VLADA REPUBLIKE HRVATSKE
Na temelju članka 21. Zakona o cestama (»Narodne novine«, br. 84/2011, 22/2013, 54/2013, 148/2013 i 92/2014), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 17. prosinca 2014. godine donijela
UVOD
Vlada Republike Hrvatske donijela je Program građenja i održavanja javnih cesta za razdoblje od 2013. do 2016. godine (»Narodne novine«, broj 1/2014, u daljnjem tekstu: Program).
Programom su u razdoblju od 2013. do 2016. godine planirana ulaganja u javne ceste u iznosu od 23,10 milijardi kuna (izgradnja, rekonstrukcija, obnova i održavanje cesta). Od ukupno planiranog iznosa 37,8% se odnosi na ulaganja u autoceste, 47,0% na ulaganja u državne ceste, a 15,2% su ulaganja u županijske i lokalne ceste. Sukladno Zakonu o cestama predviđeno je da Program provode pravne osobe koje upravljaju javnim cestama i koncesionari.
Ove Izmjene i dopune Programa u dijelu 3. PROGRAM GRAĐENJA I ODRŽAVANJA JAVNIH CESTA ZA RAZDOBLJE OD 2013. DO 2016. GODINE odnose se na investicijska ulaganja (građenje, poboljšanje i obnovu) i redovno održavanje autocesta koje provode Hrvatske autoceste d.o.o., te na investicijska ulaganja (građenje, poboljšanje i obnovu) u državne ceste koje provode Hrvatske ceste d.o.o. i to u dijelu koji se odnosi na izgradnju Podravskog ipsilona (DC10 i DC12).
Programom je izgradnja I. faze Podravskog ipsilona, koji je Odlukom o izmjenama i dopunama Odluke o razvrstavanju javnih cesta (»Narodne novine«, broj 130/2012) razvrstan iz autoceste A12 i A13 u državne ceste DC10 i DC12, temeljem članka 97.a Zakona o cestama, bila planirana u ulaganjima Hrvatskih autocesta d.o.o., dok je izgradnja II. faze bila planirana u ulaganjima Hrvatskih cesta d.o.o.
Ove Izmjene i dopune Programa najvećim se dijelom odnose na nastavak izgradnje II. faze prometnih pravaca DC10 dionice Križevci – Kloštar Vojakovački i DC12 dionice Farkaševac – Bjelovar gdje se predviđa da ulaganje financiraju Hrvatske ceste d.o.o., dok bi Hrvatske autoceste d.o.o. provodile izgradnju. Međusobni odnosi Hrvatskih cesta d.o.o. i Hrvatskih autocesta d.o.o. uredit će se sporazumom.
Početak izgradnje prometnih pravaca DC10 dionice Križevci – Kloštar Vojakovački duljine 7,5 km i DC12 dionice Farkaševac – Bjelovar duljine 16,4 km predviđen je u 2016. godini, s rokom dovršetka od dvije godine, dok su u 2015. godini predviđene pripremne aktivnosti.
Ovim Izmjenama i dopunama Programa obuhvaćene su i druge izmjene i dopune vezane za investicijska ulaganja iz nadležnosti Hrvatskih autocesta d.o.o., koje su se pokazale potrebnim temeljem praćenja dinamike ugovaranja i odvijanja radova.
Investicijska ulaganja Hrvatskih autocesta d.o.o. prema ovim Izmjenama i dopunama Programa predviđena su kako slijedi:
– Ukupna investicijska vrijednost ulaganja u izgradnju, koja obuhvaća aktivnosti otkupa zemljišta, arheološka istraživanja, projektiranje, izmiještanje instalacija, građenje te nadzor, smanjena je za 451,28 milijuna kuna u odnosu na Program te iznosi 3,74 milijardi kuna.
– Ukupna ulaganja u poboljšanje i obnovu autocesta smanjena su za 260,17 milijuna kuna u odnosu na Program te iznose 233,58 milijuna kuna.
