VLADA REPUBLIKE HRVATSKE
Na temelju članka 63. stavka 2. Zakona o sustavu državne uprave (»Narodne novine«, br. 150/2011 i 12/2013 – Odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 28. svibnja 2015. godine donijela
Članak 1.
U Uredbi o unutarnjem ustrojstvu Ministarstva rada i mirovinskoga sustava (»Narodne novine«, broj 25/2014), u članku 2. točka 6. mijenja se i glasi:
»6. Uprava za upravljanje operativnim programima Europske unije«.
Članak 2.
U članku 21. stavku 1. iza riječi: »iz područja zapošljavanja,« dodaju se riječi: »rješava u upravnim stvarima u prvostupanjskom postupku u vezi sa stjecanjem statusa integrativnih radionica i zaštitnih radionica za zapošljavanje osoba s invaliditetom, rješava u upravnim stvarima u drugostupanjskom postupku u vezi s pravom na profesionalnu rehabilitaciju nezaposlenih osoba s invaliditetom te obvezom plaćanja novčane naknade u slučaju neispunjenja kvote za zapošljavanje osoba s invaliditetom,«.
Članak 3.
U članku 25. stavku 1. iza riječi: »međunarodne pomoći,« dodaju se riječi: »rješava u upravnim stvarima u prvostupanjskom postupku u vezi sa stjecanjem statusa integrativnih radionica i zaštitnih radionica za zapošljavanje osoba s invaliditetom, rješava u upravnim stvarima u drugostupanjskom postupku u vezi s pravom na profesionalnu rehabilitaciju nezaposlenih osoba s invaliditetom te obvezom plaćanja novčane naknade u slučaju neispunjenja kvote za zapošljavanje osoba s invaliditetom,«.
Članak 4.
Članak 26. mijenja se i glasi:
»Služba analitičke i pravne podrške obavlja upravne, stručne i analitičke poslove u vezi s normativnim uređenjem područja tržišta rada i prava vezanih uz poticanje zapošljavanja, odnosno prava vezanih uz posredovanje pri zapošljavanju, prava nezaposlenih osoba s invaliditetom vezanih uz profesionalnu rehabilitaciju, osiguranja za slučaj nezaposlenosti, osiguranja radničkih potraživanja za slučaj stečaja poslodavca, upravne i stručne poslove vezane uz vođenje registra agencija za privremeno zapošljavanje i izdavanje dozvola za obavljanje djelatnosti u vezi sa zapošljavanjem, poslove upravnog nadzora nad javnim ustanovama na području tržišta rada i zapošljavanja, rješava u upravnim stvarima u prvostupanjskom postupku u vezi sa stjecanjem statusa integrativnih radionica i zaštitnih radionica za zapošljavanje osoba s invaliditetom, rješava u upravnim stvarima u drugostupanjskom postupku u vezi s pravom na profesionalnu rehabilitaciju nezaposlenih osoba s invaliditetom te obvezom plaćanja novčane naknade u slučaju neispunjenja kvote za zapošljavanje osoba s invaliditetom, te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.«.
Članak 5.
Naslov iznad članka 35. i članak 35. mijenjaju se i glase:
»6. UPRAVA ZA UPRAVLJANJE OPERATIVNIM PROGRAMIMA EUROPSKE UNIJE
Članak 35.
Uprava za upravljanje operativnim programima Europske unije obavlja poslove upravljanja i provedbe Operativnog programa »Razvoj ljudskih potencijala 2007. – 2013.« i Operativnog programa »Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020.«, koji se sufinanciraju sredstvima Europskog socijalnog fonda, kao i upravljanja Operativnim programom financiranim iz Fonda za europsku pomoć najugroženijima (FEAD), te programima financiranima iz drugih fondova Europske unije u području rada i zapošljavanja, uključujući uspostavu i kontrolu rada sustava, financijsko upravljanje i kontrolu, praćenje, vrednovanje i informiranje, pripremu i provedbu programa i projekata, suradnju s Europskom komisijom vezano uz provedbu operativnih programa, te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.
U Upravi za upravljanje operativnim programima Europske unije ustrojavaju se:
6.1. Sektor za pripremu i provedbu projekata, praćenje i vrednovanje
6.2. Sektor za provedbu operativnih programa.«.
Članak 6.
Naslov iznad članka 36. i članak 36. mijenjaju se i glase:
»6.1. Sektor za pripremu i provedbu projekata, praćenje i vrednovanje
Članak 36.
Sektor za pripremu i provedbu projekata, praćenje i vrednovanje koordinira, upravlja i kontrolira poslovne procese u Sektoru, obavlja stručne, administrativne i druge poslove koji se odnose na praćenje i analizu provedbe Operativnog programa »Razvoj ljudskih potencijala 2007. – 2013.«, Operativnog programa »Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020.« i Operativnog programa financiranog iz Fonda za europsku pomoć najugroženijima (FEAD), planira i priprema projekte za područja ulaganja iz djelokruga Ministarstva u koordinaciji s drugim upravama Ministarstva, priprema dokumentaciju te provodi postupke dodjele sredstava, koordinira pripremu i odobrenje dokumentacije za postupke dodjele sredstava u nadležnosti drugih tijela sustava, prati i analizira tijek realizacije operativnih programa, uspostavlja odbore za praćenje operativnih programa i osigurava njihovo funkcioniranje, koordinira provedbu postupaka vrednovanja operativnih programa, sudjeluje u radu Odbora Europskog socijalnog fonda i drugih odbora Europske komisije, osigurava provedbu mjera informiranja i vidljivosti, sudjeluje u radu relevantnih tijela u Republici Hrvatskoj i na međunarodnoj razini u vezi s fondovima Europske unije, sudjeluje na godišnjim sastancima s Europskom komisijom o napretku provedbe operativnih programa, te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.
