisije; koordinira poslove vezane za prethodnu notifikaciju i unos podataka u MNE bazu Europske komisije na razini Ministarstva; koordinira poslove vezane uz rad Kontaktne točke za proizvode, koordinira poslove vezane za prijavljivanje tijela za ocjenjivanje sukladnosti preko NANDO sustava; koordinira administrativnu suradnju Republike Hrvatske s državama članicama EU i Europskom komisijom putem Informacijskog sustava unutarnjeg tržišta (IMI sustav); koordinira provođenje analize pravnih propisa iz nadležnosti tijela državne uprave te jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave te notifikaciju istih putem IMI sustava; izrađuje primjedbe, prijedloge i mišljenja na nacrte prijedloga zakona i podzakonskih propisa u okviru zakonodavnih odredaba vezanih uz pružanje usluga (pravo poslovnog nastana i sloboda pružanja usluga) na unutarnjem tržištu i posredovanje u prometu nekretnina; izrađuje analize i prijedloge javnih politika za povećanje ekonomske slobode i konkurentnosti, pogotovo glede liberalizacije unutarnjeg tržišta usluga u EU i poslovnog nastana, razvoja sektora poslovnih usluga i poboljšanja regulatornog okvira za gospodarstvo; unutar Uprave djeluje Centar unutarnjeg tržišta EU koji hrvatskim građanima, poduzetnicima i nadležnim tijelima pruža sve informacije o poslovanju, zapošljavanju, obrazovanju i kretanju na unutarnjem tržištu EU te im omogućava jedinstven pristup relevantnim informacijama o njihovim pravima, mogućnostima i obvezama na unutarnjem tržištu EU; Centar unutarnjeg tržišta EU objedinjava sve EU kontaktne točke i alate uspostavljene u Republici Hrvatskoj te surađuje s njima u svrhu hrvatske integracije na unutarnje tržište EU, a koordinira rad EU kontaktnih točaka i alata unutarnjeg tržišta EU u nadležnosti Ministarstva; koordinira međuresorni razvoj elektroničke Jedinstvene kontaktne točke za usluge u Republici Hrvatskoj; obavlja koordinacijske i provedbene aktivnosti vezane za EU portal Vaša Europa – Poslovanje (Your Europe – Business) na razini Republike Hrvatske, što uključuje slobodu kretanja roba, osoba i kapitala te pravo poslovnog nastana i slobodu pružanja usluga; olakšava mobilnost hrvatskih pravnih i fizičkih osoba na unutarnjem tržištu EU priznavanjem stručnih kvalifikacija te obavlja koordinacijske i provedbene aktivnosti vezane za postupak izdavanja Europske profesionalne kartice (EPC kartica) za profesiju agenta posredovanja u prometu nekretnina; za hrvatske predstavnike koordinira i priprema nacionalna stajališta u svrhu zastupanja Republike Hrvatske u radu EU institucija u području slobode kretanja roba, prava poslovnog nastana i slobode pružanja usluga, zaštite potrošača, unapređenja trgovine te elektroničkog poslovanja; sudjeluje u radu EU institucija iz područja svoje nadležnosti; obavlja poslove vezane za izradu nacrta zakona i podzakonskih propisa vezano uz izvoz i uvoz robe vojne namjene i nevojnih ubojnih sredstava te prati usklađenost istih sa zakonodavstvom Europske unije; obavlja poslove vođenja Očevidnika izvoznika i uvoznika robe vojne namjene i nevojnih ubojnih sredstava te Očevidnika pružatelja usluga za robu vojne namjene; provodi postupak izdavanja dozvola za izvoz i uvoz robe vojne namjene i nevojnih ubojnih sredstava te obavlja poslove izdavanja drugih dozvola za izvoz i uvoz roba koje se nalaze na režimu dozvola temeljem Zakona o trgovini; vodi bazu podataka u vezi izvoza i uvoza robe vojne namjene i nevojnih ubojnih sredstava; brine o primjeni i implementaciji programa TRACKER; sudjeluje u radu tijela međunarodnih organizacija i institucija koje se bave prometom i sprječavanjem nelegalne trgovine naoružanja i vojne opreme; sudjeluje u radu tijela Wassenaar aranžmana te obavlja razmjenu podataka o izvozu robe vojne namjene putem programa WAIS s ostalim zemljama članicama; surađuje s drugim tijelima državne uprave i sigurnosnim agencijama te međunarodnim organizacijama i nadležnim tijelima drugih država u razmjeni informacija o izvoznim i uvoznim aktivnostima za robu vojne namjene; provodi mjere upravnog nadzora; sudjeluje u pripremi programa i projekata te provedbi projekata iz pretpristupnih programa Europske unije i ostalih oblika međunarodne pomoći te obavlja i druge poslove u okviru svoga djelokruga.
U Upravi za trgovinu i unutarnje tržište se ustrojavaju sljedeći sektori:
4.1. Sektor za trgovinu i tržište
4.2. Sektor za robe, usluge i zaštitu potrošača.«.
Članak 2.
Naslov iznad članka 71. i članak 71. mijenjaju se i glase:
»4.2. Sektor za robe, usluge i zaštitu potrošača
Članak 71.
Sektor za robe, usluge i zaštitu potrošača koordinira implementaciju EU zakonodavstva u području slobode kretanja roba prava poslovnog nastana, slobode pružanja usluga i zaštite potrošača; obavlja poslove u vezi s izradom nacrta prijedloga zakona, strategija i drugih akata iz svog djelokruga; surađuje s tijelima za infrastrukturu kvalitete; koordinira poslove vezano za funkcioniranje unutarnjega tržišta u odnosu na slobodno kretanje roba između država članica; obavlja poslove vezane uz rješavanje problema nastalih nepravilnom primjenom propisa koji uređuju unutarnje tržište, a bez pokretanja sudskog postupka (poslovi u okviru centra SOLVIT); koordinira poslove u vezi s obavješćivanjem i suradnjom u području tehničkih propisa te propisa o uslugama informacijskog društva putem TRIS baze Europske komisije; koordinira poslove vezane uz prethodnu notifikaciju i unos podataka u MNE bazu Europske komisije na razini Ministarstva; koordinira poslove vezane uz rad Kontaktne točke za proizvode sukladno Uredbi 764/2008/EZ; koordinira poslove vezane uz prijavljivanje tijela za ocjenjivanje sukladnosti preko NANDO sustava; koordinira administrativnu suradnju Republike Hrvatske s državama članicama EU i Europskom komisijom putem Informacijskog sustava unutarnjeg tržišta (IMI sustav); koordinira provođenje analize pravnih propisa te notifikaciju istih putem IMI sustava; u sklopu Sektora djeluje Centar unutarnjeg tržišta EU koji hrvatskim građanima, poduzetnicima i nadležnim tijelima pruža sve informacije o poslovanju, zapošljavanju, obrazovanju i kretanju na unutarnjem tržištu EU te im omogućava jedinstven pristup relevantnim informacijama o njihovim pravima, mogućnostima i obvezama na unutarnjem tržištu EU; Centar unutarnjeg tržišta EU objedinjava sve EU kontaktne točke i alate uspostavljene u Republici Hrvatskoj te surađuje s njima u svrhu hrvatske integracije na unutarnje tržište EU, a koordinira rad EU kontaktnih točaka i alata unutarnjeg tržišta EU u nadležnosti Ministarstva; koordinira međuresorni razvoj elektroničke Jedinstvene kontaktne točke za usluge u Hrvatskoj; obavlja koordinacijske i provedbene aktivnosti vezane za EU portal Vaša Europa – Poslovanje (Your Europe – Business) na razini Republike Hrvatske, što uključuje slobodu kretanja roba, ljudi i kapitala te pravo poslovnog nastana i slobodu pružanja usluga; olakšava mobilnost hrvatskih pravnih i fizičkih osoba na unutarnjem tržištu EU priznavanjem stručnih kvalifikacija te obavlja koordinacijske i provedbene aktivnosti vezane za postupak izdavanja Europske profesionalne kartice (EPC kartica) za profesiju agenta posredovanja u prometu nekretnina; predlaže mjere za unaprjeđenje politike zaštite potrošača; izrađuje i prati provedbu strategije politike zaštite potrošača; izrađuje pravni okvir u području zaštite potrošača; obavlja i koordinira poslove vezane uz rad Nacionalnog vijeća za zaštitu potrošača; koordinira izradu nacionalnih stajališta, te surađuje u izradi nacionalnih stajališta s drugim središnjim tijelima državne uprave te koordinira sudjelovanje hrvatskih predstavnika u radu tijela Europske unije iz svog djelokruga; obavlja i koordinira poslove vezane uz rad Centralnog informacijskog sustava zaštite potrošača; provodi poslove informiranja i edukacije iz područja zaštite potrošača; provodi i koordinira poslove savjetovanja potrošača; prati i koordinira rad tijela za alternativno rješavanje sporova, te provodi poslove podizanja svijesti o prednostima alternativnog rješavanja potrošačkih sporova; obavlja poslove savjetovanja potrošača vezane uz prekograničnu kupovinu u okviru Europskoga potrošačkog centra; surađuje s europskim potrošačkim centrima drugih država u rješavanju pritužbi potrošača, razmjeni informacija i izradi zajedničkih projekta na području zaštite potrošača; provodi edukacijske kampanje u suradnji s europskim potrošačkim centrima iz drugih država članica; obavlja poslove kontaktne točke Platforme za ORS u okviru Europskog potrošačkog centra; za hrvatske predstavnike koordinira i priprema nacionalna stajališta u svrhu zastupanja Republike Hrvatske u radu EU institucija u području slobode kretanja roba, prava poslovnog nastana, slobode pružanja usluga i zaštite potrošača; sudjeluje u radu EU institucija iz područja svoje nadležnosti te obavlja i druge poslove u okviru svog djelokruga.
