VLADA REPUBLIKE HRVATSKE
Na temelju članka 63. stavka 2. Zakona o sustavu državne uprave (»Narodne novine«, broj 150/2011) i članka 40. stavka 1. Zakona o ustrojstvu i djelokrugu ministarstava i drugih središnjih tijela državne uprave (»Narodne novine«, broj 150/2011), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 16. veljače 2012. godine donijela
I. OPĆE ODREDBE
Članak 1.
Ovom Uredbom određuje se unutarnje ustrojstvo Ministarstva kulture (u daljnjem tekstu: Ministarstvo), nazivi unutarnjih ustrojstvenih jedinica u sastavu Ministarstva i njihov djelokrug, način upravljanja tim jedinicama, okvirni broj potrebnih državnih službenika i namještenika za obavljanje poslova iz nadležnosti tih jedinica, te način planiranja poslova i raspored radnog vremena, kao i druga pitanja od osobitog značaja za rad Ministarstva.
II. UNUTARNJE USTROJSTVO
Članak 2.
Za obavljanje poslova iz djelokruga Ministarstva ustrojavaju se unutarnje ustrojstvene jedinice:
1. Kabinet ministra
2. Glavno tajništvo Ministarstva
2.1. Služba za ljudske potencijale, opće i tehničke poslove
2.1.1. Odjel za razvoj i upravljanje ljudskim potencijalima
2.1.1.1. Pododsjek za tehničke poslove
2.1.1.2. Pododsjek za opće poslove i javnu nabavu
2.2. Služba za informatizaciju i mrežne stranice Ministarstva
3. Uprava za međunarodnu suradnju i fondove Europske unije
3.1. Sektor za međunarodnu kulturnu suradnju
3.1.1. Služba za bilateralnu i multilateralnu kulturnu suradnju
3.1.2. Služba za UNESCO
3.2. Sektor za europske poslove i medije
3.2.1. Služba za pripremu i provedbu projekata Europske unije
3.2.2. Služba za kulturnu kontaktnu točku
3.2.3. Služba za »Culturenet Croatia«
4. Uprava za zaštitu kulturne baštine
4.1. Sektor za zaštitu kulturne baštine
4.1.1. Služba za nepokretnu kulturnu baštinu
4.1.2. Služba za pokretnu i nematerijalnu kulturnu baštinu
4.1.3. Služba za inspekcijske poslove zaštite kulturne baštine
4.1.4. Služba za dokumentaciju i promociju kulturne baštine i projekte Europske unije
4.2. Konzervatorski odjel u Zagrebu za područje Zagrebačke županije
4.3. Konzervatorski odjel u Bjelovaru za područje Bjelovarsko- -bilogorske i Koprivničko-križevačke županije
4.4. Konzervatorski odjel u Krapini za područje Krapinsko-zagorske županije
4.5. Konzervatorski odjel u Sisku za područje Sisačko-moslavačke županije
4.6. Konzervatorski odjel u Osijeku za područje Osječko-baranjske županije
4.7. Konzervatorski odjel u Slavonskom Brodu za područje Brodsko-posavske županije
4.8. Konzervatorski odjel u Požegi za područje Požeško-slavonske županije
4.9. Konzervatorski odjel u Varaždinu za područje Varaždinske i Međimurske županije
4.10. Konzervatorski odjel u Karlovcu za područje Karlovačke županije
4.11. Konzervatorski odjel u Puli za područje Istarske županije
4.12. Konzervatorski odjel u Rijeci za područje Primorsko-goranske županije
4.13. Konzervatorski odjel u Gospiću za područje Ličko-senjske županije
4.14. Konzervatorski odjel u Zadru za područje Zadarske županije
4.15. Konzervatorski odjel u Šibeniku za područje Šibensko-kninske županije
4.16. Konzervatorski odjel u Splitu za područje Splitsko-dalmatinske županije
4.17. Konzervatorski odjel u Trogiru za područje Grada Trogira i Grada Kaštela
4.18. Konzervatorski odjel u Dubrovniku za područje Dubrovačko-neretvanske županije
4.19. Konzervatorski odjel u Imotskom za područje gradova Imotskog i Vrgorca, te općina Cista Provo, Šestanovac, Lovreć, Lokvičići, Proložac, Podbablje, Zmijavci, Runovići i Zagvozd
4.20. Konzervatorski odjel u Vukovaru za područje Vukovarsko- -srijemske županije
4.21. Konzervatorski odjel u Virovitici za područje Virovitičko- -podravske županije
5. Uprava za razvoj kulture i umjetnosti
5.1. Sektor za izvedbenu, likovnu, muzejsku i arhivsku djelatnost
5.1.1. Služba za dramsku umjetnost i audiovizualnu djelatnost
5.1.2. Služba za glazbu
5.1.3. Služba za muzejsko-galerijsku i likovnu djelatnost
5.1.4. Služba za arhivsku djelatnost
5.2. Sektor za književno-nakladničku i knjižničnu djelatnost
5.2.1. Služba za knjigu i nakladništvo
5.2.2. Služba za knjižničnu djelatnost i promidžbu knjige
6. Uprava za pravne i financijske poslove
6.1. Sektor za normativne i upravno-pravne poslove
6.1.1. Služba za normativne poslove u kulturi i medijima
6.1.2. Služba za upravno-pravne poslove u kulturi
6.2. Sektor za gospodarenje i financiranje
6.2.1. Služba za strateško planiranje i analitiku u kulturi i medijima
6.2.2. Služba za financiranje i računovodstvo
7. Samostalna služba za unutarnju reviziju.
III. DJELOKRUG UNUTARNJIH USTROJSTVENIH JEDINICA
1. KABINET MINISTRA
Članak 3.
U Kabinetu ministra se za ministra, zamjenika ministra i pomoćnike ministra obavljaju protokolarni poslovi, poslovi u vezi s odnosima sa sredstvima javnog informiranja te predstavkama i pritužbama građana, poslovi vezani uz ostvarivanje plana i programa aktivnosti ministra, zamjenika ministra i pomoćnika ministra, poslovi u vezi s praćenjem rada Vlade Republike Hrvatske i Hrvatskoga sabora i njihovih tijela, te drugi stručni i administrativni poslovi.
2. GLAVNO TAJNIŠTVO MINISTARSTVA
Članak 4.
