Baza je ažurirana 20.11.2024. 

zaključno sa NN 109/24

EU 2024/2679

PRESTAO VAŽITI ALI VIDI OVDJE!
Objavljeno u NN 60/15 od 30.05.2015.:

 

VLADA REPUBLIKE HRVATSKE

Na temelju članka 63. stavka 2. Zakona o sustavu državne uprave (»Narodne novine«, br. 150/2011 i 12/2013 – Odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 28. svibnja 2015. godine donijela

 

UREDBU O IZMJENAMA I DOPUNAMA UREDBE O UNUTARNJEM USTROJSTVU MINISTARSTVA RADA I MIROVINSKOGA SUSTAVA

Članak 1.

U Uredbi o unutarnjem ustrojstvu Ministarstva rada i mirovinskoga sustava (»Narodne novine«, broj 25/2014), u članku 2. točka 6. mijenja se i glasi:

»6. Uprava za upravljanje operativnim programima Europske unije«.

Članak 2.

U članku 21. stavku 1. iza riječi: »iz područja zapošljavanja,« dodaju se riječi: »rješava u upravnim stvarima u prvostupanjskom postupku u vezi sa stjecanjem statusa integrativnih radionica i zaštitnih radionica za zapošljavanje osoba s invaliditetom, rješava u upravnim stvarima u drugostupanjskom postupku u vezi s pravom na profesionalnu rehabilitaciju nezaposlenih osoba s invaliditetom te obvezom plaćanja novčane naknade u slučaju neispunjenja kvote za zapošljavanje osoba s invaliditetom,«.

Članak 3.

U članku 25. stavku 1. iza riječi: »međunarodne pomoći,« dodaju se riječi: »rješava u upravnim stvarima u prvostupanjskom postupku u vezi sa stjecanjem statusa integrativnih radionica i zaštitnih radionica za zapošljavanje osoba s invaliditetom, rješava u upravnim stvarima u drugostupanjskom postupku u vezi s pravom na profesionalnu rehabilitaciju nezaposlenih osoba s invaliditetom te obvezom plaćanja novčane naknade u slučaju neispunjenja kvote za zapošljavanje osoba s invaliditetom,«.

Članak 4.

Članak 26. mijenja se i glasi:

»Služba analitičke i pravne podrške obavlja upravne, stručne i analitičke poslove u vezi s normativnim uređenjem područja tržišta rada i prava vezanih uz poticanje zapošljavanja, odnosno prava vezanih uz posredovanje pri zapošljavanju, prava nezaposlenih osoba s invaliditetom vezanih uz profesionalnu rehabilitaciju, osiguranja za slučaj nezaposlenosti, osiguranja radničkih potraživanja za slučaj stečaja poslodavca, upravne i stručne poslove vezane uz vođenje registra agencija za privremeno zapošljavanje i izdavanje dozvola za obavljanje djelatnosti u vezi sa zapošljavanjem, poslove upravnog nadzora nad javnim ustanovama na području tržišta rada i zapošljavanja, rješava u upravnim stvarima u prvostupanjskom postupku u vezi sa stjecanjem statusa integrativnih radionica i zaštitnih radionica za zapošljavanje osoba s invaliditetom, rješava u upravnim stvarima u drugostupanjskom postupku u vezi s pravom na profesionalnu rehabilitaciju nezaposlenih osoba s invaliditetom te obvezom plaćanja novčane naknade u slučaju neispunjenja kvote za zapošljavanje osoba s invaliditetom, te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.«.

Članak 5.

Naslov iznad članka 35. i članak 35. mijenjaju se i glase:

»6. UPRAVA ZA UPRAVLJANJE OPERATIVNIM PROGRAMIMA EUROPSKE UNIJE

Članak 35.

Uprava za upravljanje operativnim programima Europske unije obavlja poslove upravljanja i provedbe Operativnog programa »Razvoj ljudskih potencijala 2007. – 2013.« i Operativnog programa »Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020.«, koji se sufinanciraju sredstvima Europskog socijalnog fonda, kao i upravljanja Operativnim programom financiranim iz Fonda za europsku pomoć najugroženijima (FEAD), te programima financiranima iz drugih fondova Europske unije u području rada i zapošljavanja, uključujući uspostavu i kontrolu rada sustava, financijsko upravljanje i kontrolu, praćenje, vrednovanje i informiranje, pripremu i provedbu programa i projekata, suradnju s Europskom komisijom vezano uz provedbu operativnih programa, te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.

U Upravi za upravljanje operativnim programima Europske unije ustrojavaju se:

6.1. Sektor za pripremu i provedbu projekata, praćenje i vrednovanje

6.2. Sektor za provedbu operativnih programa.«.

Članak 6.

Naslov iznad članka 36. i članak 36. mijenjaju se i glase:

»6.1. Sektor za pripremu i provedbu projekata, praćenje i vrednovanje

Članak 36.