U Sektoru za robe, usluge i zaštitu potrošača se ustrojavaju sljedeće službe:
4.2.1. Služba za robe na unutarnjem tržištu i centar SOLVIT
4.2.2. Služba za usluge i Centar unutarnjeg tržišta EU
4.2.3. Služba za politiku zaštite potrošača.«.
Članak 3.
U članku 78. stavku 1. riječi: »za ODR platformu« zamjenjuju se riječima: »Platforme za ORS«.
U stavku 2. točki 4.2.3.2. riječ: »europski« zamjenjuje se riječju: »Europski«.
Članak 4.
U naslovu iznad članka 80. riječ: »europski»« zamjenjuje se riječju: »Europski«.
Članak 80. mijenja se i glasi:
Odjel za Europski potrošački centar (ECC) obavlja poslove informiranja i savjetovanja potrošača vezanih za prekograničnu kupovinu roba i usluga na unutarnjem tržištu; pruža pomoć potrošačima i savjetuje ih u slučaju nastanka poteškoća prilikom prekogranične kupovine roba i usluga na unutarnjem tržištu; surađuje s nadležnim tijelima za alternativno rješavanje potrošačkih sporova u Republici Hrvatskoj; djeluje kao kontaktna točka za zaprimanje zahtjeva potrošača za alternativno rješavanje potrošačkih sporova putem Platforme za ORS; prosljeđuje zahtjeve za alternativno rješavanje potrošačkih sporova tijelima za alternativno rješavanje potrošačkih sporova; prati tijek pojedinih postupaka proslijeđenih putem Platforme za ORS; obavlja sve druge poslove vezane uz funkcioniranje Platforme za ORS; informira potrošače o njihovim pravima i stanju zakonodavstva u području zaštite potrošača na unutarnjem tržištu; organizira promotivne aktivnosti o potrošačkim pravima i alternativnom rješavanju potrošačkih sporova; prati područje zaštite prava potrošača na unutarnjem tržištu; izrađuje statistička izvješća o upitima i pritužbama potrošača u raznim područjima zaštite njihovih prava; obavlja poslove vezano uz sudjelovanje na sastancima Mreže Europskih potrošačkih centara: obavlja poslove vezano uz sudjelovanje na radionicama, seminarima i konferencijama o zaštiti potrošača prilikom obavljanja prekogranične kupovine; sudjeluje u projektima i inicijativama koje su usmjerene ka povećanju zaštite potrošača; surađuje s Europskim potrošačkim centrima drugih zemalja u rješavanju pritužbi potrošača, razmjeni informacija i izradi zajedničkih projekta na području zaštite potrošača; surađuje s drugim mrežama Europske unije – Your Europe, Europe Direct, SOLVIT, FINNET; ostvaruje ostale ciljeve i zadatke propisane u Radnom programu Europske komisije te predlaže mjere za unapređenje učinkovitosti cjelokupnog sustava zaštite potrošača na unutarnjem tržištu Europske unije te obavlja i druge poslove u okviru svog djelokruga.«.
Članak 5.
Članak 97. mijenja se i glasi:
»Uprava za programe i projekte Europske unije obavlja aktivnosti iz djelokruga upravljanja programima Europske unije, a posebno Europskih strukturnih i investicijskih fondova (ESI fondova) u okviru dvije prioritetne osi Operativnog programa Konkurentnost i kohezija – Prioritetne osi 1: Jačanje gospodarstva primjenom istraživanja i inovacija, i Prioritetne osi 3: Poslovna konkurentnost. Obavlja delegirane funkcije Upravljačkog tijela u svojstvu Posredničkog tijela razine 1 (dalje u tekstu: PT1), u skladu sa Zakonom o uspostavi institucionalnog okvira za provedbu europskih strukturnih i investicijskih fondova u Republici Hrvatskoj u financijskom razdoblju 2014. – 2020. i Uredbi o tijelima u sustavima upravljanja i kontrole korištenja Europskog socijalnog fonda, Europskog fonda za regionalni razvoj i Kohezijskog fonda, u vezi s ciljem Ulaganje za rast i radna mjesta. Obavlja poslove koji se odnose na izradu prijedloga strategije i provodi sektorske strategije za ESI fondove i koordinira pripremu akata koji su ex-ante preduvjet za korištenje sredstava iz istih, utvrđuje mjere za provedbu prioriteta iz Operativnog programa Konkurentnost i kohezija, razvija programske dodatke i izrađuje programe potpora; izrađuje kriterije za odabir, provodi postupke dodjele bespovratnih sredstava, donosi financijske odluke i postupa po prigovorima, priprema prognoze za korištenja sredstava i vrši plaćanja, prati provedbu prioriteta i mjera koji se financiraju iz operativnog programa i o tome izvještava nadležno Upravljačko tijelo, sudjeluje u evaluaciji i provodi mjere informiranja i komunikacije s posebnim naglaskom na mjere namijenjene korisnicima sredstava. Uprava sudjeluje u pripremi i provedbi strateških projekata koji pridonose ostvarivanju ciljeva i prioriteta Operativnog programa Konkurentnost i kohezija. Uprava je nadležna za provedbu i osmog prioritetnog područja Europske strategije za dunavsku makroregiju, pripremu i provedbu projekata za Okvir za investicije u jugoistočnoj Europi za financiranje infrastrukturnih projekata, koordinaciju komponente tehničke pomoći instrumenta Razvoj gospodarstva, poduzetništva i obrta, te poticanje inovacija u jugoistočnoj Europi. Sudjeluje u pripremi pregovaračkih stajališta u okviru sudjelovanja Republike Hrvatske u makro-regionalnim strategijama Europske unije. Prati propise nacionalnog zakonodavstva, Europske unije i međunarodnih organizacija, prati međunarodne propise iz svoga djelokruga, organizira seminare i edukacije potrebne za provedbu programa i projekata te obavlja i druge poslove u okviru svog djelokruga.
U Upravi za programe i projekte Europske unije se ustrojavaju sljedeće ustrojstvene jedinice:
6.1. Sektor za programiranje, praćenje i financijsko upravljanje
6.2. Sektor za odabir, ugovaranje i provedbu projekata
6.3. Sektor za kontrolu kvalitete i podršku sustavu
6.4. Služba za EU politike teritorijalne suradnje i makroregionalnog razvoja.«.
Članak 6.
Naslov iznad članka 98. i članak 98. mijenjaju se i glase:
»6.1. Sektor za programiranje, praćenje i financijsko upravljanje
Članak 98.
Sektor za programiranje, praćenje i financijsko upravljanje obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu, planiranje, financiranje, praćenje i vrednovanje strateških planova, programskih dokumenata i projekata financiranih sredstvima ESI fondova u okviru Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014.-2020., Prioritetne osi 1: Jačanje gospodarstva primjenom istraživanja i inovacija i Prioritetne osi 3: Poslovna konkurentnost. U svojstvu PT1 Sektor obavlja delegirane funkcije programiranja, praćenja i financiranja projekata, kao i dodatne funkcije koje su mu zakonskim i podzakonskim aktima dodijeljene. Sektor prati međunarodne propise iz svoga djelokruga, organizira seminare i edukacije potrebne za provedbu programa te obavlja i druge poslove u okviru svog djelokruga.
U Sektoru za programiranje, praćenje i financijsko upravljanje se ustrojavaju sljedeće službe:
6.1.1. Služba za pripremu programa poticanja istraživanja, razvoja i inovacija
6.1.2. Služba za pripremu programa u poduzetništvu
6.1.3. Služba za financijsko upravljanje
6.1.4. Služba za praćenje i evaluaciju programa.«.
Članak 7.
Naslov iznad članka 99. i članak 99. mijenjaju se i glase:
»6.1.1. Služba za pripremu programa poticanja istraživanja, razvoja i inovacija
Članak 99.
Služba za pripremu programa poticanja istraživanja, razvoja i inovacija u suradnji s drugim tijelima državne uprave i partnerskim institucijama izrađuje sektorski specifične dijelove Sporazuma o partnerstvu između Republike Hrvatske i Europske komisije za korištenje ESI fondova za rast i radna mjesta i operativnih programa usmjerenih istraživanju, razvoju i inovacijama. Služba sudjeluje u pripremi i planiranju godišnjih i višegodišnjih programskih dokumenata namijenjenih jačanju konkurentnosti hrvatskog gospodarstva, uključujući programske dokumente u okviru Prioritetnih osi 1 i 3 Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014.-2020., a koji se odnose na poticanje istraživanja, razvoja i inovacija. Služba obavlja poslove vezane uz pripremu kriterija i metodologija za odabir operacija i kriterija za odabir projekata Operativnog programa te je zadužena za pripremu i provedbu programa dodjele državnih potpora i potpora male vrijednosti. U navedenim poslovima Služba surađuje s drugim ustrojstvenim jedinicama Ministarstva zaduženim za poticanje istraživanja, razvoja i inovacija u gospodarstvu, poduzetništvu i obrtu. Služba obavlja poslove vezane uz osiguranje sukladnosti odabranih operacija s odabranim fondom ili više njih i kategorijama intervencije; utvrđuje mjere, uvjete i planove za provedbu prioritetnih osi Operativnog programa; priprema fizičke pokazatelje i metodologiju praćenja ostvarenja fizičkih pokazatelja Operativnog programa. Služba priprema i objavljuje pozive na dostavu projektnih prijedloga u okviru Prioritetnih osi 1 i 3 Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020., koji se odnose na poticanje istraživanja, razvoja i inovacija; organizira i provodi radionice za prijavitelje i objavljuje odgovore na pitanja u svezi s objavljenim pozivima iz svog djelokruga te obavlja i druge poslove koji se odnose na koordinaciju rada s ostalim službama i tijelima nadležnim za postupke dodjele bespovratnih sredstava i ugovaranje. Služba priprema priručnike o internim procedurama za provedbu svojih funkcija i brine o odgovarajućem revizijskom tragu; obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu i planiranje godišnjih i višegodišnjih planova i programa rada; prati stanje potreba za unaprjeđenje razvoja okruženja usmjerenog istraživanju, razvoju i inovacijama te druge poslove iz svog djelokruga.«.
