Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih
1421
Na temelju članka 30. stavka 3. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (»Narodne novine«, broj 10/1997., 107/2007., 94/2013., 98/2019., 57/2022. i 101/2023.), ministar znanosti, obrazovanja i mladih donosi
PRAVILNIK
O POSTUPKU, NAČINU I UVJETIMA ZA NAPREDOVANJE U STRUCI I STJECANJE POLOŽAJNIH ZVANJA ODGOJITELJA, STRUČNIH SURADNIKA I RAVNATELJA U DJEČJEM VRTIĆU
I. OPĆE ODREDBE
Članak 1.
Ovim Pravilnikom propisuje se postupak, način i uvjeti za napredovanje u struci i stjecanje položajnih zvanja (u daljnjem tekstu: zvanja) odgojitelja, stručnih suradnika i ravnatelja (u daljnjem tekstu: odgojno-obrazovnih radnika) u dječjem vrtiću.
Članak 2.
Pojedini pojmovi u smislu ovog Pravilnika imaju sljedeće značenje:
Stručno-pedagoški rad je rad koji se ostvaruje: u radu s djecom rane i predškolske dobi, roditeljima/skrbnicima, sustručnjacima, u mentorstvu studentima i pripravnicima, održavanjem predavanja i radionica, radom u radnim skupinama i povjerenstvima na državnoj, županijskoj ili gradskoj razini, strukovnim udrugama, pisanjem stručnih i znanstvenih članaka i radova, radom na projektima te radom na unaprjeđenju rada dječjeg vrtića i sustava ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja.
Profesionalni razvoj je kontinuirana aktivnost kojom se razvijaju znanje, stručnost i druge vještine odgojitelja, stručnih suradnika i ravnatelja. Kontinuiranim profesionalnim razvojem razvijaju se i usavršavaju osobne i profesionalne kompetencije te unapređuje odgojno-obrazovna praksa. Profesionalni razvoj temelji se na konceptu cjeloživotnog učenja te se može provoditi formalnim i neformalnim obrazovanjem i informalnim oblicima cjeloživotnog učenja, a to su programi stručnog usavršavanja, konferencije, seminari, radionice, posjeti drugim dječjim vrtićima, mreže sustručnjaka kojima je svrha poticanje profesionalnog razvoja, istraživanja (individualna/grupna), mentorstvo, hospitiranje, praćenje rada, čitanje stručne literature te dijalog sa sustručnjacima u cilju unapređenja odgojno-obrazovne prakse.
Sustav za praćenje profesionalnog razvoja (u elektroničkom ili fizičkom obliku) je osobna mapa profesionalnog razvoja koja omogućava bilježenje i praćenje profesionalnog razvoja odgojitelja, stručnih suradnika i ravnatelja.
Članak 3.
Izrazi koji se koriste u ovome Pravilniku, a imaju rodno značenje, odnose se jednako na muški i ženski rod.
II. NAPREDOVANJE U POLOŽAJNO ZVANJE
Članak 4.
Odgojno-obrazovni radnici koji imaju odgovarajuću razinu i vrstu obrazovanja za rad u dječjem vrtiću propisanu zakonom (u daljnjem tekstu: odgovarajuće obrazovanje) te drugim propisima, pod uvjetima propisanim ovim Pravilnikom mogu napredovati u zvanja:
1) mentor
2) savjetnik
3) izvrstan savjetnik.
Uvjeti za napredovanje
Mentor
Članak 5.
(1) U zvanje mentora može napredovati odgojitelj koji uz odgovarajuće obrazovanje ispunjava sljedeće opće uvjete:
– položen stručni ispit, osim ako nema obvezu njegova polaganja
– najmanje pet godina radnog iskustva u dječjem vrtiću obavljajući poslove odgojitelja s odgovarajućim obrazovanjem
– redovito stručno usavršavanje u posljednjih pet godina i to: najmanje jedanput godišnje u organizaciji Agencije za odgoj i obrazovanje (u daljnjem tekstu: Agencija), najmanje jedanput u organizaciji Agencije ili drugih ustanova koje provode programe koje je verificiralo Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih i kontinuirano stručno usavršavanje u dječjem vrtiću prema godišnjem planu i programu rada dječjeg vrtića (interni aktivi, odgojiteljska vijeća, rad u timu i praćenje stručne literature)
– izvršene sve obveze propisane ovim Pravilnikom vezane uza zvanje.
(2) U zvanje mentora može napredovati stručni suradnik koji uz odgovarajuće obrazovanje ispunjava sljedeće opće uvjete:
– položen stručni ispit, osim ako nema obvezu njegova polaganja
– najmanje pet godina radnog iskustva u dječjem vrtiću obavljajući poslove stručnog suradnika s odgovarajućim obrazovanjem
– redovito stručno usavršavanje u posljednjih pet godina i to: najmanje jedanput godišnje u organizaciji Agencije za odgoj i obrazovanje (u daljnjem tekstu: Agencija), najmanje jedanput u organizaciji Agencije ili drugih ustanova koje provode programe koje je verificiralo Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih i kontinuirano stručno usavršavanje u dječjem vrtiću prema godišnjem planu i programu rada dječjeg vrtića (interni aktivi, odgojiteljska vijeća, rad u timu i praćenje stručne literature)
– izvršene sve obveze propisane ovim Pravilnikom vezane uza zvanje.
(3) U zvanje mentora može napredovati ravnatelj koji uz odgovarajuće obrazovanje ispunjava sljedeće opće uvjete:
– položen stručni ispit za odgojitelja ili stručnog suradnika, osim ako nema obvezu njegova polaganja
– najmanje pet godina radnog iskustva u dječjem vrtiću obavljajući poslove ravnatelja s odgovarajućim obrazovanjem
– redovito stručno usavršavanje u posljednjih pet godina i to: najmanje jedanput godišnje u organizaciji Agencije za odgoj i obrazovanje (u daljnjem tekstu: Agencija), najmanje jedanput u organizaciji Agencije ili drugih ustanova koje provode programe koje je verificiralo Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih i kontinuirano stručno usavršavanje u dječjem vrtiću prema godišnjem planu i programu rada dječjeg vrtića (interni aktivi, odgojiteljska vijeća, rad u timu i praćenje stručne literature)
– izvršene sve obveze propisane ovim Pravilnikom vezane uza zvanje.
(4) Uz opće uvjete iz stavka 1., 2. i 3. ovoga članka odgojno-obrazovni radnik koji napreduje u zvanje mentora mora ispunjavati i uvjet izvrsnosti:
– najmanje 20 bodova prikupljenih iz najmanje tri kategorije, među kojima je obvezna kategorija Unaprjeđivanje rada dječjeg vrtića, sukladno članku 8. ovoga Pravilnika.
(5) Iznimno od uvjeta koji se odnosi na pet godina rada u obavljanju određenih poslova, osobe iz stavka 1., 2., 3. i 4. ovoga članka uz ispunjavanje ostalih uvjeta mogu napredovati u zvanje mentora i nakon najmanje tri godine rada u obavljanju poslova s odgovarajućom vrstom obrazovanja u dječjem vrtiću ako prikupe 40 bodova iz najmanje četiri kategorije sukladno članku 8. ovoga Pravilnika.
