VLADA REPUBLIKE HRVATSKE
Na temelju članka 63. stavka 2. Zakona o sustavu državne uprave (»Narodne novine«, br. 150/2011 i 12/2013), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 22. siječnja 2015. godine donijela
Članak 1.
U Uredbi o unutarnjem ustrojstvu Ministarstva poduzetništva i obrta (»Narodne novine«, br. 21/2012, 19/2013 i 37/2014) članak 34. mijenja se i glasi:
»Uprava za EU programe i projekte o svojstvu Posredničkog tijela razine 1 (PT1) obavlja delegirane funkcije te stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu, planiranje, provedbu, financiranje, praćenje i vrednovanje strateških planova i programskih dokumenata za korištenje sredstava iz pretpristupnih programa, europskih strukturnih i investicijskih fondova (ESI fondova) te razvija i provodi suradnju s međunarodnim institucijama (poput TAIEX, MATRA, EIB, EBRD, WBIF, Svjetske banke i sl.). Sudjeluje u pripremi, praćenju korištenja i vrednovanju programa i projekata Europske unije, sudjeluje u procesu ugovaranja darovnica i zajmova međunarodnih institucija namijenjenih poduzetništvu i obrtništvu te koordinira i sudjeluje u provedbi različitih programa Europske unije, programa bilateralne pomoći i međunarodnih institucija namijenjenih poduzetništvu i obrtništvu te prati tijek i dinamiku realizacije, obavlja evaluaciju i priprema izvješća o provedbi. Uprava je nadležna za provedbu osmog prioritetnog područja Europske strategije za dunavsku makroregiju koje se odnosi na »Podršku razvoju konkurentnosti uključujući i razvoj klastera«, pripremu i provedbu projekata za Okvir za investicije u jugoistočnoj Europi (Western Balkans Investment Framework – WBIF) za financiranje infrastrukturnih projekata, te koordinaciju komponente tehničke pomoći instrumenta Razvoj poduzetništva i poticanje inovacija u jugoistočnoj Europi (Western Balkans Enterprise Development and Innovation Facility – EDIF). Prati međunarodne propise iz svoga djelokruga, organizira seminare i edukacije potrebne za provedbu programa i projekata, te obavlja i druge poslove iz svoga djelokruga.
U sklopu Uprave za EU programe i projekte, ustrojavaju se sljedeće ustrojstvene jedinice:
5.1. Sektor za programe i projekte EU
5.2. Služba za transnacionalne i višekorisničke programe i projekte.«.
Članak 2.
Članak 35. mijenja se i glasi:
»Sektor za programe i projekte EU obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu, planiranje, ugovaranje, provedbu, financiranje, praćenje i vrednovanje strateških planova, programskih dokumenata i projekata financiranih sredstvima europskih strukturnih i investicijskih fondova (ESI fondova). U svojstvu Posredničkog tijela razine 1 (PT1) Sektor obavlja delegirane funkcije programiranja, odabira, ugovaranja, provedbe i financiranja projekata iz ESI fondova u Republici Hrvatskoj, namijenjene provedbi Operativnog programa Regionalna konkurentnost 2007. – 2013., te Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020., kao i dodatne funkcije koje su mu zakonskim i podzakonskim aktima dodijeljene. Sektor prati međunarodne propise iz svoga djelokruga, organizira seminare i edukacije potrebne za provedbu programa i projekata, te obavlja i druge poslove iz djelokruga rada Sektora.
U sklopu Sektora za programe i projekte EU, ustrojavaju se sljedeće ustrojstvene jedinice:
5.1.1. Služba za pripremu i vrednovanje programa EU
5.1.2. Služba za vrednovanje projekata EU
5.1.3. Služba za unapređenje sustava i ugovaranje projekata EU
5.1.4. Služba za provedbu projekata EU
5.1.5. Služba za financijsku kontrolu i praćenje programa i projekata EU.«.
Članak 3.
Naslov iznad članka 36. i članak 36. mijenjaju se i glase:
»5.1.1. Služba za pripremu i vrednovanje programa EU
Članak 36.