Članak 8.
Naslov iznad članka 100. i članak 100. mijenjaju se i glase:
»6.1.2. Služba za pripremu programa u poduzetništvu
Članak 100.
Služba za pripremu programa u poduzetništvu u suradnji s drugim tijelima državne uprave i partnerskim institucijama izrađuje sektorski specifične dijelove Sporazuma o partnerstvu između Republike Hrvatske i Europske komisije za korištenje EU strukturnih i investicijskih fondova za rast i radna mjesta i operativnih programa usmjerenih razvoju malog i srednjeg poduzetništva. Služba sudjeluje u pripremi i planiranju godišnjih i višegodišnjih programskih dokumenata namijenjenih jačanju konkurentnosti hrvatskog gospodarstva, uključujući programske dokumente u okviru Prioritetne osi 3 Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014.-2020., a koji se odnose na poticanje razvoja maloga gospodarstva. Služba obavlja poslove vezane uz pripremu kriterija i metodologija za odabir operacija i kriterija za odabir projekata Operativnog programa te je zadužena za pripremu i provedbu programa dodjele državnih potpora i potpora male vrijednosti. U navedenim poslovima Služba surađuje s drugim ustrojstvenim jedinicama Ministarstva zaduženim za poticanje gospodarstva, poduzetništva i obrta. Služba obavlja poslove vezane uz osiguranje sukladnosti odabranih operacija s odabranim fondom ili više njih i kategorijama intervencije; utvrđuje mjere, uvjete i planove za provedbu prioritetnih osi Operativnog programa; priprema fizičke pokazatelje i metodologiju praćenja ostvarenja fizičkih pokazatelja Operativnog programa. Služba priprema i objavljuje pozive na dostavu projektnih prijedloga u okviru Prioritetne osi 3 Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014.-2020., koji se odnose na poticanje razvoja malog gospodarstva; organizira i provodi radionice za prijavitelje i objavljuje odgovore na pitanja u svezi s objavljenim pozivima iz svog djelokruga te obavlja i druge poslove koji se odnose na koordinaciju rada s ostalim službama i tijelima nadležnim za postupke dodjele bespovratnih sredstava i ugovaranje. Služba priprema priručnike o internim procedurama za provedbu svojih funkcija i brine o odgovarajućem revizijskom tragu; obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu i planiranje godišnjih i višegodišnjih planova i programa rada; prati stanje potreba za unaprjeđenje razvoja malog gospodarstva i obrta te druge poslove iz svog djelokruga.
U Službi za pripremu programa u poduzetništvu se ustrojavaju sljedeći odjeli:
6.1.2.1. Odjel za poduzetničku potpornu infrastrukturu
6.1.2.2. Odjel za projekte u poduzetništvu.«.
Članak 9.
Naslov iznad članka 101. i članak 101. mijenjaju se i glase:
»6.1.2.1. Odjel za poduzetničku potpornu infrastrukturu
Članak 101.
Odjel za poduzetničku potpornu infrastrukturu obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove usmjerene poticanju poduzetničke potporne infrastrukture u okviru Prioritetne osi 3 Poslovna konkurentnost Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014.- 2020., koji se odnose na pripremu programskih dokumenata, programa dodjele državnih potpora i potpora male vrijednosti namijenjenih poduzetničkoj potpornoj infrastrukturi, pripremu kriterija i metodologija za odabir operacija i kriterija za odabir operacija Operativnog programa, pripremu i objavu poziva na dostavu projektnih prijedloga; organizaciju i provedbu radionica za prijavitelje i objavu odgovora na pitanja u svezi s objavljenim pozivima iz svog djelokruga na mrežnim stranicama Ministarstva. Odjel surađuje s drugim ustrojstvenim jedinicama Ministarstva nadležnim za politike razvoja poduzetničke infrastrukture. Odjel priprema priručnike o internim procedurama za provedbu svojih funkcija, čuva dokumente i evidencije o provedbi funkcija radi osiguravanja odgovarajućeg revizijskog traga; obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu i planiranje godišnjih i višegodišnjih planova i programa rada; prati stanje potreba za unaprjeđenje razvoja maloga gospodarstva i obrta te druge poslove iz svog djelokruga.«.
Članak 10.
Naslov iznad članka 102. i članak 102. mijenjaju se i glase:
»6.1.2.2. Odjel za projekte u poduzetništvu
Članak 102.
Odjel za projekte u poduzetništvu obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove usmjerene razvoju malog i srednjeg poduzetništva u okviru Prioritetne osi 3 Poslovna konkurentnost Operativnog programa konkurentnost i kohezija 2014.-2020., koji se odnose na pripremu programskih dokumenata, programa dodjele državnih potpora i potpora male vrijednosti namijenjenih razvoju malog i srednjeg poduzetništva, pripremu kriterija i metodologija za odabir operacija i kriterija za odabir operacija Operativnog programa, pripremu i objavu poziva na dostavu projektnih prijedloga; organizaciju i provedbu radionica za prijavitelje i objavu odgovora na pitanja u svezi s objavljenim pozivima iz svog djelokruga na mrežnim stranicama Ministarstva. Odjel surađuje s drugim ustrojstvenim jedinicama Ministarstva nadležnim za politike razvoja poduzetništva. Odjel priprema priručnike o internim procedurama za provedbu svojih funkcija, čuva dokumente i evidencije o provedbi funkcija radi osiguravanja odgovarajućeg revizijskog traga; obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu i planiranje godišnjih i višegodišnjih planova i programa rada; prati stanje potreba za unaprjeđenje razvoja maloga gospodarstva i obrta te druge poslove iz svog djelokruga.«.
Članak 11.
Naslov iznad članka 103. i članak 103. mijenjaju se i glase:
»6.1.3. Služba za financijsko upravljanje
Članak 103.
Služba za financijsko upravljanje obavlja sve poslove vezane uz financijsko praćenje programa i projekata Europske unije, u okviru Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014.-2020., sukladno strateškim dokumentima Republike Hrvatske i Europske unije. U cilju općeg načela dobrog financijskog upravljanja Služba obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na suradnju i koordinaciju rada s ostalim stručnim tijelima vezanima za praćenje na razini projekata iz nadležnosti PT1 uključujući planiranje korištenja sredstava, planiranje i praćenje izvršavanja proračuna za programe i projekte sufinancirane iz ESI fondova, osiguravanje korištenja sredstava u skladu s godišnjim i višegodišnjim ciljanim vrijednostima u svrhu izbjegavanja automatskog opoziva sredstava (N+3) te pripremu korektivnih mjera u svrhu sprečavanja istog, praćenje i izvještavanje o ostvarenju financijskih pokazatelja, pripremu dokumenata kojima se iskazuju prognoze novčanog tijeka i već nastali izdaci koji se prijavljuju Europskoj komisiji u cilju njihova ovjeravanja i refundacije od strane Europske komisije, sudjelovanje u pripremi dokumenata za odbor za praćenje programa. Služba priprema priručnike o internim procedurama za provedbu svojih funkcija i brine o odgovarajućem revizijskom tragu; obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu i planiranje godišnjih i višegodišnjih planova i programa rada; prati stanje potreba za unaprjeđenje razvoja maloga gospodarstva i obrta, kao i istraživanja, razvoja i inovacija te obavlja druge poslove iz svog djelokruga.
U Službi za financijsko upravljanje se ustrojavaju sljedeći odjeli:
6.1.3.1. Odjel za pripremu i praćenje proračuna
6.1.3.2. Odjel za plaćanja.«.
Članak 12.
Naslov iznad članka 104. i članak 104. mijenjaju se i glase:
»6.1.3.1. Odjel za pripremu i praćenje proračuna
Članak 104.
Odjel za pripremu i praćenje proračuna obavlja sve poslove vezane uz osiguravanje korištenja sredstava operativnih programa u okviru nadležnosti PT1 u skladu s godišnjim i višegodišnjim ciljanim vrijednostima u svrhu učinkovitog korištenja sredstava i izbjegavanja automatskog opoziva sredstava (N+3), uključujući pripremu državnog proračuna za projekte iz nadležnosti PT1, kao i obrazloženje planiranih sredstava po pozivima, uspostavlja metodologiju praćenja ostvarenja financijskih pokazatelja operativnih programa, priprema prognozu provedbe, planove ugovaranja, priprema financijske planove i prognoze novčanog tijeka, kontinuirano prati ostvarenje postavljenih ciljnih vrijednosti financijskih pokazatelja, izrađuje interna, kvartalna, godišnja i završna izvješća o provedbi financijskih pokazatelja, sudjeluje u aktivnostima zatvaranja operativnih programa. U okviru svog djelokruga unosi odgovarajuće podatke u integrirani sustav upravljanja informacijama (MIS), priprema priručnike o internim procedurama za provedbu svojih funkcija, čuva dokumente i evidencije o provedbi funkcija radi osiguravanja odgovarajućeg revizijskog traga; obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu i planiranje godišnjih i višegodišnjih planova i programa rada te obavlja i druge poslove iz svog djelokruga.«.
Članak 13.
