Baza je ažurirana 20.11.2024. 

zaključno sa NN 109/24

EU 2024/2679

PRESTAO VAŽITI ALI VIDI OVDJE!
Objavljeno u NN 31/12 od 14.03.2012.:

 

VLADA REPUBLIKE HRVATSKE

Na temelju članka 63. stavka 2. Zakona o sustavu državne uprave (»Narodne novine«, broj 150/2011) i članka 8. stavka 2. Zakona o Državnom inspektoratu (»Narodne novine«, br. 116/2008, 123/2008 i 49/2011), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 8. ožujka 2012. godine donijela

 

UREDBU O UNUTARNJEM USTROJSTVU DRŽAVNOG INSPEKTORATA

I. OPĆE ODREDBE

Članak 1.

Ovom Uredbom utvrđuje se unutarnje ustrojstvo Državnog inspektorata (u daljnjem tekstu: Inspektorat), nazivi unutarnjih ustrojstvenih jedinica u sastavu Inspektorata i njihov djelokrug, način upravljanja tim jedinicama, način planiranja poslova, radno vrijeme, održavanje uredovnih dana, te okvirni broj potrebnih državnih službenika i namještenika Inspektorata.

Članak 2.

Unutarnje ustrojstvo, djelokrug, upravljanje kao i potreban broj državnih službenika i namještenika uređuje se tako da Inspektorat može obavljati inspekcijske i druge stručne poslove koji su mu zakonom i drugim propisima stavljeni u nadležnost.

II. UNUTARNJE USTROJSTVO

Članak 3.

Za obavljanje poslova iz djelokruga Inspektorata, ustrojava se:

1. Kabinet glavnog inspektora

2. Sektor nadzora u području roba i usluga

3. Sektor nadzora u području rada i zaštite na radu

4. Sektor nadzora u području rudarstva, elektroenergetike i opreme pod tlakom

5. Sektor pravnih poslova i ljudskih resursa

6. Sektor planiranja i unaprjeđenja rada

7. Sektor općih poslova

8. Samostalni odjel za unutarnju reviziju

9. Samostalni odjel za unutarnji nadzor.

III. DJELOKRUG UNUTARNJIH USTROJSTVENIH JEDINICA U SJEDIŠTU

1. KABINET GLAVNOG INSPEKTORA

Članak 4.

Kabinet glavnog inspektora obavlja protokolarne, administrativne i stručne poslove za glavnog inspektora i njegovog zamjenika, poslove kontakata i komunikacije s Hrvatskim saborom, Vladom Republike Hrvatske (u daljnjem tekstu: Vlada RH), središnjim tijelima državne uprave, poslove u komunikaciji sa sredstvima javnog informiranja i sustavnog informiranja javnosti o događajima i pojavama iz djelokruga Inspektorata, poslove u vezi s provedbom zakona kojim se uređuje pravo na pristup informacijama, poslove pribavljanja dokumentacije i materijala od sektora i drugih unutarnjih ustrojstvenih jedinica za potrebe glavnog inspektora i njegovoga zamjenika, poslove u vezi s primanjem i rješavanjem pošte upućene glavnom inspektoru i njegovom zamjeniku, poslove u vezi s evidentiranjem i pohranom pošte s povjerljivim podacima, prevoditeljske poslove, rješava predstavke i pritužbe, kao i druge stručne i administrativne poslove u vezi s realizacijom programa rada i aktivnosti glavnog inspektora i njegovog zamjenika.

2. SEKTOR NADZORA U PODRUČJU ROBA I USLUGA

Članak 5.

Sektor nadzora u području roba i usluga obavlja inspekcijske i druge poslove koji se odnose na primjenu zakona i drugih propisa u području prometa roba i usluga; zaštite potrošača; zabranu i sprječavanje neregistrirane djelatnosti, energetske djelatnosti, komunalnog gospodarstva, cestovnog prijevoza, cijena, pristojbi, pretplata; promet predmetima od plemenitih kovina; nadzor nad provedbom ugovora o uskladištenju i čuvanju robnih zaliha i stanje zaliha; obavljanje ugostiteljske i turističke djelatnosti, prijave i odjave turista, obračun, naplate i uplate boravišne pristojbe; poslove koji se odnose na provjeru tehničkih i sigurnosnih zahtjeva za proizvode, postupak provjere ocjenjivanja sukladnosti s propisanim zahtjevima, isprave koje moraju imati proizvodi u prometu, označavanje, obilježavanje i prezentiranje proizvoda; zaštitu prava intelektualnog vlasništva, ispravnost mjerila i uporaba mjernih jedinica, kontrolu kakvoće i označavanje hrane i hrane za životinje bez obzira na podrijetlo i drugih proizvoda.

Sektor prati primjenu propisa iz svoga djelokruga, izrađuje i predlaže upute za rad inspektora za provođenje nadzora i daje mišljenja o primjeni propisa iz svoga djelokruga, izrađuje prijedlog plana i programa rada, izrađuje izvješća o obavljenom nadzoru i poduzetim mjerama, sudjeluje u izradi programa strategija i nacionalnih politika, te provodi mjere u okviru istih; sudjeluje u radu stručnih tijela Vlade RH, ministarstava i drugih tijela; izrađuje prijedloge izvješća o radu gospodarskih inspektora za potrebe Vlade RH i drugih tijela; izrađuje prijedloge izvješća o stanju u pojedinim područjima na zahtjev Vlade RH te drugih tijela i međunarodnih organizacija; za Povjerenstvo za žalbe izrađuje nacrte drugostupanjskih rješenja povodom žalbe na prvostupanjska rješenja inspektora, izrađuje prijedloge odgovora na tužbu protiv rješenja Povjerenstva za žalbe, obavlja stručni nadzor nad radom gospodarskih inspektora; izrađuje prijedloge odgovora na novinarske i druge upite te obavlja i druge poslove u okviru svoga djelokruga.

U Sektoru nadzora u području roba i usluga, ustrojavaju se:

2.1. Služba nadzora u području roba, usluga, ugostiteljstva i turizma

2.2. Služba nadzora u području zaštite potrošača.

2.1. Služba nadzora u području roba, usluga, ugostiteljstva i turizma

Članak 6.

Služba nadzora u području roba, usluga, ugostiteljstva i turizma obavlja inspekcijske i druge poslove koji se odnose na zabranu i sprječavanje neregistrirane djelatnosti u području trgovine i usluga, obavljanje energetskih djelatnosti, komunalnog gospodarstva, plemenitih kovina, ispravnost mjerila, čuvanje robnih zaliha, posebno obilježavanje proizvoda, zaštitu prava intelektualnog vlasništva, ugostiteljstvo i turizam, surađuje sa središnjim tijelima državne uprave nadležnim za poslove prometa roba, usluga i turizma, te obavlja i druge poslove u okviru svoga djelokruga.

U Službi nadzora u području roba, usluga, ugostiteljstva i turizma, ustrojavaju se:

2.1.1. Odjel nadzora neregistrirane djelatnosti

2.1.2. Odjel prometa roba i usluga

2.1.3. Odjel ugostiteljstva i turizma.

2.1.1. Odjel nadzora neregistrirane djelatnosti

Članak 7.

Odjel nadzora neregistrirane djelatnosti obavlja inspekcijske i druge poslove koji se odnose na primjenu i provođenje zakona i drugih propisa u području neregistrirane djelatnosti kad pravna osoba obavlja djelatnost koja nije upisana u sudski ili drugi odgovarajući registar; kad pravna osoba nema zakonom propisane akte o ispunjavanju uvjeta za obavljanje registrirane djelatnosti; kad fizička osoba obavlja djelatnost koju nije registrirala kod nadležnog tijela ili prijavila poreznim tijelima; kad fizička osoba nema zakonom propisane akte o ispunjavanju uvjeta za obavljanje registrirane djelatnosti; kad pravna i fizička osoba obavlja djelatnost unatoč zabrani obavljanja djelatnosti; prati primjenu propisa iz svoga djelokruga; izrađuje i predlaže upute za rad inspektora; predlaže i organizira provođenje nadzora nad primjenom pojedinih propisa; izrađuje prijedloge planova i izvješća; za Povjerenstvo za žalbe izrađuje nacrte drugostupanjskih rješenja povodom žalbe na prvostupanjska rješenja inspektora, izrađuje prijedloge odgovora na tužbe protiv rješenja Povjerenstva za žalbe, poduzima mjere i aktivnosti za pravovremeno i stručno obavljanje nadzora, pokreće inicijativu za izmjene i dopune zakona i drugih propisa, predlaže programe rada, izrađuje izvješća o obavljenom nadzoru i poduzetim mjerama, pruža stručnu pomoć i usmjerava na određene zadaće i poslove, brine se o provođenju metode rada, obavlja stručni nadzor nad radom inspektora u područnim jedinicama, te obavlja i druge poslove u okviru svoga djelokruga.

2.1.2. Odjel prometa roba i usluga

Članak 8.

Odjel prometa roba i usluga obavlja inspekcijske i druge poslove koji se odnose na primjenu i provođenje zakona i drugih propisa u području trgovine i usluga, komunalnog gospodarstva osim nezakonite naplate i cijena, odobrenja za početak obavljanja djelatnosti, nadzor nad provedbom propisa za energetske djelatnosti osim nezakonite naplate i cijena, trgovine predmeta od plemenitih kovina, ispravnost mjerila i uporaba mjernih jedinica, nadzor nad provedbom ugovora o uskladištenju i čuvanju robnih zaliha i stanje zaliha, obilježavanje proizvoda markicama, promet i reproduciranje (umnožavanje) glazbenih i kinematografskih djela snimljenih na nosaču zvuka i slike, te računalnih programa i knjiga; zaštitu industrijskog dizajna i žigova; promet proizvoda izrađenih prema izumu; prati primjenu propisa iz svoga djelokruga; izrađuje i predlaže upute za rad inspektora; predlaže i organizira provođenje nadzora nad primjenom pojedinih propisa iz svog djelokruga; izrađuje prijedloge planova i izvješća; za Povjerenstvo za žalbe izrađuje nacrte drugostupanjskih rješenja povodom žalbe na prvostupanjska rješenja inspektora, izrađuje prijedloge odgovora na tužbe protiv rješenja Povjerenstva za žalbe, poduzima mjere i aktivnosti za pravovremeno i stručno obavljanje nadzora, pokreće inicijativu za izmjene i dopune zakona i drugih propisa, predlaže programe rada, izrađuje izvješća o obavljenom nadzoru i poduzetim mjerama, pruža stručnu pomoć i usmjerava na određene zadaće i poslove, brine se o provođenju metode rada, obavlja stručni nadzor nad radom inspektora u područnim jedinicama, te obavlja i druge poslove u okviru svoga djelokruga.