U Sektoru za pripremu i provedbu projekata, praćenje i vrednovanje ustrojavaju se:
6.1.1. Služba za programiranje i projekte iz nadležnosti Ministarstva rada i mirovinskoga sustava
6.1.2. Služba za praćenje, vrednovanje i informiranje
6.1.3. Služba za pripremu i provedbu projekata.«.
Članak 7.
Naslov iznad članka 37. i članak 37. mijenjaju se i glase:
»6.1.1. Služba za programiranje i projekte iz nadležnosti Ministarstva rada i mirovinskoga sustava
Članak 37.
Služba za programiranje i projekte iz nadležnosti Ministarstva rada i mirovinskoga sustava koordinira, upravlja i kontrolira poslovne procese u Službi, priprema priručnike o internim procedurama i obavlja stručne, administrativne i druge poslove koji se odnose na koordinaciju, pripremu i planiranje godišnjih i višegodišnjih planova i programa rada u području razvoja ljudskih potencijala u suradnji s ostalim tijelima u sustavu upravljanja i provedbe, upravama Ministarstva, drugim nadležnim ministarstvima i institucijama, socijalnim partnerima i civilnim društvom, priprema dokumente za korištenje Europskog socijalnog fonda, osigurava da su projekti odabrani za financiranje u skladu s kriterijima odabira primjenjivima na operativne programe, obavlja poslove pripreme i osiguranja kvalitete dokumentacije za provedbu postupaka dodjele sredstava za projekte iz nadležnosti Ministarstva u okviru provedbe Operativnog programa »Razvoj ljudskih potencijala 2007. – 2013.«, Operativnog programa »Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020.« i drugih programa iz područja rada i zapošljavanja, provodi aktivnosti vezane za razvoj i uspostavu sustava za društveno poduzetništvo, te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.
U Službi za programiranje i projekte iz nadležnosti Ministarstva rada i mirovinskoga sustava ustrojavaju se:
6.1.1.1. Odjel za programiranje
6.1.1.2. Odjel za pripremu i provedbu projekata iz nadležnosti Ministarstva rada i mirovinskoga sustava
6.1.1.3. Odjel za pripremu i provedbu projekata iz područja društvenog poduzetništva.«.
Članak 8.
Članak 38. mijenja se i glasi:
»Odjel za programiranje obavlja stručne i administrativne poslove u vezi s koordinacijom i pripremanjem godišnjih i višegodišnjih planova i programa rada u području razvoja ljudskih potencijala uključujući Program za zapošljavanje i socijalne inovacije (EaSI) i Europski fond za prilagodbu globalizaciji, koordinira provedbu Operativnog programa financiranog iz Fonda za europsku pomoć najugroženijima (FEAD), koordinira postupak pripreme i revizije operativnih programa, provodi partnerske konzultacije sa svim relevantnim sudionicima uključenima u pripremu i provedbu operativnih programa, prati ispunjenje ex-ante uvjeta Operativnog programa »Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020.«, sudjeluje u koordinaciji pripreme odgovarajućega broja projektnih prijedloga za financiranje u području razvoja ljudskih potencijala, uključujući koordinaciju svih aktivnosti vezanih za odobravanje sažetaka operacija, te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.«.
Članak 9.
Naslov iznad članka 39. i članak 39. mijenjaju se i glase:
»6.1.1.2. Odjel za pripremu i provedbu projekata iz nadležnosti Ministarstva rada i mirovinskoga sustava
Članak 39.
Odjel za pripremu i provedbu projekata iz nadležnosti Ministarstva rada i mirovinskoga sustava obavlja stručne i administrativne poslove vezane uz pripremu projekata iz područja zapošljavanja i tržišta rada, mirovinskoga sustava, socijalnog dijaloga, zdravlja i zaštite na radu te inspekcije rada, izradu planova pripreme i provedbe projekata, pripremu dokumentacije, provedbu postupaka dodjele sredstava za područja ulaganja u nadležnosti Ministarstva, uključujući i postupak odabira projekata, praćenje provedbe projekata, te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.«.
Članak 10.
Iza članka 39. dodaju se naslov iznad članka i članak 39.a koji glase:
»6.1.1.3. Odjel za pripremu i provedbu projekata iz područja društvenog poduzetništva
Članak 39.a
Odjel za pripremu i provedbu projekata iz područja društvenog poduzetništva obavlja stručne i administrativne poslove vezane za razvoj i uspostavu sustava za društveno poduzetništvo u području institucionalnog i zakonodavnog okvira, uspostavlja i vodi evidenciju društvenih poduzetnika, priprema projekte iz područja društvenog poduzetništva, izrađuje planove pripreme i provedbe projekata, priprema dokumentaciju, te provodi postupke dodjele sredstava društvenim poduzetnicima, provodi aktivnosti vezane uz promicanje i vidljivost društvenog poduzetništva, koordinira obrazovne aktivnosti u području društvenog poduzetništva, prati provedbu Strategije razvoja društvenog poduzetništva 2015. – 2020., te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.«.