Naslov iznad članka 105. i članak 105. mijenjaju se i glase:
»6.1.3.2. Odjel za plaćanja
Članak 105.
Odjel za plaćanja obavlja sve poslove vezano uz osiguravanje korištenja sredstava na razini operativnih programa u okviru nadležnosti PT1. Odjel učinkovito upravlja sredstvima iz ESI fondova i nacionalnih izvora, provodi procedure plaćanja sredstava korisnicima, te temeljem Odluka o povratu od Posredničkog tijela razine 2 (dalje u tekstu: PT2) pokreće proceduru povrata sredstava od strane korisnika. Sudjeluje u pripremi financijskih pokazatelja i metodologije praćenja ostvarenja financijskih pokazatelja operativnih programa s ustrojstvenom jedinicom nadležnom za pripremu i praćenje proračuna, prati procedure povrata u državni proračun sredstava isplaćenih korisnicima, osigurava provedbu naknade sredstva koja nisu ispravno plaćena te vodi evidencije i priprema izvješća o isplaćenim iznosima i iznosima koji trebaju biti ili su nadoknađeni, osigurava dostavu nadležnim tijelima informacije o iznosima koji su plaćeni korisnicima, iznosima koji trebaju biti nadoknađeni te o već nadoknađenim sredstvima, osigurava podatke nadležnim službama o ostvarenju financijskih pokazatelja za potrebe izrade kvartalnih, godišnjih i završnog izvješća, sudjeluje u aktivnostima zatvaranja operativnih programa. U okviru svog djelokruga unosi odgovarajuće podatke u integrirani sustav upravljanja informacijama (MIS), priprema priručnike o internim procedurama za provedbu svojih funkcija, čuva dokumente i evidencije o provedbi funkcija radi osiguravanja odgovarajućeg revizijskog traga; obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu i planiranje godišnjih i višegodišnjih planova i programa rada te obavlja i druge poslove iz svog djelokruga.«.
Članak 14.
Naslov iznad članka 106. i članak 106. mijenjaju se i glase:
»6.1.4. Služba za praćenje i evaluaciju programa
Članak 106.
Služba za praćenje i evaluaciju programa provodi vrednovanja na razini operativnih programa u skladu s planovima vrednovanja, zakonodavstvom i zahtjevima Republike Hrvatske i Europske unije. Priprema i koordinira izradu kvartalnih, godišnjih i završnih izvješća te prikuplja informacije za potrebe nadzora provedbe operacija i relevantnih tematskih ciljeva, analizira izvršenje i učinkovitost mjera/prioriteta. Služba sudjeluje u pripremi fizičkih pokazatelja i metodologije praćenja ostvarenja fizičkih pokazatelja operativnog programa. Služba je nadležna za administriranje unosa odgovarajućih podataka u integrirani sustav upravljanja informacijama (MIS) u okviru rada PT1, te pohranjuje dokumentaciju vezanu uz provedene aktivnosti kako bi se osigurao adekvatan revizijski trag. Služba prati i evaluira utvrđene mjere, uvjete i planove provedbe prioritetnih osi operativnih programa; prati ostvarenje financijskih pokazatelja relevantnih prioritetnih osi operativnog programa i izvještava o ostvarenju pokazatelja te priprema dokumente za odbor za praćenje programa i ostala tijela; priprema i provodi interne, ad-hoc i interim evaluacije te sudjeluje u ex-ante, ex-post i drugim vanjskim evaluacijama povezanim s provedbom operativnih programa. Služba prikuplja i analizira statističke, financijske, ekonomske i društvene podatke i pokazatelje, izrađuje analitičke podloge i smjernice za strateške, programske i operativne dokumente. Služba priprema priručnike o internim procedurama za provedbu svojih funkcija i brine o odgovarajućem revizijskom tragu, obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu i planiranje godišnjih i višegodišnjih planova i programa rada te obavlja i druge poslove iz svog djelokruga.
U Službi za praćenje i evaluaciju programa se ustrojavaju sljedeći odjeli:
6.1.4.1. Odjel za praćenje
6.1.4.2. Odjel za evaluaciju i analitiku.«.
Članak 15.
Naslov iznad članka 107. i članak 107. mijenjaju se i glase:
»6.1.4.1. Odjel za praćenje
Članak 107.
Odjel za praćenje obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na praćenje ostvarenja fizičkih i financijskih pokazatelja na razini programa, izvještavanje o ostvarenju pokazatelja, koordinaciju pripreme i izrade kvartalnih, godišnjih i završnih izvješća te prikupljanje informacija za potrebe nadzora provedbe operacija i relevantnih prioritetnih osi operativnih programa. Odjel analizira izvršenje i učinkovitost operacija, mjera i prioriteta operativnih programa, prati ostvarenje fizičkih pokazatelja relevantnih prioritetnih osi operativnog programa i izvještava o ostvarenju pokazatelja, priprema dokumente za odbor za praćenje programa i ostala tijela, administrira unos odgovarajućih podataka u integrirani sustav upravljanja informacijama (MIS) u okviru rada PT1, te pohranjuje dokumentaciju vezanu uz provedene aktivnosti kako bi se osigurao adekvatan revizijski trag. Odjel priprema priručnike o internim procedurama za provedbu svojih funkcija, čuva dokumente i evidencije o provedbi funkcija radi osiguravanja odgovarajućeg revizijskog traga; obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu i planiranje godišnjih i višegodišnjih planova i programa rada te obavlja druge poslove iz svog djelokruga.«.
Članak 16.
Naslov iznad članka 108. i članak 108. mijenjaju se i glase:
»6.1.4.2. Odjel za evaluaciju i analitiku
Članak 108.
Odjel za evaluaciju i analitiku obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na evaluaciju utvrđenih mjera, uvjeta i planova provedbe operativnih programa, pripremu i provedbu internih, ad-hoc i interim evaluacija te sudjelovanje u ex-ante, ex-post i drugim vanjskim evaluacijama povezanim s provedbom operativnih programa. Odjel prikuplja i analizira statističke, financijske, ekonomske i društvene podatke i pokazatelje temeljem unutarnjih i vanjskih izvora, izrađuje analitičke podloge i smjernice za strateške, programske i operativne dokumente. Odjel priprema priručnike o internim procedurama za provedbu svojih funkcija i brine o odgovarajućem revizijskom tragu; obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu i planiranje godišnjih i višegodišnjih planova i programa rada te obavlja druge poslove iz svog djelokruga.«.
Članak 17.
Naslov iznad članka 109. i članak 109. mijenjaju se i glase:
»6.2. Sektor za odabir, ugovaranje i provedbu projekata
Članak 109.
Sektor za odabir, ugovaranje i provedbu projekata obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na provedbu postupka vrednovanja, ugovaranja i provedbe projekata sufinanciranih sredstvima iz ESI fondova u okviru Prioritetne osi 1 Jačanje gospodarstva primjenom istraživanja i inovacija i Prioritetne osi 3 Poslovna konkurentnost Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020. Sektor izvještava i objavljuje podatke o dodijeljenim državnim potporama i potporama male vrijednosti. U svojstvu PT1 Sektor obavlja i dodatne funkcije koje su mu zakonskim i podzakonskim aktima dodijeljene. Sektor prati međunarodne propise iz svoga djelokruga, organizira seminare i edukacije potrebne za provedbu projekata te obavlja i druge poslove u okviru svog djelokruga.
U Sektoru za odabir, ugovaranje i provedbu projekata ustrojavaju se sljedeće službe:
6.2.1. Služba za provjeru prihvatljivosti projekata
6.2.2. Služba za ocjenjivanje kvalitete projekata istraživanja, razvoja i inovacija
6.2.3. Služba za ocjenjivanje kvalitete projekata u poduzetništvu
6.2.4. Služba za ugovaranje
6.2.5. Služba za provedbu projekata.«.
Članak 18.
Naslov iznad članka 110. i članak 110. mijenjaju se i glase:
»6.2.1. Služba za provjeru prihvatljivosti projekata
Članak 110.
Služba za provjeru prihvatljivosti projekata obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na provedbu postupka vrednovanja projekata sufinanciranih sredstvima iz ESI fondova u okviru Prioritetne osi 1 Jačanje gospodarstva primjenom istraživanja i inovacija i Prioritetne osi 3 Poslovna konkurentnost Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014.-2020., koji uključuju registraciju, administrativnu provjeru i provjeru prihvatljivosti prijavitelja, projekta, aktivnosti i troškova te donošenja odluka o financiranju. Služba je zadužena za unos odgovarajućih podataka u integrirani informacijski sustav (MIS). Surađuje s ostalim unutarnjim ustrojstvenim jedinicama Ministarstva, a posebno sa Sektorom za programiranje, praćenje i financijsko upravljanje radi provođenja postupka vrednovanja projektnih prijava sukladno primjenjivim propisima i pravilima pojedinog poziva na dostavu projektnih prijava posebice u dijelu pripreme kriterija prihvatljivosti i podloga za izradu Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava. Obavlja poslove koji se odnose na dostavu pojašnjenja prijavitelju o donesenoj odluci nakon završene svake faze postupka vrednovanja iz djelokruga Službe te priprema očitovanja na prigovore prijavitelja. Služba priprema priručnike o internim procedurama za provedbu svojih funkcija i brine o odgovarajućem revizijskom tragu; obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu i planiranje godišnjih i višegodišnjih planova i programa rada te obavlja druge poslove iz svog djelokruga.«.
Članak 19.
Naslov iznad članka 111. i članak 111. mijenjaju se i glase:
»6.2.2. Služba za ocjenjivanje kvalitete projekata istraživanja, razvoja i inovacija
Članak 111.