Savjetnik
Članak 6.
(1) U zvanje savjetnika može napredovati odgojitelj koji uz odgovarajuće obrazovanje ispunjava sljedeće opće uvjete:
– položen stručni ispit, osim ako nema obvezu njegova polaganja
– najmanje pet godina radnog iskustva u zvanju mentora na radnome mjestu odgojitelja s odgovarajućim obrazovanjem
– redovito stručno usavršavanje u posljednjih pet godina i to: najmanje jedanput godišnje u organizaciji Agencije za odgoj i obrazovanje (u daljnjem tekstu: Agencija), najmanje dva puta u organizaciji Agencije ili drugih ustanova koje provode programe koje je verificiralo Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih i kontinuirano stručno usavršavanje u dječjem vrtiću prema godišnjem planu i programu rada dječjeg vrtića (interni aktivi, odgojiteljska vijeća, rad u timu i praćenje stručne literature)
– izvršene sve obveze propisane ovim Pravilnikom vezane uza zvanje.
(2) U zvanje savjetnika može napredovati stručni suradnik koji uz odgovarajuće obrazovanje ispunjava sljedeće opće uvjete:
– položen stručni ispit, osim ako nema obvezu njegova polaganja
– najmanje pet godina radnog iskustva u zvanju mentora na radnome mjestu stručnog suradnika s odgovarajućim obrazovanjem
– redovito stručno usavršavanje u posljednjih pet godina i to: najmanje jedanput godišnje u organizaciji Agencije za odgoj i obrazovanje (u daljnjem tekstu: Agencija), najmanje dva puta u organizaciji Agencije ili drugih ustanova koje provode programe koje je verificiralo Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih i kontinuirano stručno usavršavanje u dječjem vrtiću prema godišnjem planu i programu rada dječjeg vrtića (interni aktivi, odgojiteljska vijeća, rad u timu i praćenje stručne literature)
– izvršene sve obveze propisane ovim Pravilnikom vezane uza zvanje.
(3) U zvanje savjetnika može napredovati ravnatelj koji uz odgovarajuće obrazovanje ispunjava sljedeće opće uvjete:
– položen stručni ispit za odgojitelja ili stručnog suradnika, osim ako nema obvezu njegova polaganja
– najmanje pet godina radnog iskustva u zvanju mentora na radnome mjestu ravnatelja s odgovarajućim obrazovanjem
– redovito stručno usavršavanje u posljednjih pet godina i to: najmanje jedanput godišnje u organizaciji Agencije za odgoj i obrazovanje (u daljnjem tekstu: Agencija), najmanje dva puta u organizaciji Agencije ili drugih ustanova koje provode programe koje je verificiralo Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih i kontinuirano stručno usavršavanje u dječjem vrtiću prema godišnjem planu i programu rada dječjeg vrtića (interni aktiv, odgojiteljska vijeća, rad u timu i praćenje stručne literature)
– izvršene sve obveze propisane ovim Pravilnikom vezane uza zvanje.
(4) Uz opće uvjete iz stavka 1., 2. i 3. ovoga članka odgojno-obrazovni radnik koji napreduje u zvanje savjetnika mora ispunjavati i uvjet izvrsnosti:
– najmanje 40 bodova prikupljenih iz najmanje četiri kategorije, među kojima je obvezna kategorija Unaprjeđivanje rada dječjeg vrtića, sukladno članku 8. ovoga Pravilnika.
Izvrstan savjetnik
Članak 7.
(1) U zvanje izvrsnog savjetnika može napredovati odgojitelj koji uz odgovarajuće obrazovanje ispunjava sljedeće opće uvjete:
– položen stručni ispit, osim ako nema obvezu njegova polaganja
– najmanje pet godina radnog iskustva u zvanju savjetnika na radnome mjestu odgojitelja s odgovarajućim obrazovanjem
– redovito stručno usavršavanje u posljednjih pet godina i to: najmanje jedanput godišnje u organizaciji Agencije za odgoj i obrazovanje (u daljnjem tekstu: Agencija), najmanje tri puta u organizaciji Agencije ili drugih ustanova koje provode programe koje je verificiralo Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih i kontinuirano stručno usavršavanje u dječjem vrtiću prema godišnjem planu i programu rada dječjeg vrtića (interni aktivi, odgojiteljska vijeća, rad u timu i praćenje stručne literature)
– izvršene sve obveze propisane ovim Pravilnikom vezane uza zvanje.
(2) U zvanje izvrsnog savjetnika može napredovati stručni suradnik koji uz odgovarajuće obrazovanje ispunjava sljedeće opće uvjete:
– položen stručni ispit, osim ako nema obvezu njegova polaganja
– najmanje pet godina radnog iskustva u zvanju savjetnika na radnome mjestu stručnog suradnika s odgovarajućim obrazovanjem
– redovito stručno usavršavanje u posljednjih pet godina i to: najmanje jedanput godišnje u organizaciji Agencije za odgoj i obrazovanje (u daljnjem tekstu: Agencija), najmanje tri puta u organizaciji Agencije ili drugih ustanova koje provode programe koje je verificiralo Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih i kontinuirano stručno usavršavanje u dječjem vrtiću prema godišnjem planu i programu rada dječjeg vrtića (interni aktivi, odgojiteljska vijeća, rad u timu i praćenje stručne literature)
– izvršene sve obveze propisane ovim Pravilnikom vezane uza zvanje.
(3) U zvanje izvrsnog savjetnika može napredovati ravnatelj koji uz odgovarajuće obrazovanje ispunjava sljedeće opće uvjete:
– položen stručni ispit za odgojitelja ili stručnog suradnika, osim ako nema obvezu njegova polaganja
– najmanje pet godina radnog iskustva u zvanju savjetnika na radnome mjestu ravnatelja s odgovarajućim obrazovanjem;
– redovito stručno usavršavanje u posljednjih pet godina i to: najmanje jedanput godišnje u organizaciji Agencije za odgoj i obrazovanje (u daljnjem tekstu: Agencija), najmanje tri puta u organizaciji Agencije ili drugih ustanova koje provode programe koje je verificiralo Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih i kontinuirano stručno usavršavanje u dječjem vrtiću prema godišnjem planu i programu rada dječjeg vrtića (interni aktivi, odgojiteljska vijeća, rad u timu i praćenje stručne literature)
– izvršene sve obveze propisane ovim Pravilnikom vezane uza zvanje.
(4) Uz opće uvjete iz stavka 1., 2. i 3. ovoga članka odgojno-obrazovni radnik koji napreduje u zvanje izvrsnog savjetnika mora ispunjavati i uvjet izvrsnosti:
– najmanje 60 bodova prikupljenih iz najmanje četiri kategorije, među kojima je obvezna kategorija Unaprjeđivanje rada dječjeg vrtića, sukladno članku 8. ovoga Pravilnika.
Kriteriji vrednovanja stručno-pedagoškog rada
Članak 8.
(1) Vrednovanje stručno-pedagoškog rada odgojno-obrazovnog radnika za ispunjavanje uvjeta izvrsnosti boduje se prema kriterijima podijeljenim u kategorije.