U Glavnom tajništvu Ministarstva obavljaju se poslovi u vezi s tehničkim usklađivanjem rada unutarnjih ustrojstvenih jedinica u sastavu Ministarstva, utvrđivanjem godišnjeg plana rada Ministarstva, poduzimanjem mjera za osiguranje učinkovitosti u radu, te pravni poslovi, upravni i stručni poslovi vezani za planiranje, razvoj i upravljanje ljudskim potencijalima. U Glavnom tajništvu Ministarstva se također obavljaju poslovi javne nabave, informatizacije, te opći, pomoćni i tehnički poslovi vezani za poslove prijepisa i umnožavanja, pisarnice, otpreme i pismohrane, ekonomata, održavanja prostora, opreme i čistoće. Glavno tajništvo Ministarstva sudjeluje u utvrđivanju Godišnjeg plana rada koji sadrži opći prikaz zadaća i poslova Ministarstva u određenoj godini.
U Glavnom tajništvu Ministarstva ustrojavaju se:
2.1. Služba za ljudske potencijale, opće i tehničke poslove
Služba za ljudske potencijale, opće i tehničke poslove za potrebe Ministarstva obavlja poslove vezane za prijam, raspoređivanje, napredovanje, premještaj i prestanak državne službe za službenike i namještenike, obavlja poslove koji se odnose na ocjenjivanje i sustav napredovanja, brine o ostalim pravima, obvezama i odgovornostima državnih službenika i namještenika te s tim u vezi obavlja pripremne radnje potrebne za pokretanje postupka zbog povrede službene dužnosti. Služba izrađuje nacrt prijedloga uredbe o unutarnjem ustrojstvu Ministarstva i pravilnika o unutarnjem redu Ministarstva, te vodi sve propisane evidencije o službenicima i namještenicima. U Službi se obavljaju poslovi pisarnice, prijepisa, otpreme pošte i pismohrane, poslovi javne nabave, pomoćno-tehnički poslovi vozača, dostavljača, održavanje čistoće, umnožavanja pisanog materijala, kao i drugi poslovi u okviru djelokruga.
U Službi za ljudske potencijale, opće i tehničke poslove ustrojavaju se:
2.1.1. Odjel za razvoj i upravljanje ljudskim potencijalima
Odjel za razvoj i upravljanje ljudskim potencijalima brine o upravljanju ljudskim potencijalima i njihovom razvoju, prati rad i napredovanje službenika, daje mišljenja u odnosu na pitanja vezana uz službenike Ministarstva, priprema prijedloge planova prijma u državnu službu, provodi postupak prijma u državnu službu u suradnji sa središnjim tijelom državne uprave nadležnim za službeničke odnose, izrađuje sve vrste odluka, rješenja, ugovora o radu, uvjerenja i drugih pismena kojima je temelj državna služba i radni odnosi namještenika, vodi osobne očevidnike službenika i namještenika redovito dostavljajući nove podatke u Registar zaposlenih u javnom sektoru. Odjel sudjeluje u izradi i praćenju provedbe strategija, programa i planova izobrazbe službenika Ministarstva, predlaže mjere razvoja kompetencija ljudskih potencijala te obavlja poslove vezane za provedbu procesa stručnog osposobljavanja i usavršavanja službenika, kao i druge poslove u okviru djelokruga.
U Odjelu za razvoj i upravljanje ljudskim potencijalima ustrojavaju se:
2.1.1.1. Pododsjek za tehničke poslove
U Pododsjeku za tehničke poslove obavljaju se poslovi vozača dužnosnika, održavanja i čišćenja prostora, umnožavanja pisanog materijala, poslovi zaštite na radu i drugi poslovi u okviru djelokruga.
2.1.1.2. Pododsjek za opće poslove i javnu nabavu
U Pododsjeku za opće poslove i javnu nabavu provodi se postupak za nabavu roba, radova i usluga za potrebe Ministarstva sukladno Zakonu o javnoj nabavi, pripremaju i izrađuju ugovori iz područja nabave sukladno planu nabave i sredstvima osiguranim planom proračuna u pogledu zadanih okvira visine i namjene sredstava, obavljaju se poslovi vezani uz gospodarenje nekretninama u vlasništvu Republike Hrvatske kojima upravlja Ministarstvo, vode evidencije o postupcima nabave i evidencije zaključenih ugovora. Pododsjek sudjeluje u pripremi i izradi ugovora o zakupu poslovnih prostora i vodi evidencija istih, prati realizaciju ugovora o nabavi roba, radova i usluga za potrebe Ministarstva, obavlja poslove pisarnice, prijepisa, prijama i otpreme pošte, pismohrane, poslove ekonomata, interne i vanjske dostave, surađuje s Uredom UNDP-a u projektu energetske efikasnosti u Hrvatskoj, vodi materijalnu evidenciju o osnovnim sredstvima, te obavlja i drugi poslove u okviru svoga djelokruga.
2.2. Služba za informatizaciju i mrežne stranice Ministarstva
U Službi za informatizaciju i mrežne stranice Ministarstva obavljaju se stručni i tehnički održavanja osobnih računala i računalne mreže Ministarstva, predlaže se nabava potrebne opreme (hardver i softver) te predlažu mjere i organizacija informatizacije, pruža se pomoć i potpora korisnicima informatičkih resursa, primjenjuju sigurnosna pravila sukladno zakonskim propisima, izrađuju se izvješća i pripremaju mišljenja o dostavljenim materijalima u okviru djelokruga, te se osiguravaju sistemske funkcije informatičke infrastrukture za informatizaciju poslovnih funkcija. Obavljaju se stručni i tehnički poslovi održavanja i razvoja mrežnih stranica Ministarstva kulture, kao i drugi poslovi u okviru djelokruga.
3. UPRAVA ZA MEĐUNARODNU SURADNJU I FONDOVE EUROPSKE UNIJE
Članak 5.
Uprava za međunarodnu suradnju i fondove Europske unije obavlja upravne i stručne poslove međunarodne kulturne suradnje, pripreme međunarodnih sporazuma, programa i protokola o kulturnoj suradnji, te osigurava njihovo izvršavanje; obavlja poslove izrade stručnih analiza i informacija o međunarodnoj kulturnoj suradnji, skrbi o ostvarivanju kulturnih veza s Europskom unijom, UNESCO-om, Vijećem Europe i drugim vladinim i nevladinim međunarodnim organizacijama, valorizira ostvarenu suradnju, pomaže programe kulturne suradnje s pripadnicima hrvatskoga naroda u drugim zemljama i potiče programe zadovoljavanja njihovih kulturnih potreba, te obavlja i druge poslove u okviru svoga djelokruga. Uprava sudjeluje u utvrđivanju Godišnjeg plana rada koji sadrži opći prikaz zadaća i poslova Ministarstva u određenoj godini.