Služba za pripremu i vrednovanje programa EU obavlja poslove vezane uz izradu dijelova strateških programskih dokumenata za korištenje sredstava iz ESI fondova namijenjenih malom i srednjem poduzetništvu; izrađuje sektorski specifične dijelove Sporazuma o partnerstvu između Republike Hrvatske i Europske komisije za korištenje EU strukturnih i investicijskih fondova za rast i radna mjesta u razdoblju 2014. – 2020. i operativnih programa te sudjeluje u postupku vrednovanja Sporazuma o partnerstvu i operativnih programa u skladu s planovima vrednovanja. Obavlja poslove vezane uz kriterije za odabir projekata i sudjeluje u odabiru projekata Operativnog programa Regionalna konkurentnost 2007. – 2013. te Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020.; priprema programe dodjele državnih potpora; koordinira i sudjeluje u izradi uputa za prijavitelje; osigurava sukladnost odabranih operacija s odabranim fondom ili više njih i kategorijama intervencije; utvrđuje mjere za provedbu operativnih programa te razvija uvjete i planove za provedbu prioritetne osi. Služba sudjeluje u izradi priručnika o internim procedurama za provedbu svojih funkcija i odgovarajućem revizijskom tragu; obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu i planiranje godišnjih i višegodišnjih planova i programa rada; prati stanje potreba za unaprjeđenje razvoja maloga gospodarstva i obrta te obavlja i druge poslove iz svoje nadležnosti.«.
Članak 4.
Naslov iznad članka 37. i članak 37. mijenjaju se i glase:
»5.1.2. Služba za vrednovanje projekata EU
Članak 37.
Služba za vrednovanje projekata EU obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu, provedbu i kontrolu nad postupcima vrednovanja projektnih prijava sufinanciranih sredstvima iz ESI fondova koji uključuju registraciju i administrativnu provjeru, provjeru prihvatljivosti, kvalitativnu procjenu projektnih prijava i donošenje odluke o financiranju u cilju potpune primjene važećih načela pojedinog poziva na dostavu projektnih prijava i općeg načela dobrog financijskog upravljanja u skladu s obavezama delegiranim od strane upravljačkog tijela za predmetne Operativne programe. Služba također obavlja poslove vezane za davanje pojašnjenja prijaviteljima i priprema podloge za rješavanje prigovora prijavitelja vezanih za postupak vrednovanja projektnih prijava. Služba usko surađuje s ostalim Službama iz Sektora na način da sudjeluje u pripremi metodologije ocjenjivanja kao i u pripremi podloga za izradu ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava, te ostalim dodijeljenim funkcijama.
U sklopu Službe za vrednovanje projekata EU, ustrojavaju se sljedeće ustrojstvene jedinice:
5.1.2.1. Odjel za postupak vrednovanja projekata EU
5.1.2.2. Odjel za kontrolu kvalitete postupka vrednovanja projekata EU.«.
Članak 5.
Naslov iznad članka 38. i članak 38. mijenjaju se i glase:
»5.1.2.1. Odjel za postupak vrednovanja projekata EU
Članak 38.
Odjel za postupak vrednovanja projekata EU obavlja sve poslove vezane uz postupak vrednovanja projektnih prijava koje se financiraju iz ESI fondova u području poduzetništva i obrta. Odjel obavlja stručne i administrativne poslove koji uključuju postupak registracije i administrativne provjere projektnih prijava, provjere prihvatljivosti, kvalitativne procjene projektnih prijava i donošenja odluke o financiranju. Odjel koordinira rad Odbora za provjeru prihvatljivosti te Odbora za odabir projektnih prijava, kao i dokumentaciju koja im se dodjeljuje u rad. Odjel je zadužen za unos odgovarajućih podataka u integrirani informacijski sustav (MIS). Odjel surađuje s ostalim Službama u Sektoru radi provođenja postupka vrednovanja projektnih prijava sukladno primjenjivim propisima i pravilima pojedinog poziva na dostavu projektnih prijava posebice u dijelu pripreme metodologije ocjenjivanja i podloga za izradu Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava. Odjel po potrebi surađuje i s drugim institucijama unutar sustava upravljanja EU fondovima u Republici Hrvatskoj. Odjel sudjeluje u pripremi i ažuriranju internih procedura koje se odnose na djelokrug rada Odjela.«.
Članak 6.