Ukupna ulaganja u javne ceste prema ovim Izmjenama i dopunama Programa predviđena su u iznosu od 22,04 milijarde kuna (izgradnja, rekonstrukcija, obnova i održavanje cesta). Od ukupno planiranog iznosa 36,2% se odnosi na ulaganja u autoceste, 47,8% na ulaganja u državne ceste, a 16,0% su ulaganja u županijske i lokalne ceste.
1. IZMJENE I DOPUNE PROGRAMA GRAĐENJA I ODRŽAVANJA JAVNIH CESTA ZA RAZDOBLJE OD 2013. DO 2016. GODINE
U poglavlju 3.1. Opći prikaz ulaganja, Tablica 4. Rekapitulacija plana ulaganja u javne ceste za period od 2013. do 2016. godine zamjenjuje se sljedećom Tablicom 4.:
U poglavlju 3.1. Opći prikaz ulaganja, grafički prikaz 8. Struktura ulaganja po kategorizaciji cesta u razdoblju od 2013. do 2016. godine i grafički prikaz 9. Struktura prema vrsti ulaganja u razdoblju od 2013. do 2016. godine zamjenjuju se sljedećim grafičkim prikazima 8. i 9.:
Grafički prikaz 8. Struktura ulaganja po kategorizaciji cesta u razdoblju od 2013. do 2016. godine
Grafički prikaz 9. Struktura prema vrsti ulaganja u razdoblju od 2013. do 2016. godine
U poglavlju 3.2. Izgradnja autocesta u razdoblju od 2013. do 2016. godine, Tablica 5. Planirana ulaganja u izgradnju autocesta za period od 2013. do 2016. godine zamjenjuje se novom Tablicom 5., u kojoj se mijenjaju ulaganja po pravcima A1, A2, A3, A4, A5, A7, A8, A9, A10, A11, DC10 i DC12, spojnim cestama CP Karamatići – luka Ploče, Čvor Nikolac – D8, Zagvozd – Baška Voda i tunel Sv. Ilija, A1 – D8 Ravča – Drvenik, Novoj obilaznici Zagreba te ostalim projektima (novi sustav naplate), sve u nadležnosti Hrvatskih autocesta d.o.o., te zbog tih izmjena i iznosi ukupnih ulaganja u izgradnju autocesta su kako slijedi:
u tisućama kn
NAZIV CESTE/DIONICE |
Planirana financ.sredstva 2013. – 2016 |
2013 |
2014 |
2015 |
2016 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
A1 – BOSILJEVO – SV. ROK – SPLIT |
18.015 |
5.706 |
2.479 |
9.830 |
0 |
Bosiljevo – Čvor Sveti Rok |
8.618 |
1.949 |
1.440 |
5.229 |
0 |
Čvor Sv. Rok – Dugopolje (Split) |
9.397 |
3.757 |
1.039 |
4.601 |
0 |
A1 – SPLIT – PLOČE |
584.583 |
519.417 |
31.874 |
24.786 |
8.506 |
Dugopolje – Šestanovac – Zagvozd – Ravča |
17.963 |
8.957 |
999 |
2.145 |
5.862 |
Ravča – Vrgorac – čvor Ploče |
566.620 |
510.460 |
30.875 |
22.641 |
2.644 |
A1 – PLOČE – DUBROVNIK |
11.481 |
192 |
11.114 |
0 |
175 |
Čvor Ploče – spoj Metković |
704 |
192 |
337 |
|
175 |
Metković – Opuzen – čvor Pelješac-granica BiH |
8.147 |
0 |
8.147 |
|
0 |
Doli – čvor Dubrovnik |
2.630 |
0 |
2.630 |
0 |
0 |
A2 – ZAGREB – MACELJ |
2.708 |
158 |
1.379 |
1.171 |
0 |
Krapina – Macelj |
2.708 |
158 |
1.379 |
1.171 |
0 |
A3 – BREGANA – ZAGREB – LIPOVAC |
265.020 |
140.547 |
61.717 |
28.695 |