2.1.3. Odjel ugostiteljstva i turizma

Članak 9.

Odjel ugostiteljstva i turizma obavlja inspekcijske i druge poslove koji se odnose na primjenu i provođenje zakona i drugih propisa u području ugostiteljstva, turizma, naplate i uplate boravišne pristojbe; prati primjenu propisa iz svoga djelokruga; pruža stručnu pomoć inspektorima, izrađuje prijedloge planova i izvješća; pokreće inicijativu za izmjene i dopune zakona i drugih propisa; za Povjerenstvo za žalbe izrađuje nacrte drugostupanjskih rješenja povodom žalbe na prvostupanjska rješenja inspektora, izrađuje prijedloge odgovora na tužbe protiv rješenje Povjerenstva za žalbe, predlaže i izrađuje upute za rad inspektora, pruža stručnu pomoć i usmjerava na određene zadaće i poslove, brine se o provođenju metode rada, obavlja stručni nadzor nad radom inspektora u područnim jedinicama, te obavlja i druge poslove u okviru svoga djelokruga.

2.2. Služba nadzora u području zaštite potrošača

Članak 10.

Služba nadzora u području zaštite potrošača obavlja inspekcijske i druge poslove koji se odnose na zaštitu potrošača u području prodaje proizvoda i pružanju usluga, cijena proizvoda, javnih usluga, potrošačkih kredita, označavanje, pakiranje, obilježavanje i prezentiranje proizvoda, protok informacija o povredi propisa u području zaštite potrošača, tehničko zakonodavstvo i sigurnosne zahtjeve za proizvode, tehničku dokumentaciju, pravodobno obavješćivanje o opasnostima koje proizvodi mogu predstavljati, oznaku zemljopisnog podrijetla i oznaku tradicionalnog ugleda poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda, kontrole označavanja i kakvoće hrane i hrane za životinje bez obzira na podrijetlo, označavanje i kakvoću vina, voćnih vina i drugih proizvoda, obavlja poslove koji se odnose na sudjelovanje u radu tijela Europske unije iz područja zaštite potrošača, surađuje s drugim ministarstvima, tijelima javne vlasti, ostalim zainteresiranim stranama i međunarodnim organizacijama u području zaštite potrošača, obavlja i druge poslove u okviru svoga djelokruga.

U Službi nadzora u području zaštite potrošača, ustrojavaju se:

2.2.1. Odjel zaštite ekonomskih interesa potrošača

2.2.2. Odjel kvalitete i sigurnosti proizvoda.

2.2.1. Odjel zaštite ekonomskih interesa potrošača

Članak 11.

Odjel zaštite ekonomskih interesa potrošača obavlja inspekcijske i druge poslove koji se odnose na primjenu i provođenje zakona i drugih propisa u području zaštite potrošača pri prodaji proizvoda i pružanja usluga, cijene proizvoda i usluga, javnih usluga koje se pružaju potrošačima, potrošačkih kredita, označavanja i pakiranja proizvoda, isprava koje moraju imati proizvodi u prometu, i drugi oblici obilježavanja po posebnim propisima, obavlja poslove u vezi s centralnim informacijskim sustavom za zaštitu potrošača (CISZP), poslove koordinacije s drugim javnopravnim tijelima odgovornim za nadzor nad provedbom propisa kojima se uređuje zaštita potrošača u vezi s funkcioniranjem Jedinstvenog ureda za vezu u području prekograničnih prekršaja, izrađuje prijedloge planova i izvješća; prati primjenu propisa iz svoga djelokruga, za Povjerenstvo za žalbe izrađuje nacrte drugostupanjskih rješenja povodom žalbe na prvostupanjska rješenja inspektora, izrađuje prijedloge odgovora na tužbe protiv rješenja Povjerenstva za žalbe, prati i poduzima mjere i aktivnosti za pravodobno i stručno obavljanje nadzora, pokreće inicijativu za izmjenu i dopunu zakona i drugih propisa, predlaže programe rada, izrađuje izvješća o obavljenom nadzoru i poduzetim mjerama, predlaže i izrađuje upute za rad inspektora, pruža stručnu pomoć i usmjerava na određene zadaće i poslove, brine se o provođenju metode rada, obavlja stručni nadzor nad radom inspektora u područnim jedinicama te obavlja i druge poslove u okviru svoga djelokruga.

2.2.2. Odjel kvalitete i sigurnosti proizvoda

Članak 12.

Odjel kvalitete i sigurnosti proizvoda obavlja inspekcijske i druge poslove koji se odnose na primjenu zakona i drugih propisa u području nadzora i primjene propisa u maloprodaji glede sadržaja označavanja i kakvoće hrane i hrane za životinje bez obzira na podrijetlo, označavanje i kakvoću vina, voćnih vina i drugih proizvoda, oznaka zemljopisnog podrijetla i oznaka tradicionalnog ugleda poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda, obavlja provjeru tehničkih i sigurnosnih zahtjeva za proizvode, obveze pravnih i fizičkih osoba koje stavljaju proizvode na tržište, provedene postupke ispitivanja i ocjene sukladnosti s propisanim zahtjevima, isprave koje prate proizvode u prometu (tehničku dokumentaciju, potvrde o sukladnosti, upute za uporabu, upute za sklapanje, održavanje, upozorenja i sl.), koje moraju imati proizvodi prije stavljanja na tržište, pakiranje, obilježavanje, označivanje proizvoda propisanim oznakama i prezentiranje, pravodobno obavješćivanje o opasnostima koje proizvodi mogu predstavljati, te po potrebi povlačenje proizvoda s tržišta, brze razmjene službene obavijesti (RAPEX) o mjerama i radnjama u pogledu proizvoda koji predstavljaju ozbiljan rizik za sigurnost potrošača, poslove u vezi sa Sustavom brzog uzbunjivanja za hranu i hranu za životinje (RASFF), prati primjenu propisa iz svoga djelokruga, izrađuje prijedloge planova i izvješća; za Povjerenstvo za žalbe izrađuje nacrte drugostupanjskih rješenja povodom žalbe na prvostupanjska rješenja inspektora, izrađuje prijedloge odgovora na tužbe protiv rješenja Povjerenstva za žalbe, prati i poduzima mjere i aktivnosti za pravodobno i stručno obavljanje nadzora, pokreće inicijativu za izmjene i dopune zakona i drugih propisa, predlaže programe rada, izrađuje i predlaže upute za rad inspektora za provođenje nadzora, pruža stručnu pomoć i usmjerava na određene zadaće i poslove, brine se o provođenju metode rada, obavlja stručni nadzor nad radom inspektora u područnim jedinicama, te obavlja i druge poslove u okviru svoga djelokruga.

3. SEKTOR NADZORA U PODRUČJU RADA I ZAŠTITE NA RADU

Članak 13.

Sektor nadzora u području rada i zaštite na radu obavlja inspekcijske i druge poslove koji se odnose na nadzor provedbe propisa kojima se uređuju odnosi između radnika i poslodavaca (radni odnosi i zaštita na radu), a posebice primjena propisa koji se odnose na obvezu prijavljivanja nadležnim tijelima mirovinskog i zdravstvenog osiguranja; zapošljavanje i rad maloljetnika, žena trudnica, rodilja, invalida, stranaca i dr.; uvjete rada, sigurnost i zaštitu zdravlja radnika, osobito zaštitu zdravlja maloljetnika, žena, invalida i dr.

Sektor prati primjenu propisa iz svoga djelokruga, izrađuje i predlaže upute za rad inspektora za provođenje nadzora i daje mišljenja o primjeni propisa iz svoga djelokruga, izrađuje prijedlog plana i programa rada, izrađuje izvješća o obavljenom nadzoru i poduzetim mjerama, sudjeluje u izradi programa strategija i nacionalnih politika, te provedi mjere u okviru istih; sudjeluje u radu stručnih tijela Vlade RH, ministarstava i drugih tijela; izrađuje prijedloge izvješća o radu inspektora rada za potrebe Vlade RH i drugih tijela; izrađuje prijedloge izvješća o stanju u pojedinim područjima na zahtjev Vlade RH te drugih tijela i međunarodnih organizacija; za Povjerenstvo za žalbe izrađuje nacrte drugostupanjskih rješenja povodom žalbe na prvostupanjska rješenja inspektora, izrađuje prijedloge odgovora na tužbu protiv rješenja Povjerenstva za žalbe, obavlja stručni nadzor nad radom inspektora rada; izrađuje prijedloge odgovora na novinarske i druge upite te obavlja i druge poslove u okviru svoga djelokruga.

U Sektoru nadzora u području rada i zaštite na radu, ustrojava se:

3.1. Služba nadzora u području radnih odnosa

3.2. Služba nadzora u području zaštite na radu.

3.1. Služba nadzora u području radnih odnosa

Članak 14.

Služba nadzora u području radnih odnosa obavlja inspekcijske i druge poslove koji se odnose na nadzor provedbe propisa kojima se uređuju odnosi između radnika i poslodavaca (radni odnosi), a posebice propisa kojima se uređuje obveza poslodavaca da radnike u propisanim rokovima prijavljuju nadležnim tijelima mirovinskog i zdravstvenog osiguranja, zapošljavanje i rad maloljetnika, žena, trudnica, rodilja, invalida, stranaca i dr.; posredovanje pri zapošljavanju; praćenje provedbe propisa o radnim odnosima, daje mišljenja i primjedbe na prijedloge propisa; sudjelovanje u izradi programa, strategija i nacionalnih politika te provedba mjera u okviru istih; izrađuje prijedloge izvješća o radu inspektora rada u području radnih odnosa za potrebe Vlade RH, drugih tijela i vlastite potrebe; izrađuje izvješća o stanju u pojedinim područjima na zahtjev Vlade RH te drugih tijela i međunarodnih organizacija; predlaže programe rada, izrađuje izvješća o obavljenom nadzoru i poduzetim mjerama; obavlja stalne stručne komunikacije koje uključuju educiranje, stručnu pomoć u radu; predlaže i izrađuje upute za rad inspektora; za Povjerenstvo za žalbe izrađuje nacrte drugostupanjskih rješenja povodom žalbe na prvostupanjska rješenja inspektora, izrađuje prijedloge odgovora na tužbu protiv rješenja Povjerenstva za žalbe; obavlja stručni nadzor nad radom inspektora u područnim jedinicama, te obavlja i druge poslove u okviru svoga djelokruga.