Naslov iznad članka 38.a i članak 38.a mijenjaju se i glase:
»5.1.2.2. Odjel za kontrolu kvalitete postupka vrednovanja projekata EU
Članak 38.a
Odjel za kontrolu kvalitete postupka vrednovanja projekata EU obavlja sve poslove vezano uz kontrolu dokumentacije te kontrolu usklađenosti postupka provjere prihvatljivosti i postupka kvalitativne procjene projektnih prijava s propisanom metodologijom za projektne prijave koje se financiraju sredstvima iz ESI fondova u području poduzetništva i obrta, a u cilju potpune primjene načela jednakog tretmana i proporcionalnosti te općeg načela dobrog financijskog upravljanja. Odjel obavlja poslove koji se odnose na dostavu pojašnjenja prijavitelju o donesenoj odluci nakon završene svake pojedine faze postupka vrednovanja te priprema podloge za odgovore na prigovore prijavitelja. Odjel surađuje s ostalim Službama u Sektoru radi provođenja kontrole kvalitete postupka vrednovanja projektnih prijava sukladno primjenjivim propisima i pravilima pojedinog poziva na dostavu projektnih prijava. Odjel po potrebi surađuje i s drugim institucijama unutar sustava upravljanja ESI fondovima u Republici Hrvatskoj. Odjel priprema izvješća vezana za iznose državnih potpora i potpora malih vrijednosti koje su dodijeljene pojedinom poduzetniku iz djelokruga Sektora. Odjel sudjeluje u pripremi i ažuriranju internih procedura koje se odnose na djelokrug rada Odjela.«.
Članak 7.
Naslov iznad članka 38.b i članak 38.b mijenjaju se i glase:
»5.1.3. Služba za unapređenje sustava i ugovaranje projekata EU
Članak 38.b
Služba za unapređenje sustava i ugovaranje projekata EU obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na suradnju i koordinaciju rada s ostalim stručnim tijelima vezanima za provedbu i praćenje projekata za malo gospodarstvo. Služba priprema Ugovore o dodjeli bespovratnih sredstava za projekte sufinancirane iz ESI fondova koji su u nadležnosti PT1 i drugu relevantnu dokumentaciju za provedbu projekata namijenjenih malom i srednjem poduzetništvu. Zadužena je za pripremu dokumentacije vezano uz revizije sustava upravljanja i provedbe ESI fondova, unutarnje i vanjske revizije te potvrđuje i prati rezultate revizija; uspostavu, održavanje i nadogradnju odgovarajućeg sustava pohrane dokumentacije, izvještavanja i informiranja; priprema priručnik o internim procedurama za provedbu delegiranih funkcija sukladno smjernicama – priručnike o postupanju ustrojstvenih jedinica Posredničkog tijela razine 1; priprema strategiju organizacijskog razvoja; čuva dokumente i evidencije o provedbi funkcija radi osiguravanja odgovarajućeg revizijskog traga; priprema analize radne opterećenosti te druge analize kojima se utvrđuju potrebe za ljudskim i materijalnim resursima PT1. Služba provodi redovne analize rizika za PT1; vodi registar rizika, priprema Akcijske planove za ublažavanje rizika, izrađuje Godišnju procjenu rizika svih aktivnosti PT1 i podnosi Godišnje izvješće o procjeni rizika. Služba ukazuje na postojanje nedostataka i potrebu poduzimanja mjera radi uklanjanja nedostataka te prema potrebi predlaže pokretanje postupaka za otklanjanje nepravilnosti. Služba obavlja poslove koji se odnose na korištenje sredstava tehničke pomoći, uključujući: pripremu plana korištenja sredstava; razradu uvjeta za korištenje sredstava te kontrolira, prati i izvještava o korištenju sredstava u pogledu ostvarenja fizičkih i financijskih pokazatelja koja se odnosi na korištenje tehničke pomoći; obavlja poslove vezano uz koordinaciju korištenja sredstava tehničke pomoći namijenjenih jačanju kapaciteta PT1.«.
Članak 8.