U Upravi za međunarodnu suradnju i fondove europske unije ustrojavaju se:
3.1. Sektor za međunarodnu kulturnu suradnju
U Sektoru za međunarodnu kulturnu suradnju obavljaju se poslovi pripreme međunarodnih sporazuma, programa i protokola o kulturnoj suradnji i osigurava njihovo izvršavanje, te se skrbi o ostvarivanju kulturnih veza s Europskom unijom, UNESCO-om, Vijećem Europe i drugim vladinim i nevladinim međunarodnim organizacijama.
U Sektoru za međunarodnu kulturnu suradnju ustrojavaju se:
3.1.1. Služba za bilateralnu i multilateralnu kulturnu suradnju
U Službi za bilateralnu i multilateralnu kulturnu suradnju obavljaju se poslovi vezani uz bilateralnu i multilateralnu međunarodnu kulturnu suradnju s europskim i izvaneuropskim državama, te poslovi vezani uz suradnju s europskim i izvaneuropskim međunarodnim organizacijama i asocijacijama (Vijeće Europe, Europska unija), te drugi poslovi u okviru djelokruga.
3.1.2. Služba za UNESCO
U Službi za UNESCO obavljaju se poslovi usklađivanja djelatnosti Hrvatskog povjerenstva za UNESCO i Stalne misije Republike Hrvatske pri UNESCO-u, koordinacije rada i sudjelovanja članova Povjerenstva u aktivnostima UNESCO-a na međunarodnoj razini, koordinacije aktivnosti između Povjerenstva, Vlade Republike Hrvatske, nadležnih ministarstava i odgovarajućih institucija sa Stalnom misijom pri UNESCO-u, Tajništvom UNESCO-a i nacionalnih povjerenstava država članica, te drugi poslovi u okviru djelokruga.
3.2. Sektor za europske poslove i medije
Sektor za europske poslove i medije surađuje između Ministarstva i institucija Europske unije, obavlja poslove koordinacije za pripremu stručnih podloga i analiza iz svoga djelokruga potrebnih za izradu strateških dokumenata za korištenje sredstava iz različitih programa i instrumenata Europske unije, uključujući programe i agencije Unije; obavlja poslove vezane uz pripremu i prijavu projekata, te izradu potrebne dokumentacije; obavlja poslove vezane za kulturnu kontaktnu točku, aktivno prati međunarodne kulturne i medijske politike, ostvaruje kontinuiranu suradnju s međunarodnim kulturnim institucijama te se uključuje u međunarodne (virtualne) informacijsko-istraživačke mreže na području kulture; obavlja i druge poslove u okviru svoga djelokruga.
U Sektoru za europske poslove i medije ustrojavaju se:
3.2.1. Služba za pripremu i provedbu projekata Europske unije
Služba za pripremu i provedbu projekata Europske unije u suradnji s ostalim ustrojstvenim jedinicama Ministarstva obavlja poslove objedinjavanja i pripreme stručnih podloga i analiza iz svoga djelokruga potrebnih za izradu strateških dokumenata za korištenje sredstava iz različitih programa i instrumenata Europske unije, uključujući programe i agencije Unije; obavlja poslove vezane uz pripremu i prijavu projekata, te izradu potrebne dokumentacije; koordinira i izrađuje izvješća o provedbi i vrednovanju projekata; koordinira aktivnosti vezane uz osiguranje financijskih sredstava za provedbu projekata; prati provedbu programa prekogranične suradnje na području kulture te informira potencijalne korisnike o mogućnostima sufinanciranja projekata iz programa pomoći Europske unije; prati nacionalne propise i pravila Europske unije, zakonsku regulativu i procedure, te vodi dokumentaciju radi provođenja postupka revizije.
3.2.2. Služba za kulturnu kontaktnu točku
U Službi za kulturnu kontaktnu točku obavljaju se sljedeći poslovi: promicanje programa i sudjelovanja hrvatskih predstavnika u programu Kultura, održavanje redovitih kontakata s različitim institucijama, doprinos komplementarnosti između aktivnosti programa Kultura i nacionalnih mjera potpore, širenje informacija o programima Europske unije, ažuriranje baze podataka o kulturnim korisnicima određene zemlje, objavljivanje poziva za prijavu programa, pružanje tehničke pomoći za prezentaciju prijavnice za program Kultura, širenje iskustava kao načina promicanja Programa poticanjem budućih sudionika na sudjelovanje, te približavanje rezultata građanima, te drugi poslovi u okviru djelokruga.
3.2.3. Služba za »Culturenet Croatia«
Služba za »Culturenet Croatia« je mrežni centar hrvatske kulture koji sustavno potiče i prati internetizaciju kulturnih ustanova, udruga i projekata (e-kultura), te razvija mrežu postojećih i nastajućih hrvatskih kulturnih internetskih portala. Portal Culturenet Croatia aktivno prati međunarodne kulturne politike, ostvaruje kontinuiranu suradnju s međunarodnim kulturnim institucijama te se uključuje u međunarodne (virtualne) informacijsko-istraživačke mreže na području kulture. Culturenet Croatia sudjeluje u regionalnom umrežavanju kulturnih portala i institucija čija je zadaća promocija kulture i umjetnosti.
4. UPRAVA ZA ZAŠTITU KULTURNE BAŠTINE
Članak 6.
U Upravi za zaštitu kulturne baštine obavljaju se upravni i stručni poslovi u vezi s: utvrđivanjem uvjeta za korištenje i namjene kulturnih dobara, te upravljanjem kulturnim dobrima sukladno propisima, utvrđivanjem posebnih uvjeta građenja za zaštitu kulturnih dobara, obavljanjem inspekcijskih poslova u području zaštite kulturnih dobara, te drugim poslovima sukladno djelokrugu rada Uprave. Uprava sudjeluje u utvrđivanju Godišnjeg plana rada koji sadrži opći prikaz zadaća i poslova Ministarstva u određenoj godini.
