Baza je ažurirana 15.04.2025. 

zaključno sa NN 66/25

EU 2024/2679

Objavljeno u NN 81/11 od 14.07.2011.:

 

MINISTARSTVO MORA, PROMETA I INFRASTRUKTURE

Na temelju članka 39. stavka 3. Zakona o sigurnosti u željezničkom prometu (»Narodne novine« broj 40/07) ministar mora, prometa i infrastrukture donosi

 

PRAVILNIK O IZMJENI PRAVILNIKA O ZNAČENJU I UPORABI SIGNALA, SIGNALNIH ZNAKOVA I SIGNALNIH OZNAKA U ŽELJEZNIČKOM PROMETU

Članak 1.

U Pravilniku o značenju i uporabi signala, signalnih znakova i signalnih oznaka u željezničkom prometu (»Narodne novine« broj 126/09 i 128/10) u članku 2. stavak 1. točka 16. mijenja se i glasi:

»16. Zaustavni put je propisani najveći dopušteni put potpunog kočenja na pruzi odnosno na pružnoj dionici za vlak koji vozi najvećom dopuštenom brzinom. Duljina zaustavnog puta, ovisno o brzini na pruzi, može biti 700, 1000 ili 1500 metara. Zaustavni put određuje upravitelj infrastrukture«.

Članak 2.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 011-01/09-02/54

Urbroj: 530-08-11-7

Zagreb, 6. srpnja 2011.

Ministar mora, prometa i infrastrukture

Božidar Kalmeta, v. r.

 

Izvor: http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2011_07_81_1745.html