Iza članka 38.b dodaju se naslovi iznad članaka i članci 38.c, 38.d, 38.e i 38.f koji glase:
»5.1.4. Služba za provedbu projekata EU
Članak 38.c
Služba za provedbu projekata EU obavlja sve poslove vezane uz praćenja napretka provedbe projekata iz ESI fondova namijenjenih poduzetništvu i obrtništvu sukladno strateškim dokumentima Republike Hrvatske i Europske unije; sudjeluje u pripremi podloga i dokumentacije za pripremu i objavu natječajnih procedura u skladu s donesenim operativnim programima; objavljuje pozive za dostavu projektnih prijava; u skladu s Komunikacijskim akcijskim planom provodi mjere informiranja i vidljivosti s posebnim naglaskom na mjere namijenjene malim i srednjim poduzetnicima; sudjeluje u aktivnostima informiranja malih i srednjih poduzetnika o uvjetima i načinima financiranja kroz ESI fondove; sudjeluje u pripremi natječajne dokumentacije za poziv za dostavu projektnih prijava; priprema procedure i dokumente za učinkovito praćenje provedbe projekata; pruža stručnu pomoć i savjete korisnicima potpora, obavlja kontrole na licu mjesta; unosi odgovarajuće podatke u integrirani informacijski sustav (MIS); obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu i provedbu godišnjih i višegodišnjih planova i programa rada; priprema podloge i dokumentaciju za provedbu natječajnih procedura u skladu s donesenim Operativnim programima; priprema priručnik o internim procedurama za provedbu svojih funkcija sukladno pravilnicima.
5.1.5. Služba za financijsku kontrolu i praćenje programa i projekata EU
Članak 38.d
Služba za financijsku kontrolu i praćenje programa i projekata EU obavlja poslove vezane uz provedbu Operativnog programa Regionalna konkurentnost 2007. – 2013., te Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020. u okviru nadležnosti Posredničkog tijela razine 1. Služba obavlja sve poslove vezane uz praćenje programa i projekata Europske unije namijenjenih poduzetništvu i obrtništvu sukladno strateškim dokumentima Republike Hrvatske i Europske unije. U cilju općeg načela dobrog financijskog upravljanja Služba obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na suradnju i koordinaciju rada s ostalim stručnim tijelima vezanima za praćenje projekata za malo i srednje poduzetništvo uključujući planiranje korištenja sredstava; planiranje i praćenje izvršavanja proračuna za programe i projekte sufinancirane iz europskih strukturnih i investicijskih fondova (ESI fondova); osiguravanje korištenja sredstava u skladu s godišnjim i višegodišnjim ciljanim vrijednostima u svrhu izbjegavanja automatskog opoziva sredstava (N+3) te pripremu korektivnih mjera u svrhu sprečavanja istog; praćenje i izvještavanje o ostvarenju financijskih i fizičkih pokazatelja; pripremu dokumenata kojima se iskazuju prognoze novčanog tijeka i već nastali izdaci koji se prijavljuju Europskoj komisiji u cilju njihova ovjeravanja i refundacije od strane Europske komisije; pripremu i koordinaciju izrade dokumenata za odbor za praćenje programa; pripremu priručnika o internim procedurama za provedbu svojih funkcija; obavlja i druge poslove iz svoje nadležnosti.
U sklopu Službe za financijsku kontrolu i praćenje programa i projekata EU, ustrojavaju se sljedeće ustrojstvene jedinice:
5.1.5.1. Odjel za financijsku kontrolu programa i projekata EU
5.1.5.2. Odjel za praćenje programa i projekata EU.
5.1.5.1. Odjel za financijsku kontrolu programa i projekata EU
Članak 38.e
Odjel za financijsku kontrolu programa i projekata EU obavlja sve poslove vezano uz osiguravanje korištenja sredstava Operativnog programa Regionalna konkurentnost 2007. – 2013., te Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020. u okviru nadležnosti Posredničkog tijela razine 1 u skladu s godišnjim i višegodišnjim ciljanim vrijednostima u svrhu učinkovitog korištenja sredstava i izbjegavanje automatskog opoziva sredstava (N+3), uključujući pripremu financijskih planova i prognoza novčanog tijeka te praćenje njihove provedbe; osiguranje sredstava iz europskih strukturnih i investicijskih fondova (ESI fondova) i nacionalnih izvora kao i njihovo učinkovito korištenje; provođenje procedure plaćanja sredstava korisnicima kao i izvršavanje i praćenje plaćanja u svojstvu korisnika; osiguravanje provedbe naknade sredstva koja nisu ispravno plaćena te vođenje evidencije o iznosima koji trebaju biti ili su nadoknađeni; dostavu nadležnim tijelima informacije o iznosima koji trebaju biti nadoknađeni te o već nadoknađenim sredstvima; osiguravanje podataka Odjelu za praćenje programa i projekata EU o ostvarenju financijskih pokazatelja; izrađuje sva potrebna izvješća i informacije; analizira izvršenje i učinkovitost projekata, godišnjih i višegodišnjih planova rada; priprema priručnik o internim procedurama za provedbu svojih funkcija; čuva dokumente i evidencije o provedbi funkcija radi osiguravanja odgovarajućeg revizijskog traga; obavlja i druge poslove iz svoje nadležnosti.
5.1.5.2. Odjel za praćenje programa i projekata EU
Članak 38.f
Odjel za praćenje programa i projekata EU obavlja sve poslove vezano uz praćenje i izvještavanje o ostvarenju fizičkih pokazatelja Operativnog programa Regionalna konkurentnost 2007. – 2013., te Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020. u okviru nadležnosti Posredničkog tijela razine 1 uključujući: sudjelovanje u pripremi fizičkih pokazatelja Operativnog programa s ustrojstvenom jedinicom nadležnom za pripremu i vrednovanje programa, kontinuirano praćenje ostvarivanja postavljenih ciljnih vrijednosti fizičkih pokazatelja; izradu internih, kvartalnih, godišnjih i završnih izvješća o provedbi; pripremu dokumenata za odbor za praćenje i druga tijela osnivana za potrebe praćenja napretka provedbe programa; prikupljanje i razmjenu informacija s nadležnim unutarnjim ustrojstvenim jedinicama i tijelima Sustava upravljanja i kontrole. Odjel obavlja i poslove vezane uz vrednovanje Operativnog programa Regionalna konkurentnost 2007. – 2013., te Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020. u suradnji s ustrojstvenom jedinicom nadležnom za pripremu i vrednovanje programa, uključujući: izradu planova vrednovanja, odabir metodologije vrednovanja; pripremu korektivnih mjera te praćenje njihove provedbe; izrađuje sva potrebna izvješća i informacije; analizira izvršenje i učinkovitost projekata, godišnjih i višegodišnjih planova rada; priprema priručnik o internim procedurama za provedbu svojih funkcija; čuva dokumente i evidencije o provedbi funkcija radi osiguravanja odgovarajućeg revizijskog traga; obavlja i druge poslove iz svoje nadležnosti.«.
Članak 9.
Okvirni broj državnih službenika i namještenika, potrebnih za obavljanje poslova iz djelokruga Ministarstva, prikazan u tablici, koja je sastavni dio Uredbe o unutarnjem ustrojstvu Ministarstva poduzetništva i obrta (»Narodne novine«, br. 21/2012, 19/2013 i 37/2014), zamjenjuje se Okvirnim brojem državnih službenika i namještenika Ministarstva poduzetništva i obrta, prikazan u tablici koja je sastavni dio ove Uredbe.
Članak 10.
Ministar poduzetništva i obrta, uz prethodnu suglasnost središnjeg tijela državne uprave nadležnog za službeničke odnose, uskladit će Pravilnik o unutarnjem redu Ministarstva poduzetništva i obrta s odredbama ove Uredbe u roku trideset dana od dana njezina stupanja na snagu.
Članak 11.
Ova Uredba stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
Klasa: 022-03/15-03/02
Urbroj: 50301-05/18-15-2
Zagreb, 22. siječnja 2015.
Predsjednik
Zoran Milanović, v. r.