Sektor za pripremu i provedbu projekata, praćenje i vrednovanje koordinira, upravlja i kontrolira poslovne procese u Sektoru, obavlja stručne, administrativne i druge poslove koji se odnose na praćenje i analizu provedbe Operativnog programa »Razvoj ljudskih potencijala 2007. – 2013.«, Operativnog programa »Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020.« i Operativnog programa financiranog iz Fonda za europsku pomoć najugroženijima (FEAD), planira i priprema projekte za područja ulaganja iz djelokruga Ministarstva u koordinaciji s drugim upravama Ministarstva, priprema dokumentaciju te provodi postupke dodjele sredstava, koordinira pripremu i odobrenje dokumentacije za postupke dodjele sredstava u nadležnosti drugih tijela sustava, prati i analizira tijek realizacije operativnih programa, uspostavlja odbore za praćenje operativnih programa i osigurava njihovo funkcioniranje, koordinira provedbu postupaka vrednovanja operativnih programa, sudjeluje u radu Odbora Europskog socijalnog fonda i drugih odbora Europske komisije, osigurava provedbu mjera informiranja i vidljivosti, sudjeluje u radu relevantnih tijela u Republici Hrvatskoj i na međunarodnoj razini u vezi s fondovima Europske unije, sudjeluje na godišnjim sastancima s Europskom komisijom o napretku provedbe operativnih programa, te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.

U Sektoru za pripremu i provedbu projekata, praćenje i vrednovanje ustrojavaju se:

6.1.1. Služba za programiranje i projekte iz nadležnosti Ministarstva rada i mirovinskoga sustava

6.1.2. Služba za praćenje, vrednovanje i informiranje

6.1.3. Služba za pripremu i provedbu projekata.«.

Članak 7.

Naslov iznad članka 37. i članak 37. mijenjaju se i glase:

»6.1.1. Služba za programiranje i projekte iz nadležnosti Ministarstva rada i mirovinskoga sustava

Članak 37.

Služba za programiranje i projekte iz nadležnosti Ministarstva rada i mirovinskoga sustava koordinira, upravlja i kontrolira poslovne procese u Službi, priprema priručnike o internim procedurama i obavlja stručne, administrativne i druge poslove koji se odnose na koordinaciju, pripremu i planiranje godišnjih i višegodišnjih planova i programa rada u području razvoja ljudskih potencijala u suradnji s ostalim tijelima u sustavu upravljanja i provedbe, upravama Ministarstva, drugim nadležnim ministarstvima i institucijama, socijalnim partnerima i civilnim društvom, priprema dokumente za korištenje Europskog socijalnog fonda, osigurava da su projekti odabrani za financiranje u skladu s kriterijima odabira primjenjivima na operativne programe, obavlja poslove pripreme i osiguranja kvalitete dokumentacije za provedbu postupaka dodjele sredstava za projekte iz nadležnosti Ministarstva u okviru provedbe Operativnog programa »Razvoj ljudskih potencijala 2007. – 2013.«, Operativnog programa »Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020.« i drugih programa iz područja rada i zapošljavanja, provodi aktivnosti vezane za razvoj i uspostavu sustava za društveno poduzetništvo, te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.

U Službi za programiranje i projekte iz nadležnosti Ministarstva rada i mirovinskoga sustava ustrojavaju se:

6.1.1.1. Odjel za programiranje

6.1.1.2. Odjel za pripremu i provedbu projekata iz nadležnosti Ministarstva rada i mirovinskoga sustava

6.1.1.3. Odjel za pripremu i provedbu projekata iz područja društvenog poduzetništva.«.

Članak 8.

Članak 38. mijenja se i glasi:

»Odjel za programiranje obavlja stručne i administrativne poslove u vezi s koordinacijom i pripremanjem godišnjih i višegodišnjih planova i programa rada u području razvoja ljudskih potencijala uključujući Program za zapošljavanje i socijalne inovacije (EaSI) i Europski fond za prilagodbu globalizaciji, koordinira provedbu Operativnog programa financiranog iz Fonda za europsku pomoć najugroženijima (FEAD), koordinira postupak pripreme i revizije operativnih programa, provodi partnerske konzultacije sa svim relevantnim sudionicima uključenima u pripremu i provedbu operativnih programa, prati ispunjenje ex-ante uvjeta Operativnog programa »Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020.«, sudjeluje u koordinaciji pripreme odgovarajućega broja projektnih prijedloga za financiranje u području razvoja ljudskih potencijala, uključujući koordinaciju svih aktivnosti vezanih za odobravanje sažetaka operacija, te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.«.

Članak 9.

Naslov iznad članka 39. i članak 39. mijenjaju se i glase:

»6.1.1.2. Odjel za pripremu i provedbu projekata iz nadležnosti Ministarstva rada i mirovinskoga sustava

Članak 39.

Odjel za pripremu i provedbu projekata iz nadležnosti Ministarstva rada i mirovinskoga sustava obavlja stručne i administrativne poslove vezane uz pripremu projekata iz područja zapošljavanja i tržišta rada, mirovinskoga sustava, socijalnog dijaloga, zdravlja i zaštite na radu te inspekcije rada, izradu planova pripreme i provedbe projekata, pripremu dokumentacije, provedbu postupaka dodjele sredstava za područja ulaganja u nadležnosti Ministarstva, uključujući i postupak odabira projekata, praćenje provedbe projekata, te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.«.

Članak 10.