34.061 |
Bregana – Jankomir |
363 |
99 |
46 |
218 |
0 |
Obilaznica Zagreba (Jankomir – Ivanja Reka) |
9.412 |
6.543 |
349 |
1.051 |
1.469 |
Ivanja Reka – Velika Kopanica (rekonstrukcija CP Ivanja Reka – čvor IKEA) |
209.315 |
133.319 |
60.932 |
15.064 |
0 |
Čvor Lipovljani |
45.660 |
538 |
346 |
12.216 |
32.560 |
Velika Kopanica – Županja |
146 |
43 |
3 |
68 |
32 |
Županja – Lipovac |
124 |
5 |
41 |
78 |
0 |
A4 – ZAGREB – GORIČAN |
59.662 |
2.331 |
865 |
8.922 |
47.544 |
Ivanja Reka – Popovec |
310 |
0 |
11 |
299 |
0 |
Popovec – Sv. Helena |
3.951 |
0 |
1 |
3.950 |
0 |
Čvor Sveta Helena |
31.296 |
94 |
497 |
546 |
30.159 |
Sv. Helena – Komin |
395 |
13 |
|
382 |
0 |
Komin – Breznički Hum – Novi Marof |
2.386 |
2.004 |
9 |
373 |
0 |
Novi Marof – Varaždin |
1.787 |
0 |
50 |
1.737 |
0 |
Varaždin – Čakovec |
682 |
160 |
29 |
493 |
0 |
Čakovec – Goričan |
817 |
0 |
27 |
790 |
0 |
Čvor Goričan |
17.698 |
0 |
203 |
296 |
17.199 |
Goričan – granica s Mađarskom |
340 |
60 |
38 |
56 |
186 |
A5 BELI MANASTIR – OSIJEK – GR BIH |
922.373 |
298.500 |
219.629 |
112.681 |
291.563 |
Granica RM – Beli Manastir |
5.356 |
0 |
165 |
291 |
4.900 |
Beli Manastir-most Drava |
119.214 |
4.281 |
20.259 |
23.274 |
71.400 |
Most Drava, (2500 m) |
501.229 |
240.765 |
170.515 |
51.731 |
38.218 |
most Drava-Osijek |
143.536 |
5.000 |
|
30.566 |
107.970 |
Osijek-Đakovo |
388 |
21 |
31 |
336 |
0 |
Đakovo-Sredanci |
670 |
0 |
562 |
108 |
0 |
Sredanci-granica BIH |
76.723 |
48.433 |
28.016 |
274 |
0 |
Most Sava |
75.257 |
0 |
81 |
6.101 |
69.075 |
A7 – RUPA – RIJEKA – ŽUTA LOKVA |
26.391 |
25.094 |
197 |
1.100 |
0 |
Jušići -Jurdani |
244 |
0 |
194 |
50 |
0 |
Jurdani-Permani |
50 |
0 |
0 |
50 |
0 |
Permani – čvor Rupa |
100 |
0 |
|
100 |
0 |
Čvor Rupa – granica RH SLO |
109 |
8 |
1 |
100 |
0 |
Križišće – Novi Vinodolski |
11.972 |
11.620 |
2 |
350 |
0 |
Novi Vinodolski-Senj |
9.764 |
9.524 |
|
240 |
0 |
Senj – Žuta Lokva |
4.152 |
3.942 |
|
210 |
0 |
A8 – ISTARSKI IPSILON |
35.491 |
6.863 |
11.008 |
7.100 |
10.520 |
Kanfanar – Pazin (Rogovići) |
11.248 |
6.851 |
77 |
600 |
3.720 |
Pazin (Rogovići) – Matulji |
24.243 |
12 |
10.931 |
6.500 |
6.800 |
A9 – ISTARSKI IPSILON |
5.512 |
78 |
434 |
3.000 |
2.000 |
Umag-Nova Vas – Medaki – Kanfanar – Vodnjan – Pula |
5.512 |
78 |
434 |
3.000 |
2.000 |
A10 – GRANICA BIH – SPOJ METKOVIĆ – ČVOR PLOČE |
282.627 |
275.862 |
6.765 |
0 |
0 |
Granica BIH – spoj Metković |
275.882 |
275.862 |
20 |
|
0 |
Čvor Ploče – spoj Metković |
6.745 |
0 |
6.745 |
|
0 |
A11 – ZAGREB – SISAK |
432.040 |
132.047 |
99.654 |
94.763 |
105.576 |
Jakuševac – V. Gorica jug |
232.353 |
50.707 |
76.490 |
88.419 |
16.737 |
Nadvožnjak "Ranžirni" |
86.851 |
113 |
300 |
