Baza je ažurirana 31.03.2025. 

zaključno sa NN 50/25

EU 2024/2679

PRESTALO VAŽITI, ALI VIDI OVDJE!

NN 118/13 od 20.09.2013. Uredba o unutarnjem ustrojstvu Državnog ureda za upravljanje državnom imovinom

 

VLADA REPUBLIKE HRVATSKE

Na temelju članka 63. stavka 2. Zakona o sustavu državne uprave (»Narodne novine« br. 150/2011 i 12/2013), Vlada Republike Hrvatske je ne sjednici održanoj 19. rujna 2013. godine donijela

 

UREDBU O UNUTARNJEM USTROJSTVU DRŽAVNOG UREDA ZA UPRAVLJANJE DRŽAVNOM IMOVINOM

I. OPĆE ODREDBE

Članak 1.

Ovom Uredbom uređuje se unutarnje ustrojstvo Državnog ureda za upravljanje državnom imovinom (u daljnjem tekstu: Državni ured), nazivi unutarnjih ustrojstvenih jedinica i njihov djelokrug, način upravljanje tim jedinicama, okvirni broj državnih službenika i namještenika, te druga pitanja od značenja za rad Državnog ureda.

II. UNUTARNJE USTROJSTVO

Članak 2.

Za obavljanje poslova iz djelokruga Državnog ureda ustrojavaju se sljedeće ustrojstvene jedinice:

1. Kabinet predstojnika Državnog ureda

2. Glavno tajništvo

3. Sektor za strategiju, plan, analizu, koordinaciju i harmonizaciju kriterija, registar državne imovine, objavu odluka i nadzor nad upravljanjem i raspolaganjem državnom imovinom

4. Sektor za korporativno upravljanje trgovačkim društvima od strateškog i posebnog interesa za Republiku Hrvatsku

5. Sektor za upravljanje nekretninama, oduzetu imovinu, imovinskopravne odnose s jedinicama lokalne samouprave i bivše vojne nekretnine.

1. KABINET PREDSTOJNIKA DRŽAVNOG UREDA

Članak 3.

U Kabinetu predstojnika Državnog ureda obavljaju se stručni i administrativni poslovi za predstojnika i zamjenika predstojnika, protokolarni poslovi i poslovi javnog informiranja, poslovi u svezi predstavki i pritužbi, poslovi koordinacije, praćenja rada i komuniciranja s radnim tijelima Vlade Republike Hrvatske vezano za sjednice Vlade Republike Hrvatske i Hrvatskoga sabora te s drugim tijelima državne uprave, koordinacije poslova međunarodne suradnje iz djelokruga Državnog ureda, kao i drugi stručni i administrativni poslovi u svezi s realizacijom programa rada i aktivnosti predstojnika i zamjenika predstojnika.

2. GLAVNO TAJNIŠTVO

Članak 4.

Glavno tajništvo obavlja pravne, financijsko-planske, računovodstvene, organizacijske te opće, pomoćne i tehničke poslove za potrebe Državnog ureda; informatičke i druge poslove koji se odnose na tehničko usklađivanje rada unutarnjih ustrojstvenih jedinica, izrađuje godišnji plan rada i prati njegovo izvršavanje, obavlja poslove u svezi radno-pravnog statusa službenika i namještenika, njihovog stručnog osposobljavanja i usavršavanja, te napredovanja i nagrađivanja, obavlja poslove planiranja, upravljanja i razvoja ljudskih potencijala, vodi knjigovodstvenu evidenciju i analitiku, obavlja poslove planiranja i nabave roba, radova i usluga; poslove uredskog poslovanja; opće, informatičke, tehničke i duge pomoćne poslove; skrbi o urednom i pravilnom održavanju i korištenju imovine, sredstava za rad, opremanju prostora Državnog ureda, voznom parku, tehničkoj ispravnosti, načinu održavanja sredstava i opreme, te obavlja i druge poslove po nalogu predstojnika u okviru propisanog djelokruga.

U Glavnom tajništvu ustrojavaju se:

2.1. Služba za pravne poslove, ljudske potencijale i opće poslove

2.2. Služba za financijsko upravljanje, javnu nabavu i informatičku podršku.

2.1. Služba za pravne poslove, ljudske potencijale i opće poslove

Članak 5.

Služba za pravne poslove, ljudske potencijale, i opće poslove obavlja pravne, upravne i stručne poslove vezane uz statusna i radno-pravna pitanja službenika i namještenika, vodi osobne očevidnike državnih službenika i namještenika Državnog ureda i poslove razvoja i upravljanja ljudskim potencijalima.

U Službi se ustrojavaju:

2.1.1. Odjel za pravne poslove i ljudske potencijale

2.1.2. Odjel za opće poslove

2.1.1. Odjel za pravne poslove i ljudske potencijale

Članak 6.

Odjel za pravne poslove i ljudske potencijale koordinira planiranje izrade propisa iz nadležnosti Državnog ureda, daje mišljenje na nacrte zakona i drugih propisa iz nadležnosti rada drugih središnjih tijela državne uprave, koordinira izradu objašnjenja i stručnih mišljenja o pitanjima iz nadležnosti državnog ureda u suradnji s drugim ustrojstvenim jedinicama, koordinira poslove iz područja procijene učinaka propisa sukladno posebnom zakonu, sudjeluje u izradi i kontrolira ugovore građanskog prava iz nadležnosti državnog ureda, koordinira pripremu odgovora i očitovanja te predlaže poduzimanje odgovarajućih mjera na zahtjev Državnog odvjetništva Republike Hrvatske, koordinira obavljanje radnopravnih poslova za službenike i namještenike, obavlja poslove vezane za pripremu plana prijama u državnu službu, provođenje natječajnog postupka za prijam u državnu službu, raspored i premještaj državnih službenika te prestanak državne službe, obavlja upravne i stručne poslove u vezi s drugim pravima, obvezama i odgovornostima državnih službenika i namještenika, vodi registar zaposlenih, izrađuje ugovore o dijelu za potrebe Državnog ureda, obavlja stručne poslove u vezi sa žalbama o kojima rješava Odbor za državnu službu, priprema odgovore na upite Državnog odvjetništva Republike Hrvatske u vezi s radnopravnim sporovima, obavlja poslove u vezi s provođenjem postupka utvrđivanja odgovornosti službenika za povrede službene dužnosti, daje očitovanje na traženje Službeničkog suda, obavlja stručne poslove u vezi s pripremom i provedbom plana izobrazbe za državne službenika i namještenike, obavlja i druge poslove iz svoje nadležnosti.

2.1.2. Odjel za opće poslove

Članak 7.