Iza članka 39. dodaju se naslov iznad članka i članak 39.a koji glase:

»6.1.1.3. Odjel za pripremu i provedbu projekata iz područja društvenog poduzetništva

Članak 39.a

Odjel za pripremu i provedbu projekata iz područja društvenog poduzetništva obavlja stručne i administrativne poslove vezane za razvoj i uspostavu sustava za društveno poduzetništvo u području institucionalnog i zakonodavnog okvira, uspostavlja i vodi evidenciju društvenih poduzetnika, priprema projekte iz područja društvenog poduzetništva, izrađuje planove pripreme i provedbe projekata, priprema dokumentaciju, te provodi postupke dodjele sredstava društvenim poduzetnicima, provodi aktivnosti vezane uz promicanje i vidljivost društvenog poduzetništva, koordinira obrazovne aktivnosti u području društvenog poduzetništva, prati provedbu Strategije razvoja društvenog poduzetništva 2015. – 2020., te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.«.

Članak 11.

Naslov iznad članka 40. i članak 40. mijenjaju se i glase:

»6.1.2. Služba za praćenje, vrednovanje i informiranje

Članak 40.

Služba za praćenje, vrednovanje i informiranje koordinira, upravlja i kontrolira poslovne procese u Službi, koordinira rad odbora za praćenje operativnih programa i osigurava pravovremenu pripremu i dostavu potrebne dokumentacije kojom se osigurava nadzor nad kvalitetom provedbe operativnih programa, koordinira pripremu izvješća i dostavlja Europskoj komisiji godišnja i završna izvješća o provedbi operativnih programa, osigurava provođenje postupaka vrednovanja operativnih programa, osigurava elektroničku razmjenu podataka s Europskom komisijom, koordinira provedbu vrednovanja operativnih programa u skladu s planovima vrednovanja, koordinira rad i surađuje s ostalim unutarnjim ustrojstvenim jedinicama, ostalim tijelima u sustavu upravljanja i kontrole u svrhu praćenja i analize tijeka realizacije provedbe operativnih programa, analizira ispunjenje pokazatelja u okviru provedbe operativnih programa, sudjeluje u procesu uspostave, održavanja i nadgradnje sustava za praćenje provedbe projekata prema pokazateljima zadanima u operativnim programima, provodi aktivnosti informiranja i vidljivosti, te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.

U Službi za praćenje, vrednovanje i informiranje ustrojavaju se:

6.1.2.1. Odjel za praćenje i vrednovanje

6.1.2.2. Odjel za informiranje.«.

Članak 12.

Naslov iznad članka 41. i članak 41. mijenjaju se i glase:

»6.1.2.1. Odjel za praćenje i vrednovanje

Članak 41.

Odjel za praćenje i vrednovanje obavlja stručne i administrativne poslove u vezi s praćenjem operativnih programa, koordinacijom nacrta godišnjih i završnih izvješća o provedbi i ostalih relevantnih dokumenata za odbore za praćenje, surađuje s Europskom komisijom u svim pitanjima u vezi s radom odbora, obavlja stručne poslove u vezi s praćenjem i analizom uspješnosti provedbe operativnih programa, sudjeluje u uspostavi, održavanju i uspješnom funkcioniranju sustava za praćenje provedbe projekata prema pokazateljima provedbe zadanima u operativnim programima, koordinira aktivnosti vezane uz praćenje podataka kroz integrirani informatički sustav MIS, priprema nacrte godišnjih i završnih izvješća o provedbi, koordinira aktivnosti praćenja unutar strukture upravljanja i kontrole operativnih programa, koordinira rad s ostalim unutarnjim ustrojstvenim jedinicama, ostalim tijelima u sustavu upravljanja i kontrole u svrhu praćenja i analize tijeka realizacije provedbe operativnih programa, definira pokazatelje za praćenje provedbe na razini operativnih programa prilikom revizije operativnih programa i njihovo usklađivanje s pokazateljima provedbe na razini prioriteta/specifičnih ciljeva/operacija, provodi aktivnosti u vezi s vrednovanjem operativnih programa, koordinacijom rada strukture upravljanja i kontrole operativnih programa prilikom praćenja podataka u određenom području i osigurava njihovo usklađivanje s razine operacija i mjera na razinu operativnih programa, priprema i provodi evaluacijske aktivnosti u okviru operativnih programa, koordinira i upravlja radom mreže evaluatora u okviru operativnih programa, sudjeluje u radu Evaluacijske skupine Europske komisije, osigurava informacije o evaluacijskim aktivnostima, koordinira razmjenu informacija vezano uz evaluacijske preporuke i prati njihovu provedbu u sustavu te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.«.

Članak 13.

Naslov iznad članka 42. i članak 42. mijenjaju se i glase:

»6.1.2.2. Odjel za informiranje

Članak 42.