Kategorije aktivnosti |
Bodovi |
ORGANIZACIJA I/ILI PROVEDBA NATJECANJA TE MENTORSTVO DJECI, STUDENTIMA I PRIPRAVNICIMA |
|
Mentorstvo djetetu/djeci koji sudjeluju na natjecanjima, smotrama i sl. na gradskoj ili županijskoj razini uz dodatan bod za osvojeno jedno od prva tri mjesta (po djetetu ili natjecateljskoj ekipi) |
1 |
Mentorstvo djetetu/djeci koji sudjeluju na natjecanjima, smotrama i sl. na međužupanijskoj ili državnoj razini, uz dodatan bod za osvojeno jedno od prva tri mjesta (po djetetu ili natjecateljskoj ekipi) |
2 |
Mentorstvo djetetu/djeci koji sudjeluju na natjecanjima, smotrama i sl. na međunarodnoj razini uz dodatan bod za osvojeno jedno od prva tri mjesta (po djetetu ili natjecateljskoj ekipi) |
3 |
Rad u povjerenstvu za organizaciju i/ili provedbu natjecanja, smotre i sl. za djecu na vrtićnoj ili gradskoj razini (po događanju) |
1 |
Rad u povjerenstvu za organizaciju i/ili provedbu natjecanja, smotre i sl. za djecu na županijskoj ili državnoj razini (po događanju) |
2 |
Rad u povjerenstvu za organizaciju i/ili provedbu natjecanja, smotre i sl. za djecu na međunarodnoj razini (po događanju) |
3 |
Mentorstvo studentima na stručno-pedagoškoj praksi odgojiteljskih i drugih studija (po godini) |
2 |
Mentorstvo studentima dječjih vrtića vježbaonica odgojiteljskih i drugih studija (po godini) |
3 |
Mentorstvo pripravniku (po pripravniku) |
4 |
PREDAVANJA, RADIONICE I EDUKACIJE |
|
Predavanje, radionica ili ogledni sat u dječjem vrtiću ili na gradskoj razini (po broju održanih, međusobno različitih, uživo ili online, uz pozitivnu evaluaciju sudionika; do dva suautora) |
1 |
Predavanje, radionica ili ogledni sat na županijskoj razini (po broju održanih, međusobno različitih, uživo ili online, uz pozitivnu evaluaciju sudionika; do dva suautora) |
2 |
Predavanje, radionica ili ogledni sat na međužupanijskoj/regionalnoj ili državnoj razini (po broju održanih, međusobno različitih, uživo ili online, uz pozitivnu evaluaciju sudionika; do dva suautora) |
3 |
Predavanje ili radionica na međunarodnoj razini (po broju održanih, uživo i online, uz pozitivnu evaluaciju sudionika; do dva suautora) |
4 |
Dijeljenje primjera dobre prakse primjene inovativnih metoda poučavanja (primjerice u drugim dječjim vrtićima, strukovnim udruženjima odgojitelja i stručnih suradnika, na obrazovnim portalima, mrežnim stranicama dječjeg vrtića, knjigama, zbornicima i brošurama) ako nije vrednovano u kategoriji stručni članci, nastavni materijali i obrazovni sadržaji (po primjeru) |
3 |
Vođenje edukacija za roditelje (po godini) |
1 |
Sudjelovanje na međunarodnim radionicama izvan Republike Hrvatske (strukturirani tečajevi, promatranje rada (job shadowing), poučavanje u inozemnim ustanovama (teaching assignment); zajedničke aktivnosti učenja i poučavanja (short-term joint staff training events), (po broju radionica ili aktivnosti mobilnosti): 3 boda za strukturirane tečajeve s potvrdom o sudjelovanju 4 boda za promatranje rada (job shadowing) s potvrdom o sudjelovanju 5 bodova za poučavanje u inozemnim ustanovama (teaching assignment); zajedničke aktivnosti učenja i poučavanja (short-term joint staff training events) uz potvrdu o uspješnosti |
3 – 5 |
Sudjelovanje u edukaciji na državnoj razini (po broju edukacija, međusobno različitih, uživo ili online): od 5 do 10 sati = 1 bod od 11 do 20 sati = 2 boda od 21 do 30 sati = 3 boda više od 30 sati = 4 boda |
1 – 4 |
Vođenje ili mentoriranje edukacije na državnoj razini (po broju edukacija, međusobno različitih, uživo ili online, uz pozitivnu evaluaciju sudionika): do 3 sata = 1 bod od 4 do 5 sati = 2 boda od 6 do 10 sati = 3 boda od 11 do 20 sati = 4 boda od 21 do 30 sati = 5 bodova više od 30 sati = 6 bodova |
1 – 6 |
Sudjelovanje u edukaciji na međunarodnoj razini (po broju edukacija, međusobno različitih, uživo ili online): od 5 do 10 sati = 2 boda od 11 do 20 sati = 3 boda od 21 do 30 sati = 4 boda više od 30 sati = 5 bodova |
2 – 5 |
Vođenje ili mentoriranje edukacije na međunarodnoj razini (po broju edukacija, međusobno različitih, uživo ili online, uz pozitivnu evaluaciju sudionika): od 5 do 10 sati = 4 boda od 11 do 20 sati = 5 bodova od 21 do 30 sati = 6 bodova više od 30 sati = 7 bodova |
4 – 7 |
RAD U STRUČNIM SEKCIJAMA, UDRUGAMA, STRUČNO-RAZVOJNOM CENTRU I SL. |
|
Doprinos struci izlaganjima ili radionicama u strukovnim udrugama, sekcijama, stručno-razvojnom centru koje potiču, razvijaju i unapređuju struku (po godini i po izlaganju/radionici) |
1 |
Vođenje stručne udruge, sekcije, stručno-razvojnog centra povezanih s odgojem i obrazovanjem na lokalnoj ili županijskoj razini (po godini) |
1 |
Vođenje stručne udruge, sekcije, stručno-razvojnog centra povezanih s odgojem i obrazovanjem na regionalnoj, međužupanijskoj ili državnoj razini (po godini) |
2 |
Vođenje stručnog društva, udruge, sekcije, stručno-razvojnog centra, kluba ili sekcije na gradskoj razini (po godini) |
1 |
Neposredan odgojno-obrazovni rad s djecom izvan dječjeg vrtića, odnosno u organizaciji ustanova ili udruga civilnog društva koje provode aktivnosti u području odgoja i obrazovanja djece i mladih (po godini) |
2 |
STRUČNI I ZNANSTVENI ČLANCI, STRUČNE KNJIGE, PRIRUČNICI, DIGITALNO OBRAZOVNI SADRŽAJI, SLIKOVNICE I DR. |
|
Objavljivanje stručnog članka u tiskanoj ili online publikaciji u Republici Hrvatskoj (do tri suautora; po broju objavljenih radova) |
3 |
Objavljivanje stručnog članka u tiskanoj ili online publikaciji izvan Republike Hrvatske (do tri suautora; po broju objavljenih radova) |
4 |
Objavljivanje znanstvenog članka u tiskanoj ili online publikaciji u Republici Hrvatskoj (do tri suautora; po broju objavljenih radova) |
5 |