Odjel za opće poslove obavlja poslove pisarnice, pismohrane i druge stručne i administrativne poslove vezano za postupanje s dokumentacijom i pismenima u Državnom uredu, obavlja primitak i otpremu pošte, surađuje s nadležnim tijelima u poslovima iz svoje nadležnosti, izrađuje i predlaže donošenje Plana klasifikacijskih oznaka i brojčanih oznaka stvaratelja i primatelja pismena u Državnom uredu, izrađuje i predlaže donošenje Pravilnika o zaštiti, obradi, čuvanju i korištenju arhivskog i registrativnog gradiva u Državnom uredu, obavlja poslove nadgledanja, održavanja, upravljanja poslovnim prostorima koje koristi Državni ured, vodi i ažurira dokumentaciju o poslovnim prostorima Državnog ureda, obavlja poslove sigurnosti i zaštite imovine i osoba, izrađuje planove obrane i evakuacije, obavlja poslove zaštite na radu i protupožarne zaštite, obavlja poslove evidencije i održavanja voznog parka i servisa službenih automobila, obavlja i druge poslove iz svoje nadležnosti.

2.2. Služba za financijsko upravljanje, javnu nabavu i informatičku podršku

Članak 8.

Služba za financijsko upravljanje, javnu nabavu i informatičku podršku organizira, kontrolira i prati izvršenje svih računovodstvenih poslova sukladno zakonu i brine o zakonitoj primjeni važećih propisa iz svoje nadležnosti; organizira i koordinira rad na izradi strateškog plana za trogodišnje razdoblje, godišnjih planova potrebnih financijskih sredstava; daje mišljenje o sustavu financijskog upravljanja i kontrola u kontekstu Izjave o fiskalnoj odgovornosti; priprema zahtjeve i obavlja plaćanje za odabrane tekuće i kapitalne izdatke putem sustava Državne riznice; obavlja upravne i stručne poslove vezane za ustrojavanje i vođenje zakonom propisanih poslovnih knjiga; ustrojava i vodi pomoćne poslovne knjige; organizira godišnji popis imovine, obveza i potraživanja Državnog ureda; kontrolira knjigovodstvenu dokumentaciju; obavlja kontiranje i knjiženje poslovnih događaja; izrađuje godišnja, polugodišnja, tromjesečna i mjesečna statistička izvješća; obavlja poslove obračuna plaća, naknada zaposlenima i obračunava plaćanja vanjskim suradnicima; obavlja blagajničko poslovanje; obavlja poslove koordinacije financijskog upravljanja i kontrole unutar Državnog ureda; analizira rizike u Državnom uredu u dijelu praćenja prihoda i primitaka, izvršenju rashoda i materijalnih sredstava; analizira financijsko poslovanje u okviru svoje nadležnosti; surađuje i pruža potporu u vezi tijeka financijskih sredstava za projekte te prati trošenje sredstava, ispravnost i redoslijed procedura, prati vremenski okvir provedbe po pojedinom projektu; organizira i prati poslove javne nabave za Državni ured; obavlja informatičku podršku unutar Državnog ureda; obavlja i druge poslove iz svoje nadležnosti.

U Službi se ustrojavaju:

2.2.1. Odjel računovodstva

2.2.2. Odjel plana, analize, financija, javne nabave i informatičke podrške.

2.2.1. Odjel računovodstva

Članak 9.

Odjel računovodstva obavlja upravne i stručne poslove vezane za ustrojavanje i vođenje zakonom propisanih poslovnih knjiga; ustrojava i vodi pomoćne poslovne knjige; organizira godišnji popis imovine, obveza i potraživanja Državnog ureda; kontrolira knjigovodstvenu dokumentaciju; obavlja kontiranje i knjiženje poslovnih događaja; izrađuje godišnja, polugodišnja, tromjesečna i mjesečna statistička izvješća; obavlja poslove obračuna plaća, naknada zaposlenima i obračunava plaćanja vanjskim suradnicima; obavlja blagajničko poslovanje; obavlja i druge poslove iz svoje nadležnosti.

2.2.2. Odjel plana, analize, financija, javne nabave i informatičke podrške

Članak 10.

Odjel plana, analize, financija, javne nabave i informatičke podrške organizira i koordinira rad na izradi strateškog plana za trogodišnje razdoblje, godišnjih planova potrebnih financijskih sredstava; daje mišljenje o sustavu financijskog upravljanja i kontrola u kontekstu Izjave o fiskalnoj odgovornosti; priprema zahtjeve i obavlja plaćanje za odabrane tekuće i kapitalne izdatke putem sustava Državne riznice; obavlja poslove koordinacije financijskog upravljanja i kontrole unutar Državnog ureda; analizira rizike u Državnom uredu u dijelu praćenja prihoda i primitaka, izvršenju rashoda i materijalnih sredstava; analizira financijsko poslovanje u okviru svoje nadležnosti; surađuje i pruža potporu u vezi tijeka financijskih sredstava za projekte te prati trošenje sredstava, ispravnost i redoslijed procedura, prati vremenski okvir provedbe po pojedinom projektu; organizira i prati poslove javne nabave za Državni ured; obavlja poslove iz područja informatike i telekomunikacija, odgovoran je za sve informacijske i telekomunikacijske sustave Državnog ureda, planira, organizira i provodi poslove neophodne za povezivanje s informacijskom i telekomunikacijskim sustavima drugih tijela, predlaže i provodi mjere zaštite informacijskih i telekomunikacijskih sustava, osigurava informatičku i tehničku potporu svim ustrojstvenim jedinicama Državnog ureda, utvrđuje norme za odabir i uporabu osnovne i dopunske strojne i programske opreme te opreme za korisnički rad u Državnom uredu utvrđuje i nadzire provedbu sigurnosne politike korištenja informacijskih i telekomunikacijskih sustava u Državnom uredu, vodi brigu o zaštiti i smještaju grupa podataka na poslužiteljskim računalima, upravlja s razinom prava pristupa korisnika do određenih podataka, osigurava nesmetano funkcioniranje sustava, kontrolira rad i funkcioniranje tehničke opreme, operativnih sustava i alata vezanih za sustave, izrađuje analize, statistike i izvješća; obavlja i druge poslove iz svoje nadležnosti.

3. SEKTOR ZA STRATEGIJU, PLAN, ANALIZU, KOORDINACIJU I HARMONIZACIJU KRITERIJA, REGISTAR DRŽAVNE IMOVINE, OBJAVU ODLUKA I NADZOR NAD UPRAVLJANJEM I RASPOLAGANJEM DRŽAVNOM IMOVINOM

Članak 11.