Članak 11.
Naslov iznad članka 40. i članak 40. mijenjaju se i glase:
»6.1.2. Služba za praćenje, vrednovanje i informiranje
Članak 40.
Služba za praćenje, vrednovanje i informiranje koordinira, upravlja i kontrolira poslovne procese u Službi, koordinira rad odbora za praćenje operativnih programa i osigurava pravovremenu pripremu i dostavu potrebne dokumentacije kojom se osigurava nadzor nad kvalitetom provedbe operativnih programa, koordinira pripremu izvješća i dostavlja Europskoj komisiji godišnja i završna izvješća o provedbi operativnih programa, osigurava provođenje postupaka vrednovanja operativnih programa, osigurava elektroničku razmjenu podataka s Europskom komisijom, koordinira provedbu vrednovanja operativnih programa u skladu s planovima vrednovanja, koordinira rad i surađuje s ostalim unutarnjim ustrojstvenim jedinicama, ostalim tijelima u sustavu upravljanja i kontrole u svrhu praćenja i analize tijeka realizacije provedbe operativnih programa, analizira ispunjenje pokazatelja u okviru provedbe operativnih programa, sudjeluje u procesu uspostave, održavanja i nadgradnje sustava za praćenje provedbe projekata prema pokazateljima zadanima u operativnim programima, provodi aktivnosti informiranja i vidljivosti, te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.
U Službi za praćenje, vrednovanje i informiranje ustrojavaju se:
6.1.2.1. Odjel za praćenje i vrednovanje
6.1.2.2. Odjel za informiranje.«.
Članak 12.
Naslov iznad članka 41. i članak 41. mijenjaju se i glase:
»6.1.2.1. Odjel za praćenje i vrednovanje
Članak 41.
Odjel za praćenje i vrednovanje obavlja stručne i administrativne poslove u vezi s praćenjem operativnih programa, koordinacijom nacrta godišnjih i završnih izvješća o provedbi i ostalih relevantnih dokumenata za odbore za praćenje, surađuje s Europskom komisijom u svim pitanjima u vezi s radom odbora, obavlja stručne poslove u vezi s praćenjem i analizom uspješnosti provedbe operativnih programa, sudjeluje u uspostavi, održavanju i uspješnom funkcioniranju sustava za praćenje provedbe projekata prema pokazateljima provedbe zadanima u operativnim programima, koordinira aktivnosti vezane uz praćenje podataka kroz integrirani informatički sustav MIS, priprema nacrte godišnjih i završnih izvješća o provedbi, koordinira aktivnosti praćenja unutar strukture upravljanja i kontrole operativnih programa, koordinira rad s ostalim unutarnjim ustrojstvenim jedinicama, ostalim tijelima u sustavu upravljanja i kontrole u svrhu praćenja i analize tijeka realizacije provedbe operativnih programa, definira pokazatelje za praćenje provedbe na razini operativnih programa prilikom revizije operativnih programa i njihovo usklađivanje s pokazateljima provedbe na razini prioriteta/specifičnih ciljeva/operacija, provodi aktivnosti u vezi s vrednovanjem operativnih programa, koordinacijom rada strukture upravljanja i kontrole operativnih programa prilikom praćenja podataka u određenom području i osigurava njihovo usklađivanje s razine operacija i mjera na razinu operativnih programa, priprema i provodi evaluacijske aktivnosti u okviru operativnih programa, koordinira i upravlja radom mreže evaluatora u okviru operativnih programa, sudjeluje u radu Evaluacijske skupine Europske komisije, osigurava informacije o evaluacijskim aktivnostima, koordinira razmjenu informacija vezano uz evaluacijske preporuke i prati njihovu provedbu u sustavu te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.«.
Članak 13.
Naslov iznad članka 42. i članak 42. mijenjaju se i glase:
»6.1.2.2. Odjel za informiranje
Članak 42.
Odjel za informiranje obavlja stručne i administrativne poslove vezane za informiranje svih relevantnih tijela i dionika o provedbi operativnih programa, te o rezultatima vrednovanja operativnih programa putem različitih kampanja i ostalih aktivnosti vezanih za informiranje i vidljivost, vodi evidenciju projekata financiranih iz sredstava Europske unije, objavljuje listu korisnika projekata, uključujući iznose javnih sredstava koji su alocirani po pojedinom projektu uz naglašavanje uloge Europske unije i osiguranje transparentnosti kad je u pitanju pomoć iz fondova Europske unije, koordinira informacije na razini relevantnih internetskih stranica, ažurira sadržaj internetskih stranica operativnih programa, surađuje u procesu izrade i provedbe Komunikacijske strategije za fondove Europske unije, izrađuje Komunikacijski akcijski plan na razini pojedinog operativnog programa, sudjeluje u provedbi informativnih kampanja i izradi promotivnih materijala Ministarstva vezanih za fondove Europske unije, koordinira promotivne aktivnosti s Koordinacijskim tijelom, te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.«.