U Upravi za zaštitu kulturne baštine ustrojavaju se:
4.1. Sektor za zaštitu kulturne baštine
Sektor za zaštitu kulturne baštine obavlja upravne i stručne poslove u vezi s: istraživanjem, proučavanjem, praćenjem, evidentiranjem, dokumentiranjem i promicanjem kulturne baštine, utvrđivanjem svojstva kulturnih dobara te njihovim vrednovanjem, propisivanjem mjerila za utvrđivanje programa javnih potreba u području zaštite kulturnih dobara, skrbništvom, usklađivanjem i vođenjem nadzora nad financiranjem programa zaštite kulturnih dobara, ocjenjivanjem uvjeta za rad pravnih i fizičkih osoba na restauratorskim, konzervatorskim i drugim poslovima zaštite kulturnih dobara, osiguravanjem uvjeta za obrazovanje i usavršavanje stručnih djelatnika u djelatnostima zaštite kulturnih dobara, te provođenjem kontrole prometa, uvoza i izvoza zaštićenih kulturnih dobara.
U Sektoru za zaštitu kulturne baštine ustrojavaju se:
4.1.1. Služba za nepokretnu kulturnu baštinu
U Službi za nepokretnu kulturnu baštinu obavljaju se stručni i upravni poslovi vezani za istraživanje, dokumentiranje i zaštitu nepokretnih kulturnih dobara i arheološke kulturne baštine, praćenje i utvrđivanje stanja nepokretnih kulturnih dobara i arheološke kulturne baštine, izradu prijedloga programa i prioriteta zaštitnih radova, izradu metodoloških osnova, standarda, kriterija i smjernica za zaštitu graditeljske baštine; provode se mjere zaštite arheološke kulturne baštine, te se obavljaju poslovi osiguravanja stručnog nadzora nad izvođenjem restauratorskih i konzervatorskih radova na nepokretnim kulturnim dobrima, te osiguravanja fizičko-tehničke zaštite najvrjednijih nepokretnih kulturnih dobara, kao i drugi poslovi u okviru djelokruga.
4.1.2. Služba za pokretnu i nematerijalnu kulturnu baštinu
U Službi za pokretnu i nematerijalnu kulturnu baštinu obavljaju se stručni i upravni poslovi vezani za istraživanje, dokumentiranje i zaštitu pokretnih i nematerijalnih kulturnih dobara, praćenje i utvrđivanje stanja pokretnih i nematerijalnih kulturnih dobara, izradu metodoloških osnova, standarda, kriterija i smjernica za zaštitu pokretne i nematerijalne kulturne baštine, izradu prijedloga programa i prioriteta zaštitnih radova na pokretnim kulturnim dobrima, te prijedloga programa i prioriteta zaštite nematerijalnih kulturnih dobara, uz osiguravanje stručnog nadzora nad izvođenjem restauratorskih i konzervatorskih radova na pokretnim kulturnim dobrima, kao i osiguravanje fizičko-tehničke zaštite najvrjednijih pokretnih kulturnih dobara; provodi se nadzor nad izvozom i iznošenjem iz Republike Hrvatske te unošenjem u Republiku Hrvatsku pokretnih kulturnih dobara, utvrđuju se i provode mjere za sprječavanje nezakonitog prometa pokretnih kulturnih dobara uz suradnju s nadležnim tijelima državne uprave, jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave, ocjenjuje se tehnička dokumentacija za izvođenje zaštitnih radova na pokretnim kulturnim dobrima te obavljaju i drugi poslovi u okviru djelokruga.
4.1.3. Služba za inspekcijske poslove zaštite kulturne baštine
U Službi za inspekcijske poslove zaštite kulturne baštine obavljaju se inspekcijski poslovi u području zaštite i očuvanja kulturnih dobara, te obavljaju i drugi poslovi u okviru djelokruga.
4.1.4. Služba za dokumentaciju i promociju kulturne baštine i projekte Europske unije
Služba za dokumentaciju i promociju kulturne baštine i projekte Europske unije obavlja informacijsko-dokumentacijske poslove za područje kulturne baštine, sudjeluje u pripremi stručnih analiza, mišljenja i podloga za pripremu projekata iz područja kulturne baštine, vodi središnju bazu podataka i održava dokumentacijske zbirke (planoteka, fototeka, mikrofilm, grafičke zbirke i drugo), te poslove stručne knjižnice, predlaže informacijsko-dokumentacijske standarde u djelatnosti zaštite kulturnih dobara. U Službi se vodi imenik Registra i baza Registra kulturnih dobara u elektroničkom obliku, te Zbirke isprava o kulturnim dobrima upisanim u Registar. Obavljaju se tajnički poslovi vezani uz rad stručnih povjerenstava za utvrđivanje svojstva kulturnih dobara (sazivanje sjednica, priprema radnih materijala, vođenje zapisnika), te poslovi vezani uz izradu rješenja o utvrđivanju svojstva kulturnih dobara i objavu Registra u Narodnim novinama te na mrežnim stranicama Ministarstva.
U Upravi za zaštitu kulturne baštine ustrojavaju se:
4.2. – 4.21. Konzervatorski odjeli
U konzervatorskim odjelima obavljaju se stručni i upravni poslovi koji se odnose na istraživanje, proučavanje, praćenje stanja, evidentiranje, dokumentiranje i promicanje kulturnih dobara, primjenu odgovarajućih metoda i mjera zaštite kulturnih dobara, pružanje stručne pomoći vlasnicima i ovlaštenicima prava na kulturnim dobrima, utvrđivanje posebnih uvjeta građenja, utvrđivanje uvjeta korištenja, namjene i upravljanja kulturnim dobrima, utvrđivanje režima zaštite, organiziranje i izvođenje zaštitnih radova na kulturnim dobrima, vođenje prvostupanjskog upravnog postupka sukladno zakonskim propisima o zaštiti i očuvanju kulturne baštine.
Konzervatorski odjeli obavljaju stručni nadzor, provođenje kontrole prometa, uvoza i izvoza kulturnih dobara, osiguravanje djelovanja jedinstvene informacijsko-dokumentacijske službe uz suradnju s drugim tijelima jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave te pravnim i fizičkim osobama u cilju poticanja i promicanja zaštite kulturne baštine.
5. UPRAVA ZA RAZVOJ KULTURE I UMJETNOSTI
Članak 7.