3.2. Služba nadzora u području zaštite na radu

Članak 15.

Služba nadzora u području zaštite na radu obavlja inspekcijske i druge poslove koji se odnose na nadzor provedbe propisa kojima se uređuju odnosi između radnika i poslodavaca (zaštita na radu), a posebice propisa kojima se uređuju uvjeti rada, sigurnost i zaštita zdravlja radnika, osobito zaštita zdravlja maloljetnika, žena, invalida i dr.; praćenje provedbe propisa iz svog djelokruga, daje mišljenja i primjedbe na prijedloge propisa; sudjeluje u izradi programa, strategija i nacionalnih politika te provedbi mjera u okviru istih; sudjeluje u radu stručnih tijela Vlade RH, ministarstava i drugih tijela; izvješćuje o radu inspektora rada u području zaštite na radu za potrebe Vlade RH, drugih tijela i vlastite potrebe; izvješćuje o stanju u pojedinim područjima na zahtjev Vlade RH, te drugih tijela i međunarodnih organizacija; obavlja stalne stručne komunikacije koje uključuju educiranje, pruža stručnu pomoć; predlaže programe rada, izrađuje izvješća o obavljenom nadzoru i poduzetim mjerama; predlaže i izrađuje upute za rad inspektora; za Povjerenstvo za žalbe izrađuje nacrte drugostupanjskih rješenja povodom žalbe na prvostupanjska rješenja inspektora, izrađuje prijedloge odgovora na tužbu protiv rješenja Povjerenstva za žalbe; obavlja stručni nadzor nad radom inspektora u područnim jedinicama, te obavlja i druge poslove u okviru svoga djelokruga.

4. SEKTOR NADZORA U PODRUČJU RUDARSTVA, ELEKTROENERGETIKE I OPREME POD TLAKOM

Članak 16.

Sektor nadzora u području rudarstva, elektroenergetike i opreme pod tlakom obavlja inspekcijske i druge poslove koji se odnose na istraživanje i eksploataciju mineralnih sirovina, uporabu rudarskih objekata i postrojenja, primjenu tehničkih normativa, zaštite na radu na istraživanju i eksploataciji mineralnih sirovina i zaštite od požara pri podzemnim rudarskim radovima, rudarska mjerenja, uvjete za obavljanje poslova, kontrolu poslovanja u djelatnosti istraživanja i eksploatacije mineralnih sirovina, način i uvjete za obavljanje elektroenergetskih djelatnosti, obveze energetskih subjekata i kupaca energije tijekom obavljanja energetske djelatnosti i korištenja energije u pogledu ispunjavanja zahtjeva za sigurnost i kvalitetu opskrbe električnom energijom, obveze energetskih subjekata i kupaca energije pri stavljanju u uporabu, uporabe odnosno pogona i održavanja elektroenergetskih objekata, postrojenja, vodova, priključaka na mrežu, instalacija i opreme u pogledu sigurnosti i kvalitete opskrbe električnom energijom, tehničke zahtjeve za proizvode i ocjenu sukladnosti te zahtjeve za opću sigurnost proizvoda u području elektroenergetike koji su stavljeni u uporabu; uporabu opreme pod tlakom i pokretne tlačne opreme, ispunjavanje propisanih uvjeta radnika zaposlenih na određenim poslovima u kotlovnicama (broj i opterećenost), ispunjavanje propisanih uvjeta pravnih i fizičkih osoba koje se bave eksploatacijom opreme pod tlakom i pokretne tlačne opreme.

Sektor prati primjenu propisa iz svoga djelokruga, izrađuje i predlaže upute za rad inspektora za provođenje nadzora i daje mišljenja o primjeni propisa iz svoga djelokruga, izrađuje prijedlog plana i programa rada, izrađuje izvješća o obavljenom nadzoru i poduzetim mjerama, sudjeluje u izradi programa strategija i nacionalnih politika, te provodi mjere u okviru istih; sudjeluje u radu stručnih tijela Vlade RH, ministarstava i drugih tijela; izrađuje prijedloge izvješća o radu rudarskih inspektora, elektroenergetskih i inspektora opreme pod tlakom za potrebe Vlade RH, drugih tijela; izrađuje prijedloge izvješća o stanju u pojedinim područjima na zahtjev Vlade RH te drugih tijela i međunarodnih organizacija; za Povjerenstvo za žalbe izrađuje nacrte drugostupanjskih rješenja povodom žalbe na prvostupanjska rješenja inspektora, izrađuje prijedloge odgovora na tužbu protiv rješenja Povjerenstva za žalbe; izrađuje prijedloge odgovora na novinarske i druge upite, te obavlja i druge poslove u okviru svoga djelokruga.

U Sektoru nadzora u području rudarstva, elektroenergetike i opreme pod tlakom, ustrojava se:

4.1. Služba nadzora u području rudarstva

4.2. Služba nadzora u području elektroenergetike

4.3. Služba nadzora u području opreme pod tlakom.

4.1. Služba nadzora u području rudarstva

Članak 17.

Služba nadzora u području rudarstva obavlja inspekcijske i druge poslove koji se odnose na primjenu zakona i drugih propisa kojima se uređuje istraživanje i eksploatacija mineralnih sirovina, propisa o tehničkim normativima na istraživanju i eksploataciji mineralnih sirovina, kao i uporaba rudarskih objekata i postrojenja, zaštiti na radu, sigurnosti ljudi i imovine, zaštita čovjekova okoliša, zaštitu od požara pri podzemnim rudarskim radovima i tehničkim normativima kod istražnih radova koji se izvode izradom podzemnih prostorija; stavljanje na tržište i uporaba opreme pod tlakom i pokretne tlačne opreme, ispunjavanje propisanih uvjeta radnika zaposlenih na određenim poslovima u kotlovnicama (broj i opterećenost), ispunjavanje propisanih uvjeta pravnih i fizičkih osoba koje se bave eksploatacijom opreme pod tlakom i pokretne tlačne opreme, predlaže izmjene i dopune zakona i drugih propisa, izrađuje prijedlog programa rada, izrađuje izvješća o obavljenom nadzoru i poduzetim mjerama, predlaže i izrađuje upute za rad inspektora, za Povjerenstvo za žalbe izrađuje nacrte drugostupanjskih rješenja povodom žalbe na prvostupanjska rješenja inspektora, izrađuje prijedloge odgovara na tužbu protiv rješenja Povjerenstva za žalbe, brine o provođenju metode rada; pruža stručnu pomoć pri obavljanju inspekcijskih poslova rudarskim inspektorima te obavlja i druge poslove u okviru svoga djelokruga.

Za obavljanje poslova iz djelokruga Službe određuju se samostalni izvršitelji u sjedištu područnih jedinica, i to:

– jedan u Područnoj jedinici Rijeka

– dva u Područnoj jedinici Split

– jedan u Područnoj jedinici Osijek

– jedan u Područnoj jedinici Varaždin

– dva u Područnoj jedinici Zagreb.

4.2. Služba nadzora u području elektroenergetike

Članak 18.

Služba nadzora u području elektroenergetike obavlja inspekcijske i druge poslove koji se odnose na primjenu zakona i drugih propisa kojima se uređuje način i uvjeti za obavljanje energetskih djelatnosti; obveze energetskih subjekata i kupaca energije tijekom obavljanja energetske djelatnosti i korištenja energije u pogledu ispunjavanja zahtjeva za sigurnost i kvalitetu opskrbe električnom energijom; obveze energetskih subjekata i kupaca energije pri stavljaju u uporabu, uporabe odnosno pogona i održavanja energetskih objekata, postrojenja, vodova, priključaka na mrežu, instalacija i opreme u pogledu sigurnosti i kvalitete opskrbe električnom energijom; tehničke zahtjeve za proizvode i ocjenu sukladnosti te zahtjeve za opću sigurnost proizvoda u području elektroenergetike koji su stavljeni u uporabu; predlaže izmjene i dopune zakona i drugih propisa, izrađuje prijedlog programa rada, izrađuje izvješća o obavljenom nadzoru i poduzetim mjerama, predlaže i izrađuje upute za rad inspektora, za Povjerenstvo za žalbe izrađuje nacrte drugostupanjskih rješenja povodom žalbe na prvostupanjska rješenja inspektora, izrađuje prijedloge odgovara na tužbu protiv rješenja Povjerenstva za žalbe, brine o provođenju metode rada; pruža stručnu pomoć pri obavljanju inspekcijskih poslova elektroenergetskim inspektorima, te obavlja i druge poslove u okviru svoga djelokruga.

Za obavljanje poslova iz djelokruga Službe određuju se samostalni izvršitelji u sjedištu područnih jedinica i to:

– dva u Područnoj jedinici Rijeka

– dva u Područnoj jedinici Split

– jedan u Područnoj jedinici Osijek

– jedan u Područnoj jedinici Varaždin

– jedan u Područnoj jedinici Zagreb.

4.3. Služba nadzora u području opreme pod tlakom

Članak 19.