Članak 14.
Iza članka 42. dodaju se naslovi iznad članaka i članci 42.a, 42.b i 42.c koji glase:
»6.1.3. Služba za pripremu i provedbu projekata
Članak 42.a
Služba za pripremu i provedbu projekata koordinira, upravlja i kontrolira poslovne procese u Službi vezane uz pripremu i provedbu projekata iz područja socijalnog uključivanja, obrazovanja, razvoja civilnoga društva i dobrog upravljanja sukladno Uredbi o tijelima u sustavima upravljanja i kontrole korištenja Europskog socijalnog fonda, Europskog fonda za regionalni razvoj i Kohezijskog fonda, obavlja poslove pripreme, osiguranja kvalitete i odobrenja dokumentacije za postupke dodjele sredstava u okviru provedbe Operativnog programa »Razvoj ljudskih potencijala 2007. – 2013.«, Operativnog programa »Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020.« i drugih operativnih programa, te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.
U Službi za pripremu i provedbu projekata ustrojavaju se:
6.1.3.1. Odjel za pripremu i provedbu projekata iz područja socijalne uključenosti i obrazovanja
6.1.3.2. Odjel za pripremu i provedbu projekata iz područja razvoja civilnoga društva i dobrog upravljanja.
6.1.3.1. Odjel za pripremu i provedbu projekata iz područja socijalne uključenosti i obrazovanja
Članak 42.b
Odjel za pripremu i provedbu projekata iz područja socijalne uključenosti i obrazovanja obavlja stručne i administrativne poslove vezane uz koordinaciju i suradnju s Posredničkim tijelima razine 1 i korisničkim institucijama vezano uz izradu planova pripreme i provedbe projekata, pripremu projekata iz područja socijalne uključenosti i obrazovanja, pripremu i osiguranje kvalitete dokumentacije, odobrava dokumentaciju pri provedbi projekata u nadležnosti drugih tijela, provodi postupke dodjele sredstava, prati provedbu projekata, te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.
6.1.3.2. Odjel za pripremu i provedbu projekata iz područja razvoja civilnoga društva i dobrog upravljanja
Članak 42.c
Odjel za pripremu i provedbu projekata iz područja razvoja civilnoga društva i dobrog upravljanja obavlja stručne i administrativne poslove vezane uz koordinaciju i suradnju s Posredničkim tijelima razine 1 i korisničkim institucijama vezano uz izradu planova pripreme i provedbe projekata iz područja razvoja civilnoga društva i dobrog upravljanja, priprema projekte iz područja dobrog upravljanja, koordinira pripremu i osiguranje kvalitete dokumentacije, odobrava dokumentaciju pri provedbi projekata u nadležnosti drugih tijela, provodi postupke dodjele sredstava, prati provedbu projekata, te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.«.
Članak 15.
Naslov iznad članka 43. i članak 43. mijenjaju se i glase:
»6.2. Sektor za provedbu operativnih programa
Članak 43.
Sektor za provedbu operativnih programa koordinira i kontrolira poslovne procese u Sektoru, obavlja stručne, administrativne i upravne poslove vezano uz provedbu Operativnog programa »Razvoj ljudskih potencijala 2007. – 2013.«, Operativnog programa »Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020.« i drugih operativnih programa iz nadležnosti Uprave, uključujući financijsko upravljanje i kontrolu, planiranje korištenja sredstava na programskoj razini, praćenje i izvještavanje o ostvarenju financijskih pokazatelja u skladu s kriterijima učinkovitosti, upravlja sustavom za financijsko praćenje provedbe operativnih programa, provedbe projekata i tijeka financijskih sredstava, izrađuje interna, godišnja i završna izvješća o financijskoj provedbi operativnih programa, priprema i provodi projekte iz područja tehničke pomoći operativnih programa, uspostavlja pravila i procedure za provedbu operativnih programa, daje stručnu podršku tijelima u sustavu, osigurava kvalitetu provedbe operativnih programa, planira i koordinira provedbu provjera na razini sustava, izrađuje izvješća o revizijskim nalazima i preporukama, kontrolira kvalitetu dokumentacije, te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.
U Sektoru za provedbu operativnih programa ustrojavaju se:
6.2.1. Služba za financijsko upravljanje operativnim programima i analitiku
6.2.2. Služba za koordinaciju i upravljanje sustavom.«.
Članak 16.
Naslov iznad članka 44. i članak 44. mijenjaju se i glase:
»6.2.1. Služba za financijsko upravljanje operativnim programima i analitiku
Članak 44.