Uprava za razvoj kulture i umjetnosti obavlja stručne i upravne poslove vezane uz razvoj i promicanje dramskog, glazbenog i likovnog stvaralaštva, djelatnost i rad muzeja, galerija i arhiva te praćenje stanja u tim područjima i poduzimanja mjera za unaprjeđivanje tih umjetničkih područja i kulturnih djelatnosti, njihove infrastrukture i programske djelatnosti. U Upravi se obavljaju upravni i stručni poslovi vezani i uz razvoj i promicanje knjige i čitanja, nakladničke djelatnosti i obavljanje poslova iz djelatnosti knjižnica i knjižničarstva, kao i drugi poslovi u okviru djelokruga. Uprava sudjeluje u utvrđivanju Godišnjeg plana rada koji sadrži opći prikaz zadaća i poslova Ministarstva u određenoj godini.
U Upravi za razvoj kulture i umjetnosti ustrojavaju se:
5.1. Sektor za izvedbenu, likovnu, muzejsku i arhivsku djelatnost
Sektor za izvedbenu, likovnu, muzejsku i arhivsku djelatnost obavlja stručne i upravne poslove vezane uz razvoj i promicanje dramskog, glazbenog i likovnog stvaralaštva, djelatnost i rad muzeja, galerija i arhiva te praćenje stanja u tim područjima i poduzimanja mjera za unaprjeđivanje tih umjetničkih područja i kulturnih djelatnosti, njihove infrastrukture i programske djelatnosti, kao i druge poslove u okviru djelokruga.
U Sektoru za izvedbenu, likovnu, muzejsku i arhivsku djelatnost ustrojavaju se:
5.1.1. Služba za dramsku umjetnost i audiovizualnu djelatnost
Služba za dramsku umjetnost i audiovizualnu djelatnost obavlja upravne i stručne poslove vezane uz razvoj i promicanje izvedbenog stvaralaštva, pružanje podrške u razvoju dramske umjetnosti, te kazališnog amaterizam, kao i druge poslove u okviru djelokruga.
5.1.2. Služba za glazbu
U Službi za glazbu obavljaju se stručni i upravni poslovi vezani uz razvoj i promicanje glazbenog stvaralaštva, pružanja podrške u razvoju glazbene umjetnosti te kulturno-umjetničkog amaterizam, kao i drugi poslovi u okviru djelokruga.
5.1.3. Služba za muzejsko-galerijsku i likovnu djelatnost
Služba za muzejsko-galerijsku i likovnu djelatnost obavlja stručne i upravne poslove vezane uz rad muzeja i galerija te likovne i djelatnosti novomedijskih kultura, praćenja stanja u tim područjima i poduzimanju mjera za njihovo unaprjeđenje, brigu za infrastrukturu i programsku djelatnost, vođenje programa restitucije i sukcesije kulturnih dobara, suradnju na programima planiranja i kulturne politike u muzejskoj djelatnosti unutar sustava muzeja, vođenje središnjeg registra muzejske djelatnosti, te obavlja i druge poslove u okviru djelokruga.
5.1.4. Služba za arhivsku djelatnost
U Službi za arhivsku djelatnost obavljaju se stručni i upravni poslovi u vezi s djelatnošću arhiva, uspostavljanja koordinacije razvoja i implementacije mreže arhiva, vođenja programa restitucije i sukcesije arhivskoga gradiva, te središnjih registara arhiva. U Službi se obavljaju i poslovi u vezi s digitalizacijom arhivske, knjižnične i muzejske građe te koordinacije rada na portalu projekta Hrvatska kulturna baština.
5.2. Sektor za književno-nakladničku i knjižničnu djelatnost
U Sektoru za književno-nakladničku i knjižničnu djelatnost obavljaju se upravni i stručni poslovi vezani uz razvoj i promicanje književnog stvaralaštva, knjige i čitanja, nakladničke djelatnosti te obavljaju poslovi iz djelatnosti knjižnica i knjižničarstva te drugi poslovi u okviru djelokruga.
U Sektoru za književno-nakladničku i knjižničnu djelatnost ustrojavaju se:
5.2.1. Služba za knjigu i nakladništvo
U Službi za knjigu i nakladništvo obavljaju se poslovi vezani uz pružanje podrške razvoju nakladničke djelatnosti, poticanje književnog stvaralaštva, knjige i čitanja, kao i drugi poslovi u okviru djelokruga.
5.2.2. Služba za knjižničnu djelatnost i promidžbu knjige
U Službi za knjižničnu djelatnost i promidžbu knjige obavljaju se poslovi vezani uz poticanje promidžbe hrvatske knjige u zemlji i inozemstvu, poticanje prevođenja hrvatskih knjiga na strane jezike, promociju hrvatskih knjiga po specijaliziranim i ostalim sajmovima u zemlji i inozemstvu, poticanje i razvitak knjižarske djelatnosti i knjižara; obavljaju se poslovi vezani uz djelatnost knjižnica i knjižničarstva te uspostavlja koordinacija razvoja i implementacija mreže knjižnica, vode se središnji registri knjižnica, te obavljaju i drugi poslovi u okviru djelokruga.
6. UPRAVA ZA PRAVNE I FINANCIJSKE POSLOVE
Članak 8.
U Upravi za pravne i financijske poslove koordiniraju se poslovi strateškog planiranja i analiziraju mjere strateškog plana, obavljaju se upravni i stručni poslovi u vezi s normativnim i upravno-pravnim poslovima za područje kulture i medija, vodi se drugostupanjski upravni postupak i provodi upravni nadzor u područjima iz djelokruga Ministarstva, prati primjena i izvršavanje zakona i drugih propisa u području kulture, pripremaju se i izrađuju koncepcijska rješenja za izradu zakona i drugih propisa, pripremaju se nacrti prijedloga zakona i drugih propisa, izrađuju naputci, pravna stajališta i mišljenja u vezi s provedbom zakona i drugih propisa, pruža se stručna pomoć županijskim uredima, odnosno Uredu za kulturu Grada Zagreba te jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave u poslovima iz područja djelokruga Ministarstva. Obavljaju se i poslovi izrade prijedloga financijskog plana, praćenja ostvarivanja donesenog financijskog plana, predlaganja proračuna za financiranje kulturnih djelatnosti i kulturnih potreba, izrada proračuna Ministarstva, suradnja na izradi i praćenju propisa koji se odnose na financijske i računovodstvene poslove, financiranje javnih potreba u kulturi (financiranje javnih ustanova u kulturi čiji je osnivač Republika Hrvatska, kao i financiranje pojedinih programa odobrenih na temelju natječaja, odnosno javnog poziva), predlaganje kriterija i modela financiranja kulture u Republici Hrvatskoj, pribavljanje izvješća i nadzor nad namjenskim trošenjem sredstava, sastavljanje financijskih izvješća (kvartalnih i godišnjih), vođenje knjigovodstvenih evidencija i analitike, ostvarivanje investicijskih programa koji se financiraju iz državnog proračuna kao i iz drugih izvora, te obavljanje računovodstvenih poslova Ministarstva. U Upravi se koordiniraju poslovi razvoja financijskog upravljanja i kontrola, surađuje s Upravom za harmonizaciju unutarnje revizije i financijske kontrole Ministarstva financija, te se obavljaju i drugi poslovi u okviru djelokruga.