OKVIRNI BROJ DRŽAVNIH SLUŽBENIKA I NAMJEŠTENIKA MINISTARSTVA PODUZETNIŠTVA I OBRTA
Ustrojstvene jedinice ministarstva |
Broj službenika i namještenika |
1. KABINET MINISTRA |
12 |
2. GLAVNO TAJNIŠTVO MINISTARSTVA |
1 |
– neposredno u Glavnom tajništvu, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica glavnog tajništva |
1 |
2.1. Služba za proračun i financije |
1 |
2.1.1. Odjel za proračun, računovodstvene poslove i poslove financijskog upravljanja |
5 |
2.1.2. Odjel za provođenje postupaka javne nabave |
3 |
2.2. Služba za ljudske potencijale, pravne i opće poslove |
15 |
Glavno tajništvo Ministarstva – ukupno |
26 |
3. UPRAVA ZA MEĐUNARODNU SURADNJU, INVESTICIJE I INOVACIJE |
|
– neposredno u upravi, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica uprave |
1 |
3.1. Sektor za investicije i poduzetničku infrastrukturu |
1 |
3.1.1. Služba za poticanje investicija |
1 |
3.1.1.1. Odjel za investicije |
5 |
3.1.1.2. Odjel za nadzor provedbe poticaja |
5 |
3.1.2. Služba za poduzetničku infrastrukturu |
8 |
3.2. Sektor za međunarodnu suradnju i poticanje inovacija |
1 |
3.2.1. Služba za međunarodnu institucionalnu suradnju |
1 |
3.2.1.1. Odjel za poticanje izvoza |
3 |
3.2.1.2. Odjel za multilateralnu suradnju |
3 |
3.2.2. Služba za inovacije |
5 |
Uprava za međunarodnu suradnju, investicije i inovacije – ukupno |
34 |
4. UPRAVA ZA PODUZETNIŠTVO I OBRT |
|
– neposredno u upravi, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica uprave |
1 |
4.1. Sektor za financijsku podršku i praćenje poduzetništva i obrta |
1 |
4.1.1. Služba za programe potpora, analizu i Središnji informacijski sustav malog gospodarstva |
1 |
4.1.1.1. Odjel za programe potpora i Središnji informacijski sustava malog gospodarstva |
5 |
4.1.1.2. Odjel za kontrolu i praćenje potpora, financijske i ekonomske analize |
3 |
4.1.2. Služba za financijsku podršku |
5 |
4.2. Sektor za unaprjeđenje i razvoj poduzetništva i obrta |
1 |
4.2.1. Služba za strukovno obrazovanje, poduzetničko učenje te potporu poduzetničkog udruživanja |
1 |
4.2.1.1. Odjel za poticanje umrežavanja i drugih oblika udruživanja |
3 |
4.2.1.2. Odjel za strukovno obrazovanje i poduzetničko učenje |
5 |
4.2.2. Služba za upravno-pravne poslove i Obrtni registar |
1 |
4.2.2.1. Odjel za upravno-pravne poslove |
5 |
4.2.2.2. Odjel za razvoj i potporu Obrtnom registru |
3 |
Uprava za poduzetništvo i obrt – ukupno |
35 |
5. UPRAVA ZA EU PROGRAME I PROJEKTE |
|
– neposredno u upravi, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica uprave |
1 |
5.1. Sektor za programe i projekte EU |
1 |
5.1.1. Služba za pripremu i vrednovanje programa EU |
8 |
5.1.2. Služba za vrednovanje projekata EU |
1 |
5.1.2.1. Odjel za postupak vrednovanja projekata EU |
6 |
5.1.2.2. Odjel za kontrolu kvalitete postupka vrednovanja projekata EU |
5 |
5.1.3. Služba za unapređenje sustava i ugovaranje projekata EU |
5 |
5.1.4. Služba za provedbu projekata EU |
9 |
5.1.5. Služba za financijsku kontrolu i praćenje programa i projekata EU |
1 |
5.1.5.1. Odjel za financijsku kontrolu programa i projekata EU |
5 |
5.1.5.2. Odjel za praćenje programa i projekata EU |
3 |
5.2. Služba za transnacionalne i višekorisničke programe i projekte |
1 |
5.2.1. Odjel za pripremu programa i projekata |
3 |
5.2.2. Odjel za provedbu programa i projekata |
3 |
Uprava za EU programe i projekte – ukupno |
52 |
6. SAMOSTALNI ODJEL ZA UNUTARNJU REVIZIJU |
4 |
MINISTARSTVO PODUZETNIŠTVA I OBRTA – UKUPNO |
163 |
Izvor: http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2015_01_8_137.html