Odjel za informiranje obavlja stručne i administrativne poslove vezane za informiranje svih relevantnih tijela i dionika o provedbi operativnih programa, te o rezultatima vrednovanja operativnih programa putem različitih kampanja i ostalih aktivnosti vezanih za informiranje i vidljivost, vodi evidenciju projekata financiranih iz sredstava Europske unije, objavljuje listu korisnika projekata, uključujući iznose javnih sredstava koji su alocirani po pojedinom projektu uz naglašavanje uloge Europske unije i osiguranje transparentnosti kad je u pitanju pomoć iz fondova Europske unije, koordinira informacije na razini relevantnih internetskih stranica, ažurira sadržaj internetskih stranica operativnih programa, surađuje u procesu izrade i provedbe Komunikacijske strategije za fondove Europske unije, izrađuje Komunikacijski akcijski plan na razini pojedinog operativnog programa, sudjeluje u provedbi informativnih kampanja i izradi promotivnih materijala Ministarstva vezanih za fondove Europske unije, koordinira promotivne aktivnosti s Koordinacijskim tijelom, te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.«.

Članak 14.

Iza članka 42. dodaju se naslovi iznad članaka i članci 42.a, 42.b i 42.c koji glase:

»6.1.3. Služba za pripremu i provedbu projekata

Članak 42.a

Služba za pripremu i provedbu projekata koordinira, upravlja i kontrolira poslovne procese u Službi vezane uz pripremu i provedbu projekata iz područja socijalnog uključivanja, obrazovanja, razvoja civilnoga društva i dobrog upravljanja sukladno Uredbi o tijelima u sustavima upravljanja i kontrole korištenja Europskog socijalnog fonda, Europskog fonda za regionalni razvoj i Kohezijskog fonda, obavlja poslove pripreme, osiguranja kvalitete i odobrenja dokumentacije za postupke dodjele sredstava u okviru provedbe Operativnog programa »Razvoj ljudskih potencijala 2007. – 2013.«, Operativnog programa »Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020.« i drugih operativnih programa, te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.

U Službi za pripremu i provedbu projekata ustrojavaju se:

6.1.3.1. Odjel za pripremu i provedbu projekata iz područja socijalne uključenosti i obrazovanja

6.1.3.2. Odjel za pripremu i provedbu projekata iz područja razvoja civilnoga društva i dobrog upravljanja.

6.1.3.1. Odjel za pripremu i provedbu projekata iz područja socijalne uključenosti i obrazovanja

Članak 42.b

Odjel za pripremu i provedbu projekata iz područja socijalne uključenosti i obrazovanja obavlja stručne i administrativne poslove vezane uz koordinaciju i suradnju s Posredničkim tijelima razine 1 i korisničkim institucijama vezano uz izradu planova pripreme i provedbe projekata, pripremu projekata iz područja socijalne uključenosti i obrazovanja, pripremu i osiguranje kvalitete dokumentacije, odobrava dokumentaciju pri provedbi projekata u nadležnosti drugih tijela, provodi postupke dodjele sredstava, prati provedbu projekata, te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.

6.1.3.2. Odjel za pripremu i provedbu projekata iz područja razvoja civilnoga društva i dobrog upravljanja

Članak 42.c

Odjel za pripremu i provedbu projekata iz područja razvoja civilnoga društva i dobrog upravljanja obavlja stručne i administrativne poslove vezane uz koordinaciju i suradnju s Posredničkim tijelima razine 1 i korisničkim institucijama vezano uz izradu planova pripreme i provedbe projekata iz područja razvoja civilnoga društva i dobrog upravljanja, priprema projekte iz područja dobrog upravljanja, koordinira pripremu i osiguranje kvalitete dokumentacije, odobrava dokumentaciju pri provedbi projekata u nadležnosti drugih tijela, provodi postupke dodjele sredstava, prati provedbu projekata, te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.«.

Članak 15.

Naslov iznad članka 43. i članak 43. mijenjaju se i glase:

»6.2. Sektor za provedbu operativnih programa

Članak 43.

Sektor za provedbu operativnih programa koordinira i kontrolira poslovne procese u Sektoru, obavlja stručne, administrativne i upravne poslove vezano uz provedbu Operativnog programa »Razvoj ljudskih potencijala 2007. – 2013.«, Operativnog programa »Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020.« i drugih operativnih programa iz nadležnosti Uprave, uključujući financijsko upravljanje i kontrolu, planiranje korištenja sredstava na programskoj razini, praćenje i izvještavanje o ostvarenju financijskih pokazatelja u skladu s kriterijima učinkovitosti, upravlja sustavom za financijsko praćenje provedbe operativnih programa, provedbe projekata i tijeka financijskih sredstava, izrađuje interna, godišnja i završna izvješća o financijskoj provedbi operativnih programa, priprema i provodi projekte iz područja tehničke pomoći operativnih programa, uspostavlja pravila i procedure za provedbu operativnih programa, daje stručnu podršku tijelima u sustavu, osigurava kvalitetu provedbe operativnih programa, planira i koordinira provedbu provjera na razini sustava, izrađuje izvješća o revizijskim nalazima i preporukama, kontrolira kvalitetu dokumentacije, te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.

U Sektoru za provedbu operativnih programa ustrojavaju se:

6.2.1. Služba za financijsko upravljanje operativnim programima i analitiku

6.2.2. Služba za koordinaciju i upravljanje sustavom.«.

Članak 16.