Uprava sudjeluje u utvrđivanju Godišnjeg plana rada koji sadrži opći prikaz zadaća i poslova Ministarstva u određenoj godini te sukladno djelokrugu obavlja poslove vezane za definiranje strateških ciljeva, pokazatelja uspješnosti, utvrđivanja rizika, nadziranja provedbe i izvješćivanja o realizaciji postavljenih ciljeva, te koordinaciju izrade strateških planova.
U Upravi za pravne i financijske poslove ustrojavaju se:
6.1. Sektor za normativne i upravno-pravne poslove
U Sektoru za normativne i upravno-pravne poslove daje se stručna pomoć pri obradi pravnih pitanja u vezi s izvršavanjem zakona i drugih propisa; daju se stručna mišljenja i objašnjenja o načinu provedbe zakona i drugih propisa, kao i o drugim općim pitanjima od značenja za pravilno djelovanje i unaprjeđivanje načina i učinkovitosti rada, nadzire se zakonitost u obavljanju poslova iz područja kulture i javnog informiranja županijskih odnosno Ureda za kulturu Grada Zagreba, ostvaruje se suradnja s tijelima jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave glede primjene zakona i drugih propisa, izrađuju se uvjerenja, potvrde i drugi akti iz djelokruga Ministarstva, te se obavljaju i drugi poslovi u okviru djelokruga.
U Sektoru za normativne i upravno-pravne poslove ustrojavaju se:
6.1.1. Služba za normativne poslove u kulturi i medijima
U Službi za normativne poslove u kulturi i medijima obavljaju se poslovi u vezi s pripremom i izradom nacrta prijedloga zakona i drugih propisa iz područja djelokruga kulture i medija, te izradom uputa, pravnih stajališta, mišljenja i objašnjenja u vezi s provedbom tih zakona i drugih propisa, suradnjom s drugim ministarstvima i tijelima državne uprave pri izradi nacrta zakona i drugih propisa vezanih uz djelokrug kulture i medija; obavljaju se poslovi vezani uz praćenje, primjenu i izvršavanje zakona i drugih propisa iz područja medijskog zakonodavstva, kao i drugi poslovi u okviru djelokruga.
6.1.2. Služba za upravno-pravne poslove u kulturi
U Službi za upravno-pravne poslove u kulturi obavljaju se poslovi u vezi s vođenjem upravnog postupka te provođenja upravnog nadzora u području kulture sukladno propisima, vođenjem drugostupanjskih upravnih postupaka i upravnih sporova te donošenjem drugostupanjskih rješenja i odgovora na tužbe Upravnom sudu Republike Hrvatske, ostvarivanjem suradnje sa županijskim uredima za kulturu, Uredom za kulturu Grada Zagreba, te jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave, nadziranjem provođenja zakona iz djelokruga Ministarstva i zakonitosti obavljanja poslova u tim područjima, obavljanjem poslova u vezi s osnivanjem umjetničkih organizacija i vođenja Registra umjetničkih organizacija, pružanjem stručne pomoći ustanovama kulture te drugim pravnim i fizičkim osobama, te se obavljaju i drugi poslovi u okviru djelokruga.
6.2. Sektor za gospodarenje i financiranje
U Sektoru za gospodarenje i financiranje koordiniraju se poslovi strateškog planiranja i analiziraju mjere strateškog plana, obavljaju se upravni i stručni poslovi u vezi s: izradom prijedloga financijskog plana, praćenjem ostvarivanja donesenog financijskog plana, predlaganjem proračuna za financiranje kulturnih djelatnosti i kulturnih potreba, javnog informiranja, izradom proračuna Ministarstva, suradnjom na izradi i praćenju propisa koji se odnose na financijske i računovodstvene poslove, financiranjem javnih potreba u kulturi (financiranje javnih ustanova u kulturi čiji je osnivač Republika Hrvatska, kao i financiranje pojedinih programa odobrenih na temelju natječaja, odnosno javnog poziva), predlaganjem kriterija i modela financiranja kulture u Republici Hrvatskoj, pribavljanjem izvješća i nadzorom nad namjenskim trošenjem sredstava, sastavljanjem financijskih izvješća (kvartalnih i godišnjih), vođenjem knjigovodstvenih evidencija i analitike, ostvarivanjem investicijskih programa koji se financiraju iz državnog proračuna kao i iz drugih izvora, te obavljanjem računovodstvenih poslova Ministarstva. U Upravi se koordiniraju poslovi razvoja financijskog upravljanja i kontrola, inicira izrada internih akata i potiče razvoj računovodstvenih sustava za potrebe pravovremenog i učinkovitog financijskog upravljanja, osmišljava razvoj prethodnih i naknadnih kontrola u procesima planiranja, realizacije i praćenja realizacije proračunskih sredstava, surađuje s Upravom za harmonizaciju unutarnje revizije i financijske kontrole Ministarstva financija, te se obavljaju i drugi poslovi u okviru djelokruga.
U Sektoru za gospodarenje i financiranje ustrojavaju se:
6.2.1. Služba za strateško planiranje i analitiku u kulturi i medijima
U Službi za strateško planiranje i analitiku u kulturi i medijima koordiniraju se poslovi strateškog planiranja, obavljaju dokumentacijsko-analitički poslovi za područje kulture i medija, održavaju aktualne baze podataka o kulturnom razvitku i kulturnoj politici; na temelju statističkih i dokumentacijskih istraživanja prate se razvojna kretanja i analiziraju mjere strateškog plana te surađuje na izradi izvješća o realizaciji strateških ciljeva. U Službi se koordiniraju i poslovi uspostave i razvoja financijskog upravljanja i kontrola, daje podrška voditelju za financijsko upravljanje i kontrolu u uspostavi toga sustava te koordinira suradnja proračunskih korisnika prve i druge razine na poslovima financijskog upravljanja i kontrola.