Služba nadzora u području opreme pod tlakom obavlja inspekcijske i druge poslove koji se odnose na primjenu zakona i drugih propisa kojima se uređuje stavljanje na tržište i uporaba opreme pod tlakom i pokretne tlačne opreme, ispunjavanje propisanih uvjeta radnika zaposlenih na određenim poslovima u kotlovnicama (broj i opterećenost), ispunjavanje propisanih uvjeta pravnih i fizičkih osoba koje se bave eksploatacijom opreme pod tlakom i pokretne tlačne opreme, predlaže izmjene i dopune zakona i drugih propisa, izrađuje prijedlog programa rada, izrađuje izvješća o obavljenom nadzoru i poduzetim mjerama, predlaže i izrađuje upute za rad inspektora, za Povjerenstvo za žalbe izrađuje nacrte drugostupanjskih rješenja povodom žalbe na prvostupanjska rješenja inspektora, izrađuje prijedloge odgovara na tužbu protiv rješenja Povjerenstva za žalbe, brine o provođenju metode rada; pruža stručnu pomoć pruža stručnu pomoć pri obavljanju inspekcijskih poslova inspektorima opreme pod tlakom, te obavlja i druge poslove u okviru svoga djelokruga.

Za obavljanje poslova iz djelokruga Službe određuju se samostalni izvršitelji u sjedištu područnih jedinica, i to:

– dva u Područnoj jedinici Rijeka

– jedan u Područnoj jedinici Split

– jedan u Područnoj jedinici Osijek

– jedan u Područnoj jedinici Varaždin

– jedan u Područnoj jedinici Zagreb.

5. SEKTOR PRAVNIH POSLOVA I LJUDSKIH RESURSA

Članak 20.

Sektor pravnih poslova i ljudskih resursa obavlja inspekcijske poslove i druge poslove, izrađuje i sudjeluje u izradi nacrta zakona i drugih propisa iz djelokruga Inspektorata; daje mišljenja, primjedbe i prijedloge na nacrte zakona i drugih propisa iz djelokruga drugih središnjih tijela državne uprave, a koje propise nadzire Inspektorat; izrađuje prijedloge propisa i drugih akata Inspektorata koje donosi Vlada RH, odnosno Hrvatski sabor; pruža stručnu pomoć ustrojstvenim jedinicama Inspektorata pri izradi propisa; radi unaprjeđivanja rada i ujednačavanja postupanja inspektora u suradnji s drugim ustrojstvenim jedinicama izrađuje objašnjenja i pravna mišljenja o pitanjima koja se odnose na upravni i prekršajni postupak iz djelokruga Inspektorata, te izrađuje upute za rad inspektora; pruža stručnu pomoć u izradi očitovanja u upravnim sporovima te u izvršavanju sudskih odluka; zastupa Inspektorat pred sudovima; poduzima mjere zbog povreda službene dužnosti; sudjeluje u radu stručnih i drugih povjerenstava i radnih tijela Inspektorata; pruža stručnu pomoć u upravnim postupcima i obavljanju inspekcijskog nadzora; priprema odgovore i očitovanja te predlaže poduzimanje odgovarajućih mjera na zahtjev odvjetništva Republike Hrvatske u građanskim i kaznenim postupcima; obavlja stručne poslove za Povjerenstvo za žalbe Inspektorata; po potrebi sudjeluje i u izradi ugovora iz djelokruga Inspektorata; organizira i provodi prijam u državnu službu u suradnji sa središnjim tijelom državne uprave nadležnim za službeničke odnose; provodi postupak ocjenjivanja rada i učinkovitosti državnih službenika; priprema i usklađuje opise radnih mjesta, kontinuirano prati karijerni razvoj i promicanje državnih službenika; provodi postupak planiranja programa izobrazbe državnih službenika i izrade osobnih planova izobrazbe državnih službenika; provodi postupak izrade prilagodbenih programa za državne službenike primljene u državnu službu na rad u Inspektoratu; priprema rješenja i ugovore o svim radnopravnim pitanjima državnih službenika i namještenika, vodi osobne očevidnike državnih službenika i namještenika Inspektorata, obavlja poslove vezane uz socijalnu i zdravstvenu zaštitu državnih službenika i namještenika Inspektorata, izrađuje prijedloge odgovora na novinarske i druge upite, te obavlja i druge poslove u okviru svoga djelokruga.

U Sektoru pravnih poslova i ljudskih resursa, ustrojava se:

5.1. Služba pravnih poslova

5.2. Služba ljudskih resursa.

5.1. Služba pravnih poslova

Članak 21.

Služba pravnih poslova obavlja inspekcijske i druge poslove; izrađuje i sudjeluje u izradi nacrta zakona i drugih propisa iz djelokruga Inspektorata; daje mišljenja, primjedbe i prijedloge na nacrte zakona i drugih propisa iz djelokruga drugih središnjih tijela državne uprave, a koje propise nadzire Inspektorat; izrađuje prijedloge propisa i drugih akata Inspektorata koje donosi Vlada RH, odnosno Hrvatski sabor; pruža stručnu pomoć ustrojstvenim jedinicama Inspektorata pri izradi propisa; radi unaprjeđivanja rada i ujednačavanja postupanja inspektora u suradnji s drugim ustrojstvenim jedinicama izrađuje objašnjenja i pravna mišljenja o pitanjima koja se odnose na upravni i prekršajni postupak iz djelokruga Inspektorata, te izrađuje upute za rad inspektora; pruža stručnu pomoć u izradi očitovanja u upravnim sporovima te u izvršavanju sudskih odluka; sudjeluje u radu stručnih i drugih povjerenstava i radnih tijela Inspektorata; pruža stručnu pomoć u upravnim postupcima i pri obavljanju inspekcijskog nadzora; priprema odgovore i očitovanja te predlaže poduzimanje odgovarajućih mjera na zahtjev odvjetništva Republike Hrvatske u građanskim i kaznenim postupcima; obavlja stručne poslove za Povjerenstvo za žalbe Inspektorata; po potrebi sudjeluje i u izradi ugovora iz djelokruga Inspektorata; ostvaruje suradnju s drugim tijelima državne uprave, te obavlja i druge poslove u okviru svoga djelokruga.

U Službi pravnih poslova, ustrojava se:

5.1.1. Odjel za izradu normativnih akata i praćenja propisa

5.1.2. Odjel za zastupanje pred sudovima.

5.1.1. Odjel za izradu normativnih akata i praćenja propisa

Članak 22.

Odjel za izradu normativnih akata i praćenja propisa obavlja inspekcijske i druge poslove, priprema, predlaže i koordinira izradu nacrta propisa iz djelokruga Inspektorata (zakoni, uredbe, pravilnici, naputci) i u suradnji s drugim ustrojstvenim jedinicama Inspektorata daje mišljenja, primjedbe i prijedloge na nacrte zakona i drugih propisa iz djelokruga drugih središnjih tijela državne uprave, a koje propise nadzire Inspektorat, prati primjenu postupovnih odredaba u rješavanju upravnih stvari; daje stručna mišljenja i objašnjenja u svezi s primjenom propisa iz djelokruga Inspektorata; prati izmjene i dopune propisa i njihovu primjenu i osigurava provođenje zakona i drugih propisa; obavlja poslove procjene učinaka propisa sukladno posebnom zakonu; izrađuje i u formalno pravnom smislu kontrolira ugovore koje sklapa Inspektorat; priprema odgovore na zastupnička pitanja; obavlja stručne poslove za Povjerenstvo za žalbe Inspektorata, te obavlja i druge poslove u okviru svoga djelokruga.

5.1.2. Odjel za zastupanje pred sudovima

Članak 23.

Odjel za zastupanje pred sudovima obavlja inspekcijske poslove i poslove zastupanja Inspektorata pred službeničkim sudovima u postupcima po zahtjevu za utvrđivanje povrede službene dužnosti; pred prekršajnim sudovima u prekršajnim postupcima po optužnom prijedlogu za pokretanje prekršajnog postupka i pred upravnim sudovima povodom tužbe u upravnom sporu; poslove unaprjeđenja rada i ujednačavanja postupaka inspektora na izradi optužnih akata u okviru djelokruga Odjela.

Za obavljanje poslova iz djelokruga Odjela određuje se po jedan samostalni izvršitelj u sjedištu Područne jedinice Rijeka, Područne jedinice Split, Područne jedinice Osijek, Područne jedinice Varaždin i Područne jedinice Zagreb.

5.2. Služba ljudskih resursa

Članak 24.

Služba ljudskih resursa obavlja upravne i druge stručne poslove koji se odnose na organiziranje i provođenje prijama u državnu službu u suradnji sa središnjim tijelom državne uprave nadležnim za službeničke odnose; provodi postupak ocjenjivanja rada i učinkovitosti državnih službenika; priprema i usklađuje opise radnih mjesta, kontinuirano prati karijerni razvoj i promicanje državnih službenika; provodi postupak planiranja programa izobrazbe državnih službenika i izrade osobnih planova izobrazbe državnih službenika; provodi postupak izrade prilagodbenih programa za državne službenike primljene u državnu službu u Inspektorat; priprema rješenja i ugovore o radnopravnim pitanjima državnih službenika i namještenika, vodi osobne očevidnike državnih službenika i namještenika Inspektorata, obavlja poslove vezane uz socijalnu i zdravstvenu zaštitu državnih službenika i namještenika Inspektorata; poduzima mjere zbog povreda službene dužnosti, te obavlja i druge poslove u okviru svoga djelokruga.

6. SEKTOR PLANIRANJA I UNAPRJEĐENJA RADA

Članak 25.

Sektor planiranja i unaprjeđenja rada obavlja stručne poslove u predlaganju i izradi strategije poslovanja Inspektorata; koordinira i izrađuje izvješća o radu Inspektorata; priprema, koordinira, izrađuje i predlaže strateške i operativne planove te prati njihovo provođenje uz korištenje postojećih i predlaganje novih aplikativnih rješenja; provodi analitičku obradu podataka o obavljenim inspekcijskim nadzorima, poduzetim mjerama i utvrđenim povredama propisa te drugim pojavama i procesima iz djelokruga rada i nadležnosti Inspektorata; vodi registre podataka za potrebu predlaganja i provođenja jedinstvenih analitičkih metoda u Inspektoratu; provodi aktivnosti vezane za uspostavu, razvoj i praćenje zakona kojim se uređuje sustav unutarnjih financijskih kontrola u javnom sektoru u pitanjima vezanim za potrebe Inspektorata; predlaže, priprema i koordinira provedbu projekata Europske unije; surađuje s drugim tijelima državne uprave; izrađuje prijedloge odgovora na novinarske i druge upite te obavlja i druge poslove u okviru svoga djelokruga.