Objavljivanje znanstvenog članka u tiskanoj ili online publikaciji izvan Republike Hrvatske (do tri suautora; po broju objavljenih radova) |
6 |
Pisanje recenzije stručnih knjiga, priručnika ili članaka (po broju) |
3 |
Prijevod stručne literature, računalnoga obrazovnog programa i sl. |
3 |
Autorstvo i suautorstvo stručnih knjiga, obrazovnih računalnih programa, priručnika i digitalnih obrazovnih sadržaja, online edukacija (po broju objavljenih publikacija) |
6 |
Objavljivanje oglednih primjera prilagodbi metoda, sadržaja, aktivnosti i sl. za djecu s teškoćama u razvoju (po broju objavljenih radova) |
3 |
Objavljivanje oglednih primjera prilagodbi metoda, sadržaja, aktivnosti i sl. za darovitu djecu (po broju objavljenih radova) |
3 |
Objavljivanje oglednih primjera prilagodbi metoda, sadržaja, aktivnosti i sl. za djecu u posebnim i alternativnim programima (po broju objavljenih radova) |
3 |
PROJEKTI |
|
Priprema i pisanje projekta na razini dječjeg vrtića (po projektu), ako je projekt prihvaćen |
1 |
Priprema i pisanje projekta na državnoj razini (po projektu), ako je projekt prihvaćen |
2 |
Priprema i pisanje projekta na međunarodnoj razini (po projektu), ako je projekt prihvaćen |
3 |
Vođenje ili koordiniranje projekta na razini dječjeg vrtića ili gradskoj razini (po projektu) |
2 |
Vođenje ili koordiniranje projekta u trajanju od najmanje godinu dana na razini dječjeg vrtića ili gradskoj razini (po projektu) |
3 |
Vođenje ili koordiniranje projekta u trajanju od najmanje godinu dana na državnoj razini (po projektu) |
4 |
Vođenje ili koordiniranje jednogodišnjeg projekta na međunarodnoj razini (po projektu) |
5 |
Vođenje ili koordiniranje višegodišnjeg projekta na međunarodnoj razini (po projektu) |
6 |
Sudjelovanje i doprinos realizaciji rezultata projekta na razini dječjeg vrtića ili gradskoj razni (po projektu) |
2 |
Sudjelovanje i doprinos realizaciji rezultata projekta na državnoj razini (po projektu) |
3 |
Sudjelovanje i doprinos realizaciji rezultata projekta na međunarodnoj razini (po projektu) |
4 |
UNAPRJEĐENJE RADA DJEČJEG VRTIĆA |
|
Sudjelovanje u timu za samovrednovanje |
1 |
Sudjelovanje u vanjskom vrednovanju dječjeg vrtića pri NCVOO-u (po godini) |
2 |
Rad u timu za kvalitetu / rad u Povjerenstvu za kvalitetu pri NCVOO-u (po godini) |
3 |
Sudjelovanje u izradi posebnih, alternativnih i drugih programa u dječjem vrtiću |
3 |
Vođenje tima za kvalitetu / rad koordinatora samovrednovanja (po godini) |
3 |
Uređivanje mrežne stranice dječjeg vrtića, lista dječjeg vrtića ili stranice na društvenim mrežama (po godini i po publikaciji) |
2 |
Pripremanje i organizacija javnog događanja u dječjem vrtiću ili na općinskoj/gradskoj razini (po događanju) |
1 |
Pripremanje i organizacija javnog događanja vezanog uz obrazovanje na županijskoj ili državnoj razini (po događanju) |
2 |
Vođenje ili koordiniranje javnog događaja vezanog uz obrazovanje na državnoj razini (po događanju) |
3 |
Vođenje ili koordiniranje rada stručno-razvojnog centra vezanog uz obrazovanje na državnoj razini (po ciklusu) |
6 |
Vođenje stručnog usavršavanja u dječjem vrtiću prema Godišnjem planu i programu odgojno-obrazovnog rada |
1 |
RAD NA UNAPRJEĐENJU SUSTAVA ODGOJA I OBRAZOVANJA |
|
Rad u povjerenstvima, radnim skupinama ili timovima koje je imenovalo Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih |
4 |
Sudjelovanje u radnim skupinama, povjerenstvima i sl. za izradu strateških, zakonodavnih, kurikulumskih i sl. dokumenata na općinskoj/gradskoj/državnoj razini (po skupini i po godini), pri drugim ministarstvima i tijelima |
3 |
Rad u Povjerenstvu za polaganje stručnih ispita (po odluci i po godini) |
2 |
Sudjelovanje u provođenju odgojno-obrazovnog istraživanja na vrtićnoj, općinskoj/gradskoj ili županijskoj razini (po istraživanju) |
2 |
Sudjelovanje u provođenju odgojno-obrazovnog istraživanja na međužupanijskoj, državnoj ili međunarodnoj razini (po istraživanju) |
3 |
Sudjelovanje u eksperimentalnom programu u skladu sa Zakonom o predškolskom odgoju i obrazovanju (po pedagoškoj godini) |
4 |
Priprema i provedba odgojno-obrazovnog istraživanja na vrtićnoj, općinskoj/gradskoj ili županijskoj razini uz objavu rada (po broju) |
2 |
Priprema i provedba odgojno-obrazovnog istraživanja na međužupanijskoj/državnoj razini uz objavu rada (po broju) |
3 |
Priprema i provedba odgojno-obrazovnog istraživanja na međunarodnoj razini uz objavu rada (po broju) |
4 |
Članak 9.
(1) Aktivnosti iz članka 8. ovoga Pravilnika vrednuju se neovisno o tome u kojoj su kategoriji ostvareni.
(2) Svaka aktivnost može se vrednovati samo jednom, a u obzir se uzimaju bodovi ostvareni od dana podnošenja prethodnog zahtjeva za napredovanje u zvanje do dana podnošenja novog zahtjeva za obnavljanje napredovanja u zvanje, odnosno zahtjeva za napredovanje u više zvanje.
(3) Osobama imenovanim za ravnatelja dječjeg vrtića prilikom povratka na prethodno radno mjesto priznat će se svi elementi za napredovanje (bodovi, godine rada, kontinuirani profesionalni razvoj te obveze vezane uz napredovanje) ostvareni na prethodnome radnome mjestu odgojitelja ili stručnog suradnika prije imenovanja za ravnatelja.
(4) Osobama koje su obavljale poslove viših savjetnika i viših stručnih savjetnika u Agenciji za odgoj i obrazovanje i Ministarstvu nadležnom za obrazovanje u sustavu ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja, a koje nastave radni odnos u dječjem vrtiću, priznat će se radno iskustvo i elementi za napredovanje (bodovi, godine rada, kontinuirani profesionalni razvoj te obveze vezane uz napredovanje) ostvareni prije zasnivanja radnog odnosa u Agenciji i Ministarstvu nadležnom za obrazovanje (u daljnjem tekstu: Ministarstvo) te mogu podnijeti zahtjev za napredovanje odmah nakon zasnivanja radnog odnosa u dječjem vrtiću.