Naslov iznad članka 44. i članak 44. mijenjaju se i glase:

»6.2.1. Služba za financijsko upravljanje operativnim programima i analitiku

Članak 44.

Služba za financijsko upravljanje operativnim programima i analitiku koordinira, upravlja i kontrolira poslovne procese u Službi vezane uz financijsku provedbu Operativnog programa »Razvoj ljudskih potencijala 2007. – 2013.«, Operativnog programa »Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020.«, Operativnog programa financiranog iz Fonda za europsku pomoć najugroženijima (FEAD), te drugih operativnih programa iz nadležnosti Uprave, uključujući planiranje korištenja sredstava na programskoj razini, planiranje i praćenje izvršenja proračuna u dijelu koji se odnosi na sufinanciranje iz Europskog socijalnog fonda te pripremu prijedloga korektivnih mjera, osiguravanje korištenja sredstava programa u skladu s godišnjim i višegodišnjim ciljnim vrijednostima u svrhu izbjegavanja automatskog opoziva sredstava (N+3) i usklađenosti provedbe s utvrđenim okvirom za učinkovitost, praćenje i izvještavanje o ostvarenju financijskih pokazatelja u skladu s kriterijima učinkovitosti, upravljanje sustavom za financijsko praćenje provedbe projekata i tijeka financijskih sredstava, izvještavanje o odobrenim troškovima i postupcima prema Tijelu za ovjeravanje, pripremu dokumenata kojima se iskazuju nastali izdaci u cilju njihova ovjeravanja i refundacije od strane Europske komisije, koordinira korištenje tehničke pomoći, priprema i provodi projekte unutar prioriteta tehničke pomoći operativnih programa, priprema analitičke podloge vezane za financijske aspekte provedbe operativnih programa, te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.

U Službi za financijsko upravljanje operativnim programima i analitiku ustrojavaju se:

6.2.1.1. Odjel za financijsku provedbu operativnih programa i analitiku

6.2.1.2. Odjel za provedbu projekata tehničke pomoći.«.

Članak 17.

Naslov iznad članka 45. i članak 45. mijenjaju se i glase:

»6.2.1.1. Odjel za financijsku provedbu operativnih programa i analitiku

Članak 45.

Odjel za financijsku provedbu operativnih programa i analitiku obavlja stručne i administrativne poslove vezane uz osiguravanje korištenja sredstava Operativnog programa »Razvoj ljudskih potencijala 2007. – 2013.«, Operativnog programa »Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020.« i Operativnog programa financiranog iz Fonda za europsku pomoć najugroženijima (FEAD) te drugih operativnih programa iz nadležnosti Uprave, u skladu s godišnjim i višegodišnjim ciljnim vrijednostima u svrhu izbjegavanja automatskog opoziva sredstava, uključujući pripremu financijskih planova i prognoza korištenja sredstava te praćenje njihove provedbe, praćenje provedbe pravila (N+3), poduzimanje potrebnih mjera s ciljem sprečavanja povrata neutrošenih sredstava te odobravanje preraspodjele sredstava, pružanje uputa ostalim tijelima operativne strukture u vezi s financijskim planiranjem, kao i o svim drugim pitanjima financijskog upravljanja, potvrđivanje da su troškovi pristigli na naplatu načinjeni u skladu s relevantnim pravilima, te da su zahtjevi za plaćanjem korisnika valjani, praćenje nacionalnih propisa i propisa Europske unije u vezi s financijskim upravljanjem, obavlja provjeru nastalih izdataka te pripremu dokumenata kojima se iskazuju nastali izdaci u cilju njihova ovjeravanja i refundacije od strane Europske komisije, obavlja poslove vezane uz praćenje i izvještavanje o ostvarenju financijskih pokazatelja operativnih programa iz nadležnosti Uprave, uključujući utvrđivanje financijskih pokazatelja za praćenje ostvarivanja rezultata operativnih programa, izradu internih, godišnjih i završnih izvješća i analiza u tabelarnom i grafičkom obliku o financijskoj provedbi operativnih programa te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.«.

Članak 18.

Naslov iznad članka 46. i članak 46. mijenjaju se i glase:

»6.2.1.2. Odjel za provedbu projekata tehničke pomoći

Članak 46.

Odjel za provedbu projekata tehničke pomoći obavlja stručne i administrativne poslove vezane uz pripremu dokumentacije za provedbu projekata tehničke pomoći u okviru operativnih programa i njihovu provedbu, organiziranje redovitih mjesečnih sastanaka za projekte tehničke pomoći s predstavnicima tijela unutar strukture upravljanja i kontrole, kao i s predstavnicima tijela horizontalne razine s ciljem praćenja provedbe projekata, vodi evidenciju ocjenjivača projektnih prijedloga, priprema izvješća i planove provedbe projekata tehničke pomoći, obavlja poslove Jedinice za provedbu projekata u okviru programa IPA komponenta I. i Prijelaznog instrumenta i u tu svrhu surađuje s ostalim unutarnjim ustrojstvenim jedinicama u Upravi i ostalim upravama Ministarstva, te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.«.

Članak 19.

Naslov iznad članka 47. i članak 47. mijenjaju se i glase:

»6.2.2. Služba za koordinaciju i upravljanje sustavom

Članak 47.