Služba za ocjenjivanje kvalitete projekata istraživanja, razvoja i inovacija obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na provedbu postupka vrednovanja projekata sufinanciranih sredstvima iz ESI fondova u okviru Prioritetne osi 1 Jačanje gospodarstva primjenom istraživanja i inovacija i dijela Prioritetne osi 3 Poslovna konkurentnost Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020., koji se odnosi na projekte inovacija malih i srednjih poduzetnika, u dijelu ocjenjivanja kvalitete projekata. Koordinira rad Odbora za odabir. Surađuje s ostalim unutarnjim ustrojstvenim jedinicama Ministarstva, a posebno sa Sektorom za programiranje, praćenje i financijsko upravljanje radi provođenja postupka vrednovanja projekata sukladno primjenjivim propisima i pravilima pojedinog poziva na dostavu projektnih prijava posebice u dijelu pripreme metodologije ocjenjivanja. Obavlja poslove koji se odnose na dostavu pojašnjenja prijavitelju te priprema očitovanja na prigovore prijavitelja o donesenoj odluci nakon završenog ocjenjivanja kvalitete projekta. Služba izvještava o dodijeljenim državnim potporama i potporama male vrijednosti. Služba priprema priručnike o internim procedurama za provedbu svojih funkcija i brine o odgovarajućem revizijskom tragu; obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu i planiranje godišnjih i višegodišnjih planova i programa rada te obavlja druge poslove iz svog djelokruga.«.
Članak 20.
Naslov iznad članka 112. i članak 112. mijenjaju se i glase:
»6.2.3. Služba za ocjenjivanje kvalitete projekata u poduzetništvu
Članak 112.
Služba za ocjenjivanje kvalitete projekata u poduzetništvu obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na provedbu postupka vrednovanja projekata sufinanciranih sredstvima iz ESI fondova u okviru Prioritetne osi 3 Poslovna konkurentnost Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020., usmjerenih na razvoj i rast malih i srednjih poduzetnika i omogućavanje povoljnog okruženja za poduzetništvo, u dijelu ocjenjivanja kvalitete projekata. Koordinira rad Odbora za odabir. Surađuje s ostalim unutarnjim ustrojstvenim jedinicama Ministarstva, a posebno sa Sektorom za programiranje, praćenje i financijsko upravljanje radi provođenja postupka vrednovanja projekata sukladno primjenjivim propisima i pravilima pojedinog poziva na dostavu projektnih prijava posebice u dijelu pripreme metodologije ocjenjivanja. Obavlja poslove koji se odnose na dostavu pojašnjenja prijavitelju te priprema očitovanja na prigovore prijavitelja o donesenoj odluci nakon završenog ocjenjivanja kvalitete projekta. Služba izvještava o dodijeljenim državnim potporama i potporama male vrijednosti. Služba priprema priručnike o internim procedurama za provedbu svojih funkcija i brine o odgovarajućem revizijskom tragu; obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu i planiranje godišnjih i višegodišnjih planova i programa rada te obavlja druge poslove iz svog djelokruga.«.
Članak 21.
Naslov iznad članka 113. i članak 113. mijenjaju se i glase:
»6.2.4. Služba za ugovaranje
Članak 113.
Služba za ugovaranje obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na suradnju i koordinaciju rada s ostalim stručnim tijelima vezanima za ugovaranje. Služba je odgovorna za pripremu ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava s korisnicima i PT 2, pripremu izmjena i dopuna ugovora u skladu s EU i nacionalnim strateškim dokumentima, Operativnim programom Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020., zakonima i pravilnicima. Unosi odgovarajuće podatke u integrirani sustav upravljanja informacijama (MIS). Služba priprema priručnike o internim procedurama za provedbu svojih funkcija i brine o odgovarajućem revizijskom tragu; obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu i planiranje godišnjih i višegodišnjih planova i programa rada te obavlja druge poslove iz svog djelokruga.
U Službi za ugovaranje ustrojavaju se sljedeći odjeli:
6.2.4.1. Odjel za ugovaranje I
6.2.4.2. Odjel za ugovaranje II.«.
Članak 22.
Naslov iznad članka 114. i članak 114. mijenjaju se i glase:
»6.2.4.1. Odjel za ugovaranje I
Članak 114.
Odjel za ugovaranje I obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava za projekte istraživanja, razvoja i inovacija sufinancirane iz ESI fondova u okviru Prioritetne osi 1 Jačanje gospodarstva primjenom istraživanja i inovacija i dijela Prioritetne osi 3 Poslovna konkurentnost Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020, a koji se odnose na poticanje istraživanja, razvoja i inovacija te drugu relevantnu dokumentaciju za provedbu projekata. Odjel priprema priručnike o internim procedurama za provedbu svojih funkcija i brine o odgovarajućem revizijskom tragu; obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu i planiranje godišnjih i višegodišnjih planova i programa rada te obavlja druge poslove iz svog djelokruga.«.
Članak 23.
Naslov iznad članka 115. i članak 115. mijenjaju se i glase:
»6.2.4.2. Odjel za ugovaranje II
Članak 115.
Odjel za ugovaranje II obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava za projekte usmjerene na razvoj i rast malih i srednjih poduzetnika i omogućavanje povoljnog okruženja za poduzetništvo sufinancirane iz ESI fondova u okviru Prioritetne osi 3 Poslovna konkurentnost Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020., koji su u nadležnosti PT1 i drugu relevantnu dokumentaciju za provedbu projekata namijenjenih malom i srednjem poduzetništvu. Odjel priprema priručnike o internim procedurama za provedbu svojih funkcija i brine o odgovarajućem revizijskom tragu; obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu i planiranje godišnjih i višegodišnjih planova i programa rada te obavlja druge poslove iz svog djelokruga.«.
Članak 24.
Naslov iznad članka 116. i članak 116. mijenjaju se i glase:
»6.2.5. Služba za provedbu projekata
Članak 116.
Služba za provedbu projekata obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na provedbu i praćenje projekata financiranih sredstvima ESI fondova u okviru Prioritetne osi 1 Jačanje gospodarstva primjenom istraživanja i inovacija i Prioritetne osi 3 Poslovna konkurentnost Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014.-2020. Obavlja poslove koji se odnose na suradnju i koordinaciju rada s ostalim stručnim tijelima vezanima za provedbu i praćenje projekata. Sudjeluje u aktivnostima za zatvaranje Operativnih programa. Izrađuje sva potrebna izvješća i informacije vezano za provedbu projekata; priprema procedure i dokumente za učinkovito praćenje provedbe projekata; analizira izvršenje i učinkovitost projekata, surađuje s ostalim Službama u Sektoru i Sektorima radi praćenja provedbe projekata; pruža stručnu pomoć i savjete korisnicima potpora, u skladu s Komunikacijskim akcijskim planom provodi mjere informiranja i vidljivosti i sudjeluje u objavi podataka o dodijeljenim potporama. Služba priprema priručnike o internim procedurama za provedbu svojih funkcija i brine o odgovarajućem revizijskom tragu; obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu i planiranje godišnjih i višegodišnjih planova i programa rada te obavlja druge poslove iz svog djelokruga.«.
Članak 25.
Naslov iznad članka 117. i članak 117. mijenjaju se i glase:
»6.3. Sektor za kontrolu kvalitete i podršku sustavu
Članak 117.
Sektor za kontrolu kvalitete i podršku sustavu obavlja stručne i administrativne poslove vezane uz kontrolu kvalitete pripremljene natječajne dokumentacije te kontrolu usklađenosti postupka ocjenjivanja kvalitete projektnih prijedloga s propisanom metodologijom za projektne prijave koje se financiraju sredstvima iz ESI fondova, a u cilju potpune primjene načela jednakog tretmana i proporcionalnosti te općeg načela dobrog financijskog upravljanja. Sektor obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na unapređenje procedura i koordinaciju revizija, kao i korištenje sredstava tehničke pomoći te priprema strategiju organizacijskog razvoja, osigurava odgovarajući revizijski trag; priprema analize radne opterećenosti te druge analize kojima se utvrđuju potrebe za ljudskim i materijalnim resursima PT1, vodi odgovarajuće registre zaposlenika i ostale evidencije koje se tiču upravljanja ljudskim potencijalima PT1; provodi redovne analize rizika za PT1; vodi registar rizika, sudjeluje u upravljanju nepravilnostima, provodi aktivnosti prevencije, otkrivanja i ispravljanja nepravilnosti, priprema Akcijske planove za ublažavanje rizika i utvrđuje mjere za suzbijanje prijevara temeljem analize rizika, izrađuje Godišnju procjenu rizika svih aktivnosti PT1, podnosi Godišnje izvješće o procjeni rizika te obavlja i druge poslove u okviru svoga djelokruga.
U Sektoru za kontrolu kvalitete i podršku sustavu se ustrojavaju sljedeće službe:
6.3.1. Služba za kontrolu kvalitete
6.3.2. Služba za podršku sustavu.«.
Članak 26.
Naslov iznad članka 118. i članak 118. mijenjaju se i glase:
»6.3.1. Služba za kontrolu kvalitete
Članak 118.
Služba za kontrolu kvalitete obavlja stručne i administrativne poslove vezane uz kontrolu kvalitete pripremljene natječajne dokumentacije te kontrolu usklađenosti postupka ocjenjivanja kvalitete projektnih prijedloga s propisanom metodologijom za projektne prijave koje se financiraju sredstvima iz ESI fondova, a u cilju potpune primjene načela jednakog tretmana i proporcionalnosti te općeg načela dobrog financijskog upravljanja. Služba priprema priručnike o internim procedurama za provedbu svojih funkcija i brine o odgovarajućem revizijskom tragu; obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu i planiranje godišnjih i višegodišnjih planova i programa rada te obavlja druge poslove iz svog djelokruga.