Pokretanje postupka za napredovanje
Članak 10.
(1) Postupak za napredovanje u zvanje pokreće se na zahtjev odgojno-obrazovnog radnika, koji je dužan pisanim ili elektroničkim putem obavijestiti poslodavca, a koji će o prijedlogu za napredovanje obavijestiti odgojiteljsko vijeće dječjeg vrtića.
(2) Zahtjev za napredovanje podnosi se Agenciji.
(3) Obrazac zahtjeva za napredovanje (Obrazac I) i Obrazac kriterija vrednovanja stručno-pedagoškog rada (Obrazac II) sastavni su dio ovoga Pravilnika, a dostupni su i u elektroničkom obliku na mrežnim stranicama Agencije.
(4) Uza zahtjev za napredovanje odgojno-obrazovni radnik dužan je dostaviti dokaze o ispunjavanju općih uvjeta za napredovanje, dokaz o ispunjavanju uvjeta izvrsnosti te dokaz o ispunjavanju svih obveza propisanih ovim Pravilnikom.
Članak 11.
(1) Nakon zaprimanja zahtjeva Agencija utvrđuje je li zahtjev potpun, odnosno je li priložena sva potrebna dokumentacija za utvrđivanje ispunjenosti uvjeta za napredovanje:
– potvrda Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje
– potvrda poslodavaca o radnom iskustvu, odnosno poslovima koje je odgojno-obrazovni radnik obavljao
– životopis
– dokumentacija pohranjena u osobnoj mapi profesionalnog razvoja kojom se dokazuju ostvareni bodovi utvrđeni kriterijima iz članka 8. ovoga Pravilnika (u elektroničkom ili fizičkom obliku)
– popis stručnih usavršavanja po godinama prema Godišnjem planu i programu dječjeg vrtića.
(2) Ako je zahtjev potpun, Agencija će o tome elektroničkim putem obavijestiti odgojno-obrazovnog radnika u roku od 15 dana od dana zaprimanja zahtjeva.
(3) Ako zahtjev nije potpun, Agencija će u roku od 15 dana od dana zaprimanja zahtjeva zatražiti od odgojno-obrazovnog radnika da u elektroničkom obliku zahtjev dopuni u roku od osam dana od dana zaprimanja zahtjeva za dopunu.
(4) Ako odgojno-obrazovni radnik u roku iz stavka 3. ovoga članka ne dopuni zahtjev, isti se neće razmatrati.
Članak 12.
(1) Nakon zaprimanja urednog zahtjeva, viši savjetnik Agencije razmatra zaprimljeni zahtjev i dokumentaciju te u roku od 90 dana obavlja uvid u stručno-pedagoški rad odgojno-obrazovnog radnika radi utvrđivanja ispunjenosti uvjeta izvrsnosti.
(2) Uvid u stručno-pedagoški rad obuhvaća:
– praćenje rada odgojno-obrazovnog radnika najviše do jedan sat njegova neposrednog rada ili rada s odgojno-obrazovnim radnicima (neposredno ili sredstvima elektroničke komunikacije)
– utvrđivanje potrebnih bodova sukladno kriterijima propisanim člankom 8. ovoga Pravilnika na temelju podataka iz dokumentacije dostavljene uza zahtjev
– u slučaju napredovanja odgojitelja, razgovor s odgojiteljem koji je u postupku napredovanja te ravnateljem
– u slučaju napredovanja stručnog suradnika, razgovor sa stručnim suradnikom koji je u postupku napredovanja te ravnateljem
– u slučaju napredovanja ravnatelja, razgovor s ravnateljem koji je u postupku napredovanja te stručnim suradnikom.
(3) Prilikom razmatranja zahtjeva za napredovanje u više zvanje Agencija po službenoj dužnosti utvrđuje i ispunjenost uvjeta za obnavljanje zvanja u koje je odgojno-obrazovni radnik u trenutku podnošenja zahtjeva već izabran.
Članak 13.
(1) Na temelju dokumentacije i obavljenog uvida u stručno-pedagoški rad odgojno-obrazovnog radnika, Agencija u roku od 30 dana od dana obavljenog uvida donosi stručno mišljenje o stručno-pedagoškom radu, kao i o ispunjenosti uvjeta za napredovanje u zvanje, odnosno obnovu zvanja koje elektroničkim putem dostavlja odgojno-obrazovnom radniku, a odgojno-obrazovni radnik dužan je odmah nakon zaprimanja stručnog mišljenja potvrditi primitak istog.
(2) Na dostavljeno stručno mišljenje iz stavka 1. ovoga članka radnik može Agenciji izjaviti prigovor u roku od osam dana od dana zaprimanja stručnog mišljenja.
(3) Ako radnik u roku od osam dana od dana zaprimanja stručnog mišljenja ne izjavi prigovor na stručno mišljenje, smatra se da je suglasan s istim.
(4) O prigovoru iz stavka 2. ovoga članka odlučuje povjerenstvo koje, u roku od sedam dana od dana dostavljanja prigovora, imenuje ravnatelj Agencije.
(5) Povjerenstvo iz stavka 4. ovoga članka dužno je u roku od 15 dana od dana imenovanja dostaviti mišljenje o osnovanosti prigovora ravnatelju Agencije i odgojno-obrazovnom radniku.
Donošenje odluke o napredovanju
Članak 14.
(1) U roku od 15 dana od dana zaprimanja mišljenja iz članka 13. stavka 5. ovoga Pravilnika, odnosno u roku od 15 dana od dana donošenja odluke o izjavljenom prigovoru ravnatelj Agencije donosi odluku o napredovanju odgojno-obrazovnog radnika u zvanje, obnovi zvanja ili o odbijanju zahtjeva za napredovanje.
(2) Ako je radnik izvršio sve obveze propisane ovim Pravilnikom za izbor u zvanje u kojem se radnik nalazi u trenutku podnošenja zahtjeva, uz odluku o odbijanju zahtjeva za napredovanje ravnatelj Agencije donijet će i odluku o obnovi zvanja odgojno-obrazovnog radnika.
(3) Odgojno-obrazovni radnik ostvaruje prava i obveze koje proizlaze iz napredovanja u zvanje ili obnove zvanja od dana donošenja odluke kojom je napredovao u zvanje ili mu je obnovljen izbor u zvanje do isteka roka od pet godina na koji je izabran u zvanje.
Trajanje zvanja
Članak 15.
(1) Odgojno-obrazovni radnici u dječjem vrtiću biraju se u zvanje mentora, savjetnika odnosno izvrsnog savjetnika na rok od pet godina.
(2) Odgojno-obrazovni radnici iz stavka 1. ovoga članka zadržavaju stečeno zvanje u slučaju zapošljavanja u drugom dječjem vrtiću na istome radnome mjestu.
(3) Iznimno od stavka 1. ovoga članka, odgojno-obrazovnom radniku se u slučaju privremene nesposobnosti za rad, korištenja rodiljnog ili roditeljskog dopusta ili mirovanja radnog odnosa produžuje rok na koji je izabran u zvanje za onoliko vremena koliko je trajala odsutnost s rada.