U Sektoru za strategiju, plan, analizu, koordinaciju i harmonizaciju kriterija, registar državne imovine, objavu odluka i nadzor nad upravljanjem i raspolaganjem državnom imovinom obavljaju se upravni i stručni poslovi koordinacije upravljanja i raspolaganja državnom imovinom u odnosu na središnja tijela državne uprave i druga tijela, odnosno pravne osobe osnovane posebnim zakonima, koji su imatelji, odnosno upravljaju i raspolažu državnom imovinom; poslovi koordinacije i harmonizacije kriterija za upravljanje i raspolaganje državnom imovinom.

U Sektoru se obavljaju stručni poslovi izrade nacrta prijedloga strategije upravljanja i raspolaganja državnom imovinom; izrade prijedloga plana upravljanja i raspolaganja državnom imovinom i izvješća o provedbi plana upravljanja i raspolaganja državnom imovinom, te analitički i stručni poslovi nadzora nad upravljanjem i raspolaganjem državnom imovinom.

U Sektoru se obavljaju poslovi vođenja registra državne imovine, te objave odluka o upravljanju i raspolaganju državnom imovinom.

U Sektoru se obavljaju poslovi analize, praćenja, i nadzora upravljanja i raspolaganja državnom imovinom.

U Sektoru se ustrojavaju:

3.1. Služba za strategiju, plan, analizu, registar državne imovine i objavu odluka o upravljanju i raspolaganju državnom imovinom

3.2. Služba za koordinaciju i harmonizaciju kriterija i nadzor upravljanja i raspolaganja državnom imovinom.

3.1. Služba za strategiju, plan, analizu, registar državne imovine i objavu odluka o upravljanju i raspolaganju državnom imovinom

Članak 12.

U Službi za strategiju, plan, analizu, registar državne imovine i objavu odluka o upravljanju i raspolaganju državnom imovinom obavljaju se stručni poslovi izrade nacrta prijedloga strategije upravljanja i raspolaganja državnom imovinom, izrada prijedloga plana upravljanja i raspolaganja državnom imovinom i s tim u vezi poslovi određivanja kratkoročnih ciljeva i smjernica upravljanja i raspolaganja državnom imovinom te utvrđivanje mjera za provedbu strategije upravljanja i raspolaganja državnom imovinom; izrada izvješća o provedbi plana upravljanja i raspolaganja državnom imovinom, te analitički i poslovi pripreme podataka vezano za izradu nacrta prijedloga strategije i prijedloga plana i izvješća; poslovi vođenja registra državne imovine i objavljivanja odluka o upravljanju i raspolaganju državnom imovinom i drugi poslovi koji po svojoj upravnoj prirodi pripadaju u propisani djelokrug Službe.

U Službi se ustrojavaju sljedeće ustrojstvene jedinice:

3.1.1. Odjel strategije, plana i analize upravljanja i raspolaganja državnom imovinom

3.1.2. Odjel registra državne imovine i objave.

3.1.1. Odjel strategije, plana i analize upravljanja i raspolaganja državnom imovinom

Članak 13.

Odjel strategije, plana i analize upravljanja i raspolaganja državnom imovinom obavlja stručne poslove izrade prijedloga strategije upravljanja i raspolaganja državnom imovinom; stručne poslove izrade prijedloga plana upravljanja i raspolaganja državnom imovinom; poslove određivanja kratkoročnih ciljeva i smjernica upravljanja i raspolaganja državnom imovinom te utvrđivanje mjera za provedbu strategije i plana upravljanja i raspolaganja državnom imovinom; stručne poslove izrade izvješća o provedbi plana upravljanja i raspolaganja državnom imovinom; analitičke poslove i poslove pripreme podataka vezane za izradu prijedloga strategije i prijedloga plana i izvješća; surađuje s drugim ustrojstvenim jedinicama Državnog ureda u obavljanju poslova iz svog djelokruga i obavlja druge poslove iz svoje nadležnosti.

3.1.2. Odjel registra državne imovine i objave

Članak 14.

Odjel registra državne imovine i objave obavlja poslove vođenja, upotpunjivanja i uređivanja baze podataka državne imovine; projektira sadržaj upitnika za kreaciju baze podataka po raznim kriterijima i za različite potrebe; održava sustav baze; projektira i uređuje bazu podataka; brine o javnoj dostupnosti svih dokumenata vezanih za upravljanje i raspolaganje državnom imovinom; objavljuje dokumente vezane za upravljanje i raspolaganje imovinom u vlasništvu Republike Hrvatske na web stranicama Državnog ureda i drugim sredstvima javnog informiranja; surađuje s drugim ustrojstvenim jedinicama Državnog ureda u obavljanju poslova iz svog djelokruga i obavlja druge poslove iz svoje nadležnosti.

3.2. Služba za koordinaciju i harmonizaciju kriterija i nadzor upravljanja i raspolaganja državnom imovinom

Članak 15.

U Službi za koordinaciju i harmonizaciju kriterija i nadzor upravljanja i raspolaganja državnom imovinom obavljaju se poslovi koordinacije i sudjelovanja s nadležnim ministarstvima i drugim tijelima u utvrđivanju smjernica za ostvarivanje vlasničke politike; poslovi izrade mišljenja Vladi Republike Hrvatske za pojedina pitanja iz djelokruga Državnog ureda; izrada kriterija i analiza učinkovitosti korištenja državne imovine s prijedlozima mjera; poslovi koordinacije aktivnosti središnjih tijela državne uprave s tijelima lokalne i područne (regionalne) samouprave u odnosu na pitanja iz djelokruga Državnog ureda; analitički i stručni poslovi nadzora nad upravljanjem i raspolaganjem državnom imovinom i drugi poslovi koji po svojoj upravnoj prirodi pripadaju u propisani djelokrug Službe.

U Službi se ustrojavaju sljedeće ustrojstvene jedinice:

3.2.1. Odjel za koordinaciju i harmonizaciju kriterija za upravljanje državnom imovinom

3.2.2. Odjel za nadzor upravljanja i raspolaganja državnom imovinom.

3.2.1. Odjel za koordinaciju i harmonizaciju kriterija za upravljanje državnom imovinom

Članak 16.

Odjel za koordinaciju i harmonizaciju kriterija za upravljanje državnom imovinom obavlja poslove koordinacije i sudjelovanja s nadležnim ministarstvima i drugim tijelima u utvrđivanju smjernica za ostvarivanje vlasničke politike; poslove izrade mišljenja Vladi Republike Hrvatske za pojedina pitanja iz djelokruga Državnog ureda, poslove izrade kriterija i analiza učinkovitosti korištenja državne imovine s prijedlozima mjera; poslove koordinacije aktivnosti središnjih tijela državne uprave s tijelima lokalne i područne (regionalne) samouprave; surađuje s drugim ustrojstvenim jedinicama Državnog ureda u obavljanju poslova iz svog djelokruga i obavlja druge poslove iz svoje nadležnosti.

3.2.2. Odjel za nadzor upravljanja i raspolaganja državnom imovinom

Članak 17.