U Službi za kontrolu kvalitete se ustrojavaju sljedeći odjeli:
6.3.1.1. Odjel za kontrolu kvalitete natječajne dokumentacije
6.3.1.2. Odjel za kontrolu kvalitete postupka odabira.«.
Članak 27.
Naslov iznad članka 119. i članak 119. mijenjaju se i glase:
»6.3.1.1. Odjel za kontrolu kvalitete natječajne dokumentacije
Članak 119.
Odjel za kontrolu kvalitete natječajne dokumentacije obavlja stručne i administrativne poslove vezane uz kontrolu kvalitete pripremljene natječajne dokumentacije sukladno važećim Zajedničkim nacionalnim pravilima, internim priručnicima o postupanju, pravilima EU te ostalim primjenjivim procedurama, zakonima i propisima. Odjel priprema priručnike o internim procedurama za provedbu svojih funkcija i brine o odgovarajućem revizijskom tragu; obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu i planiranje godišnjih i višegodišnjih planova i programa rada te obavlja druge poslove iz svog djelokruga.«.
Članak 28.
Naslov iznad članka 120. i članak 120. mijenjaju se i glase:
»6.3.1.2. Odjel za kontrolu kvalitete postupka odabira
Članak 120.
Odjel za kontrolu kvalitete postupka odabira obavlja stručne i administrativne poslove vezane uz kontrolu usklađenosti postupka ocjenjivanja kvalitete projektnih prijedloga s propisanom metodologijom za projektne prijave koje se financiraju sredstvima iz ESI fondova, a u cilju potpune primjene načela jednakog tretmana i proporcionalnosti te općeg načela dobrog financijskog upravljanja. Odjel priprema priručnike o internim procedurama za provedbu svojih funkcija i brine o odgovarajućem revizijskom tragu; obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu i planiranje godišnjih i višegodišnjih planova i programa rada te obavlja druge poslove iz svog djelokruga.«.
Članak 29.
Naslov iznad članka 121. i članak 121. mijenjaju se i glase:
»6.3.2. Služba za podršku sustavu
Članak 121.
Služba za podršku sustavu obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na unapređenje procedura i koordinaciju revizija, kao i korištenje sredstava tehničke pomoći. Zadužena je za pripremu dokumentacije vezano uz revizije sustava upravljanja i provedbe ESI fondova, unutarnje i vanjske revizije te praćenje rezultata revizija. Služba koordinira pripremu priručnika o internim procedurama za provedbu delegiranih funkcija sukladno smjernicama – priručnika o postupanju ustrojstvenih jedinica PT1; priprema strategiju organizacijskog razvoja; čuva dokumente i evidencije o provedbi funkcija radi osiguravanja odgovarajućeg revizijskog traga; priprema analize radne opterećenosti te druge analize kojima se utvrđuju potrebe za ljudskim i materijalnim resursima PT1, vodi odgovarajuće registre zaposlenika i ostale evidencije koje se tiču upravljanja ljudskim potencijalima PT1. Ukazuje na postojanje nedostataka i potrebu poduzimanja mjera radi uklanjanja nedostataka, sudjeluje u upravljanju nepravilnostima te, prema potrebi, predlaže pokretanje postupaka za otklanjanje nepravilnosti. Provodi redovne analize rizika za PT1; vodi registar rizika, provodi aktivnosti prevencije, otkrivanja i ispravljanja nepravilnosti, priprema Akcijske planove za ublažavanje rizika, izrađuje Godišnju procjenu rizika svih aktivnosti PT1, podnosi Godišnje izvješće o procjeni rizika te utvrđuje mjere za suzbijanje prijevara temeljem analize rizika. Obavlja poslove koji se odnose na korištenje sredstava tehničke pomoći, uključujući:pripremu plana korištenja sredstava; razradu uvjeta za korištenje sredstava te kontrolu, praćenje i izvještavanje o korištenju sredstava u pogledu ostvarenja fizičkih i financijskih pokazatelja koja se odnose na korištenje tehničke pomoći. Obavlja poslove vezano uz koordinaciju korištenja sredstava tehničke pomoći namijenjenih jačanju kapaciteta PT1 te obavlja i druge poslove u okviru svoga djelokruga.
U Službi za podršku sustavu se ustrojavaju sljedeći odjeli:
6.3.2.1. Odjel za tehničku pomoć
6.3.2.2. Odjel za horizontalna pitanja.«.
Članak 30.
Iza članka 121. dodaju se članci 121.a i 121.b s naslovima iznad njih koji glase:
»6.3.2.1. Odjel za tehničku pomoć
Članak 121.a
Odjel za tehničku pomoć obavlja stručne i administrativne poslove vezane uz pripremu plana korištenja sredstava; razradu uvjeta za korištenje sredstava te kontrolu, praćenje i izvještavanje o korištenju sredstava u pogledu ostvarenja fizičkih i financijskih pokazatelja koja se odnose na korištenje tehničke pomoći. Odjel priprema priručnike o internim procedurama za provedbu svojih funkcija i brine o odgovarajućem revizijskom tragu; obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu i planiranje godišnjih i višegodišnjih planova i programa rada te obavlja druge poslove iz svog djelokruga.
6.3.2.2. Odjel za horizontalna pitanja
Članak 121.b.
Odjel za horizontalna pitanja obavlja stručne i administrativne poslove vezane uz unapređenje procedura, koordinaciju revizija i provedbu aktivnosti informiranja i vidljivosti. Odjel je odgovoran za pripremu dokumentacije vezano uz revizije sustava upravljanja i provedbe ESI fondova te praćenje rezultata revizija; koordinaciju pripreme priručnika o postupanju ustrojstvenih jedinica PT1; pripremu strategije organizacijskog razvoja; pripremu analize radne opterećenosti te drugih analiza kojima se utvrđuju potrebe za ljudskim i materijalnim resursima PT1. Ukazuje na postojanje nedostataka i potrebu poduzimanja mjera radi uklanjanja nedostataka, sudjeluje u upravljanju nepravilnostima te, prema potrebi, predlaže pokretanje postupaka za otklanjanje nepravilnosti, kao i mjere za suzbijanje prijevara temeljem analize rizika te aktivnosti informiranja o prioritetnim osima iz nadležnosti. Odjel priprema priručnike o internim procedurama za provedbu svojih funkcija i brine o odgovarajućem revizijskom tragu; obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu i planiranje godišnjih i višegodišnjih planova i programa rada te obavlja druge poslove iz svog djelokruga.«.
Članak 31.
Članak 122. mijenja se i glasi:
»Služba za EU politike teritorijalne suradnje i makroregionalnog razvoja, podržava mjere i aktivnosti gospodarskih politika usmjerenih ka uspostavljanju sustavne podrške, umrežavanja i mehanizama kojima se potiče snažnije uključivanje svih hrvatskih gospodarskih dionika, posebice subjekata u malom gospodarstvu, za kvalitetnu pripremu i dovoljan broj pokrenutih projekata za uspješnu apsorpciju EU fondova i programa Europske teritorijalne suradnje (ETS), koji uključuju prekograničnu, transnacionalnu i međuregionalnu suradnju; priprema podloge i daje mišljenja iz svoga djelokruga nadležnosti temeljem obavijesti o namjeri sudjelovanja gospodarskih dionika u Europskoj grupaciji za teritorijalnu suradnju (EGTS); sudjeluje u radu tijela zaduženih za koordinaciju sudjelovanja Republike Hrvatske u ETS programima te makro regionalnim strategijama; podržava provedbu europskih makro strategija (EUSDR, EUSAIR, ALPE ADRIA) te obavlja i druge poslove u okviru svog djelokruga.«.
Članak 32.
Okvirni broj državnih službenika i namještenika u Ministarstvu prikazan u tablici koja je sastavni dio Uredbe o unutarnjem ustrojstvu Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta (»Narodne novine«, broj 14/17), zamjenjuje se Okvirnim brojem državnih službenika i namještenika u Ministarstvu koji je prikazan u tablici koja je sastavni dio ove Uredbe.
Članak 33.
Ministrica gospodarstva, poduzetništva i obrta, uz prethodnu suglasnost središnjeg tijela državne uprave nadležnog za službeničke odnose, uskladit će Pravilnik o unutarnjem redu Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta s odredbama ove Uredbe u roku od 30 dana od dana njezina stupanja na snagu.
Članak 34.
Ova Uredba stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
Klasa: 022-03/17-03/68
Urbroj: 50301-25/05-17-2
Zagreb, 7. rujna 2017.
Predsjednik mr. sc. Andrej Plenković, v. r.