2.698 |
83.740 |
V. Gorica jug – Buševec – Lekenik |
110.079 |
79.806 |
22.660 |
3.023 |
4.590 |
Lekenik – Mošćenica |
2.757 |
1.421 |
204 |
623 |
509 |
DC10 – PODRAVSKI IPSILON (KOPRIVNICA) |
531.901 |
126.280 |
72.842 |
146.908 |
185.871 |
Sv. Helena – Vrbovec |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Vrbovec – Gradec |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
Gradec – Križevci |
421.330 |
126.279 |
72.842 |
138.278 |
83.931 |
Križevci-Kloštar Vojakovački-V.Mučna |
110.570 |
0 |
|
8.630 |
101.940 |
DC12 – PODRAVSKI IPSILON (BJELOVAR) |
259.626 |
28.784 |
13.051 |
69.938 |
147.853 |
Vrbovec – Farkaševac |
151.875 |
28.784 |
13.051 |
64.247 |
45.793 |
Farkaševac-Bjelovar |
107.751 |
0 |
|
5.691 |
102.060 |
SPOJNA CESTA CP KARAMATIĆI – LUKA PLOČE |
79.429 |
7.810 |
3.369 |
39.424 |
28.826 |
Spojna cesta CP Karamatići – Luka Ploče |
11.857 |
7.810 |
3.284 |
763 |
0 |
Ulaz u Luku Ploče |
67.572 |
0 |
85 |
38.661 |
28.826 |
SPOJNA CESTA ČVOR NIKOLAC – D8 |
4.804 |
327 |
2.503 |
1.271 |
703 |
Čvor Nikolac i trasa spojne ceste |
4.107 |
327 |
2.483 |
1.031 |
266 |
Most Neretva |
697 |
0 |
20 |
240 |
437 |
SPOJNA CESTA ZAGVOZD – BAŠKA VODA |
136.851 |
127.933 |
7.923 |
995 |
0 |
Spojna cesta i tunel Sv. Ilija |
136.851 |
127.933 |
7.923 |
995 |
0 |
SPOJNA CESTA A1-D8 (RAVČA – DRVENIK) |
7.299 |
329 |
2.345 |
2.625 |
2.000 |
Spojna cesta A1- D8 (Ravča – Drvenik) |
7.299 |
329 |
2.345 |
2.625 |
2.000 |
NOVA OBILAZNICA ZAGREBA |
4.340 |
4.340 |
0 |
0 |
0 |
Luka(A2) – Gradna(A3) |
913 |
913 |
0 |
0 |
0 |
Gradna(A3) – Horvati(A1) |
913 |
913 |
0 |
0 |
0 |
Horvati(A1) – Mraclin(A11) |
798 |
798 |
0 |
0 |
0 |
Mraclin(A11) – Ivanić Grad(A3) |
798 |
798 |
0 |
0 |
0 |
Ivanić Grad(A3) – Zelina(A4) |
918 |
918 |
0 |
0 |
0 |
OSTALI PROJEKTI |
68.109 |
38.978 |
12.294 |
11.837 |
5.000 |
Novi sustav naplate |
68.109 |
38.978 |
12.294 |
11.837 |
5.000 |
Rogovići -Cerovlje |
545.355 |
0 |
310.923 |
234.432 |
0 |
Cerovlje – Lupoglav |
565.001 |
0 |
82.388 |
238.194 |
244.419 |
Lupoglav – Vranja |
230.427 |
0 |
0 |
144.990 |
85.437 |
Pristupna cesta Novigrad – Lišnica |
118.000 |
0 |
0 |
50.000 |
68.000 |
Dogradnja dionice Zagreb – Karlovac na šesterotračnu autocestu |
290.000 |
0 |
0 |
0 |
290.000 |
Sanacija postojeće četverotračne dionice Zagreb – Karlovac |
80.000 |
0 |
0 |
0 |
80.000 |
Proširenje naplatne postaje Demerje i uklanjanje NP Lučko |
30.000 |
0 |
0 |
0 |
30.000 |
Novi čvor Karlovac s naplatom |
40.000 |
0 |
0 |
0 |
40.000 |
Autocesta A7: dionica Grobničko Polje (Konj) – Mali Svib – Križišće |
385.339 |
0 |
0 |
0 |
385.339 |
Zid za zaštitu od bure – kompletna priprema za ugradnju i montaža burobrana (l=770 m) sa nadzorom |
8.160 |