Služba za financijsko upravljanje operativnim programima i analitiku koordinira, upravlja i kontrolira poslovne procese u Službi vezane uz financijsku provedbu Operativnog programa »Razvoj ljudskih potencijala 2007. – 2013.«, Operativnog programa »Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020.«, Operativnog programa financiranog iz Fonda za europsku pomoć najugroženijima (FEAD), te drugih operativnih programa iz nadležnosti Uprave, uključujući planiranje korištenja sredstava na programskoj razini, planiranje i praćenje izvršenja proračuna u dijelu koji se odnosi na sufinanciranje iz Europskog socijalnog fonda te pripremu prijedloga korektivnih mjera, osiguravanje korištenja sredstava programa u skladu s godišnjim i višegodišnjim ciljnim vrijednostima u svrhu izbjegavanja automatskog opoziva sredstava (N+3) i usklađenosti provedbe s utvrđenim okvirom za učinkovitost, praćenje i izvještavanje o ostvarenju financijskih pokazatelja u skladu s kriterijima učinkovitosti, upravljanje sustavom za financijsko praćenje provedbe projekata i tijeka financijskih sredstava, izvještavanje o odobrenim troškovima i postupcima prema Tijelu za ovjeravanje, pripremu dokumenata kojima se iskazuju nastali izdaci u cilju njihova ovjeravanja i refundacije od strane Europske komisije, koordinira korištenje tehničke pomoći, priprema i provodi projekte unutar prioriteta tehničke pomoći operativnih programa, priprema analitičke podloge vezane za financijske aspekte provedbe operativnih programa, te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.
U Službi za financijsko upravljanje operativnim programima i analitiku ustrojavaju se:
6.2.1.1. Odjel za financijsku provedbu operativnih programa i analitiku
6.2.1.2. Odjel za provedbu projekata tehničke pomoći.«.
Članak 17.
Naslov iznad članka 45. i članak 45. mijenjaju se i glase:
»6.2.1.1. Odjel za financijsku provedbu operativnih programa i analitiku
Članak 45.
Odjel za financijsku provedbu operativnih programa i analitiku obavlja stručne i administrativne poslove vezane uz osiguravanje korištenja sredstava Operativnog programa »Razvoj ljudskih potencijala 2007. – 2013.«, Operativnog programa »Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020.« i Operativnog programa financiranog iz Fonda za europsku pomoć najugroženijima (FEAD) te drugih operativnih programa iz nadležnosti Uprave, u skladu s godišnjim i višegodišnjim ciljnim vrijednostima u svrhu izbjegavanja automatskog opoziva sredstava, uključujući pripremu financijskih planova i prognoza korištenja sredstava te praćenje njihove provedbe, praćenje provedbe pravila (N+3), poduzimanje potrebnih mjera s ciljem sprečavanja povrata neutrošenih sredstava te odobravanje preraspodjele sredstava, pružanje uputa ostalim tijelima operativne strukture u vezi s financijskim planiranjem, kao i o svim drugim pitanjima financijskog upravljanja, potvrđivanje da su troškovi pristigli na naplatu načinjeni u skladu s relevantnim pravilima, te da su zahtjevi za plaćanjem korisnika valjani, praćenje nacionalnih propisa i propisa Europske unije u vezi s financijskim upravljanjem, obavlja provjeru nastalih izdataka te pripremu dokumenata kojima se iskazuju nastali izdaci u cilju njihova ovjeravanja i refundacije od strane Europske komisije, obavlja poslove vezane uz praćenje i izvještavanje o ostvarenju financijskih pokazatelja operativnih programa iz nadležnosti Uprave, uključujući utvrđivanje financijskih pokazatelja za praćenje ostvarivanja rezultata operativnih programa, izradu internih, godišnjih i završnih izvješća i analiza u tabelarnom i grafičkom obliku o financijskoj provedbi operativnih programa te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.«.
Članak 18.
Naslov iznad članka 46. i članak 46. mijenjaju se i glase:
»6.2.1.2. Odjel za provedbu projekata tehničke pomoći
Članak 46.
Odjel za provedbu projekata tehničke pomoći obavlja stručne i administrativne poslove vezane uz pripremu dokumentacije za provedbu projekata tehničke pomoći u okviru operativnih programa i njihovu provedbu, organiziranje redovitih mjesečnih sastanaka za projekte tehničke pomoći s predstavnicima tijela unutar strukture upravljanja i kontrole, kao i s predstavnicima tijela horizontalne razine s ciljem praćenja provedbe projekata, vodi evidenciju ocjenjivača projektnih prijedloga, priprema izvješća i planove provedbe projekata tehničke pomoći, obavlja poslove Jedinice za provedbu projekata u okviru programa IPA komponenta I. i Prijelaznog instrumenta i u tu svrhu surađuje s ostalim unutarnjim ustrojstvenim jedinicama u Upravi i ostalim upravama Ministarstva, te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.«.
Članak 19.
Naslov iznad članka 47. i članak 47. mijenjaju se i glase:
»6.2.2. Služba za koordinaciju i upravljanje sustavom
Članak 47.
Služba za koordinaciju i upravljanje sustavom koordinira, upravlja i kontrolira poslovne procese u Službi vezane uz uspostavu pravila i procedura vezanih uz provedbu operativnih programa, pripreme i izrade priručnika o postupanju unutarnjih ustrojstvenih jedinica Uprave, pripremu opisa sustava i drugih dokumenata potrebnih za akreditaciju sustava upravljanja i kontrole, reviziju i provjere na razini sustava upravljanja i kontrole, priprema dokumentaciju vezanu uz revizije sustava upravljanja i kontrole te koordinaciju postupanja tijela vezano uz revizije, provjeru kvalitete dokumentacije izrađene u odjelima za pripremu i provedbu projekata prije njezina odobrenja, kontrolu i odobravanje dokumentacije za projekte u kojima Ministarstvo obavlja funkciju Posredničkog tijela razine 1, te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.