6.2.2. Služba za financiranje i računovodstvo
U Službi za financiranje i računovodstvo stručno se obrađuju ekonomska pitanja vezana za porezni i carinski sustav; izrađuje se prijedlog državnog proračuna za Ministarstvo i proračunske korisnike u nadležnosti Ministarstva, prati se financiranje redovne djelatnosti ustanova i stručnih udruga iz djelokruga Ministarstva i analizira trošenje proračunskih sredstava u skladu s financijskim planovima. U Službi se organiziraju, koordiniraju i prate svi stručni i operativni poslovi vezani uz sustav Državne riznice, izradu financijskih izvješća za Ministarstvo u skladu sa zakonom, kao i konsolidiranih izvješća za ustanove kulture, te se vrši obračun plaća, ugovora o djelu i autorskih honorara, te obavljaju poslovi vezani uz vođenje svih knjigovodstvenih evidencija i obradu financijske dokumentacije, knjiženje i izradu bilance u skladu sa zakonom i Pravilnikom o proračunskom računovodstvu i računskom planu; obavljaju se i drugi poslovi u okviru djelokruga.
7. SAMOSTALNA SLUŽBA ZA UNUTARNJU REVIZIJU
Članak 9.
Samostalna služba za unutarnju reviziju provodi unutarnje revizije za cjelokupno Ministarstvo te daje objektivno stručno mišljenje i ima savjetodavnu ulogu u cilju poboljšanja poslovanja Ministarstva. Služba procjenjuje sustave, procese i sustav unutarnjih kontrola na temelju upravljanja rizicima, provodi unutarnje revizije u skladu s najboljom strukovnom praksom i standardima unutarnje revizije usklađenim s Međunarodnim standardima unutarnje revizije i kodeksom strukovne etike unutarnjih revizora, testira, analizira i ocjenjuje sve poslovne funkcije iz nadležnosti Ministarstva, provodi pojedinačne unutarnje revizije i daje preporuke ministru u svrhu postizanja veće učinkovitosti i djelotvornosti sustava, izrađuje strateške i operativne planove revizije, obavlja posebne revizije na zahtjev ministra ili prema potrebi, obavlja reviziju o korištenju sredstava Europske unije i drugih međunarodnih organizacija i institucija, izrađuje izvješća o obavljenoj unutarnjoj reviziji koja podnosi ministru, izrađuje periodična i godišnja izvješća o radu Službe i dostavlja ih nadležnim institucijama i osobama u skladu s važećim propisima, surađuje s Upravom za harmonizaciju unutarnje revizije i financijske kontrole Ministarstva financija, što uključuje i obvezu dostave strateških i godišnjih planova te godišnjeg izvješća toj Upravi, uz procjenu praćenja provedbe preporuka Državnog ureda za reviziju.
IV. UPRAVLJANJE UNUTARNJIM USTROJSTVENIM JEDINICAMA
Članak 10.
Ministar predstavlja Ministarstvo i upravlja njegovim radom.
U slučaju odsutnosti ili spriječenosti, ministra zamjenjuje zamjenik ministra. Zamjenik ministra za svoj rad odgovara ministru i Vladi Republike Hrvatske.
Radom upravnih organizacija ustrojenih u sastavu Ministarstva upravlja pomoćnik ministra. Pomoćnik ministra odgovoran je za svoj rad ministru i Vladi Republike Hrvatske.
Radom Glavnog tajništva Ministarstva upravlja glavni tajnik Ministarstva. Glavni tajnik ministarstva za svoj rad odgovara ministru i Vladi Republike Hrvatske.
Na čelu Kabineta ministra je tajnik Kabineta.
Na čelu sektora u upravama Ministarstva su načelnici sektora, a na čelu službi u sektorima su voditelji službi.
Na čelu samostalne službe je voditelj samostalne službe.
Na čelu odjela u službi je voditelj odjela, a na čelu pododsjeka u odjelu su voditelji pododsjeka.
Na čelu konzervatorskih odjela Uprave za zaštitu kulturne baštine Ministarstva su pročelnici konzervatorskih odjela. Pročelnici konzervatorskih odjela za svoj rad odgovaraju pomoćniku ministra nadležnom za rad Uprave za zaštitu kulturne baštine.
V. NAČIN PLANIRANJA POSLOVA I RASPORED RADNOG VREMENA
Članak 11.
Ministar kulture donosi Godišnji plan rada najkasnije do kraja tekuće godine za iduću godinu.
Prijedlog godišnjeg plana rada utvrđuje se najkasnije 20 dana prije isteka roka za podnošenje zahtjeva za osiguranje sredstava za iduću proračunsku godinu.
Godišnji plan rada sadrži opći prikaz zadaća i poslova Ministarstva u određenoj godini, a posebice izrade nacrta propisa, neposredne provedbe zakona i drugih propisa, upravnog odnosno inspekcijskog nadzora te praćenja stanja u upravnim područjima iz djelokruga Ministarstva, te podatke o ciljevima koji se planiraju ostvariti, a koji su vezani uz opće i posebne ciljeve sadržane u strateškim planovima za trogodišnje razdoblje koje Ministarstvo izrađuje sukladno Zakonu o proračunu, te podatke o najznačajnijim rizicima koji mogu utjecati na realizaciju postavljenih ciljeva.
Tjedni i dnevni raspored radnog vremena, dnevni odmor te uredovno vrijeme za rad sa strankama uređuje se Pravilnikom o unutarnjem redu Ministarstva.
Uredovne dane određuje ministar kulture posebnom odlukom.
VI. OKVIRNI BROJ SLUŽBENIKA I NAMJEŠTENIKA MINISTARSTVA
Članak 12.
Poslove i zadatke iz djelokruga Ministarstva, ovisno o vrsti, složenosti, stručnoj spremi i drugim uvjetima, obavljaju državni službenici i namještenici, raspoređeni na radna mjesta, u skladu s propisima.
Okvirni broj državnih službenika i namještenika potrebnih za obavljanje poslova iz djelokruga Ministarstva prikazan je u tablici koja je sastavni dio ove Uredbe.
VII. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
Članak 13.
Pitanja od značenja za rad Ministarstva koja nisu uređena zakonom, Uredbom o načelima za unutarnje ustrojstvo tijela državne uprave i ovom Uredbom, uredit će se Pravilnikom o unutarnjem redu Ministarstva.