1.020 |
7.140 |
0 |
0 |
Čvor Trinajstići |
40.000 |
0 |
20.000 |
20.000 |
0 |
Čvor Matulji |
25.000 |
0 |
20.000 |
5.000 |
0 |
Čvor Orehovica |
40.000 |
0 |
20.000 |
20.000 |
0 |
Adaptacija čvora Jastrebarsko (rasvjeta) s nadzorom |
2.040 |
204 |
1.836 |
0 |
0 |
Sanacija mosta Krk s nadzorom |
3.011 |
3.011 |
0 |
0 |
0 |
Zidovi za zaštitu od buke kod čvora Čavle na autocesti Rijeka – Zagreb |
3.529 |
1.978 |
1.551 |
0 |
0 |
Dobava, ugradnja i puštanje u operativni rad LED displeja te ostale prometne opreme na mostu Krk |
1.615 |
1.615 |
0 |
0 |
0 |
Zidovi za zaštitu od buke kod naplatnih kućica za most Krk uz cestu D-102 cestu D-102 |
1.487 |
0 |
1.487 |
0 |
0 |
Ostali projekti |
862 |
862 |
0 |
0 |
0 |
Izrada glavnih i izvedbenih projekata i provedba upravnog postupka za adaptaciju čvora Jastrebarsko – rasvjeta |
129 |
129 |
0 |
0 |
0 |
Čvor Matulji – izrada projektne dokumentacije (idejni, glavni i izvedbeni projekti) i provedba upravnog postupka lokacijska i građevinska dozvola (Sporazum sa HC) |
462 |
0 |
462 |
0 |
0 |
Čvor Trinajstići – glavni projekti i upravni postupak građevinska dozvola |
489 |
98 |
391 |
0 |
0 |
Glavni i izvedbeni (idejni projekt) i građevinska (lokacijska) dozvola za dionicu Permani – Konj (Grobničko Polje) |
43.800 |
0 |
0 |
21.000 |
22.800 |
Glavni i izvedbeni (idejni projekt) i građevinska (lokacijska) dozvola za dionicu Mali Svib – Križišće |
23.500 |
0 |
0 |
23.500 |
0 |
Glavni i izvedbeni (idejni projekt) i građevinska (lokacijska) dozvola – dogradnja dionice Zagreb – Karlovac na šesterotračnu autocestu |
16.618 |
0 |
6.000 |
10.618 |
0 |
Projekt sanacije postojeće četverotračne dionice Zagreb – Karlovac |
4.800 |
0 |
2.500 |
2.300 |
0 |
Proširenje naplatne postaje Demerje (lokacijska i građevinska) i uklanjanje NP Lučko |
1.600 |
0 |
800 |
800 |
0 |
Novi čvor Karlovac s naplatom – lokacijska i građevinska dozvola |
2.000 |
0 |
1.000 |
1.000 |
0 |
Glavni i izvedbeni (idejni projekt) i građevinska (lokacijska) dozvola – Brza cesta D102: Križišće – Novi most Krk – Luka Omišalj – Krk |
20.000 |
0 |
0 |
0 |
20.000 |
Akcijski plan – zaštita od buke |
440 |
0 |
440 |
0 |
0 |
Ostalo projektiranje |
250 |
250 |
|
0 |
0 |
IZVLAŠTENJA |
183.303 |
3.070 |
18.000 |
82.233 |
80.000 |
UKUPNO IZGRADNJA AUTOCESTA |
6.445.479 |
1.753.813 |
1.056.360 |
1.419.113 |
2.216.193 |
Aktivnosti na izgradnji dionica autocesta koje se predviđaju u razdoblju od 2013. do 2016. godine, navedene iza Tablice 5. pod rednim brojevima 5., 6., 7, i 10., zamjenjuju se novim aktivnostima kako slijedi:
5. Na pravcu A4 Zagreb – Goričan predviđen je početak radova na proširenju čvora Sv. Helena kao i ulaganja na rekonstrukciji i izgradnji čvora Goričan.