Odjel za nadzor upravljanja i raspolaganja državnom imovinom obavlja analitičke i stručne poslove nadzora nad korištenjem i upravljanjem državnom imovinom u smislu zakona kojim se uređuje upravljanje državnom imovinom; poslove praćenja stanja, obrade podataka i izrade nalaza, analiza i izvješća; poslove praćenja ostvarivanja strategije upravljanja državnom imovinom i programa upravljanja državnom imovinom; poslove nadzora nad unosom podataka u Registar državne imovine od strane ustanova čiji je jedan od osnivača Republika Hrvatske; poslove razmatranja izvješća Centra za restrukturiranje i prodaju o stanju neprocijenjene imovine u postupku pretvorbe i privatizacije; surađuje s drugim ustrojstvenim jedinicama Državnog ureda u obavljanju poslova iz svog djelokruga i obavlja druge poslove iz svoje nadležnosti.

4. SEKTOR ZA KORPORATIVNO UPRAVLJANJE TRGOVAČKIM DRUŠTVIMA OD STRATEŠKOG I POSEBNOG INTERESA ZA REPUBLIKU HRVATSKU

Članak 18.

Sektor za korporativno upravljanje trgovačkim društvima od strateškog i posebnog interesa za Republiku Hrvatsku obavlja poslove koordinacije i sudjelovanja s nadležnim ministarstvima i drugim tijelima u utvrđivanju smjernica za ostvarivanje vlasničke politike u trgovačkim društvima i drugim pravnim osobama koje su od strateškog i posebnog interesa za Republiku Hrvatsku, te poslove sustavnog praćenja i izvještavanja o radu, upravljanju, razvoju i ostvarivanju strateške politike u tim društvima; obavljaju se poslovi izrade prijedloga Vladi Republike Hrvatske za donošenje odluke o utvrđivanju popisa trgovačkih društava i drugih pravnih osoba od strateškog i posebnog interesa za Republiku Hrvatsku; poslovi izrade mišljenja Vladi Republike Hrvatske, na prijedlog resornog ministra, za imenovanje predstavnika vlasnika u skupštinama trgovačkih društava, poslovi izrade prijedloga kandidata za predsjednike skupština trgovačkih društava, kandidata za članove nadzornih i upravnih odbora, kandidata za članove i predsjednike uprava trgovačkih društava i drugih pravnih osoba od strateškog i posebnog interesa za Republiku Hrvatsku, kao i za trgovačka društva i druge pravne osobe koje su u većinskom vlasništvu Republike Hrvatske, poslovi analize i upravljanja dionicama, te poslovi vezani za prodaju dionica i poslovnih udjela u trgovačkim društvima od strateškog i posebnog interesa za Republiku Hrvatsku.

U Sektoru se, u suradnji s resornim ministarstvima, obavljaju poslovi analize poslovanja i restrukturiranja poslovanja trgovačkih društava od strateškog i posebnog državnog interesa.

U Sektoru se obavljaju poslovi pribavljanja podataka, usklađivanja baze podataka, te unos podataka o vlasničkoj strukturi društava od strateškog i posebnog interesa za Republiku Hrvatsku u Registar.

U Sektoru se obavljaju poslovi vezani uz praćenje i provođenje Kodeksa upravljanja trgovačkim društvima i drugih pravnih osoba od strateškog i posebnog interesa za Republiku Hrvatsku.

U Sektoru se obavljaju stručni poslovi za potrebe rada Povjerenstva Vlade Republike Hrvatske za upravljanje trgovačkim društvima od strateškog i posebnog interesa za Republiku Hrvatsku, te poslovi izrade razvojnih smjernica trgovačkih društava od strateškog i posebnog interesa u skladu sa Strategijom upravljanja i raspolaganja imovinom u vlasništvu Republike Hrvatske u okviru godišnjeg plana upravljanja koji donosi Vlada Republike Hrvatske na prijedlog Državnog ureda.

U Sektoru se obavljaju i drugi poslovi koji po svojoj upravnoj prirodi pripadaju u propisani djelokrug Sektora.

U Sektoru se ustrojavaju sljedeće ustrojstvene jedinice:

4.1. Služba za upravljanje trgovačkim društvima od strateškog i posebnog interesa za Republiku Hrvatsku

4.2. Služba za unapređenje korporativnog upravljanja.

4.1. Služba za upravljanje trgovačkim društvima od strateškog i posebnog interesa za Republiku Hrvatsku

Članak 19.

Služba za upravljanje trgovačkim društvima od strateškog i posebnog interesa za Republiku Hrvatsku obavlja poslove koordinacije i sudjelovanja s nadležnim ministarstvima i drugim tijelima u utvrđivanju smjernica za ostvarivanje vlasničke politike u trgovačkim društvima i drugim pravnim osobama koje su od strateškog i posebnog interesa za Republiku Hrvatsku; poslove sustavnog praćenja i izvještavanja o radu, upravljanju, razvoju i ostvarivanju strateške politike u tim društvima; poslove izrade prijedloga Vladi Republike Hrvatske za donošenje odluke o utvrđivanju popisa trgovačkih društava i drugih pravnih osoba od strateškog i posebnog interesa za Republiku Hrvatsku; u suradnji s resornim ministarstvima, obavlja poslove analize poslovanja i restrukturiranja poslovanja trgovačkih društava od posebnog državnog interesa; poslove vezane za analizu, upravljanje i prodaju dionica i poslovnih udjela u trgovačkim društvima od strateškog i posebnog interesa za Republiku Hrvatsku; poslove pribavljanja podataka, usklađivanja baze podataka, te unos podataka o vlasničkoj strukturi društava od strateškog i posebnog interesa za Republiku Hrvatsku u registar državne imovine i druge poslove koji po svojoj upravnoj prirodi pripadaju u propisani djelokrug Službe.

U Službi se ustrojavaju sljedeće ustrojstvene jedinice:

4.1.1. Odjel korporativnog upravljanja

4.1.2. Odjel analize poslovanja trgovačkih društava od strateškog i posebnog interesa za Republiku Hrvatsku.

4.1.1. Odjel korporativnog upravljanja

Članak 20.