Služba za koordinaciju i upravljanje sustavom koordinira, upravlja i kontrolira poslovne procese u Službi vezane uz uspostavu pravila i procedura vezanih uz provedbu operativnih programa, pripreme i izrade priručnika o postupanju unutarnjih ustrojstvenih jedinica Uprave, pripremu opisa sustava i drugih dokumenata potrebnih za akreditaciju sustava upravljanja i kontrole, reviziju i provjere na razini sustava upravljanja i kontrole, priprema dokumentaciju vezanu uz revizije sustava upravljanja i kontrole te koordinaciju postupanja tijela vezano uz revizije, provjeru kvalitete dokumentacije izrađene u odjelima za pripremu i provedbu projekata prije njezina odobrenja, kontrolu i odobravanje dokumentacije za projekte u kojima Ministarstvo obavlja funkciju Posredničkog tijela razine 1, te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.

U Službi za koordinaciju i upravljanje sustavom ustrojavaju se:

6.2.2.1. Odjel za procedure i horizontalna pitanja

6.2.2.2. Odjel za osiguranje kvalitete dokumentacije, revizije i provjere na razini sustava.«.

Članak 20.

Naslov iznad članka 48. i članak 48. mijenjaju se i glase:

»6.2.2.1. Odjel za procedure i horizontalna pitanja

Članak 48.

Odjel za procedure i horizontalna pitanja obavlja poslove koji se odnose na izradu prijedloga pravilnika, smjernica i sporazuma kojima tijela u sustavu upravljanja i kontrole utvrđuju načine provedbe uloga koje su im dodijeljene, priprema i izrađuje priručnike o postupanju unutarnjih ustrojstvenih jedinica Uprave, priprema opise sustava i druge dokumente potrebne za akreditaciju sustava upravljanja i kontrole, vodi evidenciju o imenovanjima, daje stručnu podršku tijelima u sustavima upravljanja i kontrole vezano uz primjenu pravila i propisa, osobito vezano uz horizontalna pitanja provedbe u područjima javne nabave, integrirani informatički sustav MIS, državnih potpora i drugih područja, koordinira i organizira redovite mjesečne sastanke tijela u sustavu, pruža podršku u slučajevima nepravilnosti, koordinira procese i pruža administrativnu podršku vezano za prigovore, žalbe i tužbe koje se odnose na odabir ili provedbu operacija sufinanciranih iz Europskog socijalnog fonda, te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.«.

Članak 21.

Naslov iznad članka 49. i članak 49. mijenjaju se i glase:

»6.2.2.2. Odjel za osiguranje kvalitete dokumentacije, revizije i provjere na razini sustava

Članak 49.

Odjel za osiguranje kvalitete dokumentacije, revizije i provjere na razini sustava obavlja stručne i administrativne poslove vezane uz provjeru formalne kvalitete dokumentacije koju na provjeru dostavljaju odjeli za pripremu i provedbu projekata prije njezina odobrenja, kontrolira i odobrava dokumentaciju za projekte u kojima Ministarstvo obavlja funkciju Posredničkog tijela razine 1, sudjeluje u administrativnim i financijskim provjerama, daje preporuke za ujednačavanje procedura, planira i koordinira provedbu provjera na razini sustava, vodi objedinjenu evidenciju o odstupanjima od standardnih procedura, obavlja sve poslove u vezi s identifikacijom i upravljanjem rizicima, izrađuje registar nalaza i preporuka Tijela za reviziju, prati postupanja tijela po nalazima i preporukama Tijela za reviziju te predlaže daljnje korektivne mjere, priprema dokumentaciju vezanu uz revizije sustava upravljanja i kontrole te koordinaciju postupanja tijela vezano uz revizije na razini sustava, koordinira komunikaciju s tijelima sustava koja su predmetom provjere u pogledu najave provjere i razmjene dokumentacije, provodi provjeru dokumentacije te provjeru na temelju posjeta tijelu i/ili korisniku sredstava, izrađuje izvješća s nalazima i preporukama za poboljšanje rada sustava, te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.«.

Članak 22.

Naslov iznad članka 50. i članak 50. brišu se.

Članak 23.

U članku 52. riječi: »koordinira i sudjeluje u provedbi Programa zajednice za zapošljavanje i socijalne inovacije (EaSI) te ostalih programa zajednice,« brišu se.

Članak 24.

Okvirni broj potrebnih državnih službenika i namještenika u Ministarstvu rada i mirovinskoga sustava prikazan u tablici koja je sastavni dio Uredbe o unutarnjem ustrojstvu Ministarstva rada i mirovinskoga sustava (»Narodne novine«, broj 25/2014), zamjenjuje se Okvirnim broj potrebnih državnih službenika i namještenika u Ministarstvu, koji je sadržan u tablici u prilogu ove Uredbe i njezin je sastavni dio.

Članak 25.

Ministar rada i mirovinskoga sustava, uz prethodnu suglasnost središnjeg tijela državne uprave nadležnog za službeničke odnose, uskladit će Pravilnik o unutarnjem redu Ministarstva s odredbama ove Uredbe u roku 30 dana od dana njezina stupanja na snagu.