U Sektoru planiranja i unaprjeđenja rada, ustrojava se:

6.1. Služba planiranja, praćenja i izvješćivanja

6.2. Služba unaprjeđenja rada.

6.1. Služba planiranja, praćenja i izvješćivanja

Članak 26.

Služba planiranja, praćenja i izvješćivanja predlaže i sudjeluje u izradi strategija poslovanja; koordinira i izrađuje periodična i godišnja izvješća o radu Inspektorata; priprema, koordinira, izrađuje i predlaže strateške i operativne planove te prati njihovo provođenje uz korištenje aplikativnih rješenja; predlaže i prati realizaciju strateških ciljeva i njihova načina ostvarenja; predlaže i prati načine ostvarenja strateških planova; predlaže daljnji razvoj postojećih i planira nova aplikativna rješenja u skladu s razvojem informacijske i komunikacijske tehnologije; predlaže izradu baze podataka kao i razmjenu podataka s drugim tijelima državne uprave, posebice razvoj aplikativnog rješenja eOčevidnik te prati primjenu propisa o sadržaju, obliku i načinu vođenja očevidnika inspektora Inspektorata; prati i kontrolira ažurnost i točnost unesenih podataka u aplikacije te izvješćuje o eventualnim nepravilnostima; predlaže i razvija nova konceptualna rješenja vizualnog identiteta Inspektorata uključujući Intranet i Internet stranice Inspektorata; analizira provedene mjere iz inspekcijskog nadzora i predlaže modele za njegovo praćenje uz procesni pristup i izradu dijagrama tijeka poslovnih procesa te racionalizaciju troškova poslovanja; vodi registre podataka za potrebu predlaganja i provođenja analitičkih metoda planiranja, praćenja i izvješćivanja o radu svih ustrojstvenih jedinica Inspektorata; brine o pohrani izvješća u elektroničkom i tiskanom obliku; radi obavljanja poslova Službe surađuje s drugim ustrojstvenim jedinicama Inspektorata; obavlja i druge poslove u okviru svoga djelokruga.

6.2. Služba unaprjeđenja rada

Članak 27.

Služba unaprjeđenja rada obavlja stručne poslove za unaprjeđenje rada inspektora u cilju zaštite ekonomskih interesa, kvalitete i sigurnosti potrošača, otkrivanja i suzbijanja nezakonitosti u području sigurnosti i zaštiti na radu, otkrivanju i suzbijanju nezakonitog obavljanja djelatnosti ugostiteljstva, turizma, trgovine i samostalnih djelatnosti, sprječavanje nelegalne eksploatacije mineralnih sirovina; otkrivanje i suzbijanje nezakonitosti koje su u vezi s radom stranaca i radnika kod poslodavca te održavanje sigurnosti i kvalitete opskrbe i korištenja električne energije, postrojenja i opreme pod tlakom; predlaže učinkovit i troškovno racionalan inspekcijski nadzor; predlaže, koordinira i uspostavlja popis i opis svih poslovnih procesa Inspektorata; izrađuje dijagrame tijeka za poslovne procese kako bi se utvrdili najvažniji rizici i potrebne kontrole poslovnih procesa; uspostavlja, vodi i ažurira Registar rizika Inspektorata; koordinira uspostavljanje i razvoj komponente upravljanja rizicima; izrađuje izvješća o upravljanju rizicima; obavlja poslove Jedinice za provedbu projekata iz programa pomoći Europske unije u vezi s korištenjem sredstava financiranih iz pretpristupnih programa Europske unije; priprema i predlaže tijek aktivnosti projekata; priprema podloge za financiranje; evaluira ponude i izrađuje izvješća o provedbi projekata; prati nacionalne propise i pravila Europske unije, zakonsku regulativu i procedure te fondove Europske unije; brine da svaki rashod bude opravdan stvarnom potrebom i potvrđen prethodnom kontrolom; surađuje s unutarnjim ustrojstvenim jedinicama Inspektorata, a osobito sa Sektorom općih poslova; obavlja i druge poslove u okviru svoga djelokruga.

7. SEKTOR OPĆIH POSLOVA

Članak 28.

Sektor općih poslova obavlja poslove koji se odnose na pripremu prijedloga državnog proračuna, izradu, izmjena i dopuna, te preraspodjele sredstava državnog proračuna i izradu financijskih planova za Inspektorat, poslove područne riznice u skladu s autorizacijom i utvrđenim poslovnim procesima Državne riznice, organizaciju i koordinaciju rada u obavljanju financijsko računovodstvenih poslova, zakonitu primjenu važećih materijalno-financijskih propisa, izradu bruto bilance i ostvarenje financijskog plana, sastavljanje financijskih izvješća, racionalno i namjensko korištenje financijskih sredstava; koordinaciju uspostavljanja i razvoja metodologije financijskog upravljanja i sustava unutarnjih kontrola u Inspektoratu; pripremu i provođenje postupaka javne nabave roba, radova i usluga, evidentiranje i izvješćivanje u postupcima javne nabave; suradnju s tijelom državne uprave zaduženim za upravljanje imovinom u vlasništvu Republike Hrvatske, uredsko poslovanje, vođenje arhiva, obranu, sigurnost i zaštitu na radu; izradu planova informatizacije, unaprjeđenja informatičkog sustava te primjenu suvremenih tehnologija i metoda rada, izrađuje prijedloge odgovora na novinarske i druge upite te obavlja druge poslove u okviru svoga djelokruga.

U Sektoru općih poslova, ustrojava se:

7.1. Služba financijsko računovodstvenih poslova i nabave

7.2. Služba općih poslova

7.3. Služba informatike.

7.1. Služba financijsko računovodstvenih poslova i nabave

Članak 29.

Služba financijsko računovodstvenih poslova i nabave obavlja upravne i stručne poslove koji se odnose na planiranje, pripremu i izradu prijedloga državnog proračuna te izvršavanje proračuna; pripremu i izradu, izmjene i dopune, te preraspodjele sredstava državnog proračuna; kontrolu trošenja proračunskih sredstava sukladno planovima; transakcije u sustavu Državne riznice; ustrojavanje i vođenje zakonom propisanih poslovnih knjiga materijalnog i financijskog poslovanja; kontrolu, evidentiranje, kontiranje i knjiženje ovjerene računovodstvene i knjigovodstvene dokumentacije; usklađenje obveza i potraživanja; sastavljanje bruto bilance; izradu financijskih i statističkih izvješća; obračun plaća i ostalih primanja zaposlenih te obračun i isplatu ostalih dohodaka; obavljanje popisa imovine; blagajničkog poslovanja; analize namjenskog i svrhovitog korištenja proračunskih sredstava; nabavu sukladno osiguranim sredstvima u državnom proračunu i financijskom planu; izradu planova nabave; organizaciju i provodu postupka nabave roba, usluga i radova u skladu sa propisima o javnoj nabavi; pripremu i izradu ugovora iz područja javne nabave i zakupa poslovnog prostora; kontrolu izvršavanja ugovornih obveza iz područja javne nabave; evidenciju i izradu izvješća sukladno odredbama propisa o javnoj nabavi; poslovne prostore i vođenje očevidnika nekretnina; razvijanje metodologije financijskog upravljanja i sustava unutarnjih kontrola; inicira izradu internih akata (uputa, smjernica) kojima se uređuju opisi poslova, ovlasti i odgovornosti pojedinih sudionika u procesima planiranja, izrade programa, praćenja realizacije programa, obrade financijskih dokumenata, internog izvješćivanja o realizaciji proračunskih sredstava i o ostvarenim ciljevima, izrađuje izvješća o uspostavi i funkcioniranju sustava financijskog upravljanja i kontrola; surađuje s ustrojstvenom jedinicom za harmonizaciju unutarnje revizije i financijske kontrole Ministarstva financija, te obavlja i druge poslove u okviru svoga djelokruga.

Za obavljanje poslova iz djelokruga Službe određuje se po jedan samostalni izvršitelj u sjedištu područnih jedinica, i to Područnoj jedinici Rijeka, Područnoj jedinici Split, Područnoj jedinici Osijek, Područnoj jedinici Varaždin, a u Područnoj jedinici Zagreb tri samostalna izvršitelja.

7.2. Služba općih poslova

Članak 30.

Služba općih poslova obavlja stručne i druge poslove koji se odnose na primanje i pregled akata i drugih pošiljki, razvrstavanje i raspoređivanje akata te upisivanje akata u upisnik predmeta upravnog postupka i upisivanje akata u urudžbeni zapisnik, dostavljanje akata u rad, administrativno – tehničke obrade akata, otpremanje akata; vanjsku i unutarnju dostavu; razvođenje akata u urudžbenom zapisniku odnosno upisniku predmeta upravnog postupka te stavljanje predmeta u arhiv i čuvanje; vođenje arhivske knjige; izlučivanje registraturnog gradiva; izvješća o stanju primljenih, riješenih i neriješenih predmeta; pribavljanje rješenja za izradu pečata i žigova, evidencije i zaduženja pečata i žigova, objave o nestanku i uništavanju pečata i žigova; umnožavanje radnog materijala i brige za ispravnost fotokopirnih aparata; sigurnosne poslove obrane, sigurnosti i zaštite; izradu planova obrane i evakuacije te protupožarne zaštite; poslove zaštite na radu službenika i namještenika Inspektorata; stručnu pomoć službenicima i namještenicima te sindikalnim povjerenicima u provedbi zaštite na radu, te obavlja i druge poslove u okviru svoga djelokruga.

Za obavljanje poslova iz djelokruga Službe, ustrojavaju se odjeljci:

7.2.1. Odjeljak pisarnice u sjedištu

7.2.2. Odjeljak pisarnice u Područnoj jedinici Rijeka

7.2.3. Odjeljak pisarnice u Područnoj jedinici Split

7.2.4. Odjeljak pisarnice u Područnoj jedinici Osijek

7.2.5. Odjeljak pisarnice u Područnoj jedinici Varaždin

7.2.6. Odjeljak pisarnice u Područnoj jedinici Zagreb.

7.2.1. – 7.2.6. Odjeljci pisarnice u sjedištu i područnim jedinicama

Članak 31.