Odjel korporativnog upravljanja obavlja poslove koordinacije i sudjelovanja s nadležnim ministarstvima i drugim tijelima u utvrđivanju smjernica za ostvarivanje vlasničke politike u trgovačkim društvima i drugim pravnim osobama koje su od strateškog i posebnog interesa za Republiku Hrvatsku; analizira stanje portfelja dionica i poslovnih udjela u trgovačkim društvima od strateškog i posebnog interesa za Republiku Hrvatsku; provodi politiku upravljanja dionicama i poslovnim udjelima u trgovačkim društvima od strateškog i posebnog interesa za Republiku Hrvatsku; operativno provodi postupak raspolaganja dionicama i poslovnim udjelima temeljem odluka Vlade Republike Hrvatske; operativno provodi postupak javnog prikupljanja ponuda za prodaju dionica i poslovnih udjela društava u vlasništvu Republike Hrvatske, temeljem odluka Vlade Republike Hrvatske; utvrđuje listu pristiglih pisma namjere; operativno provodi postupak poziva potencijalnih investitora na dostavu obvezujućih ponuda za kupnju dionica i poslovnih udjela za koje su u prvom krugu iskazale interes za kupnju i dostavile pismo namjere, temeljem odluka Vlade Republike Hrvatske; izrađuje kompletne ponudbene dokumentacije za prodaju te druge dokumente potrebne za prodaju (ponuda, javni natječaj i dr.); izdaje ponudbenu dokumentaciju pozvanim potencijalnim investitorima; priprema dokumentaciju za otvaranje ponuda i vrši analizu pristiglih ponuda za kupnju; priprema materijale u pogledu prijedloga odabira najpovoljnijeg ponuditelja u postupku; priprema sve potrebne materijale za Vladu Republike Hrvatske u predmetima prodaje i izbora najpovoljnijeg ponuditelja u postupku kupnje dionica i poslovnih udjela iz državnog portfelja modelom javnog prikupljanja ponuda; surađuje s ostalim državnim institucijama i resornim ministarstvima u predmetu prodaje; surađuje s drugim ustrojstvenim jedinicama Državnog ureda u obavljanju poslova iz svog djelokruga i obavlja druge poslove iz svoje nadležnosti.

4.1.2. Odjel analize poslovanja trgovačkih društava od strateškog i posebnog interesa za Republiku Hrvatsku

Članak 21.

Odjel analize poslovanja trgovačkih društava od strateškog i posebnog interesa za Republiku Hrvatsku obavlja poslove sustavnog praćenja i izvještavanja o radu, upravljanju, razvoju i ostvarivanju strateške politike u društvima od strateškog i posebnog interesa za Republiku Hrvatsku; u suradnji s resornim ministarstvima, obavljaju se poslovi analize poslovanja i restrukturiranja poslovanja trgovačkih društava od strateškog i posebnog interesa za Republiku Hrvatsku; kontinuirano pribavlja podatke o vlasničkoj strukturi trgovačkih društava od strateškog i posebnog interesa za Republiku Hrvatsku; unosi podatke o vlasničkim udjelima u trgovačkim društvima od strateškog i posebnog interesa za Republiku Hrvatsku u Registar državne imovine; usklađuje bazu podataka vezano uz vlasničku strukturu trgovačkih društava od strateškog i posebnog interesa za Republiku Hrvatsku; prikuplja, evidentira i sistematizira podatke o statusu i vlasničkoj strukturi društava od strateškog i posebnog interesa za Republiku Hrvatsku; surađuje s drugim ustrojstvenim jedinicama Državnog ureda u obavljanju poslova iz svog djelokruga i obavlja druge poslove iz svoje nadležnosti.

4.2. Služba za unapređenje korporativnog upravljanja

Članak 22.

Služba za unapređenje korporativnog upravljanja obavlja stručne poslove za potrebe rada Povjerenstva Vlade Republike Hrvatske za upravljanje trgovačkim društvima od strateškog i posebnog interesa za Republiku Hrvatsku; izrađuje razvojne smjernice trgovačkih društava od strateškog i posebnog interesa u skladu sa Strategijom upravljanja i raspolaganja imovinom u vlasništvu Republike Hrvatske u okviru godišnjeg plana upravljanja koji donosi Vlada Republike Hrvatske na prijedlog Državnog ureda; obavlja poslove izrade mišljenja Vladi Republike Hrvatske, na prijedlog resornog ministra, za imenovanje predstavnika vlasnika u skupštinama trgovačkih društava, poslovi izrade prijedloga kandidata za predsjednike skupština trgovačkih društava, kandidata za članove nadzornih i upravnih odbora, kandidata za članove i predsjednike uprava trgovačkih društava i drugih pravnih osoba od strateškog i posebnog interesa za Republiku Hrvatsku, kao i za trgovačka društva i druge pravne osobe koje su u većinskom vlasništvu Republike Hrvatske, poslovi analize i upravljanja dionicama, te poslovi vezani za prodaju dionica i poslovnih udjela u trgovačkim društvima od strateškog i posebnog interesa za Republiku Hrvatsku; sudjeluje u definiranju modela restrukturiranja i financijske konsolidacije te sudjeluje u ocjeni i provedbi programa restrukturiranja i financijske konsolidacije; obavlja poslove provođenja javnih natječaja za odabir članova nadzornih odbora i uprava trgovačkih društava u vlasništvu Republike Hrvatske; poslove vezane uz praćenje i provođenje Kodeksa upravljanja trgovačkim društvima i drugih pravnih osoba od strateškog i posebnog interesa za Republiku Hrvatsku; surađuje s drugim ustrojstvenim jedinicama Državnog ureda u obavljanju poslova iz svog djelokruga i obavlja druge poslove iz svoje nadležnosti.

U Službi se ustrojavaju sljedeće organizacijske jedinice:

4.3.1. Odjel predlaganja članova skupština, nadzornih odbora i uprava trgovačkih društava od strateškog i posebnog interesa za Republiku Hrvatsku

4.2.2. Odjel za provođenje javnih natječaja i praćenje provedbe Kodeksa upravljanja trgovačkim društvima i drugih pravnih osoba od strateškog i posebnog interesa za Republiku Hrvatsku.

4.2.1. Odjel predlaganja članova skupština, nadzornih odbora i uprava trgovačkih društava od strateškog i posebnog interesa za Republiku Hrvatsku

Članak 23.

Odjel predlaganja članova skupština, nadzornih odbora i uprava trgovačkih društava od strateškog i posebnog interesa za Republiku Hrvatsku obavlja poslove izrade mišljenja Vladi Republike Hrvatske, na prijedlog resornog ministra, za imenovanje predstavnika vlasnika u skupštinama trgovačkih društava, poslovi izrade prijedloga kandidata za predsjednike skupština trgovačkih društava, kandidata za članove nadzornih i upravnih odbora, kandidata za članove i predsjednike uprava trgovačkih društava i drugih pravnih osoba od strateškog i posebnog interesa za Republiku Hrvatsku, kao i za trgovačka društva i druge pravne osobe koje su u većinskom vlasništvu Republike Hrvatske, poslove analize i upravljanja dionicama, te poslove vezane za prodaju dionica i poslovnih udjela u trgovačkim društvima od strateškog i posebnog interesa za Republiku Hrvatsku; surađuje s drugim ustrojstvenim jedinicama Državnog ureda u obavljanju poslova iz svog djelokruga i obavlja druge poslove iz svoje nadležnosti.