Članak 26.

Ova Uredba stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 022-03/15-03/48

Urbroj: 50301-04/12-15-2

Zagreb, 28. svibnja 2015.

Predsjednik

Zoran Milanović, v. r.

 

OKVIRNI BROJ DRŽAVNIH SLUŽBENIKA I NAMJEŠTENIKA MINISTARSTVA RADA I MIROVINSKOGA SUSTAVA

Redni broj

Naziv unutarnje ustrojstvene jedinice

Broj službenika i namještenika

1.

KABINET MINISTRA

12

2.

GLAVNO TAJNIŠTVO MINISTARSTVA

1

 

neposredno u Glavnom tajništvu, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica

1

2.1.

Sektor za ljudske potencijale, opće i tehničke poslove

1

2.1.1.

Služba za ljudske potencijale

6

2.1.2.

Služba za opće i tehničke poslove

1

 

neposredno u Službi za opće i tehničke poslove, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica

1

2.1.2.1.

Pododsjek za poslove pisarnice i pismohrane

5

-

U Središnjoj službi Inspektorata rada – samostalni izvršitelj

1

-

U sjedištu Područnog ureda u Osijeku – samostalni izvršitelj

2

-

U sjedištu Područnog ureda u Rijeci – samostalni izvršitelj

2

-

U sjedištu Područnog ureda u Splitu – samostalni izvršitelj

2

-

U sjedištu Područnog ureda u Varaždinu – samostalni izvršitelj

2

-

U sjedištu Područnog ureda u Zagrebu – samostalni izvršitelj

2

-

U Ispostavi u Virovitici – samostalni izvršitelj

1

-

U Ispostavi u Dubrovniku – samostalni izvršitelj

1

-

U Ispostavi u Šibeniku – samostalni izvršitelj

1

-

U Ispostavi u Zadru – samostalni izvršitelj

1

-

U Ispostavi u Koprivnici – samostalni izvršitelj

1

-

U Ispostavi u Krapini – samostalni izvršitelj

1

-

U Ispostavi u Bjelovaru – samostalni izvršitelj

1

-

U Ispostavi u Karlovcu – samostalni izvršitelj

1

-

U Ispostavi u Sisku – samostalni izvršitelj

1

2.1.2.2.

Pododsjek za opće poslove i upravljanje imovinom

3

2.1.2.3.

Pododsjek za pomoćno-tehničke poslove

5

2.2.

Sektor za financije, proračun i informatičke poslove

1

2.2.1.

Služba za proračun i računovodstvo

5

2.2.2.

Služba za nabavu i informatičke poslove

6

Glavno tajništvo Ministarstva – ukupno

56

3.

UPRAVA ZA RAD I ZAŠTITU NA RADU

 
 

neposredno u Upravi, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica

1

3.1.

Sektor za rad i socijalno partnerstvo

1

3.1.1.

Služba za rad

6

3.1.2.

Služba za socijalno partnerstvo

5

3.2.

Sektor za zaštitu na radu i upravne poslove

1

3.2.1.

Služba za zaštitu na radu

4

3.2.2.

Služba za upravne poslove

4

Uprava za rad i zaštitu na radu – ukupno

22

4.

UPRAVA ZA TRŽIŠTE RADA I ZAPOŠLJAVANJE

 
 

neposredno u Upravi, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica

1

4.1.

Sektor politika zapošljavanja

1

4.1.1.

Služba za nacionalne politike, programe i mjere zapošljavanja

4

4.1.2.

Služba za politike zapošljavanja i suradnju na europskom gospodarskom prostoru

4

4.2.

Sektor analitika tržišta rada

1

4.2.1.

Služba analitičke i pravne podrške

4

4.2.2.

Služba za usklađivanje potreba tržišta rada i obrazovanja

4

Uprava za tržište rada i zapošljavanje – ukupno

19

5.

UPRAVA ZA MIROVINSKI SUSTAV

 
 

neposredno u Upravi, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica

1

5.1.

Sektor za mirovinska osiguranja

1

5.1.1.

Služba za obvezno i dobrovoljno mirovinsko osiguranje

6

5.1.2.

Služba za unaprjeđenje prava osiguranika i korisnika mirovina

4

5.2.

Sektor za koordinaciju sustava socijalne sigurnosti

1

5.2.1.

Služba za bilateralnu koordinaciju

4

5.2.2.

Služba za koordinaciju na temelju propisa Europske unije

4

Uprava za mirovinski sustav – ukupno

21

6.

UPRAVA ZA UPRAVLJANJE OPERATIVNIM PROGRAMIMA EUROPSKE UNIJE

 
 

neposredno u Upravi, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica

1

6.1.

Sektor za pripremu i provedbu projekata, praćenje i vrednovanje

1

6.1.1.

Služba za programiranje i projekte iz nadležnosti Ministarstva rada i mirovinskoga sustava

1

6.1.1.1.

Odjel za programiranje

3

6.1.1.2.

Odjel za pripremu i provedbu projekata iz nadležnosti Ministarstva rada i mirovinskoga sustava

5

6.1.1.3.