Pravilnikom iz stavka 1. ovoga članka utvrdit će se radna mjesta za državne službenike i namještenike, s naznakom njihovih osnovnih poslova i zadaća, stručnih uvjeta potrebnih za njihovo obavljanje, njihove ovlasti i odgovornosti, te druga pitanja od značenja za rad Ministarstva.
Ministar kulture će u roku 30 dana od dana stupanja na snagu ove Uredbe donijeti Pravilnik o unutarnjem redu Ministarstva, uz prethodnu suglasnost središnjeg tijela državne uprave nadležnog za službeničke odnose.
Članak 14.
Danom stupanja na snagu ove Uredbe prestaje važiti Uredba o unutarnjem ustrojstvu Ministarstva kulture (»Narodne novine«, broj 113/2011), u dijelu koji se odnosi na pitanja koja se uređuju ovom Uredbom.
Članak 15.
Ova Uredba stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.
Klasa: 023-03/12-01/16
Urbroj: 5030114-12-1
Zagreb, 16. veljače 2012.
Predsjednik
Zoran Milanović, v. r.
Ustrojstvena jedinica u sastavu Ministarstva kulture |
Okvirni broj državnih službenika i namještenika |
1. KABINET MINISTRA |
10 |
2. GLAVNO TAJNIŠTVO MINISTARSTVA |
1 |
– neposredno u glavnom tajništvu, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica |
1 |
2.1. Služba za ljudske potencijale, opće i tehničke poslove |
1 |
2.1.1. Odjel za razvoj i upravljanje ljudskim potencijalima |
5 |
2.1.1.1. Pododsjek za tehničke poslove |
15 |
2.1.1.2. Pododsjek za opće poslove i javnu nabavu |
12 |
2.2. Služba za informatizaciju i mrežne stranice Ministarstva |
8 |
Glavno tajništvo Ministarstva – ukupno |
43 |
3. UPRAVA ZA MEĐUNARODNU SURADNJU I FONDOVE EUROPSKE UNIJE |
|
– neposredno u upravi, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica |
1 |
3.1. Sektor za međunarodnu kulturnu suradnju |
1 |
3.1.1. Služba za bilateralnu i multilateralnu kulturnu suradnju |
12 |
3.1.2. Služba za UNESCO |
5 |
3.2. Sektor za europske poslove i medije |
1 |
3.2.1. Služba za pripremu i provedbu projekata Europske unije |
5 |
3.2.2. Služba za kulturnu kontaktnu točku |
5 |
3.2.3. Služba za »Culturenet Croatia« |
8 |
Uprava za međunarodnu suradnju i fondove Europske unije – ukupno |
38 |
4. UPRAVA ZA ZAŠTITU KULTURNE BAŠTINE |
|
– neposredno u upravi, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica |
4 |
4.1. Sektor za zaštitu kulturne baštine |
1 |
4.1.1. Služba za nepokretnu kulturnu baštinu |
17 |
4.1.2. Služba za pokretnu i nematerijalnu kulturnu baštinu |
12 |
4.1.3. Služba za inspekcijske poslove zaštite kulturne baštine |
12 |
4.1.4. Služba za dokumentaciju i promociju kulturne baštine i projekte Europske unije |
14 |
4.2. Konzervatorski odjel u Zagrebu |
25 |
4.3. Konzervatorski odjel u Bjelovaru |
6 |
4.4. Konzervatorski odjel u Krapini |
6 |
4.5. Konzervatorski odjel u Sisku |
5 |
4.6. Konzervatorski odjel u Osijeku |
20 |
4.7. Konzervatorski odjel u Slavonskom Brodu |
6 |
4.8. Konzervatorski odjel u Požegi |
7 |
4.9. Konzervatorski odjel u Varaždinu |
7 |
4.10. Konzervatorski odjel u Karlovcu |
9 |
4.11. Konzervatorski odjel u Puli |
13 |
4.12. Konzervatorski odjel u Rijeci |
24 |
4.13. Konzervatorski odjel u Gospiću |
5 |
4.14. Konzervatorski odjel u Zadru |
12 |
4.15. Konzervatorski odjel u Šibeniku |
11 |
4.16. Konzervatorski odjel u Splitu |
23 |
4.17. Konzervatorski odjel u Trogiru |
5 |
4.18. Konzervatorski odjel u Dubrovniku |
19 |
4.19. Konzervatorski odjel u Imotskom |
6 |
4.20. Konzervatorski odjel u Vukovaru |
6 |
4.21. Konzervatorski odjel u Virovitici |
5 |
Uprava za zaštitu kulturne baštine – ukupno |
280 |
5. UPRAVA ZA RAZVOJ KULTURE I UMJETNOSTI |
|
– neposredno u upravi, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica |
1 |
5.1. Sektor za izvedbenu, likovnu, muzejsku i arhivsku djelatnost |
1 |
5.1.1. Služba za dramsku umjetnost i audiovizualnu djelatnost |
8 |
5.1.2. Služba za glazbu |
8 |
5.1.3. Služba za muzejsko-galerijsku i likovnu djelatnost |
8 |
5.1.4. Služba za arhivsku djelatnost |
5 |
5.2. Sektor za književno-nakladničku i knjižničnu djelatnost |
1 |
5.2.1. Služba za knjigu i nakladništvo |
8 |
5.2.2. Služba za knjižničnu djelatnost i promidžbu knjige |
8 |
Uprava za razvoj kulture i umjetnosti – ukupno |
48 |
6. UPRAVA ZA PRAVNE I FINANCIJSKE POSLOVE |
|
– neposredno u upravi, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica |
1 |
6.1. Sektor za normativne i upravno-pravne poslove |
1 |
6.1.1. Služba za normativne poslove u kulturi i medijima |
10 |
6.1.2. Služba za upravno-pravne poslove u kulturi |
8 |
6.2. Sektor za gospodarenje i financiranje |
1 |
6.2.1. Služba za strateško planiranje i analitiku u kulturi i medijima |
11 |
6.2.2. Služba za financiranje i računovodstvo |
12 |
Uprava za pravne i financijske poslove – ukupno |
44 |
7. SAMOSTALNA SLUŽBA ZA UNUTARNJU REVIZIJU |
4 |
UKUPNO MINISTARSTVO: |
467 |
Izvor: http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2012_02_21_554.html