4.2.2. Odjel za provođenje javnih natječaja i praćenje provedbe Kodeksa upravljanja trgovačkim društvima i drugih pravnih osoba od strateškog i posebnog interesa za Republiku Hrvatsku

Članak 24.

Odjel za provođenje javnih natječaja i praćenje provedbe Kodeksa upravljanja trgovačkim društvima i drugih pravnih osoba od strateškog i posebnog interesa za Republiku Hrvatsku obavlja poslove provođenja javnih natječaja za odabir članova trgovačkih društava u vlasništvu Republike Hrvatske, prati provođenje Kodeksa upravljanja trgovačkim društvima i drugih pravnih osoba od strateškog i posebnog interesa za Republiku Hrvatsku, te trgovačkih društava u kojima Republika Hrvatska ima dionice ili vlasničke udjele; surađuje s drugim ustrojstvenim jedinicama Državnog ureda u obavljanju poslova iz svog djelokruga i obavlja druge poslove iz svoje nadležnosti.

5. SEKTOR ZA UPRAVLJANJE NEKRETNINAMA, ODUZETU IMOVINU, IMOVINSKOPRAVNE ODNOSE S JEDINICAMA LOKALNE SAMOUPRAVE I BIVŠE VOJNE NEKRETNINE

Članak 25.

U Sektoru upravljanja nekretninama, oduzetu imovinu, imovinskopravne odnose s jedinicama lokalne samouprave i bivše vojne nekretnine obavljaju se poslovi vezani uz nekretnine koje nisu predane na upravljanje trgovačkom društvu i to stanove, poslovne prostore, garaže i građevinsko zemljište. U Sektoru se obavljaju poslovi vezani za upravljanje i raspolaganje stanovima, poslovnim prostorima, garažama i građevinskom zemljištu, uključujući i pripremu potrebnih ugovora, aneksa, tabularnih izjava i brisovnih očitovanja, poslovi rješavanja imovinsko pravnih odnosa vezanih za eksploataciju mineralnih sirovina i infrastrukturne građevine i građevine za obnovljive izvore energije, poslovi procjene nekretnina, poslovi upravljanja i raspolaganja oduzetom imovinom, poslovi rješavanja imovinsko pravnih poslova s jedinicama lokalne samouprave, te poslovi vezani za upravljanje i raspolaganje bivšim vojnim nekretninama.

U Sektoru se ustrojavaju sljedeće ustrojstvene jedinice:

5.1. Služba stanova, poslovnih prostora, zemljišta, infrastrukture, obnovljivih izvora energije, eksploatacije mineralnih sirovina, procjene i oduzete imovine

5.2. Služba za rješavanje imovinskopravnih odnosa s jedinicama lokalne samouprave i bivše vojne nekretnine.

5.1. Služba stanova, poslovnih prostora, zemljišta, infrastrukture, obnovljivih izvora energije, eksploatacije mineralnih sirovina, procjene i oduzete imovine

Članak 26.

Služba stanova, poslovnih prostora, zemljišta, infrastrukture, obnovljivih izvora energije, eksploatacije mineralnih sirovina, procjene i oduzete imovine obavlja poslove vezane uz stanove, poslovne prostore i zemljišta koja nisu predana na upravljanje trgovačkom društvu: upravlja stanovima; upravlja poslovnim prostorima; obavlja poslove vezane za infrastrukturu, obnovljive izvore energije, eksploataciju mineralnih sirovina; obavlja poslove procjene; obavlja poslove vezane uz upravljanje i raspolaganje oduzetom imovinom.

U Službi se ustrojavaju sljedeće ustrojstvene jedinice:

5.1.1. Odjel stanova i poslovnih prostora

5.1.2. Odjel zemljišta

5.1.3. Odjel za infrastrukturu, obnovljive izvore energije i eksploataciju mineralnih sirovina

5.1.4. Odjel procjene

5.1.5. Odjel za oduzetu imovinu.

5.1.1. Odjel stanova i poslovnih prostora

Članak 27.

Odjel stanova i poslovnih prostora obavlja poslove vezane uz stanove i poslovne prostore koji nisu predani na upravljanje trgovačkom društvu: upravlja stanovima i poslovnim prostorima; dodjeljuje stanove i poslovne prostore za službene potrebe; vrši najam stanova i zakup poslovnih prostora; kupuje i prodaje stanove i poslovne prostore; razvrgava suvlasničke zajednice na stanovima i poslovnim prostorima; sudjeluje u svim fazama pripreme i pregovora za sklapanje ugovora za stanove za službene stanove; za raspolaganje nekretninama iz svoje nadležnosti izrađuje modele, nacrte i prijedloge tekstova ugovora i aneksa ugovora, te kontrolira ispunjenje ugovornih obveza; izdaje tabularne izjave i brisovna očitovanja; dodjeljuje poslovne prostore na korištenje tijelima državne uprave i drugim korisnicima državnog proračuna; odlučuje o dodjeli poslovnih prostora na korištenje tijelima državne uprave i drugim korisnicima državnog proračuna; odlučuje o dodjeli garaža na korištenje drugim osobama na temelju posebnih propisa; evidentira promjene u bazi podataka o nekretninama koju vodi Državni ured; surađuje s drugim ustrojstvenim jedinicama Državnog ureda u obavljanju poslova iz svog djelokruga; obavlja druge poslove iz svoje nadležnosti.

5.1.2. Odjel zemljišta

Članak 28.

Odjel zemljišta obavlja poslove vezane uz osnivanje prava građenja; osnivanje služnosti; darovanje, kupnju i prodaju zemljišta; razvrgnuće suvlasničke zajednice na zemljištu; osnivanje založnog prava na zemljištu; ugovaranje zakupa; obavještava nadležno državno odvjetništvo o potrebi utvrđivanja prava vlasništva; surađuje s drugim ustrojstvenim jedinicama Državnog ureda u obavljanju poslova iz svog djelokruga; obavlja druge poslove iz svoje nadležnosti.

5.1.3. Odjel za infrastrukturu, obnovljive izvore energije i eksploataciju mineralnih sirovina

Članak 29.