OKVIRNI BROJ DRŽAVNIH SLUŽBENIKA I NAMJEŠTENIKA U MINISTARSTVU GOSPODARSTVA, PODUZETNIŠTVA I OBRTA
Redni broj |
Naziv unutarnju ustrojstvene jedinice |
Broj službenika i namještenika |
1. |
KABINET MINISTRA |
14 |
2. |
GLAVNO TAJNIŠTVO |
1 |
|
Neposredno u Glavnom tajništvu, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica |
1 |
2.1. |
Sektor za proračun i računovodstvene poslove |
1 |
2.1.1. |
Služba za proračun |
1 |
2.1.1.1. |
Odjel za proračun |
3 |
2.1.1.2. |
Odjel za financijsko upravljanje i kontrolu |
3 |
2.1.2. |
Služba za računovodstvene poslove |
7 |
2.2. |
Sektor za pravne poslove, ljudske potencijale i uredsko poslovanje |
1 |
2.2.1. |
Služba za pravne poslove |
1 |
2.2.1.1. |
Odjel za normativne poslove |
3 |
2.2.1.2. |
Odjel za pravne poslove |
3 |
2.2.2. |
Služba za ljudske potencijale |
1 |
2.2.2.1. |
Odjel za radno-pravna pitanja |
3 |
2.2.2.1.1. |
Pododsjek za administrativnu potporu |
3 |
2.2.2.2. |
Odjel za planiranje i razvoj ljudskih potencijala |
3 |
2.2.3. |
Služba za uredsko poslovanje |
8 |
2.3. |
Sektor za sigurnost, informatičku podršku i opće poslove |
1 |
2.3.1. |
Služba za informatičku podršku i telekomunikacije |
6 |
2.3.2. |
Služba za sigurnost i opće poslove |
1 |
2.3.2.1. |
Odjel za sigurnost |
5 |
2.3.2.2. |
Odjel za opće poslove |
5 |
2.3.2.2.1. |
Odjeljak za vozni park |
7 |
2.3.3. |
Služba za nabavu |
1 |
2.3.3.1. |
Odjel za provedbu postupaka javne nabave |
3 |
2.3.3.2. |
Odjel za ugovaranje i praćenje izvršenja ugovora |
3 |
2.4. |
Sektor za strateško upravljanje, analitiku i razvoj |
1 |
2.4.1. |
Služba za strateško planiranje i provedbu |
1 |
2.4.1.1. |
Odjel za planiranje strateških dokumenata |
3 |
2.4.1.2. |
Odjel za praćenje rezultata i učinaka |
3 |
2.4.2. |
Služba za upravljanje rizicima |
1 |
2.4.2.1. |
Odjel za prikupljanje i analizu rizika |
3 |
2.4.2.2. |
Odjel za postupanje po rizicima |
3 |
Glavno tajništvo – UKUPNO |
90 |
|
3. |
UPRAVA ZA INVESTICIJE, INDUSTRIJU I INOVACIJE |
|
|
Neposredno u Upravi, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica |
1 |
3.1. |
Sektor za investicije i poduzetničku infrastrukturu |
1 |
3.1.1. |
Služba za poticanje investicija |
1 |
3.1.1.1. |
Odjel za sustav potpora investitorima |
5 |
3.1.1.2. |
Odjel za nadzor sustava potpora investitorima |
5 |
3.1.2. |
Služba za poduzetničku infrastrukturu |
8 |
3.2. |
Sektor za industrijsku politiku |
1 |
3.2.1. |
Služba za tehničko zakonodavstvo, održivi razvoj i offset |
1 |
3.2.1.1. |
Odjel za offset |
5 |
3.2.1.2. |
Odjel za tehničko zakonodavstvo i održivi razvoj |
4 |
3.2.2. |
Služba za industrijsku politiku |
1 |
3.2.2.1. |
Odjel za restrukturiranje industrije |
5 |
3.2.2.2. |
Odjel za razvitak industrije, analitiku i izvještavanje |
5 |
3.2.3. |
Služba za strateške investicijske projekte |
8 |
3.3. |
Sektor za rudarstvo |
1 |
|
Neposredno u Sektoru, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica |
1 |
3.3.1. |
Služba za upravne poslove u rudarstvu |
1 |
3.3.1.1. |
Odjel upravnih poslova za mineralne sirovine |
3 |
3.3.1.2. |
Odjel upravnih poslova za mineralne sirovine za proizvodnju građevnog materijala |
4 |
3.3.2. |
Služba za gospodarske poslove u rudarstvu |
1 |
3.3.2.1. |
Odjel za gospodarske poslove u rudarstvu za mineralne sirovine |
3 |
3.3.2.2. |
Odjel za gospodarske poslove u rudarstvu za mineralne sirovine za proizvodnju građevnog materijala |
3 |
3.4. |
Sektor za inovacijsku politiku |
1 |
3.4.1. |
Služba za pripremu i praćenje poticanja istraživanja, razvoja i inovacija |
1 |
3.4.1.1. |
Odjel za financijsku podršku inovacijskim procesima |
4 |
3.4.1.2. |
Odjel za europske i međunarodne inovacijske programe |
3 |
3.4.2. |
Služba za unapređenje inovacijskog sustava |
1 |
3.4.2.1. |
Odjel za inovacijsku infrastrukturu i nefinancijske instrumente za poticanje inovacija |
4 |
3.4.2.2. |
Odjel za analize, izradu i praćenje strategija za poticanje istraživanja, razvoja i inovacija |
4 |
3.4.2.3. |
Odjel za provedbu EU projekata |
5 |
Uprava za investicije, industriju i inovaciju – UKUPNO |
91 |
|
4. |
UPRAVA ZA TRGOVINU I UNUTARNJE TRŽIŠTE |
|
|
Neposredno u Upravi, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica |
1 |
4.1. |
Sektor za trgovinu i tržište |
1 |
4.1.1. |
Služba za unapređenje trgovine i tržišta |
1 |
4.1.1.1. |
Odjel za trgovinu, tržište i drugostupanjski postupak |
4 |
4.1.1.2. |
Odjel za oružje i dozvole |
4 |
4.1.2. |
Služba za digitalno gospodarstvo |
8 |
4.2. |
Sektor za robe, usluge i zaštitu potrošača |
1 |
4.2.1. |
Služba za robe na unutarnjem tržištu i centar SOLVIT |
1 |
4.2.1.1. |
Odjel za notifikaciju i centar SOLVIT |
4 |
4.2.1.2. |
Odjel za usklađivanje tehničkog zakonodavstva |
3 |
4.2.2. |
Služba za usluge i Centar unutarnjeg tržišta EU |
1 |
4.2.2.1. |
Odjel za usklađivanje zakonodavstva i IMI sustav |
4 |
4.2.2.2. |
Odjel za međunarodnu suradnju i Centar unutarnjeg tržišta EU |
3 |
4.2.3. |
Služba za politiku zaštite potrošača |
1 |
4.2.3.1. |
Odjel za zaštitu potrošača |
4 |
4.2.3.2. |
Odjel za Europski potrošački centar (ECC) |
5 |
Uprava za trgovinu i unutarnje tržište – UKUPNO |
46 |
|
5. |
UPRAVA ZA PODUZETNIŠTVO I OBRT |
|
|
Neposredno u Upravi, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica |
1 |
5.1. |
Sektor za unapređenje i razvoj poduzetništva i obrta |
1 |
5.1.1. |
Služba za programiranje i poticanje poduzetništva i obrta |
1 |
5.1.1.1. |
Odjel za pripremu i programiranje projekata |
3 |
5.1.1.2. |
Odjel za financijsku podršku poduzetništvu i obrtu |
3 |
5.1.2. |
Služba za strukovno obrazovanje, klastere i zadruge |
1 |
5.1.2.1. |
Odjel za strukovno obrazovanje i nadzor |
3 |
5.1.2.2. |
Odjel za klastere i zadruge |
3 |
5.1.3. |
Služba za provedbu programa i projekata u obrazovanju |
1 |
5.1.3.1. |
Odjel za pripremu i praćenje programa i projekata |
3 |
5.1.3.2. |
Odjel za provedbu programa i projekata |
3 |
5.2. |
Sektor za upravno-pravne poslove i registre u obrtu i poduzetništvu |
1 |
5.2.1 |
Služba za upravno-pravne poslove u obrtu i poduzetništvu |
1 |
5.2.1.1. |
Odjel za upravno-pravne poslove u obrtu |
3 |
5.2.1.2. |
Odjel za upravno-pravne poslove u poduzetništvu |
3 |
5.2.2. |
Služba za razvoj i održavanje registara u obrtu i poduzetništvu |
5 |
Uprava za poduzetništvo i obrt – UKUPNO |
36 |
|
6. |
UPRAVA ZA PROGRAME I PROJEKTE EUROPSKE UNIJE |
|
|
Neposredno u Upravi, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica |
1 |
6.1. |
Sektor za programiranje, praćenje i financijsko upravljanje |
1 |
6.1.1. |
Služba za pripremu programa poticanja istraživanja, razvoja i inovacija |
6 |
6.1.2. |
Služba za pripremu programa u poduzetništvu |
1 |
6.1.2.1. |
Odjel za poduzetničku potpornu infrastrukturu |
4 |
6.1.2.2. |
Odjel za projekte u poduzetništvu |
5 |
6.1.3. |
Služba za financijsko upravljanje |
1 |
6.1.3.1. |
Odjel za pripremu i praćenje proračuna |
4 |
6.1.3.2. |
Odjel za plaćanja |
5 |
6.1.4. |
Služba za praćenje i evaluaciju programa. |
1 |
6.1.4.1 |
Odjel za praćenje |
4 |
6.1.4.2. |
Odjel za evaluaciju i analitiku |
4 |
6.2. |
Sektor za odabir, ugovaranje i provedbu projekata |
1 |
6.2.1. |
Služba za provjeru prihvatljivosti projekata |
10 |
6.2.2. |
Služba za ocjenjivanje kvalitete projekata istraživanja, razvoja i inovacija |
10 |
6.2.3. |
Služba za ocjenjivanje kvalitete projekata u poduzetništvu |