Odjeljci pisarnice u sjedištu i područnim jedinicama obavljaju stručne poslove koji se odnose na primanje i pregled akata i drugih pošiljki, razvrstavanje i raspoređivanje akata, upisivanje akata u upisnik predmeta upravnog postupka odnosno urudžbeni zapisnik, dostavljanje akata u rad, administrativno – tehničku obradu akata, otpremanje akata, razvođenje akata u urudžbenom zapisniku odnosno upisniku predmeta upravnog postupka, stavljanje predmeta u arhiv i čuvanje, vođenje arhivske knjige, izlučivanje registraturnog gradiva te sastavljanje izvješća o stanju primljenih, riješenih i neriješenih predmeta.

7.3. Služba informatike

Članak 32.

Služba informatike obavlja stručne poslove koji se odnose na izradu planova informatizacije; prijedloge za unaprjeđenje informatičkog sustava, te primjenu suvremenih tehnologija i metoda rada; nadzor rada i održavanje svih elemenata informatičkog sustava; predlaganje pravila i procedura pri korištenju informacijske infrastrukture Inspektorata; sigurnosnu pohranu podataka; brigu o zakupu i funkcioniranju kapaciteta za prijenos podataka putem javne infrastrukture; koordinaciju razvoja računalnih mreža s ostalim javnopravnim tijelima; nabavu, raspored i održavanje informatičke opreme; definiranje, razradu i održavanje korisničkih programskih aplikacija za pojedine ustrojstvene jedinice; pružanje pomoći i podrške korisnicima informatičkog sustava; sudjelovanje u definiranju, razradi i održavanju web-stranica Inspektorata te obavlja i druge poslove u okviru svoga djelokruga.

Za obavljanje poslova iz djelokruga Službe određuju se po dva samostalna izvršitelja u sjedištu područnih jedinica i to Područnoj jedinici Rijeka, Područnoj jedinici Split, Područnoj jedinici Osijek, Područnoj jedinici Varaždin, a u Područnoj jedinici Zagreb tri samostalna izvršitelja.

8. SAMOSTALNI ODJEL ZA UNUTARNJU REVIZIJU

Članak 33.

Samostalni odjel za unutarnju reviziju obavlja stručne poslove koji se odnose na davanje objektivnog i stručnog mišljenje i ima savjetodavnu ulogu u cilju poboljšanja poslovanja Inspektorata; procjenjuje sustave, procese i sustav unutarnjih kontrola na temelju upravljanja rizicima; provodi unutarnje revizije u skladu s najboljom strukovnom praksom i standardima unutarnje revizije usklađene s Međunarodnim standardima unutarnje revizije i kodeksom strukovne etike unutarnjih revizora; testira, analizira i ocjenjuje sve poslovne funkcije iz nadležnosti Inspektorata; obavlja unutarnje revizije kroz faze procjene rizika, planiranje, revidiranje, izvješćivanje i praćenje provedbe preporuka, a obavlja se revizija sustava, revizija usklađenosti, revizija uspješnosti poslovanja, financijska revizija, revizija IT sustava i revizija programa i projekata koje financira Europska unija; provodi pojedinačne unutarnje revizije i daje preporuke glavnom inspektoru u svrhu postizanja veće učinkovitosti i djelotvornosti sustava; izrađuje strateške i operativne planove revizije; obavlja posebne revizije na zahtjev glavnog inspektora; izrađuje izvješća o obavljenoj unutarnjoj reviziji koja podnosi glavnom inspektoru; pruža podršku Inspektoratu procjenom prikladnosti i djelotvornosti sustava financijskog upravljanja i kontrola u odnosu na rizike, usuglašenost sa zakonima i drugim propisima, pouzdanost i sveobuhvatnost financijskih i drugih informacija, učinkovitost, djelotvornost i ekonomičnost poslovanja, zaštitu imovine i informacija, obavljanje zadaća i ostvarivanje ciljeva te davanjem preporuka za poboljšanje poslovanja; prati provedbe preporuka navedenih u izvješćima iz prethodno obavljenih revizija; postupa prema procedurama u slučaju nepravilnosti i sumnje na prijevaru; izrađuje periodična i godišnja izvješća o radu Odjela i dostavlja ih nadležnim institucijama i osobama u skladu s važećim propisima; surađuje sa ustrojstvenom jedinicom za harmonizaciju unutarnje revizije i financijske kontrole Ministarstva financija, što uključuje i obvezu dostave strateških i godišnjih planova, te godišnja izvješća; prati i predlaže stalnu edukaciju unutarnjih revizora u skladu s Međunarodnim standardima unutarnje revizije; procjenjuje praćenje provedbe preporuka tijela nadležnog za reviziju te obavlja i druge poslove u okviru svoga djelokruga.

9. SAMOSTALNI ODJEL ZA UNUTARNJI NADZOR

Članak 34.

Samostalni odjel za unutarnji nadzor nadzire primjenu zakona i drugih propisa koji se odnose na utvrđivanje odgovornosti za ponašanje službenika koje je u suprotnosti s načelima ponašanja državnih službenika; postojanje sukoba interesa; kaznena djela nastala u obavljanju državne službe, posebice primanje mita, protuzakonitu naplatu, protuzakonito posredovanje, samovlast te odgovornost državnih službenika za povrede službene dužnosti koja ima obilježje i kaznene odgovornosti; izrađuje prijedloge akata za pokretanje postupka zbog povrede službene dužnosti te kaznene prijave; u cilju otkrivanja nezakonitosti u radu državnih službenika, surađuje s drugim tijelima državne uprave; rješava predstavke građana, pravnih osoba i tijela državne vlasti koje se odnose na nezakonito postupanje inspektora te obavlja i druge poslove u okviru svoga djelokruga.

Za obavljanje poslova iz djelokruga Odjela određuje se po jedan samostalni izvršitelj u sjedištu Područne jedinice Rijeka, Područne jedinice Split, Područne jedinice Osijek, Područne jedinice Varaždin i Područne jedinice Zagreb.

IV. DJELOKRUG UNUTARNJIH USTROJSTVENIH JEDINICA U PODRUČNIM JEDINICAMA

Članak 35.

Radi učinkovitog i neposrednog obavljanja poslova i zadaća u područnim jedinicama Inspektorata, sa sjedištem u Rijeci, Splitu, Osijeku, Varaždinu i Zagrebu, ustrojava se:

– Odjel nadzora neregistrirane djelatnosti

– Odjel prometa roba i usluga

– Odjel ugostiteljstva i turizma

– Odjel zaštite potrošača

– Odjel radnih odnosa

– Odjel nadzora nezakonitog zapošljavanja

– Odjel zaštite na radu.

Odjel nadzora neregistrirane djelatnosti

Članak 36.

Odjel nadzora neregistrirane djelatnosti obavlja inspekcijske i druge poslove koji se odnose na primjenu i provođenje zakona i drugih propisa u području neregistrirane djelatnosti kad pravna osoba obavlja djelatnost koja nije upisana u sudski ili drugi odgovarajući registar; kad pravna osoba nema zakonom propisane akte o ispunjavanju uvjeta za obavljanje neregistrirane djelatnosti; kad fizička osoba obavlja djelatnost koju nije registrirala kod nadležnog tijela ili prijavila poreznim tijelima; kad fizička osoba nema zakonom propisane akte o ispunjavanju uvjeta za obavljanje registrirane djelatnosti; kad pravna i fizička osoba obavlja djelatnost unatoč zabrani obavljanja djelatnosti, te obavlja i druge poslove u okviru svoga djelokruga.

Odjel prometa roba i usluga

Članak 37.

Odjel prometa roba i usluga obavlja inspekcijske poslove koji se odnose na primjenu i provođenje zakona i drugih propisa u području trgovine i usluga, komunalnog gospodarstva; odobrenja za početak obavljanja djelatnosti, nadzor nad provedbom propisa za energetske djelatnosti; trgovine predmeta od plemenitih kovina, ispravnost mjerila i uporaba mjernih jedinica, nadzor nad provedbom ugovora o uskladištenju i čuvanju robnih zaliha i stanje zaliha, obilježavanje proizvoda markicama i drugi oblici obilježavanja po posebnim propisima, promet i reproduciranje (umnožavanje) glazbenih i kinematografskih djela snimljenih na nosaču zvuka i slike, te računalnih programa i knjiga; zaštitu industrijskog dizajna i žigova; promet proizvoda izrađenih prema izumu, te obavlja i druge poslove u okviru svoga djelokruga.

Odjel ugostiteljstva i turizma

Članak 38.

Odjel ugostiteljstva i turizma obavlja inspekcijske i druge poslove koji se odnose na primjenu i provođenje zakona i drugih propisa u području ugostiteljstva, turizma, naplate i uplate boravišne pristojbe, te obavlja i druge poslove u okviru svoga djelokruga.

Odjel zaštite potrošača

Članak 39.

Odjel zaštite potrošača obavlja inspekcijske i druge poslove koji se odnose na primjenu i provođenje zakona i drugih propisa u području zaštite potrošača pri prodaji proizvoda i pružanju usluga, cijene proizvoda i usluga, javnih usluga koje se pružaju potrošačima, potrošačkih kredita, označavanja i pakiranja proizvoda, isprava koje moraju imati proizvodi u prometu; kontrole označavanja i kakvoće hrane bez obzira na podrijetlo; ispravnost i kakvoću vina ili drugih proizvoda; obavlja provjeru tehničkih i sigurnosnih zahtjeva za proizvode, obveze pravnih i fizičkih osoba koje stavljaju proizvode na tržište, provedene postupke ispitivanja i ocjene sukladnosti s propisanim zahtjevima; isprave koje prate proizvode u prometu (tehničku dokumentaciju, potvrde o sukladnosti, upute za uporabu, upute za sklapanje, održavanje, upozorenja i sl.), koje moraju imati proizvodi prije stavljanja na tržište, pakiranje, obilježavanje, označivanje proizvoda propisanim oznakama i prezentiranje; pravodobno obavješćivanje o opasnostima koje proizvodi mogu predstavljati, te po potrebi povlačenje proizvoda s tržišta, te obavlja i druge poslove u okviru svoga djelokruga.