6. Na Vc koridoru od granice Republike Mađarske – Osijek – granica BiH bilo je planirano izvesti radove na dionici Sredanci – granica BIH koji će i biti završeni u zadnjem kvartalu 2014. godine, a puštanje u promet očekuje se u prvom kvartalu 2015. godine. Zbog složenog postupka nabave koji je morao biti usuglašen i s investitorom iz BiH te bankama kreditorima, a koji je na kraju poništen, pomaknut je rok izgradnje mosta preko rijeke Save te se početak izgradnje očekuje u zadnjem kvartalu 2015. godine.
Izgradnja mosta preko rijeke Drave započela je u drugoj polovici 2011. godine i predviđa se završiti krajem 2015. godine. Programom je bilo predviđeno započeti radove i na dionici Osijek – Beli Manastir i to u dvije faze. U prvoj fazi Programom je bilo planirano graditi poluprofil autoceste te u 2016. godini puštanje u promet poddionice Čeminac – Osijek.
Prema ovim Izmjenama i dopunama Programa, u 2015. godini započela bi izgradnja punog profila autoceste od čvora Osijek do mosta preko rijeke Drave dok bi ovisno o izvorima financiranja u zadnjem kvartalu 2015. godine započela izgradnja I. faze (jedan kolnik za dvosmjeran promet) od mosta preko rijeke Drave do Belog Manastira, a koja bi se završila u narednom programskom razdoblju isto kao i dio od granice Republike Mađarske do Belog Manastira.
7. Na pravcu A11 Zagreb – Sisak predviđen je dovršetak izgradnje dionica Jakuševec – Velika Gorica jug sredinom 2015. godine, kako je bilo i predviđeno Programom. U zadnjem kvartalu 2014. godine planirao se i dovršetak glavnine radova na poddionici Buševec – Lekenik. Predmetna poddionica planira se pustiti u promet u prvom kvartalu 2015. godine.
Izgradnja autoceste A11 Zagreb – Sisak i spoj čvora Jakuševec na autocestu A3 Bregana – Lipovac (na Zagrebačkoj obilaznici) značajno će utjecati na odvijanje prometa po postojećoj mreži prometnica.
U svrhu što kvalitetnijeg novog južnog ulaza u grad Zagreb, preko Čvora Jakuševec potrebno je izgraditi vijadukt Ranžirni kolodvor Zagreb sa spojem na Sarajevsku ulicu, što je i bilo Programom planirano. Ovisno o izvorima financiranja ovim Izmjenama i dopunama Programa, izgradnja Ranžirnog kolodvora započela bi u 2016. godine te bi se rok završetka od dvije i pol godine prenio u iduće programsko razdoblje.
10. Pored izgradnje dionica autocesta pod upravljanjem Hrvatskih autocesta d.o.o., u ovom razdoblju planiraju se i aktivnosti na dovršetku izgradnje i projektne pripreme prometnica koje nisu pod upravljanjem Hrvatskih autocesta d.o.o.:
– izgradnja I. i II. faze Podravskog ipsilona u profilu brze ceste i puštanje u promet 12,5 km na DC10 Gradec – Križevci i 10,6 km na DC12 Vrbovec – Farkaševac.