U Službi za koordinaciju i upravljanje sustavom ustrojavaju se:
6.2.2.1. Odjel za procedure i horizontalna pitanja
6.2.2.2. Odjel za osiguranje kvalitete dokumentacije, revizije i provjere na razini sustava.«.
Članak 20.
Naslov iznad članka 48. i članak 48. mijenjaju se i glase:
»6.2.2.1. Odjel za procedure i horizontalna pitanja
Članak 48.
Odjel za procedure i horizontalna pitanja obavlja poslove koji se odnose na izradu prijedloga pravilnika, smjernica i sporazuma kojima tijela u sustavu upravljanja i kontrole utvrđuju načine provedbe uloga koje su im dodijeljene, priprema i izrađuje priručnike o postupanju unutarnjih ustrojstvenih jedinica Uprave, priprema opise sustava i druge dokumente potrebne za akreditaciju sustava upravljanja i kontrole, vodi evidenciju o imenovanjima, daje stručnu podršku tijelima u sustavima upravljanja i kontrole vezano uz primjenu pravila i propisa, osobito vezano uz horizontalna pitanja provedbe u područjima javne nabave, integrirani informatički sustav MIS, državnih potpora i drugih područja, koordinira i organizira redovite mjesečne sastanke tijela u sustavu, pruža podršku u slučajevima nepravilnosti, koordinira procese i pruža administrativnu podršku vezano za prigovore, žalbe i tužbe koje se odnose na odabir ili provedbu operacija sufinanciranih iz Europskog socijalnog fonda, te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.«.
Članak 21.
Naslov iznad članka 49. i članak 49. mijenjaju se i glase:
»6.2.2.2. Odjel za osiguranje kvalitete dokumentacije, revizije i provjere na razini sustava
Članak 49.
Odjel za osiguranje kvalitete dokumentacije, revizije i provjere na razini sustava obavlja stručne i administrativne poslove vezane uz provjeru formalne kvalitete dokumentacije koju na provjeru dostavljaju odjeli za pripremu i provedbu projekata prije njezina odobrenja, kontrolira i odobrava dokumentaciju za projekte u kojima Ministarstvo obavlja funkciju Posredničkog tijela razine 1, sudjeluje u administrativnim i financijskim provjerama, daje preporuke za ujednačavanje procedura, planira i koordinira provedbu provjera na razini sustava, vodi objedinjenu evidenciju o odstupanjima od standardnih procedura, obavlja sve poslove u vezi s identifikacijom i upravljanjem rizicima, izrađuje registar nalaza i preporuka Tijela za reviziju, prati postupanja tijela po nalazima i preporukama Tijela za reviziju te predlaže daljnje korektivne mjere, priprema dokumentaciju vezanu uz revizije sustava upravljanja i kontrole te koordinaciju postupanja tijela vezano uz revizije na razini sustava, koordinira komunikaciju s tijelima sustava koja su predmetom provjere u pogledu najave provjere i razmjene dokumentacije, provodi provjeru dokumentacije te provjeru na temelju posjeta tijelu i/ili korisniku sredstava, izrađuje izvješća s nalazima i preporukama za poboljšanje rada sustava, te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.«.
Članak 22.
Naslov iznad članka 50. i članak 50. brišu se.
Članak 23.
U članku 52. riječi: »koordinira i sudjeluje u provedbi Programa zajednice za zapošljavanje i socijalne inovacije (EaSI) te ostalih programa zajednice,« brišu se.
Članak 24.
Okvirni broj potrebnih državnih službenika i namještenika u Ministarstvu rada i mirovinskoga sustava prikazan u tablici koja je sastavni dio Uredbe o unutarnjem ustrojstvu Ministarstva rada i mirovinskoga sustava (»Narodne novine«, broj 25/2014), zamjenjuje se Okvirnim broj potrebnih državnih službenika i namještenika u Ministarstvu, koji je sadržan u tablici u prilogu ove Uredbe i njezin je sastavni dio.
Članak 25.
Ministar rada i mirovinskoga sustava, uz prethodnu suglasnost središnjeg tijela državne uprave nadležnog za službeničke odnose, uskladit će Pravilnik o unutarnjem redu Ministarstva s odredbama ove Uredbe u roku 30 dana od dana njezina stupanja na snagu.
Članak 26.
Ova Uredba stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
Klasa: 022-03/15-03/48
Urbroj: 50301-04/12-15-2
Zagreb, 28. svibnja 2015.
Predsjednik
Zoran Milanović, v. r.