Odjel za infrastrukturu, obnovljive izvore energije i eksploataciju mineralnih sirovina poduzima radnje za rješavanje imovinsko pravnih odnosa vezane za eksploataciju mineralnih sirovina; poduzima radnje za rješavanje imovinsko pravnih odnosa vezano za infrastrukturne građevine i građevine za obnovljive izvore energije; sklapa ugovore o osnivanju prava služnosti vezane za eksploataciju mineralnih sirovina; izrađuje modele, nacrte i prijedloge teksta ugovora i aneksa ugovora u vezi eksploatacije mineralnih sirovina; sudjeluje u svim fazama pripreme i pregovora za sklapanje ugovora u vezi eksploatacije mineralnih sirovina; kontrolira ispunjenje obveza iz ugovora u vezi eksploatacije mineralnih sirovina; sklapa ugovore o osnivanju prava služnosti vezane za infrastrukturu i obnovljive izvore energije; izrađuje modele, nacrte i prijedloge teksta ugovora i anexa ugovora u vezi infrastrukture i obnovljivih izvora energije; sudjeluje u svim fazama pripreme i pregovora za sklapanje ugovora u vezi infrastrukture i obnovljivih izvora energije; kontrolira ispunjenje obveza iz ugovora u vezi infrastrukture i obnovljivih izvora energije; evidentira promjene u bazi podataka o nekretninama koju vodi Državni ured; surađuje s drugim ustrojstvenim jedinicama Državnog ureda u obavljanju poslova iz svog djelokrug i obavlja druge poslove iz svoje nadležnosti.

5.1.4. Odjel procjene

Članak 30.

Odjel procjene procjenjuje vrijednost nekretnina, osim u slučajevima kada tržišnu vrijednost nekretnine utvrđuju stalni sudski vještaci temeljem Zakona o upravljanju i raspolaganju imovinom u vlasništvu Republike Hrvatske; izrađuje izvješća o procjeni sa odgovarajućom dokumentacijom; kontrolira procjene nekretnina sudskih vještaka; procjenjuje naknade za umanjenje tržišne vrijednosti nekretnine uslijed osnivanja prava služnosti; procjenjuje vrijednost opreme; surađuje s drugim ustrojstvenim jedinicama Državnog ureda u obavljanju poslova iz svog djelokruga; obavlja druge poslove iz svoje nadležnosti.

5.1.5. Odjel za oduzetu imovinu

Članak 31.

Odjel za oduzetu imovinu upravlja privremeno oduzetim nekretninama, novčanim sredstvima, predanim stvarima i prenesenim pravima; vodi evidencije (upisnike) o privremeno oduzetim nekretninama, novčanim sredstvima, predanim stvarima i prenesenim pravima, sudjeluje u svim postupcima određenim propisima koji uređuju oduzimanje imovinske koristi ostvarene kaznenim djelom i prekršajem, predlaže predstojniku donošenje odluke o prodaji i raspolaganju privremeno oduzetih pokretnih stvari; surađuje s drugim ustrojstvenim jedinicama Državnog ureda u obavljanju poslova iz svog djelokruga i obavlja druge poslove iz svoje nadležnosti.

5.2. Služba za rješavanje imovinskopravnih odnosa s jedinicama lokalne samouprave i bivše vojne nekretnine

Članak 32.

Služba za rješavanje imovinskopravnih odnosa s jedinicama lokalne samouprave i bivše vojne nekretnine obavlja poslove vezane za rješavanje imovinsko pravnih odnosa između Republike Hrvatske i jedinica lokalne samouprave, te imovinsko pravnih odnosa na bivšim vojnim nekretninama.

U Službi se ustrojavaju sljedeće ustrojstvene jedinice:

5.2.1. Odjel za rješavanje imovinskopravnih odnosa s jedinicama lokalne samouprave

5.2.2. Odjel za bivše vojne nekretnine.

5.2.1. Odjel za rješavanje imovinskopravnih odnosa s jedinicama lokalne samouprave

Članak 33.

Odjel za rješavanje imovinskopravnih odnosa s jedinicama lokalne samouprave obavlja poslove vezane za osnivanje prava građenja za potrebe jedinica lokalne samouprave; osnivanje služnosti za potrebe jedinica lokalne samouprave; darovanje, kupnju i prodaju zemljišta od jedinica lokalne samouprave; razvrgnuće suvlasničke zajednice na zemljištu u suvlasništvu jedinica lokalne samouprave i Republike Hrvatske; osnivanje založnog prava na zemljištu za potrebe jedinica lokalne samouprave; ugovaranje zakupa sa jedinicama lokalne samouprave; sudjeluje u postupku izrade dokumenata prostornoga uređenja podnošenjem zahtjeva i davanjem mišljenja; obavještava nadležno državno odvjetništvo o potrebi utvrđivanja prava vlasništva; surađuje s drugim ustrojstvenim jedinicama Državnog ureda u obavljanju poslova iz svog djelokruga; obavlja druge poslove iz svoje nadležnosti.

5.2.2. Odjel za bivše vojne nekretnine

Članak 34.

Odjel za bivše vojne nekretnine obavlja poslove vezane za osnivanje prava građenja na bivšim vojnim nekretninama; osnivanje služnosti na bivšim vojnim nekretninama; darovanje, kupnju i prodaju zemljišta u sastavu bivših vojnih nekretnina; razvrgnuće suvlasničke zajednice na zemljištu koje je bilo vojna nekretnina; osnivanje založnog prava na zemljištu koje je bilo vojna nekretnina; ugovaranje zakupa na bivšim vojnim nekretninama; obavještava nadležno državno odvjetništvo o potrebi utvrđivanja prava vlasništva; sudjeluje u izradi dokumentacije za investicijske i druge projekte na bivšim vojnim nekretninama; surađuje s drugim ustrojstvenim jedinicama Državnog ureda u obavljanju poslova iz svog djelokruga i obavlja druge poslove iz svoje nadležnosti.

III. UPRAVLJANJE DRŽAVNIM UREDOM

Članak 35.

Radom Državnog ureda upravlja predstojnik, u položaju zamjenika ministra, kojeg imenuje Vlada Republike Hrvatske na prijedlog predsjednika Vlade Republike Hrvatske.

Predstojnik je za svoj rad odgovoran predsjedniku Vlade Republike Hrvatske i Vladi Republike Hrvatske.

Predstojnik ima jednoga zamjenika.

Zamjenika predstojnika imenuje Vlada Republike Hrvatske na prijedlog predstojnika, a na temelju javnoga natječaja.

Zamjenik predstojnika Državnog ureda je za svoj rad odgovoran predstojniku i Vladi Republike Hrvatske.

Tajnik Kabineta predstojnika Državnog ureda upravlja radom Kabineta predstojnika.

Tajnik Kabineta predstojnika odgovoran je za svoj rad predstojniku i zamjeniku predstojnika.

Načelnik sektora upravlja radom sektora.

Načelnik sektora odgovoran je za svoj rad predstojniku i zamjeniku predstojnika.

Voditelj službe u sektoru upravlja radom službe.

Voditelj službe u sektoru odgovoran je za svoj rad predstojniku, zamjeniku predstojnika i načelniku sektora.