Odjel radnih odnosa

Članak 40.

Odjel radnih odnosa obavlja inspekcijske i druge poslove koji se odnose na nadzor provedbe propisa kojima se uređuju odnosi između radnika i poslodavaca (radni odnosi), a posebice propisa kojima se uređuje obveza poslodavaca da radnike u propisanim rokovima prijavljuju nadležnim tijelima mirovinskog i zdravstvenog osiguranja, zapošljavanje i rad maloljetnika, žena, trudnica, rodilja, invalida, stranaca i dr.; posredovanje pri zapošljavanju, te obavlja i druge poslove u okviru svoga djelokruga.

Odjel nadzora nezakonitog zapošljavanja

Članak 41.

Odjel nadzora nezakonitog zapošljavanja obavlja inspekcijske i druge poslove koji se odnose na nezakonito zapošljavanje; sklapanje ugovora o radu; prijavljivanje radnika nadležnim tijelima zdravstvenog i mirovinskog osiguranja, uključujući i zakonit rad stranaca u Republici Hrvatskoj, te obavlja i druge poslove u okviru svoga djelokruga.

Odjel zaštite na radu

Članak 42.

Odjel zaštite na radu obavlja inspekcijske i druge poslove koji se odnose na nadzor provedbe propisa kojima se uređuju odnosi između radnika i poslodavaca (zaštita na radu), a posebice propisa kojima se uređuju uvjeti rada, sigurnost i zaštita zdravlja radnika, osobito zaštita zdravlja maloljetnika, žena, invalida i dr., te obavlja i druge poslove u okviru svoga djelokruga.

Članak 43.

Odjeli ustrojeni prema odredbama članaka 36. do 42. ove Uredbe obavljaju i poslove prikupljanja, objedinjavanja i analize izvješća o obavljenom inspekcijskom nadzoru odjela i izvješća o obavljenom inspekcijskom nadzoru u ispostavama područnih jedinica u predmetima iz svoga djelokruga.

V. ISPOSTAVE I DJELOKRUG

Članak 44.

Za obavljanje poslova inspekcijskog nadzora iz djelokruga Inspektorata u prvom stupnju, u područnim jedinicama Inspektorata, ustrojavaju se ispostave, i to:

U Područnoj jedinici Rijeka:

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Puli

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Poreču

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Delnicama

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Crikvenici

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Gospiću

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Pazinu

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Krku

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Pagu

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Rabu

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Lošinju

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Senju.

U Područnoj jedinici Split:

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Dubrovniku

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Metkoviću

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Zadru

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Šibeniku

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Makarskoj

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Sinju.

U Područnoj jedinici Osijek:

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Đakovu

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Vukovaru

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Vinkovcima

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Slavonskom Brodu

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Požegi

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Virovitici

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Našicama

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Županji

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Novoj Gradiški.

U Područnoj jedinici Varaždin:

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Krapini

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Koprivnici

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Križevcima

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Čakovcu.

U Područnoj jedinici Zagreb:

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Karlovcu

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Bjelovaru

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Sisku

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Vrbovcu

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Kutini

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Novskoj

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Daruvaru.

Članak 45.

U ispostavama područnih jedinica Inspektorata – odsjecima inspekcijskog nadzora obavljaju se poslovi inspekcijskog nadzora koji se odnose na primjenu zakona i drugih propisa u području trgovine, ugostiteljske i turističke djelatnosti, obrta, zaštita potrošača, tehničkog zakonodavstva i intelektualnog vlasništva, rada, nezakonitog zapošljavanja i zaštite na radu, neregistrirane djelatnosti i hrane.

VI. UPRAVLJANJE UNUTARNJIM USTROJSTVENIM JEDINICAMA U SASTAVU INSPEKTORATA

Članak 46.

Glavni inspektor predstavlja Inspektorat i upravlja njegovim radom.

Zamjenik glavnog inspektora zamjenjuje glavnog inspektora u slučaju njegove odsutnosti ili spriječenosti te obavlja i druge poslove koje mu povjeri glavni inspektor.

Radom sektora upravlja načelnik sektora.

Radom službe upravlja voditelj službe.

Na čelu Kabineta glavnog inspektora je tajnik Kabineta.

Na čelu samostalnog odjela je voditelj samostalnog odjela.

Na čelu odjela u sjedištu Inspektorata je voditelj odjela koji ima stručne ovlasti i u odnosu na inspektore u područnim jedinicama.

Na čelu područne jedinice je pročelnik.

Na čelu odjela u područnoj jedinici je voditelj odjela.

Na čelu ispostave područne jedinice je voditelj ispostave s položajem voditelja odsjeka.

Članak 47.

Zamjenik glavnog inspektora odgovoran je za svoj rad glavnom inspektoru i Vladi Republike Hrvatske.

Načelnik sektora odgovoran je za svoj rad glavnom inspektoru i zamjeniku glavnog inspektora.

Voditelj službe odgovoran je za svoj rad glavnom inspektoru, zamjeniku glavnog inspektora i načelniku sektora u čijem se sastavu nalazi.

Voditelj odjela u sjedištu Inspektorata odgovoran je za svoj rad glavnom inspektoru, zamjeniku glavnog inspektora, načelniku sektora i voditelju službe u čijem se sastavu nalazi.

Voditelj samostalnog odjela odgovoran je za svoj rad glavnom inspektoru i zamjeniku glavnog inspektora.

Tajnik Kabineta glavnog inspektora odgovoran je za svoj rad glavnom inspektoru i zamjeniku glavnog inspektora.

Pročelnik područne jedinice odgovoran je za svoj rad glavnom inspektoru i zamjeniku glavnog inspektora.

Voditelj odjela u područnoj jedinici odgovoran je za svoj rad pročelniku područne jedinice.

Voditelj ispostave – odsjeka u područnoj jedinici odgovoran je za svoj rad pročelniku područne jedinice.

Samostalni izvršitelj u okviru službe odgovoran je za svoj rad voditelju službe u kojoj je raspoređen, a organizacijski pročelniku područne jedinice.

Samostalni izvršitelj u okviru odjela odgovoran je za svoj rad voditelju odjela u kojem je raspoređen, a organizacijski pročelniku područne jedinice ili voditelju ispostave u kojoj obavlja poslove.

VII. NAČIN PLANIRANJA POSLOVA

Članak 48.

Poslovi Inspektorata utvrđuju se godišnjim planom rada koji sadrži opći prikaz zadaća i poslova, a posebice izrade nacrta propisa, neposredne provedbe zakona i drugih propisa, inspekcijskog nadzora te praćenja stanja u upravnim područjima iz djelokruga Inspektorata, te podatke o ciljevima koji se planiraju ostvariti, a koji su u vezi s općim i posebnim ciljevima sadržanim u strateškim planovima za trogodišnje razdoblje, koje Inspektorat izrađuje sukladno propisu kojim se uređuje proračun te podatke o najznačajnijim rizicima koji mogu utjecati na realizaciju postavljenih ciljeva.

Izradu prijedloga godišnjeg plana rada, na temelju planova rada ustrojstvenih jedinica u Inspektoratu, koordinira zamjenik glavnog inspektora.

Prijedlog godišnjeg plana rada utvrđuje se najkasnije 20 dana prije isteka roka za podnošenje zahtjeva za osiguranje sredstava za iduću proračunsku godinu.

Godišnji plan rada donosi glavni inspektor.

VIII. RADNO VRIJEME I UREDOVNI DANI

Članak 49.

Radno vrijeme Inspektorata uredit će se Pravilnikom o unutarnjem redu Državnog inspektorata.

Uredovne dane određuje glavni inspektor ili osoba koju on ovlasti, posebnom odlukom.

IX. OKVIRNI BROJ SLUŽBENIKA I NAMJEŠTENIKA INSPEKTORATA

Članak 50.

Poslove i zadatke iz djelokruga Inspektorata, ovisno o vrsti, složenosti, stručnoj spremi i drugim uvjetima, obavljaju državni službenici i namještenici, raspoređeni na radna mjesta u skladu s propisima.

Okvirni broj državnih službenika i namještenika potrebnih za obavljanje poslova iz djelokruga Inspektorata prikazan je u tablici, koja je sastavni dio ove Uredbe.

X. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 51.

Pitanja od značaja za rad Inspektorata koja nisu uređena zakonom, Uredbom o načelima za unutarnje ustrojstvo tijela državne uprave i ovom Uredbom, uredit će se Pravilnikom o unutarnjem redu Državnog inspektorata.

Pravilnikom iz stavka 1. ovoga članka utvrdit će se radna mjesta za državne službenike i namještenike s naznakom njihovih osnovnih poslova i zadaća, stručnih uvjeta potrebnih za njihovo obavljanje, njihove ovlasti i odgovornosti te druga pitanja od značaja za rad Inspektorata.

Nakon stupanja na snagu ove Uredbe, glavni inspektor će, u roku od 30 dana, donijeti Pravilnik iz stavka 1. ovoga članka, uz prethodnu suglasnost središnjeg tijela državne uprave nadležnog za službeničke odnose.

Članak 52.

Danom stupanja na snagu ove Uredbe prestaje važiti Uredba o unutarnjem ustrojstvu Državnog inspektorata (»Narodne novine«, br. 66/2005, 42/2006 i 127/2007).

Članak 53.

Ova Uredba stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 023-03/12-01/30

Urbroj: 5030105-12-1

Zagreb, 8. ožujka 2012.

Predsjednik

Zoran Milanović, v. r.

 

OKVIRNI BROJ DRŽAVNIH SLUŽBENIKA I NAMJEŠTENIKA DRŽAVNOG INSPEKTORATA

 

Naziv unutarnje ustrojstvene jedinice u sastavu državnog inspektorata

Broj službenika i namještenika

1.

KABINET GLAVNOG INSPEKTORA

5

     

2.

SEKTOR NADZORA U PODRUČJU ROBA I USLUGA

1

 

– neposredno u Sektoru, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica

1

2.1.

Služba nadzora u području roba, usluga, ugostiteljstva i turizma

1

2.1.1.

Odjel nadzora neregistrirane djelatnosti

5

2.1.2.