OKVIRNI BROJ DRŽAVNIH SLUŽBENIKA I NAMJEŠTENIKA MINISTARSTVA RADA I MIROVINSKOGA SUSTAVA
Redni broj |
Naziv unutarnje ustrojstvene jedinice |
Broj službenika i namještenika |
1. |
KABINET MINISTRA |
12 |
2. |
GLAVNO TAJNIŠTVO MINISTARSTVA |
1 |
neposredno u Glavnom tajništvu, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica |
1 |
|
2.1. |
Sektor za ljudske potencijale, opće i tehničke poslove |
1 |
2.1.1. |
Služba za ljudske potencijale |
6 |
2.1.2. |
Služba za opće i tehničke poslove |
1 |
neposredno u Službi za opće i tehničke poslove, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica |
1 |
|
2.1.2.1. |
Pododsjek za poslove pisarnice i pismohrane |
5 |
- |
U Središnjoj službi Inspektorata rada – samostalni izvršitelj |
1 |
- |
U sjedištu Područnog ureda u Osijeku – samostalni izvršitelj |
2 |
- |
U sjedištu Područnog ureda u Rijeci – samostalni izvršitelj |
2 |
- |
U sjedištu Područnog ureda u Splitu – samostalni izvršitelj |
2 |
- |
U sjedištu Područnog ureda u Varaždinu – samostalni izvršitelj |
2 |
- |
U sjedištu Područnog ureda u Zagrebu – samostalni izvršitelj |
2 |
- |
U Ispostavi u Virovitici – samostalni izvršitelj |
1 |
- |
U Ispostavi u Dubrovniku – samostalni izvršitelj |
1 |
- |
U Ispostavi u Šibeniku – samostalni izvršitelj |
1 |
- |
U Ispostavi u Zadru – samostalni izvršitelj |
1 |
- |
U Ispostavi u Koprivnici – samostalni izvršitelj |
1 |
- |
U Ispostavi u Krapini – samostalni izvršitelj |
1 |
- |
U Ispostavi u Bjelovaru – samostalni izvršitelj |
1 |
- |
U Ispostavi u Karlovcu – samostalni izvršitelj |
1 |
- |
U Ispostavi u Sisku – samostalni izvršitelj |
1 |
2.1.2.2. |
Pododsjek za opće poslove i upravljanje imovinom |
3 |
2.1.2.3. |
Pododsjek za pomoćno-tehničke poslove |
5 |
2.2. |
Sektor za financije, proračun i informatičke poslove |
1 |
2.2.1. |
Služba za proračun i računovodstvo |
5 |
2.2.2. |
Služba za nabavu i informatičke poslove |
6 |
Glavno tajništvo Ministarstva – ukupno |
56 |
|
3. |
UPRAVA ZA RAD I ZAŠTITU NA RADU |
|
neposredno u Upravi, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica |
1 |
|
3.1. |
Sektor za rad i socijalno partnerstvo |
1 |
3.1.1. |
Služba za rad |
6 |
3.1.2. |
Služba za socijalno partnerstvo |
5 |
3.2. |
Sektor za zaštitu na radu i upravne poslove |
1 |
3.2.1. |
Služba za zaštitu na radu |
4 |
3.2.2. |
Služba za upravne poslove |
4 |
Uprava za rad i zaštitu na radu – ukupno |
22 |
|
4. |
UPRAVA ZA TRŽIŠTE RADA I ZAPOŠLJAVANJE |
|
neposredno u Upravi, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica |
1 |
|
4.1. |
Sektor politika zapošljavanja |
1 |
4.1.1. |
Služba za nacionalne politike, programe i mjere zapošljavanja |
4 |
4.1.2. |
Služba za politike zapošljavanja i suradnju na europskom gospodarskom prostoru |
4 |
4.2. |
Sektor analitika tržišta rada |
1 |
4.2.1. |
Služba analitičke i pravne podrške |
4 |
4.2.2. |
Služba za usklađivanje potreba tržišta rada i obrazovanja |
4 |
Uprava za tržište rada i zapošljavanje – ukupno |
19 |
|
5. |
UPRAVA ZA MIROVINSKI SUSTAV |
|
neposredno u Upravi, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica |
1 |
|
5.1. |
Sektor za mirovinska osiguranja |
1 |
5.1.1. |
Služba za obvezno i dobrovoljno mirovinsko osiguranje |
6 |
5.1.2. |
Služba za unaprjeđenje prava osiguranika i korisnika mirovina |
4 |
5.2. |
Sektor za koordinaciju sustava socijalne sigurnosti |
1 |
5.2.1. |
Služba za bilateralnu koordinaciju |
4 |
5.2.2. |
Služba za koordinaciju na temelju propisa Europske unije |
4 |
Uprava za mirovinski sustav – ukupno |
21 |
|
6. |
UPRAVA ZA UPRAVLJANJE OPERATIVNIM PROGRAMIMA EUROPSKE UNIJE |
|
neposredno u Upravi, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica |
1 |
|
6.1. |
Sektor za pripremu i provedbu projekata, praćenje i vrednovanje |
1 |
6.1.1. |
Služba za programiranje i projekte iz nadležnosti Ministarstva rada i mirovinskoga sustava |
1 |
6.1.1.1. |
Odjel za programiranje |
3 |
6.1.1.2. |
Odjel za pripremu i provedbu projekata iz nadležnosti Ministarstva rada i mirovinskoga sustava |
5 |