10 |
6.2.4. |
Služba za ugovaranje |
1 |
6.2.4.1. |
Odjel za ugovaranje I |
5 |
6.2.4.2. |
Odjel za ugovaranje II |
7 |
6.2.5. |
Služba za provedbu projekata |
6 |
6.3. |
Sektor za kontrolu kvalitete i podršku sustavu |
1 |
6.3.1. |
Služba za kontrolu kvalitete |
1 |
6.3.1.1. |
Odjel za kontrolu kvalitete natječajne dokumentacije |
4 |
6.3.1.2. |
Odjel za kontrolu kvalitete postupka odabira |
7 |
6.3.2. |
Služba za podršku sustavu |
1 |
6.3.2.1. |
Odjel za tehničku pomoć |
4 |
6.3.2.2. |
Odjel za horizontalna pitanja |
4 |
6.4. |
Služba za EU politike teritorijalne suradnje i makroregionalnog razvoja |
5 |
Uprava za programe i projekte Europske unije – UKUPNO |
114 |
|
7. |
UPRAVA ZA POLITIKU JAVNE NABAVE |
|
|
Neposredno u Upravi, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica |
1 |
7.1. |
Sektor za stručnu pomoć i nadzor |
1 |
7.1.1. |
Služba za stručnu pomoć |
1 |
7.1.1.1. |
Odjel za davanje mišljenja |
3 |
7.1.1.2. |
Odjel za pripremu i izradu provedbenih alata |
3 |
7.1.2. |
Služba za nadzor |
1 |
7.1.2.1. |
Odjel za provedbu nadzora |
3 |
7.1.2.2. |
Odjel za praćenje i analizu nepravilnosti |
4 |
7.2. |
Sektor za unapređenje sustava i međunarodnu suradnju |
1 |
7.2.1. |
Služba za međunarodnu suradnju, razvoj i usklađivanje sustava |
8 |
7.2.2. |
Služba za praćenje, analitiku i izvješćivanje |
1 |
7.2.2.1. |
Odjel za elektroničku javnu nabavu |
3 |
7.2.2.2. |
Odjel za analitiku i izvješćivanje |
3 |
7.2.3. |
Služba za izobrazbu |
8 |
Uprava za politiku javne nabave – UKUPNO |
41 |
|
8. |
UPRAVA ZA INSPEKCIJSKE POSLOVE U GOSPODARSTVU |
|
|
Neposredno u Upravi, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica |
1 |
8.1. |
Sektor tržišne inspekcije |
1 |
|
– neposredno u Sektoru, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica |
1 |
8.1.1. |
Služba zaštite ekonomskih interesa potrošača |
8 |
8.1.2. |
Služba sigurnosti proizvoda |
8 |
8.1.3. |
Područna jedinica – Služba inspekcijskog nadzora u Rijeci |
1 |
|
– neposredno u sjedištu PJ, izvan Ispostava |
10 |
Ispostave 1. – 6. |
|
|
1. Ispostava Krk – samostalni izvršitelj |
1 |
|
2. Ispostava Delnice – samostalni izvršitelj |
1 |
|
3. Ispostava Gospić – samostalni izvršitelj |
2 |
|
4. Ispostava Poreč – samostalni izvršitelj |
3 |
|
5. Ispostava Pula – samostalni izvršitelj |
3 |
|
6. Ispostava Pag – samostalni izvršitelj |
1 |
|
Područna jedinica – Služba inspekcijskog nadzora u Rijeci – ukupno |
22 |
|
8.1.4. |
Područna jedinica – Služba inspekcijskog nadzora u Splitu |
1 |
|
– neposredno u sjedištu PJ, izvan Ispostava |
16 |
Ispostave 1. – 5. |
|
|
1. Ispostava Dubrovnik – samostalni izvršitelj |
2 |
|
2. Ispostava Metković – samostalni izvršitelj |
2 |
|
3. Ispostava Makarska – samostalni izvršitelj |
2 |
|
4. Ispostava Šibenik – samostalni izvršitelj |
3 |
|
5. Ispostava Zadar – samostalni izvršitelj |
4 |
|
Područna jedinica – Služba inspekcijskog nadzora u Splitu – ukupno |
30 |
|
8.1.5. |
Područna jedinica – Služba inspekcijskog nadzora u Osijeku |
1 |
|
– neposredno u sjedištu PJ, izvan Ispostava |
13 |
Ispostave 1 – 7. |
|
|
1. Ispostava Virovitica – samostalni izvršitelj |
2 |
|
2. Ispostava Nova Gradiška – samostalni izvršitelj |
1 |
|
3. Ispostava Požega – samostalni izvršitelj |
1 |
|
4. Ispostava Našice – samostalni izvršitelj |
2 |
|
5. Ispostava Županja – samostalni izvršitelj |
1 |
|
6. Ispostava Vukovar – samostalni izvršitelj |
2 |
|
7. Ispostava Slavonski Brod – samostalni izvršitelj |
3 |
|
Područna jedinica – Služba inspekcijskog nadzora u Osijeku – ukupno |
26 |
|
8.1.6. |
Područna jedinica – Služba inspekcijskog nadzora u Varaždinu |
1 |
|
– neposredno u sjedištu PJ, izvan Ispostava |
9 |
Ispostave 1 – 4. |
|
|
1. Ispostava Križevci – samostalni izvršitelj |
2 |
|
2. Ispostava Zabok – samostalni izvršitelj |
3 |
|
3. Ispostava Koprivnica – samostalni izvršitelj |
2 |
|
4. Ispostava Čakovec – samostalni izvršitelj |
3 |
|
Područna jedinica – Služba inspekcijskog nadzora u Varaždinu – ukupno |
20 |
|
8.1.7. |
Područna jedinica – Služba inspekcijskog nadzora u Zagrebu |
1 |
|
– neposredno u sjedištu PJ, izvan Ispostava |
16 |
Ispostave 1 – 5. |
|
|
1. Ispostava Karlovac – samostalni izvršitelj |
3 |
|
2. Ispostava Novska – samostalni izvršitelj |
2 |
|
3. Ispostava Daruvar – samostalni izvršitelj |
3 |
|
4. Ispostava Sisak – samostalni izvršitelj |
2 |
|
5. Ispostava Bjelovar – samostalni izvršitelj |
3 |
|
Područna jedinica – Služba inspekcijskog nadzora u Zagrebu – ukupno |
30 |
|
8.2. |
Sektor nadzora u području rudarstva i opreme pod tlakom |
1 |
|
– neposredno u Sektoru izvan sustava nižih ustrojstvenih jedinica |
1 |
8.2.1. |
Služba nadzora u području rudarstva |
1 |
|
- neposredno u Službi izvan nižih ustrojstvenih jedinica |
2 |
|
Područna jedinica Rijeka-samostalni izvršitelj |
2 |
|
Područna jedinica Split-samostalni izvršitelj |
3 |
|
Područna jedinica Osijek-samostalni izvršitelj |
1 |
|
Područna jedinica Varaždin-samostalni izvršitelj |
1 |
|
Područna jedinica Zagreb-samostalni izvršitelj |
2 |
8.2.2. |
Služba nadzora u području opreme pod tlakom |
1 |
|
– neposredno u Službi izvan nižih ustrojstvenih jedinica |
1 |
|
– neposredno u sjedištu PJ Rijeka |
2 |
|
– neposredno u sjedištu PJ Split |
1 |
|
– neposredno u sjedištu PJ Osijek |
1 |
|
– neposredno u sjedištu PJ Varaždin |
1 |
|
– neposredno u sjedištu PJ Zagreb |
2 |
|
Sektor ukupno |
23 |
8.3. |
Služba nadzora u području gospodarenja otrovnim kemikalijama |
1 |
|
Područna jedinica Rijeka – samostalni izvršitelj |
1 |
|
Područna jedinica Split – samostalni izvršitelj |
1 |
|
Područna jedinica Osijek – samostalni izvršitelj |
1 |
|
Područna jedinica Varaždin – samostalni izvršitelj |
1 |
|
Područna jedinica Zagreb – samostalni izvršitelj |
1 |
8.4. |
Služba za unutarnji nadzor i zastupanje pred sudovima |
1 |
|
– neposredno u Službi, izvan nižih ustrojstvenih jedinica |
1 |
|
– u sjedištu Područne jedinice Rijeka – samostalni izvršitelj |
1 |
|
– u sjedištu Područne jedinice Split – samostalni izvršitelj |
1 |
|
– u sjedištu Područne jedinice Osijek – samostalni izvršitelj |
2 |
|
– u sjedištu Područne jedinice Varaždin – samostalni izvršitelj |
1 |
|
– u sjedištu Područne jedinice Zagreb – samostalni izvršitelj |
1 |
Uprava za inspekcijske poslove u gospodarstvu – UKUPNO |
184 |
|
9. |
RAVNATELJSTVO ZA ROBNE ZALIHE |
|
|
– neposredno u Ravnateljstvu izvan sustava nižih ustrojstvenih jedinica |
1 |
9.1. |
Služba za kontrolu i popunu Bilance |
1 |
9.1.1. |
Odjel za prehrambene proizvode |
4 |
9.1.2. |
Odjel za neprehrambene i industrijske proizvode |
3 |
9.2. |
Služba za financijsko-računovodstvene, analitičko-planske i pravne poslove |
9 |
Ravnateljstvo za robne zalihe – UKUPNO |
18 |
|
10. |
SAMOSTALNA SLUŽBA ZA UNUTARNJU REVIZIJU |
8 |
11. |
SAMOSTALNA SLUŽBA ZA ODNOSE S JAVNOŠĆU I INFORMIRANJE |
5 |
12. |
SAMOSTALNA SLUŽBA ZA EUROPSKE I MEĐUNARODNE POSLOVE |
10 |
13. |
SAMOSTALNA SLUŽBA ZA UNAPREĐENJE POSLOVNE KLIME |
1 |
13.1. |
Odjel za analitičku i metodološku podršku |
4 |
13.2. |
Odjel za podršku poslovnom sektoru i europsku suradnju |
4 |
Samostalna služba za unapređenje poslovne klime – UKUPNO |
9 |
|
MINISTARSTVO GOSPODARSTVA, PODUZETNIŠTVA I OBRTA |
666 |
Izvor: http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2017_09_90_2111.html