Odjel za pripremu i provedbu projekata iz područja društvenog poduzetništva

5

6.1.2.

Služba za praćenje, vrednovanje i informiranje

1

6.1.2.1.

Odjel za praćenje i vrednovanje

5

6.1.2.2.

Odjel za informiranje

3

6.1.3.

Služba za pripremu i provedbu projekata

1

6.1.3.1.

Odjel za pripremu i provedbu projekata iz područja socijalne uključenosti i obrazovanja

5

6.1.3.2.

Odjel za pripremu i provedbu projekata iz područja razvoja civilnoga društva i dobrog upravljanja

5

6.2.

Sektor za provedbu operativnih programa

1

6.2.1.

Služba za financijsko upravljanje operativnim programima i analitiku

1

6.2.1.1.

Odjel za financijsku provedbu operativnih programa i analitiku

6

6.2.1.2.

Odjel za provedbu projekata tehničke pomoći

3

6.2.2.

Služba za koordinaciju i upravljanje sustavom

1

6.2.2.1.

Odjel za procedure i horizontalna pitanja

5

6.2.2.2.

Odjel za osiguranje kvalitete dokumentacije, revizije i provjere na razini sustava

5

Uprava za upravljanje operativnim programima Europske unije – ukupno

58

7.

SAMOSTALNI SEKTOR ZA REVIZIJU I NADZOR MEDICINSKOG VJEŠTAČENJA

10

8.

SAMOSTALNA SLUŽBA ZA EUROPSKE POSLOVE I MEĐUNARODNU SURADNJU

8

9.

SAMOSTALNI ODJEL ZA UNUTARNJU REVIZIJU

4

10.

INSPEKTORAT RADA

 
 

neposredno u Inspektoratu rada, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica

1

10.1.

Središnji ured

 

10.1.1.

Sektor za praćenje i unaprjeđenje rada

1

10.1.1.1.

Služba za analitiku i praćenje rada

5

-

U sjedištu Područnog ureda u Osijeku – samostalni izvršitelj

1

-

U sjedištu Područnog ureda u Rijeci – samostalni izvršitelj

1

-

U sjedištu Područnog ureda u Splitu – samostalni izvršitelj

1

-

U sjedištu Područnog ureda u Varaždinu – samostalni izvršitelj

1

-

U sjedištu Područnog ureda u Zagrebu – samostalni izvršitelj

1

10.1.1.2.

Služba za unutarnji nadzor i unaprjeđenje rada

5

10.1.2.

Sektor za nadzor u području radnih odnosa

1

10.1.2.1.

Služba za nadzor radnih odnosa

8

10.1.2.2.

Služba za nadzor zapošljavanja

7

10.1.3.

Sektor za nadzor u području zaštite na radu

1

10.1.3.1.

Služba za nadzor zaštite na radu na radilištima i u rizičnim djelatnostima

8

10.1.3.2.

Služba za provedbu zajedničkih aktivnosti inspektora rada Europske unije, prevenciju i nadzor ozljeda na radu i profesionalnih bolesti

1

10.1.3.2.1.

Odjel za provedbu zajedničkih aktivnosti inspektora rada Europske unije

5

10.1.3.2.2.

Odjel za prevenciju i nadzor ozljeda na radu i profesionalnih bolesti

5

10.2.

Područni ured Osijek

1

10.2.1.

Služba za nadzor radnih odnosa

14

10.2.2.

Služba za nadzor zaštite na radu

7

10.2.3.

Ispostava u Požegi

5

10.2.4.

Ispostava u Slavonskom Brodu

9

10.2.5.

Ispostava u Virovitici

5

10.2.6.

Ispostava u Vukovaru

7

10.3.

Područni ured Rijeka

1

10.3.1.

Služba za nadzor radnih odnosa

21

10.3.2.

Služba za nadzor zaštite na radu

10

10.3.3.

Ispostava u Puli

6

10.3.4.

Ispostava u Senju

3

10.4.

Područni ured Split

1

10.4.1.

Služba za nadzor radnih odnosa

14

10.4.2.

Služba za nadzor zaštite na radu

11

10.4.3.

Ispostava u Dubrovniku

5

10.4.4.

Ispostava u Metkoviću

4

10.4.5.

Ispostava u Šibeniku

6

10.4.6.

Ispostava u Zadru

6

10.5.

Područni ured Varaždin

1

10.5.1.

Služba za nadzor radnih odnosa

10

10.5.2.

Služba za nadzor zaštite na radu

8

10.5.3.

Ispostava u Koprivnici

7

10.5.4.

Ispostava u Krapini

3

10.6.

Područni ured Zagreb

1

10.6.1.

Služba za nadzor radnih odnosa

18

10.6.2.

Služba za nadzor zaštite na radu

20

10.6.3.

Ispostava u Bjelovaru

7

10.6.4.

Ispostava u Karlovcu

5

10.6.5.

Ispostava u Sisku

8

Inspektorat rada – ukupno

277

MINISTARSTVO RADA I MIROVINSKOGA SUSTAVA – UKUPNO

487

 

 

 

 

 

Izvor: http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2015_05_60_1162.html

Copyright © Ante Borić