Odjel prometa roba i usluga

5

2.1.3.

Odjel ugostiteljstva i turizma

5

2.2.

Služba nadzora u području zaštite potrošača

1

2.2.1.

Odjel zaštite ekonomskih interesa potrošača

6

2.2.2.

Odjel kvalitete i sigurnosti proizvoda

7

 

Sektor nadzora u području roba i usluga – ukupno

32

3.

SEKTOR NADZORA U PODRUČJU RADA I ZAŠTITE NA RADU

1

 

– neposredno u Sektoru, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica

1

3.1.

Služba nadzora u području radnih odnosa

8

3.2.

Služba nadzora u području zaštite na radu

8

 

Sektor nadzora u području rada i zaštite na radu – ukupno

18

4.

SEKTOR NADZORA U PODRUČJU RUDARSTVA, ELEKTROENERGETIKE I OPREME POD TLAKOM

1

 

– neposredno u Sektoru, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica

1

4.1.

Služba nadzora u području rudarstva

4

 

– u sjedištu Područne jedinice Rijeka – samostalni izvršitelj

1

 

– u sjedištu Područne jedinice Split – samostalni izvršitelj

2

 

– u sjedištu Područne jedinice Osijek – samostalni izvršitelj

1

 

– u sjedištu Područne jedinice Varaždin – samostalni izvršitelj

1

 

– u sjedištu Područne jedinice Zagreb – samostalni izvršitelj

2

4.2.

Služba nadzora u području elektroenergetike

2

 

– u sjedištu Područne jedinice Rijeka – samostalni izvršitelj

2

 

– u sjedištu Područne jedinice Split – samostalni izvršitelj

2

 

– u sjedištu Područne jedinice Osijek – samostalni izvršitelj

1

 

– u sjedištu Područne jedinice Varaždin – samostalni izvršitelj

1

 

– u sjedištu Područne jedinice Zagreb – samostalni izvršitelj

1

4.3.

Služba nadzora u području opreme pod tlakom

2

 

– u sjedištu Područne jedinice Rijeka – samostalni izvršitelj

2

 

– u sjedištu Područne jedinice Split – samostalni izvršitelj

1

 

– u sjedištu Područne jedinice Osijek – samostalni izvršitelj

1

 

– u sjedištu Područne jedinice Varaždin – samostalni izvršitelj

1

 

– u sjedištu Područne jedinice Zagreb – samostalni izvršitelj

1

 

Sektor nadzora u području rudarstva, elektroenergetike i opreme pod tlakom – ukupno

30

5.

SEKTOR PRAVNIH POSLOVA I LJUDSKIH RESURSA

1

 

– neposredno u Sektoru, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica

1

5.1.

Služba pravnih poslova

1

5.1.1.

Odjel za izradu normativnih akata i praćenja propisa

5

5.1.2.

Odjel za zastupanje pred sudovima

1

 

– u sjedištu Područne jedinice Rijeka – samostalni izvršitelj

1

 

– u sjedištu Područne jedinice Split – samostalni izvršitelj

1

 

– u sjedištu Područne jedinice Osijek – samostalni izvršitelj

1

 

– u sjedištu Područne jedinice Varaždin – samostalni izvršitelj

1

 

– u sjedištu Područne jedinice Zagreb – samostalni izvršitelj

1

5.2.

Služba ljudskih resursa

8

 

Sektor pravnih poslova i ljudskih resursa – ukupno

22

6.

SEKTOR PLANIRANJA I UNAPRJEĐENJA RADA

1

 

– neposredno u Sektoru, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica

1

6.1.

Služba planiranja, praćenja i izvješćivanja

8

6.2.

Služba unaprjeđenja rada

8

 

Sektor planiranja i unaprjeđenja rada – ukupno

18

7.

SEKTOR OPĆIH POSLOVA

1

 

– neposredno u Sektoru, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica

1

7.1.

Služba financijsko računovodstvenih poslova i nabave

14

 

– u sjedištu Područne jedinice Rijeka – samostalni izvršitelj

1

 

– u sjedištu Područne jedinice Split – samostalni izvršitelj

1

 

– u sjedištu Područne jedinice Osijek – samostalni izvršitelj

1

 

– u sjedištu Područne jedinice Varaždin – samostalni izvršitelj

1

 

– u sjedištu Područne jedinice Zagreb – samostalni izvršitelj

3

7.2.

Služba općih poslova

2

7.2.1

Odjeljak pisarnice u sjedištu

5

7.2.2.

Odjeljak pisarnice u Područnoj jedinici Rijeka

3

7.2.3.

Odjeljak pisarnice u Područnoj jedinici Split

5

7.2.4.

Odjeljak pisarnice u Područnoj jedinici Osijek

4

7.2.5.

Odjeljak pisarnice u Područnoj jedinici Varaždin

3

7.2.6.

Odjeljak pisarnice u Područnoj jedinici Zagreb

9

7.3.

Služba informatike

7

 

– u sjedištu Područne jedinice Rijeka – samostalni izvršitelj

2

 

– u sjedištu Područne jedinice Split – samostalni izvršitelj

2

 

– u sjedištu Područne jedinice Osijek – samostalni izvršitelj

2

 

– u sjedištu Područne jedinice Varaždin – samostalni izvršitelj

2

 

– u sjedištu Područne jedinice Zagreb – samostalni izvršitelj

3

 

Sektor općih poslova – ukupno

72

8.

SAMOSTALNI ODJEL ZA UNUTARNJU REVIZIJU

3

9.

SAMOSTALNI ODJEL ZA UNUTARNJI NADZOR

1

 

– u sjedištu Područne jedinice Rijeka – samostalni izvršitelj

1

 

– u sjedištu Područne jedinice Split – samostalni izvršitelj

1

 

– u sjedištu Područne jedinice Osijek – samostalni izvršitelj

1

 

– u sjedištu Područne jedinice Varaždin – samostalni izvršitelj

1

 

– u sjedištu Područne jedinice Zagreb – samostalni izvršitelj

1

 

Samostalni odjel za unutarnji nadzor – ukupno

6

10.

PODRUČNA JEDINICA RIJEKA

1

 

– neposredno u PJ, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica

1

10.1.

Odjel nadzora neregistrirane djelatnosti

5

10.2.

Odjel prometa roba i usluga

5

10.3.

Odjel ugostiteljstva i turizma

5

10.4.

Odjel zaštite potrošača

9

10.5.

Odjel radnih odnosa

11

10.6.

Odjel nadzora nezakonitog zapošljavanja

5

10.7.

Odjel zaštite na radu

8

Ispostave 1.–11.

 

1. Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Puli

21

2. Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Poreču

22

3. Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Delnicama

8

4. Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Crikvenici

8

5. Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Gospiću

5

6. Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Pazinu

6

7. Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Krku

7

8. Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Pagu

5

9. Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Rabu

4

10. Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Lošinju

4

11. Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Senju

5

 

Područna jedinica Rijeka – ukupno

145

11.

PODRUČNA JEDINICA SPLIT

1

 

– neposredno u PJ, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica

1

11.1.

Odjel nadzora neregistrirane djelatnosti

12

11.2.

Odjel prometa roba i usluga

7

11.3.

Odjel ugostiteljstva i turizma

18

11.4.

Odjel zaštite potrošača

12

11.5.

Odjel radnih odnosa

8

11.6.

Odjel nadzora nezakonitog zapošljavanja

8

11.7.

Odjel zaštite na radu

11

Ispostave 1.– 6.

 

1. Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Dubrovniku

20

2. Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Metkoviću

11

3. Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Zadru

27

4. Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Šibeniku

20

5. Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Makarskoj

13

6. Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Sinju

5

 

Područna jedinica Split – ukupno

174

12.

PODRUČNA JEDINICA OSIJEK

1

 

– neposredno u PJ, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica

1

12.1.

Odjel nadzora neregistrirane djelatnosti

5

12.2.

Odjel prometa roba i usluga

5

12.3.

Odjel ugostiteljstva i turizma

6

12.4.

Odjel zaštite potrošača

9

12.5.

Odjel radnih odnosa

9

12.6

Odjel nadzora nezakonitog zapošljavanja

5

12.7.

Odjel zaštite na radu

8

Ispostave 1. – 9.

 

1. Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Đakovu

7

2. Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Vukovaru

11

3. Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Vinkovcima

12

4. Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Slavonskom Brodu

16

5. Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Požegi

9

6. Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Virovitici

13

7. Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Našicama

7

8. Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Županji

5

9. Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Novoj Gradiški

6

 

Područna jedinica Osijek – ukupno

135

13.

PODRUČNA JEDINICA VARAŽDIN

1

 

– neposredno u PJ, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica

1

13.1.

Odjel nadzora neregistrirane djelatnosti

5

13.2.

Odjel prometa roba i usluga

6

13.3.

Odjel ugostiteljstva i turizma

5

13.4.

Odjel zaštite potrošača

6

13.5.

Odjel radnih odnosa

5

13.6.

Odjel nadzora nezakonitog zapošljavanja

5

13.7.

Odjel zaštite na radu

6

Ispostave 1. – 4.

 

1. Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Krapini

20

2. Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Koprivnici

15

3. Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Križevcima

9

4. Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Čakovcu

16

 

Područna jedinica Varaždin – ukupno

100

14.

PODRUČNA JEDINICA ZAGREB

1

 

– neposredno u PJ, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica

1

14.1.

Odjel nadzora neregistrirane djelatnosti

11

14.2.

Odjel prometa roba i usluga

21

14.3.

Odjel ugostiteljstva i turizma

21

14.4.

Odjel zaštite potrošača

21

14.5.

Odjel radnih odnosa

20

14.6.

Odjel nadzora nezakonitog zapošljavanja

10

14.7.

Odjel zaštite na radu

30

Ispostave 1. – 7.

 

1. Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Karlovcu

19

2. Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Bjelovaru

12

3. Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Sisku

12

4. Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Vrbovcu

8

5. Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Kutini

10

6. Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Novskoj

6

7. Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Daruvaru

6

 

Područna jedinica Zagreb – ukupno

209

     
 

DRŽAVNI INSPEKTORAT – ukupno

969

 

Izvor: http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2012_03_31_750.html

Copyright © Ante Borić