6.1.1.3. |
Odjel za pripremu i provedbu projekata iz područja društvenog poduzetništva |
5 |
6.1.2. |
Služba za praćenje, vrednovanje i informiranje |
1 |
6.1.2.1. |
Odjel za praćenje i vrednovanje |
5 |
6.1.2.2. |
Odjel za informiranje |
3 |
6.1.3. |
Služba za pripremu i provedbu projekata |
1 |
6.1.3.1. |
Odjel za pripremu i provedbu projekata iz područja socijalne uključenosti i obrazovanja |
5 |
6.1.3.2. |
Odjel za pripremu i provedbu projekata iz područja razvoja civilnoga društva i dobrog upravljanja |
5 |
6.2. |
Sektor za provedbu operativnih programa |
1 |
6.2.1. |
Služba za financijsko upravljanje operativnim programima i analitiku |
1 |
6.2.1.1. |
Odjel za financijsku provedbu operativnih programa i analitiku |
6 |
6.2.1.2. |
Odjel za provedbu projekata tehničke pomoći |
3 |
6.2.2. |
Služba za koordinaciju i upravljanje sustavom |
1 |
6.2.2.1. |
Odjel za procedure i horizontalna pitanja |
5 |
6.2.2.2. |
Odjel za osiguranje kvalitete dokumentacije, revizije i provjere na razini sustava |
5 |
Uprava za upravljanje operativnim programima Europske unije – ukupno |
58 |
|
7. |
SAMOSTALNI SEKTOR ZA REVIZIJU I NADZOR MEDICINSKOG VJEŠTAČENJA |
10 |
8. |
SAMOSTALNA SLUŽBA ZA EUROPSKE POSLOVE I MEĐUNARODNU SURADNJU |
8 |
9. |
SAMOSTALNI ODJEL ZA UNUTARNJU REVIZIJU |
4 |
10. |
INSPEKTORAT RADA |
|
neposredno u Inspektoratu rada, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica |
1 |
|
10.1. |
Središnji ured |
|
10.1.1. |
Sektor za praćenje i unaprjeđenje rada |
1 |
10.1.1.1. |
Služba za analitiku i praćenje rada |
5 |
- |
U sjedištu Područnog ureda u Osijeku – samostalni izvršitelj |
1 |
- |
U sjedištu Područnog ureda u Rijeci – samostalni izvršitelj |
1 |
- |
U sjedištu Područnog ureda u Splitu – samostalni izvršitelj |
1 |
- |
U sjedištu Područnog ureda u Varaždinu – samostalni izvršitelj |
1 |
- |
U sjedištu Područnog ureda u Zagrebu – samostalni izvršitelj |
1 |
10.1.1.2. |
Služba za unutarnji nadzor i unaprjeđenje rada |
5 |
10.1.2. |
Sektor za nadzor u području radnih odnosa |
1 |
10.1.2.1. |
Služba za nadzor radnih odnosa |
8 |
10.1.2.2. |
Služba za nadzor zapošljavanja |
7 |
10.1.3. |
Sektor za nadzor u području zaštite na radu |
1 |
10.1.3.1. |
Služba za nadzor zaštite na radu na radilištima i u rizičnim djelatnostima |
8 |
10.1.3.2. |
Služba za provedbu zajedničkih aktivnosti inspektora rada Europske unije, prevenciju i nadzor ozljeda na radu i profesionalnih bolesti |
1 |
10.1.3.2.1. |
Odjel za provedbu zajedničkih aktivnosti inspektora rada Europske unije |
5 |
10.1.3.2.2. |
Odjel za prevenciju i nadzor ozljeda na radu i profesionalnih bolesti |
5 |
10.2. |
Područni ured Osijek |
1 |
10.2.1. |
Služba za nadzor radnih odnosa |
14 |
10.2.2. |
Služba za nadzor zaštite na radu |
7 |
10.2.3. |
Ispostava u Požegi |
5 |
10.2.4. |
Ispostava u Slavonskom Brodu |
9 |
10.2.5. |
Ispostava u Virovitici |
5 |
10.2.6. |
Ispostava u Vukovaru |
7 |
10.3. |
Područni ured Rijeka |
1 |
10.3.1. |
Služba za nadzor radnih odnosa |
21 |
10.3.2. |
Služba za nadzor zaštite na radu |
10 |
10.3.3. |
Ispostava u Puli |
6 |
10.3.4. |
Ispostava u Senju |
3 |
10.4. |
Područni ured Split |
1 |
10.4.1. |
Služba za nadzor radnih odnosa |
14 |
10.4.2. |
Služba za nadzor zaštite na radu |
11 |
10.4.3. |
Ispostava u Dubrovniku |
5 |
10.4.4. |
Ispostava u Metkoviću |
4 |
10.4.5. |
Ispostava u Šibeniku |
6 |
10.4.6. |
Ispostava u Zadru |
6 |
10.5. |
Područni ured Varaždin |
1 |
10.5.1. |
Služba za nadzor radnih odnosa |
10 |
10.5.2. |
Služba za nadzor zaštite na radu |
8 |
10.5.3. |
Ispostava u Koprivnici |
7 |
10.5.4. |
Ispostava u Krapini |
3 |
10.6. |
Područni ured Zagreb |
1 |
10.6.1. |
Služba za nadzor radnih odnosa |
18 |
10.6.2. |
Služba za nadzor zaštite na radu |
20 |
10.6.3. |
Ispostava u Bjelovaru |
7 |
10.6.4. |
Ispostava u Karlovcu |
5 |
10.6.5. |
Ispostava u Sisku |
8 |
Inspektorat rada – ukupno |
277 |
|
MINISTARSTVO RADA I MIROVINSKOGA SUSTAVA – UKUPNO |
487 |
Izvor: http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2015_05_60_1162.html