(4) Odgojno-obrazovni radnik dužan je u roku od 10 dana od dana nastanka okolnosti iz stavka 3. ovoga članka, a u tijeku trajanja napredovanja u zvanje, podnijeti Agenciji zahtjev za produženjem roka iz stavka 1. ovoga članka.
(5) Ako zbog opravdanih okolnosti odgojno-obrazovni radnik nije mogao ispuniti obvezu iz stavka 4. ovoga članka, dužan je to učiniti što je prije moguće, a najkasnije u roku od tri dana od dana prestanka razloga koji ga je u tome onemogućavao.
(6) O zahtjevu iz stavka 4. i 5. ovoga članka odlučuje ravnatelj Agencije, koji u slučaju ispunjavanja pretpostavki iz stavka 3. ovoga članka utvrđuje pravo na produljenje roka iz stavka 1. ovoga članka, pri čemu trajanje tako produljene odluke o napredovanju Agencija utvrđuje nakon prestanka opravdane odsutnosti.
Članak 16.
(1) Odgojno-obrazovni radnik koji je tri puta zaredom izabran u zvanje izvrsnog savjetnika stječe trajno zvanje izvrsnog savjetnika.
(2) Odgojno-obrazovni radnik koji ima više od 30 godina rada u predškolskom odgoju i obrazovanju stečeno zvanje zadržava trajno uz mogućnost podnošenja zahtjeva za napredovanje u više zvanje.
(3) Ispunjava li odgojno-obrazovni radnik koji je podnio zahtjev za napredovanje u više zvanje uvjete za trajno zadržavanje stečenog zvanja na temelju stavka 2. ovog članka potvrđuje Agencija po službenoj dužnosti.
Obnavljanje napredovanja u zvanje
Članak 17.
(1) Odgojno-obrazovni radnik koji je imenovan u zvanje, a želi obnoviti napredovanje u izabrano zvanje ili napredovati u više zvanje, dužan je zahtjev za navedeno podnijeti najkasnije četiri mjeseca prije isteka vremena na koje je izabran u zvanje.
(2) Odgojno-obrazovnom radniku koji zahtjev za obnavljanje napredovanja u izabrano zvanje, odnosno zahtjev za napredovanje u više zvanje podnese u roku iz stavka 1. ovoga članka postupak ponovnog izbora u zvanje bit će okončan do isteka roka na koji je prethodno imenovan u zvanje.
Obveze odgojno-obrazovnih radnika vezane uz napredovanje
Članak 18.
Radnik koji je napredovao u zvanje sukladno odredbama ovoga Pravilnika stječe pravo i obvezu na rad dio radnog vremena za potrebe nadležnog Ministarstva, Agencije i osnivača.
Članak 19.
Odgojno-obrazovni radnik koji je napredovao u zvanje mentora dužan je za vrijeme trajanja zvanja:
– najmanje tri sata godišnje educirati kolege, studente odgojiteljskih ili drugih studija, dijeliti primjere dobre prakse, pružati kolegijalnu potporu na vrtićnoj, međuvrtićnoj, županijskoj, regionalnoj, državnoj ili međunarodnoj razini (neposredno ili sredstvima elektroničke komunikacije)
– sudjelovati u najmanje jednom projektu na vrtićnoj, međuvrtićnoj, županijskoj, državnoj ili međunarodnoj razini
– objaviti najmanje jedan javno i besplatno dostupan odgojno-obrazovni sadržaj ili stručni članak
– prihvatiti mentorstvo pripravnicima i studentima ako to od njega bude zatraženo.
Članak 20.
Odgojno-obrazovni radnik koji je napredovao u zvanje savjetnika dužan je za vrijeme trajanja zvanja:
– najmanje pet sati godišnje educirati kolege, studente odgojiteljskih ili drugih studija, dijeliti primjere dobre prakse, pružati kolegijalnu potporu na vrtićnoj, međuvrtićnoj, županijskoj, regionalnoj, državnoj ili međunarodnoj razini (neposredno ili sredstvima elektroničke komunikacije)
– sudjelovati u najmanje jednom projektu na vrtićnoj, međuvrtićnoj, županijskoj, državnoj ili međunarodnoj razini
– objaviti najmanje dva javno i besplatno dostupna odgojno-obrazovna sadržaja ili stručna članka
– prihvatiti mentorstvo pripravnicima i studentima ako to od njega bude zatraženo.
Članak 21.
Odgojno-obrazovni radnik koji je napredovao u zvanje izvrsnog savjetnika dužan je za vrijeme trajanja zvanja:
– najmanje sedam sati godišnje educirati kolege, studente odgojiteljskih ili drugih studija, dijeliti primjere dobre prakse, pružati kolegijalnu potporu na vrtićnoj, međuvrtićnoj, županijskoj, regionalnoj, državnoj ili međunarodnoj razini (neposredno ili sredstvima elektroničke komunikacije)
– sudjelovati u najmanje jednom projektu na vrtićnoj, međuvrtićnoj, županijskoj, državnoj ili međunarodnoj razini
– objaviti najmanje tri javno i besplatno dostupna odgojno-obrazovna sadržaja ili stručna članka
– prihvatiti mentorstvo pripravnicima i studentima ako to od njega bude zatraženo.
III. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
Članak 22.
(1) Ravnatelj koji u trenutku stupanja na snagu ovoga Pravilnika ima 15 godina radnog iskustva na poslovima ravnatelja dječjeg vrtića, a koji je tijekom posljednjih pet godina prikupio najmanje 60 bodova iz najmanje četiri kategorije sukladno članku 8. Pravilnika, može napredovati u zvanje savjetnika bez ispunjenog uvjeta iz članka 6. stavka 3. podstavka 3. i 4. Pravilnika.
(2) Osoba iz stavka 1. ovoga članka može podnijeti zahtjev za napredovanje u roku od 12 mjeseci od dana stupanja na snagu ovoga Pravilnika.
Članak 23.
(1) Odgojno-obrazovni radnici koji su prema ranije važećim propisima napredovali u zvanje mentora, odnosno zvanje savjetnika zadržavaju stečeno zvanje do isteka roka na koji su izabrani.
(2) Postupci napredovanja odgojno-obrazovnih radnika započeti prije stupanja na snagu ovoga Pravilnika dovršit će se na način propisan Pravilnikom o načinu i uvjetima napredovanja u struci i promicanju u položajna zvanja odgojitelja i stručnih suradnika u dječjim vrtićima (»Narodne novine«, broj 133/1997.).
Članak 24.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
Klasa: 011-02/22-01/00071 Urbroj: 533-05-24-0009 Zagreb, 5. lipnja 2024.
Ministar prof. dr. sc. Radovan Fuchs, v. r.
OBRAZAC I.
ZAHTJEV ZA NAPREDOVANJE
Ime i prezime: |
|
OIB: |
|
Naziv i adresa dječjeg vrtića: |
|
Naziv zvanja za koje se pokreće postupak: |
|
Naziv već stečenog zvanja (ako postoji): |
|
Datum isteka prethodno stečenog zvanja (ako postoji): |
|
Ukupan broj bodova prema Kriterijima vrednovanja stručno-pedagoškog rada (samoprocjena): |
|
Datum prijave: |
|
Podnositelj zahtjeva _________________________ Vlastoručni potpis
U |
_____________, |
____________ |
godine |
|
Mjesto |
datum |
|
OBRAZAC II.