Voditelj odjela u službi u sektoru odgovoran je za svoj rad predstojniku, zamjeniku predstojnika, načelniku sektora i voditelju službe.

Glavni tajnik upravlja radom Glavnog tajništva Državnog ureda.

Glavni tajnik odgovoran je za svoj rad predstojniku.

Voditelj službe u Glavnom tajništvu odgovoran je za svoj rad glavnom tajniku i predstojniku.

Voditelj odjela u službi u Glavnom tajništvu odgovoran je za svoj rad Predstojniku, zamjeniku predstojnika, glavnom tajniku i voditelju službe.

IV. SLUŽBENICI I NAMJEŠTENICI DRŽAVNOG UREDA

Članak 36.

Poslove i zadatke iz djelokruga Državnog ureda, ovisno o vrsti, složenosti, stručnoj spremi i drugim uvjetima obavljaju službenici i namještenici, raspoređeni na radna mjesta, sukladno propisima.

Pravilnikom o unutarnjem redu Državnog ureda utvrđuje se broj potrebnih državnih službenika i namještenika s naznakom njihovih osnovnih poslova i zadaća i stručnih uvjeta potrebnih za njihovo obavljanje, njihove ovlasti i odgovornosti te druga pitanja od značenja za rad Državnog ureda koja nisu uređena Uredbom o načelima za unutarnje ustrojstvo tijela državne uprave i ovom Uredbom.

Pravilnik o unutarnjem redu Državnog ureda donosi predstojnik, uz prethodno pribavljenu suglasnost središnjeg tijela državne uprave nadležnog za službeničke odnose.

Članak 37.

Okvirni broj državnih službenika i namještenika potrebnih za obavljanje poslova iz nadležnosti Državnog ureda određuje se u tablici koja je sadržana u prilogu ove Uredbe i čini njezin sastavni dio.

V. OBAVLJANJE POSLOVA UNUTARNJE REVIZIJE ZA POTREBE UREDA

Članak 38.

Poslove unutarnje revizije za potrebe Državnog ureda obavlja ured Vlade Republike Hrvatske nadležan za unutarnju reviziju.

VI. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 39.

Pravilnik o unutarnjem redu Državnog ureda predstojnik će donijeti u roku od 30 dana od dana stupanja na snagu ove Uredbe.

Članak 40.

Predstojnik će donijeti rješenja o rasporedima službenika i namještenika na radna mjesta na temelju Pravilnika iz članka 39. ove Uredbe, u roku od 30 dana od dana stupanja na snagu Pravilnika o unutarnjem redu.

Članak 41.

Danom stupanja na snagu ove Uredbe prestaje važiti Uredba o unutarnjem ustrojstvu Državnog ureda za upravljanje državnom imovinom (»Narodne novine«, broj 31/2012).

Članak 42.

Ova Uredba stupa na snagu prvoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 022-03/13-03/106

Urbroj: 50301-09/09-13-4

Zagreb, 19. rujna 2013.

Predsjednik

Zoran Milanović, v. r.

 

OKVIRNI BROJ DRŽAVNIH SLUŽBENIKA I NAMJEŠTENIKA POTREBNIH ZA OBAVLJANJE POSLOVA IZ NADLEŽNOSTI DRŽAVNOG UREDA

Redni broj

Naziv unutarnje ustrojstvene jedinice

Broj
službenika i namještenika

1.

Kabinet predstojnika Državnog ureda

8              8

2.

Glavno tajništvo

1            27

2.1.

Služba za pravne poslove, ljudske potencijale i opće poslove

1

2.1.1.

Odjel za pravne poslove i ljudske potencijale

7

2.1.2.

Odjel za opće poslove

6

2.2.

Služba za financijsko upravljanje, javnu nabavu i informatičku podršku

1

2.2.1.

Odjel računovodstva

5

2.2.2.

Odjel plana, analize, financija, javne nabave i informatičke podrške

6

3.

Sektor za strategiju, plan, analizu, koordinaciju i harmonizaciju kriterija, registar državne imovine, objavu odluka i nadzor nad upravljanjem i raspolaganjem državnom imovinom

1          24

3.1.

Služba za strategiju, plan, analizu, registar državne imovine i objavu odluka o upravljanju i raspolaganju državnom imovinom

1

3.1.1.

Odjel strategije, plana i analize upravljanja i raspolaganja državnom imovinom.

5

3.1.2.

Odjel registra državne imovine i objave

6

3.2.

Služba za koordinaciju i harmonizaciju kriterija i nadzor upravljanja i raspolaganja državnom imovinom

1

3.2.1.

Odjel za koordinaciju i harmonizaciju kriterija za upravljanje državnom imovinom

5

3.2.2.

Odjel za nadzor upravljanja i raspolaganja državnom imovinom

5

4.

Sektor za korporativno upravljanje trgovačkim društvima od strateškog i posebnog interesa za Republiku Hrvatsku

1          18

4.1.

Služba za upravljanje trgovačkim društvima od strateškog i posebnog interesa za Republiku Hrvatsku

1

4.1.1.

Odjel korporativnog upravljanja

5

4.1.2.

Odjel analize poslovanja trgovačkih društava od strateškog i posebnog interesa za Republiku Hrvatsku

4

4.2.

Služba za unapređenje korporativnog upravljanja

1

4.2.1.

Odjel predlaganja članova skupština, nadzornih odbora i uprava trgovačkih društava od strateškog i posebnog interesa za Republiku Hrvatsku

3

4.2.2.

Odjel za provođenje javnih natječaja i praćenje provedbe Kodeksa upravljanja trgovačkim društvima i drugih pravnih osoba od strateškog i posebnog interesa za Republiku Hrvatsku

3

5.

Sektor za upravljanja nekretninama, oduzetu imovinu, imovinskopravne odnose s jedinicama lokalne samouprave i bivše vojne nekretnine

1         38

5.1.

Služba stanova, poslovnih prostora, zemljišta, infrastrukture, obnovljivih izvora energije, eksploatacije mineralnih sirovina, procjene i oduzete imovine

1

5.1.1.

Odjel stanova i poslovnih prostora

5

5.1.2.

Odjel zemljišta

5

5.1.3.

Odjel za infrastrukturu, obnovljive izvore energije i eksploataciju mineralnih sirovina

5

5.1.4.

Odjel procjene

5

5.1.5.

Odjel za oduzetu imovinu

5

5.2.

Služba za rješavanje imovinskopravnih odnosa s jedinicama lokalne samouprave i bivše vojne nekretnine

1

5.2.1.

Odjel za rješavanje imovinskopravnih odnosa s jedinicama lokalne samouprave

5

5.2.2.

Odjel za bivše vojne nekretnine

5

 

UKUPNO:

115

 

 

 

 

 

 

 

Izvor: http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2013_09_118_2518.html