Ovim Izmjenama i dopunama Programa predviđena su ulaganja i na nastavku izgradnje prometnih pravaca DC10 i DC12 II. faze gdje bi nositelj financiranja bile Hrvatske ceste d.o.o. dok bi Hrvatske autoceste d.o.o. provodile izgradnju.
– aktivnosti projektiranja na dionicama od Rijeke do Žute Lokve, Spojnoj cesti čvor Nikolac-D8, Spojnoj cesti A1-D8 (Ravča – Drvenik);
– na dijelu Istarskog ipsilona planirane aktivnosti predstavljaju obvezu prema koncesionaru koji gradi puni profil autoceste, a Hrvatske autoceste d.o.o. provode dodatni otkup zemljišta i izmještanje instalacija.
U razdoblju od 2013. do 2016. godine, sukladno ovim Izmjenama i dopunama Programa, Hrvatske autoceste d.o.o. će izgraditi i pustiti u promet 49,2 km novih dionica autocesta i 31,6 km brzih cesta. Programom je bilo predviđeno izgraditi 57 km novih dionica autocesta, što je obuhvaćalo poddionicu autoceste Čeminac – Osijek koja se neće graditi u punom profilu autoceste, već će se radovi izvoditi u punom profilu od čvora Osijek do mosta Drava u duljini od 3,2 km dok bi se od mosta Drava do Belog Manastira izvodila I. faza izgradnje poluautoceste sa pomaknutim rokom početka odnosno dovršetka radova u duljini od 18,3 km.
U poglavlju 3.3. Izgradnja državnih cesta, Programom planirana ulaganja u državne ceste u četverogodišnjem razdoblju od 2013. do 2016. godine, iznosila su 10,86 milijardi kuna, dok ovim Izmjenama i dopunama Programa iznose 10,54 milijarde kuna. Od toga je u izgradnju državnih cesta planirano utrošiti 5,81 milijardi kuna, u poboljšanje i obnovu 2,99 milijardi kuna, dok je za redovno održavanje državnih cesta planirano 1,74 milijardi kuna.
U poglavlju 3.3. Izgradnja državnih cesta, u stavku 3.3.1. Izgradnja, u Tablici 6. Ulaganja u izgradnju državnih cesta u razdoblju od 2013. do 2016. godine po projektima pod rednim brojem II. PROGRAM GRADNJE I REKONSTRUKCIJE BRZIH CESTA brišu se ulaganja na pravcima DC10 dionica Kloštar Vojakovački – Križevci i DC12 dionica Farkaševac – Bjelovar i mijenjaju ukupni iznosi ulaganja, tako da redni broj II. u Tablici 6. glasi:
u tisućama kn
Opis |
Ukupno 2013.- 2016. |
Plan za 2013. |
Plan za 2014. |
Plan za 2015. |
Plan za 2016. |
II. PROGRAM GRADNJE I REKONSTRUKCIJE BRZIH CESTA |
2.413.540 |
548.377 |
678.748 |
517.715 |
668.700 |
U poglavlju 3.3. Izgradnja državnih cesta, u Tablici 7. Pregled ulaganja u izgradnju državnih cesta u razdoblju od 2013. do 2016. godine po programima mijenja se redni broj II PROGRAM GRADNJE I REKONSTRUKCIJE BRZIH CESTA i ukupni iznosi kako slijedi:
u tisućama kn
R br |
Opis |
UKUPNO 2013.-2016. |
PLAN ZA 2013. |
PLAN ZA 2014. |
PLAN ZA 2015. |
PLAN ZA 2016. |
II |
PROGRAM GRADNJE I REKONSTRUKCIJE BRZIH CESTA |
2.413.540 |
548.377 |
678.748 |
517.715 |
668.700 |
UKUPNO |
5.807.880 |
878.851 |
1.263.414 |
1.629.755 |
2.035.860 |
Klasa: 022-03/14-14/70
Urbroj: 50301-05/18-14-4
Zagreb, 17. prosinca 2014.
Predsjednik Zoran Milanović, v. r.
Izvor: http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2014_12_151_2838.html