KRITERIJI VREDNOVANJA STRUČNO-PEDAGOŠKOG RADA
Kategorije aktivnosti |
Bodovi |
Ukupan broj bodova |
ORGANIZACIJA I/ILI PROVEDBA NATJECANJA TE MENTORSTVO DJECI, STUDENTIMA I PRIPRAVNICIMA |
||
Mentorstvo djetetu/djeci koji sudjeluju na natjecanjima, smotrama i sl. na gradskoj ili županijskoj razini uz dodatan bod za osvojeno jedno od prva tri mjesta (po djetetu ili natjecateljskoj ekipi) – – – – – |
1 |
|
Mentorstvo djetetu/djeci koji sudjeluju na natjecanjima, smotrama i sl. na međužupanijskoj ili državnoj razini uz dodatan bod za osvojeno jedno od prva tri mjesta (po djetetu ili natjecateljskoj ekipi) – – – – – |
2 |
|
Mentorstvo djetetu/djeci koji sudjeluju na natjecanjima, smotrama i sl. na međunarodnoj razini uz dodatan bod za osvojeno jedno od prva tri mjesta (po djetetu ili natjecateljskoj ekipi). – – – – – |
3 |
|
Rad u povjerenstvu za organizaciju i/ili provedbu natjecanja, smotre i sl. za djecu na vrtićnoj ili gradskoj razini (po događanju) – – – – – |
1 |
|
Rad u povjerenstvu za organizaciju i/ili provedbu natjecanja, smotre i sl. za djecu na županijskoj ili državnoj razini (po događanju) – – – – – |
2 |
|
Rad u povjerenstvu za organizaciju i/ili provedbu natjecanja, smotre i sl. za djecu na međunarodnoj razini (po događanju) – – |
3 |
|
Mentorstvo studentima na stručno-pedagoškoj praksi odgojiteljskih i drugih studija (po godini) – – – – – |
1 |
|
Mentorstvo studentima dječjih vrtića vježbaonica odgojiteljskih i drugih studija (po godini) – – – – – |
2 |
|
Mentorstvo pripravniku (po pripravniku) – – – – – |
3 |
|
PREDAVANJA, RADIONICE I EDUKACIJE |
||
Predavanje, radionica ili ogledni sat u dječjem vrtiću ili na gradskoj razini (po broju održanih, međusobno različitih, uživo ili online, uz pozitivnu evaluaciju sudionika; do dva suautora) – – – – – |
1 |
|
Predavanje, radionica ili ogledni sat na županijskoj razini (po broju održanih, međusobno različitih, uživo ili online, uz pozitivnu evaluaciju sudionika; do dva suautora) – – – – – |
2 |
|
Predavanje, radionica ili ogledni sat na međužupanijskoj/regionalnoj ili državnoj razini (po broju održanih, međusobno različitih, uživo ili online, uz pozitivnu evaluaciju sudionika; do dva suautora) – – – – |
3 |
|
Predavanje ili radionica na međunarodnoj razini (po broju održanih, uživo ili online; uz pozitivnu evaluaciju sudionika; do dva suautora) – – – – – |
4 |
|
Dijeljenje primjera dobre prakse u primjeni inovativnih metoda poučavanja (primjerice u drugim dječjim vrtićima, strukovnim udruženjima odgojitelja i stručnih suradnika, na obrazovnim portalima, mrežnim stranicama dječjeg vrtića, knjigama, zbornicima i brošurama) ako nije vrednovano u kategoriji stručni članci, nastavni materijali i obrazovni sadržaji (po primjeru) – – – – – |
3 |
|
Vođenje edukacija za roditelje (po godini) – – – |
1 |
|
Sudjelovanje na međunarodnim radionicama izvan Republike Hrvatske (strukturirani tečajevi, promatranje rada (job shadowing), poučavanje u inozemnim ustanovama (teaching assignment); zajedničke aktivnosti učenja i poučavanja (short-term joint staff training events), (po broju radionica ili aktivnosti mobilnosti) 3 boda za strukturirane tečajeve s potvrdom o sudjelovanju – – 4 boda za promatranje rada (job shadowing) s potvrdom o sudjelovanju – – 5 bodova za poučavanje u inozemnim ustanovama (teaching assignment); zajedničke aktivnosti učenja i poučavanja (short-term joint staff training events) uz potvrdu o uspješnosti – – |
3 – 5 |
|
Sudjelovanje u edukaciji na državnoj razini (po broju edukacija, međusobno različitih, uživo ili online) od 5 do 10 sati = 1 bod – – – – – od 11 do 20 sati = 2 boda – – – od 21 do 30 sati = 3 boda – – – više od 30 sati = 4 boda – – – |
1 – 4 |
|
Vođenje ili mentoriranje edukacije na državnoj razini (po broju edukacija, međusobno različitih, uživo ili online, uz pozitivnu evaluaciju sudionika) do 3 sata = 1 bod – – od 4 do 5 sati = 2 boda – – od 6 do 10 sati = 3 boda – – od 11 do 20 sati = 4 boda – – od 21 do 30 sati = 5 bodova – – više od 30 sati = 6 bodova – – |
1 – 6 |
|
Sudjelovanje u edukaciji na međunarodnoj razini (po broju edukacija, međusobno različitih, uživo ili online) od 5 do 10 sati = 2 boda – – od 11 do 20 sati = 3 boda – – od 21 do 30 sati = 4 boda – – više od 30 sati = 5 bodova – – |
2 – 5 |
|
Vođenje ili mentoriranje edukacije na međunarodnoj razini (po broju edukacija, međusobno različitih, uživo ili online, uz pozitivnu evaluaciju sudionika) od 5 do 10 sati = 4 boda – – – od 11 do 20 sati = 5 bodova – – od 21 do 30 sati = 6 bodova – – više od 40 sati = 7 bodova – – |
4 – 7 |
|
RAD U STRUČNIM SEKCIJAMA, UDRUGAMA, STRUČNO-RAZVOJNOM CENTRU I SL. |
||
Doprinos struci izlaganjima ili radionicama u strukovnim udrugama, sekcijama, stručno-razvojnom centru koje potiču, razvijaju i unapređuju struku (po godini i po izlaganju/radionici) – – – – – |
1 |
|
Vođenje stručne udruge, sekcije, stručno-razvojnog centra koji su povezani s odgojem i obrazovanjem na lokalnoj ili županijskoj razini (po godini) – – – – – |
1 |
|
Vođenje stručne udruge, sekcije, stručno-razvojnog centra koji su povezani s odgojem i obrazovanjem na regionalnoj, međužupanijskoj ili državnoj razini (po godini) – – – – – |
2 |
|
Vođenje stručnog društva, udruge, sekcije, stručno-razvojnog centra, kluba ili sekcije na gradskoj razini (po godini) – – – – – |
1 |
|
Neposredan odgojno-obrazovni rad s djecom izvan dječjeg vrtića, odnosno u organizaciji ustanova ili udruga civilnog društva koje provode aktivnosti u području odgoja i obrazovanja djece i mladih (po godini) – – – – – |
2 |
|
STRUČNI I ZNANSTVENI ČLANCI, STRUČNE KNJIGE, PRIRUČNICI, DIGITALNO-OBRAZOVNI SADRŽAJI, SLIKOVNICE I DR. |
||
Objavljivanje stručnog članka u tiskanoj ili online publikaciji u Republici Hrvatskoj (do tri suautora; po broju objavljenih radova) – – – – – |
3 |
|
Objavljivanje stručnog članka u tiskanoj ili online publikaciji izvan Republike Hrvatske (do tri suautora; po broju objavljenih radova) – – – – – |
4 |
|
Objavljivanje znanstvenog članka u tiskanoj ili online publikaciji u Republici Hrvatskoj (do tri suautora; po broju objavljenih radova) – – – |
5 |
|
Objavljivanje znanstvenog članka u tiskanoj ili online publikaciji izvan Republike Hrvatske (do tri suautora; po broju objavljenih radova) – – – |
6 |
|
Pisanje recenzije stručnih knjiga, priručnika ili članaka (po broju) – – – |
3 |
|
Prijevod stručne literature, računalnoga obrazovnog programa i sl. – – |
3 |
|
Autorstvo i suautorstvo stručnih knjiga, obrazovnih računalnih programa, priručnika i digitalnih obrazovnih sadržaja, online edukacija (do tri suautora; po broju objavljenih publikacija) – – – – |
6 |
|
Objavljivanje oglednih primjera prilagodbi metoda, sadržaja, aktivnosti i sl. za djecu s teškoćama u razvoju (po broju objavljenih radova) – – – – – |
3 |
|
Objavljivanje oglednih primjera prilagodbi metoda, sadržaja, aktivnosti i sl. za darovitu djecu (po broju objavljenih radova) – – – – – |
3 |
|
Objavljivanje oglednih primjera prilagodbi metoda, sadržaja, aktivnosti i sl. za djecu u posebnim i alternativnim programima (po broju objavljenih radova) – – – – – |
3 |
|
PROJEKTI |
||
Priprema i pisanje projekta na razini dječjeg vrtića (po projektu), ako je projekt prihvaćen – – – – |
1 |
|
Priprema i pisanje projekta na državnoj razini (po projektu), ako je projekt prihvaćen – – – |
2 |
|
Priprema i pisanje projekta na međunarodnoj razini (po projektu), ako je projekt prihvaćen – – – – |
3 |
|
Vođenje ili koordiniranje projekta na razini dječjeg vrtića ili gradskoj razini (po projektu) – – – |
2 |
|
Vođenje ili koordiniranje projekta u trajanju od najmanje godinu dana na razini dječjeg vrtića ili gradskoj razini (po projektu) – – – |
3 |
|
Vođenje ili koordiniranje projekta u trajanju od najmanje godinu dana na državnoj razini (po projektu) – – |
4 |
|
Vođenje ili koordiniranje jednogodišnjeg projekta na međunarodnoj razini (po projektu) – – – |
5 |
|
Vođenje ili koordiniranje višegodišnjeg projekta na međunarodnoj razini (po projektu) – – – |
6 |
|
Sudjelovanje i doprinos realizaciji rezultata projekta na razini dječjeg vrtića ili gradskoj razni (po projektu) – – – – – |
2 |
|
Sudjelovanje i doprinos realizaciji rezultata projekta na državnoj razini (po projektu) – – – – |
3 |
|
Sudjelovanje i doprinos realizaciji rezultata projekta na međunarodnoj razini (po projektu) – – – |
4 |
|
UNAPRJEĐENJE RADA DJEČJEG VRTIĆA |
||
Sudjelovanje u timu za samovrednovanje – – – – |
1 |
|
Sudjelovanje u vanjskom vrednovanju dječjeg vrtića pri NCVVO-u (po godini) – – – |
2 |
|
Rad u timu za kvalitetu / rad u Povjerenstvu za kvalitetu pri NCVVO-u (po godini) – – – |
3 |
|
Sudjelovanje u izradi posebnih, alternativnih i drugih programa u dječjem vrtiću – – – – – |
3 |
|
Vođenje tima za kvalitetu / rad koordinatora samovrednovanja (po godini) – – – – – |
3 |
|
Uređivanje mrežne stranice dječjeg vrtića, lista dječjeg vrtića ili stranice na društvenim mrežama (po godini i po publikaciji) – – – – – |
2 |
|
Pripremanje i organizacija javnog događanja u dječjem vrtiću ili na općinskoj/gradskoj razini (po događanju) – – – – – |
1 |
|
Pripremanje i organizacija javnog događanja vezanog uz obrazovanje na županijskoj ili državnoj razini (po događanju) – – – |
2 |
|
Vođenje ili koordiniranje javnog događaja vezanog uz obrazovanje na državnoj razini (po događaju) – – – |
3 |
|
Vođenje ili koordiniranje rada stručno-razvojnog centra vezanog uz obrazovanje na državnoj razini (po ciklusu) – – – – – |
6 |
|
Vođenje stručnog usavršavanja u dječjem vrtiću prema Godišnjem planu i programu odgojno-obrazovnog rada – – – – – |
1 |
|
RAD NA UNAPRJEĐENJU SUSTAVA ODGOJA I OBRAZOVANJA |
||
Rad u povjerenstvima, radnim skupinama ili timovima koje imenuje Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih – – – – – |
4 |
|
Sudjelovanje u radnim skupinama, povjerenstvima i sl. za izradu strateških, zakonodavnih, kurikulumskih i sl. dokumenata na općinskoj/gradskoj/državnoj razini (po skupini i po godini), pri drugim ministarstvima i tijelima – – – – – |
3 |
|
Rad u Povjerenstvu za polaganje stručnih ispita (po odluci i po godini) – – – – – |
2 |
|
Sudjelovanje u provođenju odgojno-obrazovnog istraživanja na vrtićnoj, općinskoj/gradskoj ili županijskoj razini (po istraživanju) – – – |
2 |
|
Sudjelovanje u provođenju odgojno-obrazovnog istraživanja na međužupanijskoj, državnoj ili međunarodnoj razini (po istraživanju) – – – |
3 |
|
Sudjelovanje u eksperimentalnom programu u skladu sa Zakonom o predškolskom odgoju i obrazovanju (po pedagoškoj godini) – – – – |
4 |
|
Priprema i provedba odgojno-obrazovnog istraživanja na vrtićnoj, općinskoj/gradskoj ili županijskoj razini uz objavu rada (po broju) – – – |
2 |
|
Priprema i provedba odgojno-obrazovnog istraživanja na međužupanijskoj/državnoj razini uz objavu rada (po broju) – – – |
3 |
|
Priprema i provedba odgojno-obrazovnog istraživanja na međunarodnoj razini uz objavu rada (po broju) – – – |
4 |
|
Podnositelj zahtjeva _________________________ Vlastoručni potpis
U |
_____________, |
____________ |
godine |
|
Mjesto |
datum |
|
Izvor: https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2024_07_83_1421.html